Dan moet je dus Nalbandian-fan hetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben fan van Nadal, Federer, Nalbandian en Janowicz. Maar dan is die naam wat aan de lange kant. Had je deze post van me gezien van gisteravond:
[..]
Ik hoop dus meer dat Federer wint dan dat Nadal wint. De reden is dat ik denkdat Federer dat nu harder nodig heeft. Maar de reden dat ik blij ben dat Nadal nummer 2 is, is dat het anders voor zowel hem als Federer nadelig kan zijn, namelijk als ze in de QF tegen elkaar moeten. Voor de verliezer is het uiteraard nadelig, maar voor de winnaar ook, want die mag dan vermoedelijk nog tegen Djokovic en tegen Murray (al dan niet in die volgorde).
Je kunt toch fan zijn van meerdere spelers? Of viond je dat je alleen fan bent van degene van wie je het meest hoopt dat hij wint (voor mij kan dat per toernooi veranderen; het gaat er bij mij vaak om wie van mijn favorieten een titel op een bepaald moment het meest nodig is en Federer heeft de US Open denk ik meer nodig dan Nadal.)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan moet je dus Nalbandian-fan heten
Natuurlijk, maar je naam zou dan moeten zijn van wie je het meest fan bent!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt toch fan zijn van meerdere spelers? Of viond je dat je alleen fan bent van degene van wie je het meest hoopt dat hij wint (voor mij kan dat per toernooi veranderen; het gaat er bij mij vaak om wie van mijn favorieten een titel op een bepaald moment het meest nodig is en Federer heeft de US Open denk ik meer nodig dan Nadal.)
Dat varieert, dus dat kan ik niet zeggen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je naam zou dan moeten zijn van wie je het meest fan bent!
Dat is niet het geval. Want het zijn maar vijf spelers. En ik hoop bijvoorbeeld dat Nadal alles op gravel wint (behalve voor één ker een finale tegen Federer), terwijl ik op gras voor Federer ben. Verder hoop ik het nog eens mee te maken dat Nalbandian een GS wint. En ik hoop dat Janowicz bij de top komt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Je kan ook gewoon tennisfan in het algemeen zijn zonder een specifieke speler natuurlijk. [...]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat varieert, dus dat kan ik niet zeggen.
[..]
Dat is niet het geval. Want het zijn maar vijf spelers. En ik hoop bijvoorbeeld dat Nadal alles op gravel wint (behalve voor één ker een finale tegen Federer), terwijl ik op gras voor Federer ben. Verder hoop ik het nog eens mee te maken dat Nalbandian een GS wint. En ik hoop dat Janowicz bij de top komt.
Waar het op neerkomt, is dat ik wil dat het niveau van de top hoog blijft. Daarvoor is nodig dat degenen die aan het worstelen zijn (zoals Federer nu) hun zelfvertrouwen terugkrijgen zodat ze de andere toppers kunnen uitdagen en hun niveau hoger wordt. En ik hoop dat spelers als Janowicz (van wie ik dus fan ben) en bijvoorbeeld Dimitrov en Dolgopolov (ben ik geen fan van omdat ze me als persoon/'karakter' niet erg aanspreken maar ik vind hun tennis wel leuk).
Ik hoop altijd dat bijvoorbeeld de Djokovicen, de Federers en de Nadals op een gegeven moment niet verliezen omdat ze minder goed worden maar omdat de aanstormende spelers nog beter zijn. zoals Sampras de lat op een gegeven moment hoger legde dan zijn voorgangers, wat Federer vervolgens deed ten opzichte van Sampras en wat - wie weet - Nadal nog zou kunnen overtreffen.
Ik wil dus eigenlijk gewon tennis waarvan het niveau steeds hoger wordt en daarvoor is nodig dat spelers het beste in elkaar naar boven halen, zoals Lendle dat met McEnroe en Connors had, Becker dat met Edberg had, Sampras dat met Agassi had en Federer dat met Nadal heeft (en Nadal dat ook met Djokovic heeft).
Check. Jesse 1e ronde kwali eraf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:27 schreef Norrage het volgende:
Richel dicht ik nog wel een kansje toe, die staat echt goed te spelen de laatste tijd...En de rest...tsja...Ook Jesse zie ik het niet halen eigenlijk. Moegestreden denk ik en nu ineens overgevlogen naar NYC.
Balen dat Federer en Nadal mogelijk al in de QF tegen elkaar moeten. Dat is voor beiden ongunstig, want dan moeten ze waarschijnlijk drie zware partijen op rij spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:04 schreef PimFR het volgende:
Gunstige loting Nederlanders; Haase en Sijsling tegen qualifiers en De Bakker tegen Andujar. Kiki moet tegen Zheng.
Verder zijn de mogelijke kwartfinales bij de mannen:
Djoko - Delpo
Murray - Berdych
Gasquet - Ferrer
Federer - Nadal
Erg interessante bovenkant van het schema dus en wie weet gaan Federer en Nadal nu wel de kwartfinale halen.
Voor Rafa is het denk ik helemaal niet vervelend. Hij speelt dan eerst tegen Fed, dan Ferrer, en dan of Djoko/Murray.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Balen dat Federer en Nadal mogelijk al in de QF tegen elkaar moeten. Dat is voor beiden ongunstig, want dan moeten ze waarschijnlijk drie zware partijen op rij spelen.Maar goed, dan moeten ze hem natuurlijk eerst halen. Het voordeel is dan er in elk geval één van hen de halve finale haalt als ze tegen elkaar moeten.
Dit soort 'voorbeschouwingen' zou ik zelf enorm moe van worden. En ik zou er hoofdpijn van krijgen. Dafuqquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Balen dat Federer en Nadal mogelijk al in de QF tegen elkaar moeten. Dat is voor beiden ongunstig, want dan moeten ze waarschijnlijk drie zware partijen op rij spelen.Maar goed, dan moeten ze hem natuurlijk eerst halen. Het voordeel is dan er in elk geval één van hen de halve finale haalt als ze tegen elkaar moeten.
Federer is toch behoorlijk lastig van Nadal? Hij zal wel winnen, maar Federer kan het hem natuurlijk gewoon heel moeilijk maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Voor Rafa is het denk ik helemaal niet vervelend. Hij speelt dan eerst tegen Fed, dan Ferrer, en dan of Djoko/Murray.
Ik vind Delpo, Murray, Rafa (voor Djoko dus) lastiger.
Of Djoko, Rafa (voor Murray), ook lastiger.
Hoe dat zo? Dat is wat er gebeurt als lotingen uitkomen. Dan kijken mensen waar hun favorieten zitten en wie die kunnen tegenkomen. En een QF Federer-Nadal is best reëel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dit soort 'voorbeschouwingen' zou ik zelf enorm moe van worden. En ik zou er hoofdpijn van krijgen. Dafuq
Ik kan er gewoon niks mee. Ik zie het wel wie er wanneer tegen elkaar komen als het zover is. En daarvoor wil ik graag zoveel mogelijk mooie partijen zien. Met emotie, strijd, passie, goed tennis, mooie ballen, ongelofelijke missers, briljante winners en een uitzinnig publiekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer is toch behoorlijk lastig van Nadal? Hij zal wel winnen, maar Federer kan het hem natuurlijk gewoon heel moeilijk maken.
[..]
Hoe dat zo? Dat is wat er gebeurt als lotingen uitkomen. Dan kijken mensen waar hun favorieten zitten en wie die kunnen tegenkomen. En een QF Federer-Nadal is best reëel.
Denk niet dat Ferrer de halve finale gaat halen. De 2e halve finale kan je beter schriftelijk afdoen, of het nou Federer of Nadal is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Voor Rafa is het denk ik helemaal niet vervelend. Hij speelt dan eerst tegen Fed, dan Ferrer, en dan of Djoko/Murray.
Ik vind Delpo, Murray, Rafa (voor Djoko dus) lastiger.
Of Djoko, Rafa (voor Murray), ook lastiger.
Oké, ik snap het. Ik vind het zelf beide leuk. De voorpret in de vorm van voorbeschouwingen (voor en tijdens het toernooi) en de wedstrijden zelf.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niks mee. Ik zie het wel wie er wanneer tegen elkaar komen als het zover is. En daarvoor wil ik graag zoveel mogelijk mooie partijen zien. Met emotie, strijd, passie, goed tennis, mooie ballen, ongelofelijke missers, briljante winners en een uitzinnig publiek
En over moeilijke wedstrijden en hoeveel achter elkaar en wie wanneer tegen wie ... gewoon tennissen en we zien het wel
Hijzelf ook waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:43 schreef 1239758715981 het volgende:
Als Janowicz de halve finale haalt dan cum ik echt mijn hele kamervloer onder
Er zijn er zes, Arthur Ashe, Louis Armstrong, Grandstand, Court 17, 11 en 13. Hier de bron. Geen Nederlanders te zien dus, vooralsnog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:11 schreef PimFR het volgende:
Wat zijn de tv-banen op de US Open? Haase speelt in ieder geval de vierde partij op baan 10 na 3 vrouwenwedstrijden en Kiki de derde op baan 14 na een mannen- en een vrouwenwedstrijd.
NSB'er?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:24 schreef rhubarb het volgende:
Quizvraagje tussendoor: De naam van welke tennisspeler die meedoet aan de US Open dient volgens de ATP uitgesproken te worden als een titel die in Nederland sinds 1945 nogal gevoelig ligt?
Daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:00 schreef Gruisman het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_ziet_gevaar__.html
Jezus Haase praat echt als een jochie uit groep 8 die voor het eerst een spreekbeurt moet geven. Dan is Sijsling toch wel echt een verademing zeg.
Ha, de schooljongen, "allemaal goede jongens" en de bouwvakker-Mocro Thiemo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:00 schreef Gruisman het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_ziet_gevaar__.html
Jezus Haase praat echt als een jochie uit groep 8 die voor het eerst een spreekbeurt moet geven. Dan is Sijsling toch wel echt een verademing zeg.
Nee, het goede antwoord vind je bovenaan deze pagina achter "Pronounced:":quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:08 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Nee, het goede antwoord vind je bovenaan deze pagina achter "Pronounced:":
http://www.atpworldtour.c(...)rs/David-Ferrer.aspx
Die is een paar jaar geleden al gestopt, alleen nu hebben ze besloten het ook aan James te vertellen ...quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die is een paar jaar geleden al gestopt, alleen nu hebben ze besloten het ook aan James te vertellen ...
Wow wat een humor #iksladeplankvolledigmisquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die is een paar jaar geleden al gestopt, alleen nu hebben ze besloten het ook aan James te vertellen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |