abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130129160

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:46:55 #2
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_130129262
Leuk topic :o
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:50:24 #3
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130129375
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:46 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk topic :o
Waar? :o
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:53:28 #4
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_130129487
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Waar? :o
Geen idee, ik zeg maar wat ^^, Leuk dat mensen hier fijn kunnen daten.
pi_130135958
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen :)

Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite :)
pi_130135995
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen :)

Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite :)
Damn wat klinkt dit fout :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:17:30 #7
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130136036
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:16 schreef Rickario het volgende:

[..]

Damn wat klinkt dit fout :')
Hehe ja, een beetje als de AH Boodschappenservice
pi_130136522
Nou ja.

Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:37:20 #9
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130136698
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.

Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
Joh, neem het niet te serieus allemaal. Leuk toch, veel plezier alvast
pi_130136731
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.

Ik vind het een briljant idee, maar zou zelf denk ik toch iets via couchsurfing.org gedaan hebben
Hoewel, ik ook hoor dat daar ook gewoon gedate word. Mij alleen nog nooit gebeurd
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130137772
Oh ja, couchsurfing.org. Ik heb daar geloof ik een half account, maar er staat me zoiets bij dat je moet betalen om daar ook echt wat mee te kunnen doen. Ik zou het best tof vinden om af en toe iemand over de vloer te hebben, maar zelf ben ik de budgetonderkomens onderhand wel een beetje ontgroeid. Een hostel kom ik bij voorkeur niet meer, laat staan dat ik bij een vreemde op de bank ga slapen.

Dus dan is Okcupid voor mij wel een aardig alternatief. Ben er in m'n bericht ook eerlijk in. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben met locals, een relatie zoek ik bij voorkeur wat meer in m'n eigen buurt.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:13:20 #12
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130138073
Super idee man. Ga binnenkort waarschijnlijk paar dagen naar Tallinn. Ook maar eens een blondje van te voren regelen ipv ter plekke.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:10:47 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130140090
Inderdaad een geniaal idee! Overigens wordt via couchsurfing ook altijd superveel geketst. Daten kun je het ook weer niet noemen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_130140769
Dammit, wat valt het zwaar om date een paar dagen met rust te laten :')
pi_130141167
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Echt wel.. Ken het.. :'(
pi_130142756
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!

Clicks, :'( Balen!!
pi_130143061
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!

Jup, m'n streven is tot maandag niks te sturen :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:33:19 #18
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130143174
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Jup ;(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130143350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:

Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies? :')
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.
pi_130148432
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef nadepauze het volgende:

[..]

Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies? :')
Nee, dat is geheim
pi_130150982
Hier min of meer hetzelfde. Paar weken terug een Paiqster leren kennen, afgesproken en er een hele leuke avond mee gehad. Beide waren we van mening dat het voor herhaling vatbaar was, maar hadden wel de grootste moeite om die tweede date voor elkaar te krijgen. Het is wat lastig om een oppas te regelen zei ze, zeker nu de helft van haar sociale omgeving op vakantie is.

Uiteindelijk kwam die tweede date er wel en werd het een soort tuindate bij haar. Groter succes dan de vorige date nog zelfs :7 Mensen die hier al wat langer meelezen weten dat ik als een soort talentscout naar de ''wow-factor'' (sic) zoek. Wat voor mij - kort door de bocht - zo'n beetje wil zeggen of ik het als materiaal zie voor meer. Nou, die is er. Misschien wel de de eerste Paiqster waarbij ik dat heb in de twee jaar dat ik daar actief ben.

Leuk allemaal, maar het blijkt godsonmogelijk om er een derde date mee te fixen. Ze lijkt (of leek) enthousiast genoeg, maar er is wederom dat probleem van geen oppas hebben. Komt bij dat het initiatief nogal aan mijn kant lijkt te liggen en ik haar eens een aantal dagen afwachtte. Deed ik eerder al eens en toen begon ze me vol interesse te appen. Nu dus niet, terwijl er een nieuw datevoorstel - van mij uit - bij haar ligt van een paar dagen terug. Is in ieder geval niet meer op gereageerd.

In de tussentijd is ze nog wel actief op Paiq en heeft ze daar nieuwe foto's erbij gezet. Niet het beste signaal wat je krijgen kunt, me dunkt. Enfin, het balletje ligt bij haar nu en ik verdom het ook echt om die nóg een keer te spelen. Benieuwd of ik er nog wat van ga horen, maar ik heb mijn twijfels. ;(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130161770
Ze zoekt wss of een badass mother fucker, of een vader figuur. Als je geen van beiden bent...
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130161925
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
lang verhaal... Even ingekort..
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..
pi_130161999
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:31 schreef firefly3 het volgende:
Ze zoekt wss of een badass mother fucker, of een vader figuur. Als je geen van beiden bent...
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks! 8-)
pi_130162035
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..
Nou ja, we zullen zien. Ik blijf er niet achteraan hobbelen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')