Ik was er al bang voor.quote:
Ik snap wat je bedoelt. Nja, als in elk geval vaaf de QF's maar de partijen bij de heren te zien zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De beste partijen vast niet, maar wel de toppers bij mannen en vrouwen. Helaas zijn dat dus ook vaak slooppotjes..en vrouwen
Klopt, het was ook een illusie, en die was van korte duur.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, illusie. Harrison heeft een aardige service en geen slechte netgame, de rest van zijn spel is belabberd.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:03 schreef 1239758715981 het volgende:
nu al 0-15 achter, wordt niks meer
Deze post komt me bekend voor...quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
Een mishit van Nadal die uit gaat. Ik moet de New York Times bellen. Tot later.
Nou, misschien dat ik hem één keer eerder heb gepost, want vaker heb ik het niet zien gebeuren. Toen hebben ze er trouwens niks mee gedaan.quote:
Dat dachten we ook over Nadal-Darcisquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kan me moeilijk een voorspelbaardere, saaiere wedstrijd voorstellen dan Nadal-Harrison..
Zekerquote:
Die kende je toch al wel? Iedere slam komen de foto's weer langs. En nog een paar andere keren per jaar ookquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die viel mij ook zeer positief zeg. En ze kan nog aardig ballen ook.
Eerlijk gezegd zei het me niet meteen wat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kende je toch al wel? Iedere slam komen de foto's weer langs. En nog een paar andere keren per jaar ook
Had gewoon niet moeten spelen en zich veel eerder moeten laten opereren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:22 schreef HulkHeld het volgende:
Bertens loopt ook lekker te kloten zeg. 1-5.
Dan nog loopt ze te klotenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had gewoon niet moeten spelen en zich veel eerder moeten laten opereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |