Was toch gewoon te volgen via YouTube.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh ja, gaan ze NIN doen zodra ik de stream heb uitgezet.
Ja, daarom topic en stream blijven volgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh ja, gaan ze NIN doen zodra ik de stream heb uitgezet.
Ja, dat had ik dus uitgezet. Gelukkig kan je de stream terugspoelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Was toch gewoon te volgen via YouTube.
Oh, dat is wel balen. Even terugspoelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus uitgezet. Gelukkig kan je de stream terugspoelen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
Wat doet Frans Duijts nou weer op Lowlands???
Rappen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
Wat doet Frans Duijts nou weer op Lowlands???
Dan heb je pech, want meestal sluiten ze met Head like a hole.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop eigenlijk nog op Sin en Survivalism.
Al is Hand That Feeds ook briljant
Is t kwart voor 11 al klaar?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want meestal sluiten ze met Head like a hole.
Misschien nog een toegift dan....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is t kwart voor 11 al klaar?Ik hoopte 11 uur
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Misschien nog een toegift dan....
Ja kut, das de grap juist...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef linebear het volgende:
Had Johny het juist niet van hun gecoverd?
hahaha, sorry blontquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja kut, das de grap juist...
Het lijkt op Ninetales.quote:
Volgens de programmering speelt 'nog niet bekend'quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Oooh, volgens de programmering spelen ze niet meer
http://lowlands.nl/blokkenschema/quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de programmering speelt 'nog niet bekend'
Dus nog niet bekend is een cover band?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de programmering speelt 'nog niet bekend'
jawel, tot 23:00 volgens het blokkenschema.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Oooh, volgens de programmering spelen ze niet meer
Oui.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het voorbij op de YT stream?
Jammer. Ik keek naar de andere, daar ist ook over.quote:
Crystal Fighters is gewoon pure aids.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef linebear het volgende:
Chrystal Fighters. Maar ja... na NIN valt alles in het niets
je bedoelt aanmaaklimonade?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Crystal Fighters is gewoon pure aids.
Laat even weten als je het gevonden hebtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Godskolere, wat een kutkarwei om het startpunt van NIN te vinden bij die stream
8:41:30 ongeveerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Laat even weten als je het gevonden hebt
Hele set van de Crystal Fighters.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 04:34 schreef tong80 het volgende:
Vanavond dus NED-3. Benieuwd wat ze uitzenden.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hele set van de Crystal Fighters.
Wat mag ik niet missen als alternative gitaarliefhebber ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:41 schreef Tourniquet het volgende:
Om 13:00 begint de Youtube stream weer.
Confirmed: Nevermind - Great Minds - Seeed - Balthazar - Mozes and the Firstborn - Imagine Dragons - The Opposites - The Veils - Michael Kiwanuka - The Lumineers - Unknown Mortal Orchestra - Empire of the Sun - Chase and Status - Chvrches - Editors
Het enige wat wellicht in je straatje valt is Mozes and the Firstborn - en Editors - maar zelfs daar twijfel ik over.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat mag ik niet missen als alternative gitaarliefhebber ?
Ik houd van verschillende muziek. Niks mis met the editors. Zal eens even die Mozes You Tuben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het enige wat wellicht in je straatje valt is Mozes and the Firstborn - en Editors - maar zelfs daar twijfel ik over.
Heel veel elektronisch. Misschien bevalt Balthazar je. Of The Veils.
Ja even ertussen geninja'dquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:16 schreef Drebbelman het volgende:
Mozes and the firstborn
-edit ah die had je al genoemd
Lekker dit. Gaat er goed in. Nederlandse kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:16 schreef Drebbelman het volgende:
Mozes and the firstborn
-edit ah die had je al genoemd
Ik vind Balthazar erg goed. Wat mij betreft de troonopvolgers van de Vlaamse rock (waar nu dEUS nog op zitquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik houd van verschillende muziek. Niks mis met the editors. Zal eens even die Mozes You Tuben.
Niks mis mee. Beetje Ankie.quote:
Daar wil ik meer van horen. Lijkt me een echte albumband.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vind Balthazar erg goed. Wat mij betreft de troonopvolgers van de Vlaamse rock (waar nu dEUS nog op zit).
Same here.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn zo laag dat het alleen maar kan meevallen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze zo In Bloom spelen neemt niemand het meer serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat zelfs Dave Grohl zich in z'n graf zou omdraaienquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:15 schreef Drebbelman het volgende:
![]()
Kurt zou zich nog eens door zijn kop knallen als ie dit hoorde.
DeWolff en Elle Bandita zullen wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:19 schreef theodoor9 het volgende:
Even inschakelen voor DeWolff denk ik.
Mister and missisippi deed een mislukte shoegazerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:29 schreef Norrage het volgende:
DeWolff doet tenminste nog iets fatsoenlijks met die gitaren
Wat een verschrikkelijke band is dat tochquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mister and missisippi deed een mislukte shoegazer
Posers, en het is allemaal zo loom en saai.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke band is dat toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |