abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130302047
Richel Hogenkamp heeft de eerste ronde gewonnen van de kwalificatie 4-6 6-4 6-1
pi_130302927
Angelique Van Der Meet heeft de eerste ronde gewonnen met 6-2 5-7 6-1
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:48:26 #53
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_130303944
Nou de score na de eerste dag verrast me al
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_130304786
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik ben fan van Nadal, Federer, Nalbandian en Janowicz. Maar dan is die naam wat aan de lange kant. Had je deze post van me gezien van gisteravond:

[..]

Ik hoop dus meer dat Federer wint dan dat Nadal wint. De reden is dat ik denkdat Federer dat nu harder nodig heeft. Maar de reden dat ik blij ben dat Nadal nummer 2 is, is dat het anders voor zowel hem als Federer nadelig kan zijn, namelijk als ze in de QF tegen elkaar moeten. Voor de verliezer is het uiteraard nadelig, maar voor de winnaar ook, want die mag dan vermoedelijk nog tegen Djokovic en tegen Murray (al dan niet in die volgorde).

Dan moet je dus Nalbandian-fan heten
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:38:25 #55
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_130312750
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:42 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dan moet je dus Nalbandian-fan heten
Je kunt toch fan zijn van meerdere spelers? Of viond je dat je alleen fan bent van degene van wie je het meest hoopt dat hij wint (voor mij kan dat per toernooi veranderen; het gaat er bij mij vaak om wie van mijn favorieten een titel op een bepaald moment het meest nodig is en Federer heeft de US Open denk ik meer nodig dan Nadal.)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_130312787
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Je kunt toch fan zijn van meerdere spelers? Of viond je dat je alleen fan bent van degene van wie je het meest hoopt dat hij wint (voor mij kan dat per toernooi veranderen; het gaat er bij mij vaak om wie van mijn favorieten een titel op een bepaald moment het meest nodig is en Federer heeft de US Open denk ik meer nodig dan Nadal.)
Natuurlijk, maar je naam zou dan moeten zijn van wie je het meest fan bent!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_130312834
Je kan ook gewoon tennisfan in het algemeen zijn zonder een specifieke speler natuurlijk. Als je favoriet ieder toernooi anders is..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:33:39 #58
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_130314451
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar je naam zou dan moeten zijn van wie je het meest fan bent!
Dat varieert, dus dat kan ik niet zeggen.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Je kan ook gewoon tennisfan in het algemeen zijn zonder een specifieke speler natuurlijk. [...]
Dat is niet het geval. Want het zijn maar vijf spelers. En ik hoop bijvoorbeeld dat Nadal alles op gravel wint (behalve voor één ker een finale tegen Federer), terwijl ik op gras voor Federer ben. Verder hoop ik het nog eens mee te maken dat Nalbandian een GS wint. En ik hoop dat Janowicz bij de top komt.

Waar het op neerkomt, is dat ik wil dat het niveau van de top hoog blijft. Daarvoor is nodig dat degenen die aan het worstelen zijn (zoals Federer nu) hun zelfvertrouwen terugkrijgen zodat ze de andere toppers kunnen uitdagen en hun niveau hoger wordt. En ik hoop dat spelers als Janowicz (van wie ik dus fan ben) en bijvoorbeeld Dimitrov en Dolgopolov (ben ik geen fan van omdat ze me als persoon/'karakter' niet erg aanspreken maar ik vind hun tennis wel leuk).

Ik hoop altijd dat bijvoorbeeld de Djokovicen, de Federers en de Nadals op een gegeven moment niet verliezen omdat ze minder goed worden maar omdat de aanstormende spelers nog beter zijn. zoals Sampras de lat op een gegeven moment hoger legde dan zijn voorgangers, wat Federer vervolgens deed ten opzichte van Sampras en wat - wie weet - Nadal nog zou kunnen overtreffen.

Ik wil dus eigenlijk gewon tennis waarvan het niveau steeds hoger wordt en daarvoor is nodig dat spelers het beste in elkaar naar boven halen, zoals Lendle dat met McEnroe en Connors had, Becker dat met Edberg had, Sampras dat met Agassi had en Federer dat met Nadal heeft (en Nadal dat ook met Djokovic heeft).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_130315513
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat varieert, dus dat kan ik niet zeggen.

[..]

Dat is niet het geval. Want het zijn maar vijf spelers. En ik hoop bijvoorbeeld dat Nadal alles op gravel wint (behalve voor één ker een finale tegen Federer), terwijl ik op gras voor Federer ben. Verder hoop ik het nog eens mee te maken dat Nalbandian een GS wint. En ik hoop dat Janowicz bij de top komt.

Waar het op neerkomt, is dat ik wil dat het niveau van de top hoog blijft. Daarvoor is nodig dat degenen die aan het worstelen zijn (zoals Federer nu) hun zelfvertrouwen terugkrijgen zodat ze de andere toppers kunnen uitdagen en hun niveau hoger wordt. En ik hoop dat spelers als Janowicz (van wie ik dus fan ben) en bijvoorbeeld Dimitrov en Dolgopolov (ben ik geen fan van omdat ze me als persoon/'karakter' niet erg aanspreken maar ik vind hun tennis wel leuk).

Ik hoop altijd dat bijvoorbeeld de Djokovicen, de Federers en de Nadals op een gegeven moment niet verliezen omdat ze minder goed worden maar omdat de aanstormende spelers nog beter zijn. zoals Sampras de lat op een gegeven moment hoger legde dan zijn voorgangers, wat Federer vervolgens deed ten opzichte van Sampras en wat - wie weet - Nadal nog zou kunnen overtreffen.

Ik wil dus eigenlijk gewon tennis waarvan het niveau steeds hoger wordt en daarvoor is nodig dat spelers het beste in elkaar naar boven halen, zoals Lendle dat met McEnroe en Connors had, Becker dat met Edberg had, Sampras dat met Agassi had en Federer dat met Nadal heeft (en Nadal dat ook met Djokovic heeft).
^O^ :Y _O_ Ja ook precies mijn mening.
pi_130319677
Ik hoop dat Söderling ooit nog terug komt, ook al denk ik van niet :'(
pi_130320271
Söderling is wel erg lang geschorst ja.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_130320607
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:27 schreef Norrage het volgende:
Richel dicht ik nog wel een kansje toe, die staat echt goed te spelen de laatste tijd...En de rest...tsja...Ook Jesse zie ik het niet halen eigenlijk. Moegestreden denk ik en nu ineens overgevlogen naar NYC.
Check. Jesse 1e ronde kwali eraf. ;(
pi_130332135
Moegestreden overgevlogen naar NYC mn reet. Die vent is een typisch geval challengerniveau :D Is verder niks mis mee, alleen zou het leuk zijn als hij dat zelf ook zou realiseren. Alleen Jesse denkt nog steeds dat het er echt wel in zit volgens mij _O-

16 63 06 is zelfs met jetlag natuurlijk een schandalige uitslag :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_130337825
Maria meldt zich af :{.
sig verwijderd door FA
pi_130357098
Gunstige loting Nederlanders; Haase en Sijsling tegen qualifiers en De Bakker tegen Andujar. Kiki moet tegen Zheng.

Verder zijn de mogelijke kwartfinales bij de mannen:
Djoko - Delpo
Murray - Berdych
Gasquet - Ferrer
Federer - Nadal

Erg interessante bovenkant van het schema dus en wie weet gaan Federer en Nadal nu wel de kwartfinale halen.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 19:09:24 #66
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_130357284
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:04 schreef PimFR het volgende:
Gunstige loting Nederlanders; Haase en Sijsling tegen qualifiers en De Bakker tegen Andujar. Kiki moet tegen Zheng.

Verder zijn de mogelijke kwartfinales bij de mannen:
Djoko - Delpo
Murray - Berdych
Gasquet - Ferrer
Federer - Nadal

Erg interessante bovenkant van het schema dus en wie weet gaan Federer en Nadal nu wel de kwartfinale halen.
Balen dat Federer en Nadal mogelijk al in de QF tegen elkaar moeten. Dat is voor beiden ongunstig, want dan moeten ze waarschijnlijk drie zware partijen op rij spelen. :{ Maar goed, dan moeten ze hem natuurlijk eerst halen. Het voordeel is dan er in elk geval één van hen de halve finale haalt als ze tegen elkaar moeten.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 19:29:52 #67
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_130358147
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:09 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Balen dat Federer en Nadal mogelijk al in de QF tegen elkaar moeten. Dat is voor beiden ongunstig, want dan moeten ze waarschijnlijk drie zware partijen op rij spelen. :{ Maar goed, dan moeten ze hem natuurlijk eerst halen. Het voordeel is dan er in elk geval één van hen de halve finale haalt als ze tegen elkaar moeten.
Voor Rafa is het denk ik helemaal niet vervelend. Hij speelt dan eerst tegen Fed, dan Ferrer, en dan of Djoko/Murray.

Ik vind Delpo, Murray, Rafa (voor Djoko dus) lastiger.
Of Djoko, Rafa (voor Murray), ook lastiger.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_130358150
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:09 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dit soort 'voorbeschouwingen' zou ik zelf enorm moe van worden. En ik zou er hoofdpijn van krijgen. Dafuq :D
  donderdag 22 augustus 2013 @ 19:52:02 #69
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_130359063
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Voor Rafa is het denk ik helemaal niet vervelend. Hij speelt dan eerst tegen Fed, dan Ferrer, en dan of Djoko/Murray.

Federer is toch behoorlijk lastig van Nadal? Hij zal wel winnen, maar Federer kan het hem natuurlijk gewoon heel moeilijk maken.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Dit soort 'voorbeschouwingen' zou ik zelf enorm moe van worden. En ik zou er hoofdpijn van krijgen. Dafuq :D
Hoe dat zo? Dat is wat er gebeurt als lotingen uitkomen. Dan kijken mensen waar hun favorieten zitten en wie die kunnen tegenkomen. En een QF Federer-Nadal is best reëel.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:04:36 #70
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_130364474
oh een mogelijke Del Potrovic kwartfinale sweet :9
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_130367041
Ik heb weinig vertrouwen meer in Federer ;( Ben benieuwd of die de kwart wel haalt.
pi_130367466
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Federer is toch behoorlijk lastig van Nadal? Hij zal wel winnen, maar Federer kan het hem natuurlijk gewoon heel moeilijk maken.

[..]

Hoe dat zo? Dat is wat er gebeurt als lotingen uitkomen. Dan kijken mensen waar hun favorieten zitten en wie die kunnen tegenkomen. En een QF Federer-Nadal is best reëel.
Ik kan er gewoon niks mee. Ik zie het wel wie er wanneer tegen elkaar komen als het zover is. En daarvoor wil ik graag zoveel mogelijk mooie partijen zien. Met emotie, strijd, passie, goed tennis, mooie ballen, ongelofelijke missers, briljante winners en een uitzinnig publiek *O*

En over moeilijke wedstrijden en hoeveel achter elkaar en wie wanneer tegen wie ... gewoon tennissen en we zien het wel ^O^
pi_130368989
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Denk niet dat Ferrer de halve finale gaat halen. De 2e halve finale kan je beter schriftelijk afdoen, of het nou Federer of Nadal is.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 02:43:43 #74
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_130373651
Als Janowicz de halve finale haalt dan cum ik echt mijn hele kamervloer onder
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:46:28 #75
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_130374606
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ik kan er gewoon niks mee. Ik zie het wel wie er wanneer tegen elkaar komen als het zover is. En daarvoor wil ik graag zoveel mogelijk mooie partijen zien. Met emotie, strijd, passie, goed tennis, mooie ballen, ongelofelijke missers, briljante winners en een uitzinnig publiek *O*

En over moeilijke wedstrijden en hoeveel achter elkaar en wie wanneer tegen wie ... gewoon tennissen en we zien het wel ^O^
Oké, ik snap het. Ik vind het zelf beide leuk. De voorpret in de vorm van voorbeschouwingen (voor en tijdens het toernooi) en de wedstrijden zelf.
pi_130380655
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 02:43 schreef 1239758715981 het volgende:
Als Janowicz de halve finale haalt dan cum ik echt mijn hele kamervloer onder
Hijzelf ook waarschijnlijk
pi_130428640
pi_130439173
Haase tegen Frank the Tank Dancevic. Sijsling tegen Gojowczyk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:46:07 #79
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_130443315
De OOP voor morgen is uit.

Nadal speelt de tweede partij op Arthur Ashe (tegen Harrison) - de eerste partij begint om 19.00 uur NL tijd. Federer als tweede avondpartij op die baan (tegen Zemlja) - eerste avondpartij begint om 01.00 uur NL tijd).
pi_130444223
En toch ga ik morgen met angst de wedstrijd van Rafa kijken. De afgelopen twee Wimbledons hebben me echt een trauma bezorgt. -O-
pi_130446824
Wat zijn de tv-banen op de US Open? Haase speelt in ieder geval de vierde partij op baan 10 na 3 vrouwenwedstrijden en Kiki de derde op baan 14 na een mannen- en een vrouwenwedstrijd.
pi_130447476
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:11 schreef PimFR het volgende:
Wat zijn de tv-banen op de US Open? Haase speelt in ieder geval de vierde partij op baan 10 na 3 vrouwenwedstrijden en Kiki de derde op baan 14 na een mannen- en een vrouwenwedstrijd.
Er zijn er zes, Arthur Ashe, Louis Armstrong, Grandstand, Court 17, 11 en 13. Hier de bron. Geen Nederlanders te zien dus, vooralsnog.

Helaas laat de coverage op de Grand Slams nogal wat te wensen over. De fucking Challenger in Cordenons van twee weken geleden had nog een webcam op iedere baan. :')
pi_130471177
Quizvraagje tussendoor: De naam van welke tennisspeler die meedoet aan de US Open dient volgens de ATP uitgesproken te worden als een titel die in Nederland sinds 1945 nogal gevoelig ligt?
pi_130472796
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:24 schreef rhubarb het volgende:
Quizvraagje tussendoor: De naam van welke tennisspeler die meedoet aan de US Open dient volgens de ATP uitgesproken te worden als een titel die in Nederland sinds 1945 nogal gevoelig ligt?
NSB'er?
pi_130474929
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_ziet_gevaar__.html

Jezus Haase praat echt als een jochie uit groep 8 die voor het eerst een spreekbeurt moet geven. Dan is Sijsling toch wel echt een verademing zeg.
  maandag 26 augustus 2013 @ 13:04:48 #86
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_130475023
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:00 schreef Gruisman het volgende:

Jezus Haase praat echt als een jochie uit groep 8 die voor het eerst een spreekbeurt moet geven. Dan is Sijsling toch wel echt een verademing zeg.
Daar kom je nu pas achter? :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_130475042
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:04 schreef Salamando het volgende:

[..]

Daar kom je nu pas achter? :D
Het viel nu wel heel erg op _O-
pi_130475313
Vind ik dit keer eigenlijk omgekeerd. Haase heeft natuurlijk een typische manier van spreken en dat doet wat schools aan, maar hij zegt hier tenminste iets (lage stuit, einde set belangrijk), niets wereldschokkends, maar beter dan Sijsling die eigenlijk gewoon "allemaal goede jongens" parafraseert.
pi_130476693
Als er iets is behalve het glasharde ontkennen van mentale problemen, is het dat roooowbin altijd goede interviews geeft, mooie verhalen verteld en voor de camera een goed persoon is....

De rest van de NL spelers daarentegen...

Maar wij gaan ze toch aanmoedigen hoor vandaag!! :-)
  maandag 26 augustus 2013 @ 14:15:05 #90
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_130477116
Ik hoorde vanochtend nota bene op Radio 6 (Soul & Jazz 8-) ) een grapje over 'mag die muziek uit!!!' :D

e: OT, Robin heeft een winbare eerste-rondepartij. Kom op vent!
pi_130477510
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:00 schreef Gruisman het volgende:

Ha, de schooljongen, "allemaal goede jongens" en de bouwvakker-Mocro Thiemo.

En dan Kiki. O+
pi_130478659
quote:
11s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:36 schreef Rosario het volgende:

[..]

NSB'er?
Nee, het goede antwoord vind je bovenaan deze pagina achter "Pronounced:":
http://www.atpworldtour.c(...)rs/David-Ferrer.aspx
pi_130478937
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:08 schreef rhubarb het volgende:

[..]

Nee, het goede antwoord vind je bovenaan deze pagina achter "Pronounced:":
http://www.atpworldtour.c(...)rs/David-Ferrer.aspx
:P
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:43:38 #94
32015 suus21
Andre rocks!
pi_130479597
James Blake stopt ook met tennis...
fijn!
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:07:55 #95
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_130480246
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:43 schreef suus21 het volgende:
James Blake stopt ook met tennis...
Die is een paar jaar geleden al gestopt, alleen nu hebben ze besloten het ook aan James te vertellen ...
pi_130480704
Dit jaar trouwens maar Eurosportplayer genomen. Lekker schakelen tussen alle zes showcourts. _O_
pi_130480719
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Die is een paar jaar geleden al gestopt, alleen nu hebben ze besloten het ook aan James te vertellen ...
:P

Dit geldt voor heel wat spelers die stoppen.
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:44:13 #98
32015 suus21
Andre rocks!
pi_130481432
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Wow wat een humor #iksladeplankvolledigmis
fijn!
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:48:10 #99
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_130481606
Even een TVP'tje.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:54:29 #100
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_130481814
Streampies!

http://www.usopen.org/en_US/interactive/video/live.html

Alleen voor in de VS zelf. :'(.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')