Ik zoek me de pleuris naar flesjes met namen waar ik wel uit wil drinkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:25 schreef Specularium het volgende:
Die Coca Cola reclame met die namen is ook pure aids.
Een paar jaar terug heeft iemand hier ooit een topic geopend dat Razende razernij heette. Van diegene is sindsdien nooit meer iets vernomen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgende meer proberen met niet razende apenaids, razend is natuurlijk enorm aanstootgevend.
Dat zeg je ook alleen maar omdat ze nog geen flesje hebben waar Specularium op staat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:25 schreef Specularium het volgende:
Ja, zie je...in plaats dat ze dat dan even in de algemene voorwaarden zettenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een paar jaar terug heeft iemand hier ooit een topic geopend dat Razende razernij heette. Van diegene is sindsdien nooit meer iets vernomen.
Zoveel reclames.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:25 schreef Specularium het volgende:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Hathor het volgende:
Net die Femen reportage op de BRT gezien en nou ben ik gvd zo geil als boter.
Breaking: foto van Hathor tijdens busreis uitgelekt!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Hathor het volgende:
Ze willen ons klein houden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
het was even zoeken, maar heb jullie gevonden
Daar moet je toch je heggenschaar meenemen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Hathor het volgende:
Zo uitgezakt ben ik nog niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Breaking: foto van Hathor tijdens busreis uitgelekt!
[ afbeelding ]
Ik heb geen mutsen gezien, daar houden ze steeds een bordje voor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar moet je toch je heggenschaar meenemen?
Gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze willen ons klein houden.
Ik geloof je. Oekraïens is doorgaans goed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:39 schreef Hathor het volgende:
Maar die leidster van ze uit Oekraine is wel lekker.
Wel barstensvol SOA's maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik geloof je. Oekraïens is doorgaans goed.
Daar heb je zonnebrandcreme factor 50 voor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel barstensvol SOA's maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik geloof je. Oekraïens is doorgaans goed.
Die rechter ziet er prima uit.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel barstensvol SOA's maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar heb je zonnebrandcreme factor 50 voor.
Ik ga er gewoon met de grasmaaier overheen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gebruik jij ook easywax van Veet?
Elke vrouw toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gebruik jij ook easywax van Veet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |