Erop spugen werkt soms ook.quote:
Allemaal even lachen mensen. Dit was een grapje uit de try-out-voorstelling.quote:
Waarom heb jij altijd minimaal 3 zinnen nodig om de Freek de Jonge uit te hangen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen. Dit was een grapje uit de try-out-voorstelling.
Morgenavond voeren Specularium en Tem hun voorstelling op in een weiland langs de weg tussen Ruinerwold en Koekange. Hiervoor zijn nog 2.534 kaartjes beschikbaar.
Goede stelling dit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:51 schreef 3-voud het volgende:
Jullie hebben beide geen humor. Sorry.
Omdat ik lang van stof ben. Dat weet je zo onderhand toch wel? Kijk, op zich was het antwoord uit de eerste twee zinnetjes lang genoeg, maar ik voel dan altijd de behoefte om er nog een stukje extra verduidelijking aan toe te voegen, of om er een grapje aan toe te voegen. Dat wordt dan weer gelezen door mensen die er eigenlijk geen bal aan vinden, maar die ik - door lange zinnen te gebruiken, met veel tussenzinnen en leestekens erin - dan wel weer even bezighoud wat betreft de verwerking van de informatie die op ze af komt. Vervolgens beklagen ze zich dan over de lengte van mijn antwoorden, in plaats van de inhoud en dat is dus hoe ik hier mijn discussies uiteindelijk win.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd minimaal 3 zinnen nodig om de Freek de Jonge uit te hangen?
Uh, okéquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik lang van stof ben. Dat weet je zo onderhand toch wel? Kijk, op zich was het antwoord uit de eerste twee zinnetjes lang genoeg, maar ik voel dan altijd de behoefte om er nog een stukje extra verduidelijking aan toe te voegen, of om er een grapje aan toe te voegen. Dat wordt dan weer gelezen door mensen die er eigenlijk geen bal aan vinden, maar die ik - door lange zinnen te gebruiken, met veel tussenzinnen en leestekens erin - dan wel weer even bezighoud wat betreft de verwerking van de informatie die op ze af komt. Vervolgens beklagen ze zich dan over de lengte van mijn antwoorden, in plaats van de inhoud en dat is dus hoe ik hier mijn discussies uiteindelijk win.
Does the trick to.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik lang van stof ben. Dat weet je zo onderhand toch wel? Kijk, op zich was het antwoord uit de eerste twee zinnetjes lang genoeg, maar ik voel dan altijd de behoefte om er nog een stukje extra verduidelijking aan toe te voegen, of om er een grapje aan toe te voegen. Dat wordt dan weer gelezen door mensen die er eigenlijk geen bal aan vinden, maar die ik - door lange zinnen te gebruiken, met veel tussenzinnen en leestekens erin - dan wel weer even bezighoud wat betreft de verwerking van de informatie die op ze af komt. Vervolgens beklagen ze zich dan over de lengte van mijn antwoorden, in plaats van de inhoud en dat is dus hoe ik hier mijn discussies uiteindelijk win.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:51 schreef 3-voud het volgende:
Jullie hebben beide geen humor. Sorry.
TL;DR.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, de sfeer zit er weer goed in, mensen
Dat soort mensen mogen ze van mij wel een spuitje geven; echt...quote:
Wat heb je toch met mij kerel... Verliefd? Zal ik je onder het genot van een biertje voorzichtig uitleggen dat je kansen nihil zijn?quote:
Imago-building heet dat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me trouwens altijd af waarom 3-voud geen 1-voud heet. Die naam zou veel beter bij hem passen.
Gun hem zijn biertje wel.quote:
Hij heeft Tem al. Samen zijn ze partners in crime. En in humor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat heb je toch met mij kerel... Verliefd? Zal ik je onder het genot van een biertje voorzichtig uitleggen dat je kansen nihil zijn?
Als je de hele boel gaat uitdagen kun je wel verwachten dat iemand er iets van zegt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat heb je toch met mij kerel... Verliefd? Zal ik je onder het genot van een biertje voorzichtig uitleggen dat je kansen nihil zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |