Ontmoetingscentrum?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:16 schreef arjan1212 het volgende:
Wat gaan ze daar nou eigenlijk doen? Breien onder toezicht van een Iman ofzo ?
nee dit verhaal gaat niet echt over integratie dus het is een beetje offtopicquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:52 schreef Bombshell het volgende:
Hier zat Nederland op te wachten. Wat een geweldig nieuws dat ze maar fijn mogen integreren.
(zo wel goed beste admin)
Dit verhaal heeft echt alles met integreren betekenen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dit verhaal gaat niet echt over integratie dus het is een beetje offtopic
but I'll take it
nee een Kuweitse oliesheik probeert de islam te promoten in Nederlandquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft echt alles met integreren betekenen.
Nee idd een islamitisch centrum waar voornamelijk islamitische (of eigen alleen maar) islamitische mensen zullen komen zal de intergratie enorm bevorderen. En die integratie gaat als zo ontzettend gemakkelijk. En in deze tijd waar de islamitische wereld nou niet echt positief in het nieuws komt zal dit helemaal geen scheve gezichten opleveren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee een Kuweitse oliesheik probeert de islam te promoten in Nederland
met integratie heeft het niets te maken, zal hem weinig interesseren
het gaat helemaal geen effect hebben op de integratiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:59 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nee idd een islamitisch centrum waar voornamelijk islamitische (of eigen alleen maar) islamitische mensen zullen komen zal de intergratie enorm bevorderen. En die integratie gaat als zo ontzettend gemakkelijk. En in deze tijd waar de islamitische wereld nou niet echt positief in het nieuws komt zal dit helemaal geen scheve gezichten opleveren.
De gaypride heeft ook alles met integratie c.q. acceptatie te maken, het bewerkstelligt namelijk het tegenovergestelde, net als dit centrum!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:59 schreef sp3c het volgende:
zie het als gaypride maar dan zonder bootjes en het hele jaar door geopend
acceptatie is wat anders, dat is het doel idd of het een effectief middel is weet ik niet .. lijkt mij niet eigenlijk want er zullen zoals gezegd vooral moslims naar binnen wandelen en misschien een paar politiciquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef Jian het volgende:
[..]
De gaypride heeft ook alles met integratie c.q. acceptatie te maken, het bewerkstelligt namelijk het tegenovergestelde, net als dit centrum!
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het wel boeiend vinden om "vertrouwd te raken met de positieve rol die moslims spelen". Want eerlijk is eerlijk, ik ben nu compleet niet vertrouwd met de positieve rol die moslims spelen
Centrums waar bevolkingsgroepen samenkomen die ontzettend moeilijk integreren in een samenleving hebben alles met integratie te maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat helemaal geen effect hebben op de integratie
niet positief of negatief want het heeft er geen fluit mee te maken
ken ze alleen van mijn broodje donerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het wel boeiend vinden om "vertrouwd te raken met de positieve rol die moslims spelen". Want eerlijk is eerlijk, ik ben nu compleet niet vertrouwd met de positieve rol die moslims spelen
quote:
ok dude, blijf het gewoon herhalen zonder argumentenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:02 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Centrums waar bevolkingsgroepen samenkomen die ontzettend moeilijk integreren in een samenleving hebben alles met integratie te maken.
Mmm, ik geef het niet graag toe, maar ik was wat snel en geloof dat je daar een punt hebtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
acceptatie is wat anders, dat is het doel idd of het een effectief middel is weet ik niet .. lijkt mij niet eigenlijk want er zullen zoals gezegd vooral moslims naar binnen wandelen en misschien een paar politici
maar met integratie heeft het echt niets te maken
Dat is niet de juiste interpretatie, denk ik, die we zien. Vandaar willen ze het beeld dat ontstaan is door de media wrs wat bijstellen. Dus er vinden ontmoetingen plaats tussen moslims enerzijds, en kafirs, christenen en joden anderzijds, schat ik in. En die gaan dan met zijn allen praten over hun levensbeschouwing, en daaruit zal men kunnen concluderen dat...?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:10 schreef Bombshell het volgende:
Maar goed dit centrum zal het beeld wat heerst over Moslims enorm verbeteren. Worden er ook lezingen gegeven over vrouwen en homo rechten? Hoe om te gaan met Christenen? We hoeven het nieuws maar aan te zetten en we zien toch hele andere praktijkvoorbeelden wanneer er grote groepen moslims dingen willen gaan bepalen.
.........................ze elkaar aan het afmaken zijn,quote:daaruit zal men kunnen concluderen dat...?
Lezen blijft nog steeds lastig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:56 schreef Sjaakz het volgende:
Hé hé, alles koekie jongens? Mooi man! Eindelijk weer wat cultuur in de stad, en dat met gratis geld. Fuck de bezuinigingen!
Wat? 1) Er komt een cultureel centrum. 2) We krijgen geld uit het buitenland. 3) Het kost ons niets want de subsidie is afgewezen... Waarom zo downie vriend?quote:
Habibiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:05 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat? 1) Er komt een cultureel centrum. 2) We krijgen geld uit het buitenland. 3) Het kost ons niets want de subsidie is afgewezen... Waarom zo downie vriend?
Bezoek een show van Najib Amhali. Red Free Record Shop van een faillissement door een single van Yesr te kopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb je volgens mij sinds tijdperk niet meer gezien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog maar goed nieuws. Lekker rustig..
Ik jou niet meer sinds deze denk ik:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij sinds tijdperk niet meer gezien.
OT: Zullen we saampjes onze nieuwe centrum in Rotterdam bezoeken dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:31 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik jou niet meer sinds deze denk ik:
Goed idee man. Ik zou zeggen, nodig iedereen uit deze topic uit. Beetje cultuur is goed voor je ontwikkeling!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
OT: Zullen we saampjes onze nieuwe centrum in Rotterdam bezoeken dan?
Als je sommige reacties hiero leest lijkt iedereen je dan wel een goed idee? Je hebt daaro geen mods lopen of een DM functie. Al is het daar 24/7 Kerstmis in Neverland met voor ieder wat wils zullen er nog steeds azijnpissers zijn denk ik, hoe goed de oprichters het ook bedoelen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:36 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Goed idee man. Ik zou zeggen, nodig iedereen uit deze topic uit. Beetje cultuur is goed voor je ontwikkeling!
Modje.quote:
Gewoon iedereen. Sommige moslims zijn net Jehova's, die houden wel van een uitdaging. Plus, iedereen is in het echt toch aardig. Of gewoon stil, en dan lezen we hier wel weer hoe ze het vonden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je sommige reacties hiero leest lijkt iedereen je dan wel een goed idee? Je hebt daaro geen mods lopen of een DM functie. Al is het daar 24/7 Kerstmis in Neverland met voor ieder wat wils zullen er nog steeds azijnpissers zijn denk ik, hoe goed de oprichters het ook bedoelen?
Wat je zegt is niet eens zo gek eigenlijk als je het zo bekijkt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:44 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Gewoon iedereen. Sommige moslims zijn net Jehova's, die houden wel van een uitdaging. Plus, iedereen is in het echt toch aardig. Of gewoon stil, en dan lezen we hier wel weer hoe ze het vonden.
Wallahila.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:44 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Gewoon iedereen. Sommige moslims zijn net Jehova's, die houden wel van een uitdaging. Plus, iedereen is in het echt toch aardig. Of gewoon stil, en dan lezen we hier wel weer hoe ze het vonden.
Ik zie al een tijdje 'Islamofascisme' niet meer. Was al tijd voor iets nieuws.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
Wahabieten zijn neoconservatieve soennieten?
Dat zou betekenen dat we de Bingo-kaart moeten aanpassen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zie al een tijdje 'Islamofascisme' niet meer. Was al tijd voor iets nieuws.
Bingo is sowieso haram in de Islam. Ook voor neo conservatieve.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat we de Bingo-kaart moeten aanpassen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bingo is sowieso haram in de Islam. Ook voor neo conservatieve.
Niet bij Spanjaarden man. Vroeger had ik zo'n Spaans cultureel centrum bij mij op de hoek zitten. Elke zondag bingo, tappas en cervezas.. En af en toe van die danseressen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bingo is sowieso haram in de Islam. Ook voor neo conservatieve.
Ik denk niet dat het zo een centrum wordt, maar als het wel zo is kan je wel keihard "in yo face!" roepen tegen Wilders, Jody Bernal en Spanje op zich.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Niet bij Spanjaarden man. Vroeger had ik zo'n Spaans cultureel centrum bij mij op de hoek zitten. Elke zondag bingo, tappas en cervezas.. En af en toe van die danseressen.
Nou ja, dat soort stromingen willen terugkeren naar de 'roots' van het soennisme.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
Wahabieten zijn neoconservatieve soennieten?
Beetje shisha roken, triktrak spelen en proberen niet te opzichtig naar de buikdanseressen te gluren. Ik zou vaste klant zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo een centrum wordt, maar als het wel zo is kan je wel keihard "in yo face!" roepen tegen Wilders, Jody Bernal en Spanje op zich.
Omdat het haram is om niet te kijken ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:02 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Beetje shisha roken, triktrak spelen en proberen niet te opzichtig naar de buikdanseressen te gluren. Ik zou vaste klant zijn.
My bad, ik zit te slapen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:05 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat? 1) Er komt een cultureel centrum. 2) We krijgen geld uit het buitenland. 3) Het kost ons niets want de subsidie is afgewezen... Waarom zo downie vriend?
Jaja, grapje natuurlijk. Ff serieus OT maar voor ik wegga... Goede zaak zo'n centrum voor de gemeenschap, zonder dat die gemeenschap er aan bij hoeft te dragen. Een soort cadeautje dus!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat het haram is om niet te kijken ofzo?
Het probleem met zo een club is dat er weer geld wordt witgewassen, vrouwen uitgebuit worden, oversekste kastmoslims die stiekem binnenkomen etc?
Maar daar zit natuurlijk het meeste argwaan in denk ik zo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Jaja, grapje natuurlijk. Ff serieus OT maar voor ik wegga... Goede zaak zo'n centrum voor de gemeenschap, zonder dat die gemeenschap er aan bij hoeft te dragen. Een soort cadeautje dus!
'Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken' is een internationaal erkend gezegde. 'Wie betaalt bepaalt', niet. Count your blessings dus!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar daar zit natuurlijk het meeste argwaan in denk ik zo?
Men wijzigt het wel in 'Trojaanse paard wel!'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
'Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken' is een internationaal erkend gezegde. 'Wie betaalt bepaalt', niet. Count your blessings dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |