Oh wat leuk, een humornazi (#zaookwelnaastdieplankzitten)quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:44 schreef suus21 het volgende:
[..]
Wow wat een humor #iksladeplankvolledigmis
Breakt nu wel gelijk in de tweede set. Kan me niet voorstellen dat hij dit niet meer repareert.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:55 schreef JAM het volgende:
Ja, wonderlijk. Daar was het wedstrijdbeeld tot dusver niet naar. Bij 4-3 ging ik even een hapje eten maken. Ik zie het net ook tot mijn verbazing.
Is dat op tv of op de pc?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:22 schreef Rosario het volgende:
Dit jaar trouwens maar Eurosportplayer genomen. Lekker schakelen tussen alle zes showcourts.
En je kun daar losse maanden van bestellen? Misschien in het vervolg maar doen rond de slams.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Pc, tablet, etc. 5,90 voor een maandje.
Mindere kwaliteit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Of gewoon een gratis illegale stream...
Het is juist losse maanden. Voor een jaar is het 3,90 per maand.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:17 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
En je kun daar losse maanden van bestellen? Misschien in het vervolg maar doen rond de slams.
En kun je ook je begin- en einddatum kiezen? Anders moet je 2 maanden kopen om de USO te zienquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:27 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het is juist losse maanden. Voor een jaar is het 3,90 per maand.
Volgens mij gewoon vanaf het moment dat je betaalt. Mijn volgende factuur moet 26 september komen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:28 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
En kun je ook je begin- en einddatum kiezen? Anders moet je 2 maanden kopen om de USO te zien
Ik begon te kijken bij de 2-2 in de 2e set. Erg leuke game, maar daarna ging het snel bergafwaarts.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je? Lichtelijk overdreven imo.
Klopt, de samenvatting van deze wedstrijd bestaat voor 90% uit die game.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik begon te kijken bij de 2-2 in de 2e set. Erg leuke game, maar daarna ging het snel bergafwaarts.
Sloane Stephens een "dark horse" noemen vind ik wel wat ver gaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iemand op tennis.com had hem nog als outsider voor de titel.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
Is het zo dat Eurosport in principe Arthur Ashe laat zien en Eurosport 2 Louis Armstrong (de banen dus, niet de personen)?
Nee, dat is toeval.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
Is het zo dat Eurosport in principe Arthur Ashe laat zien en Eurosport 2 Louis Armstrong (de banen dus, niet de personen)?
O, oké, ik heb namelijk alleen Eurosport dus ik hoop dat ze de beste partijen daar uitzenden.quote:
Zou het zo erg zijn? Ik heb de illusie dat Harrison nog wel aardig kan tennissen en dat het misschien nog wel een aardige wedstrijd zou kunnen zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kan me moeilijk een voorspelbaardere, saaiere wedstrijd voorstellen dan Nadal-Harrison..
Nee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou het zo erg zijn? Ik heb de illusie dat Harrison nog wel aardig kan tennissen en dat het misschien nog wel een aardige wedstrijd zou kunnen zijn.
De beste partijen vast niet, maar wel de toppers bij mannen en vrouwen. Helaas zijn dat dus ook vaak slooppotjes..en vrouwenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, oké, ik heb namelijk alleen Eurosport dus ik hoop dat ze de beste partijen daar uitzenden.
Je zegt het zelf al, illusie. Harrison heeft een aardige service en geen slechte netgame, de rest van zijn spel is belabberd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou het zo erg zijn? Ik heb de illusie dat Harrison nog wel aardig kan tennissen en dat het misschien nog wel een aardige wedstrijd zou kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |