Zo hossel ik altijd m'n chicks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:10 schreef Tourniquet het volgende:
Mooi liefdesliedje blijft dat, Closer.
Spelen die ook nu?quote:
Ohja dat is tegelijkertijd idd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spelen die ook nu?Lekker geprogrammeerd dan
twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 12:03:24Dit jaar voor het eerst een 3voor12 Lowlands-verslaggeving zonder cijfers. Benieuwd of jullie ze gaan missen. #ll13 reageer retweet
Al gehoord ja. Na de kritiek waarschijnlijk, toch jammer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:13 schreef Tourniquet het volgende:
Tevens:twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 12:03:24Dit jaar voor het eerst een 3voor12 Lowlands-verslaggeving zonder cijfers. Benieuwd of jullie ze gaan missen. #ll13 reageer retweet
Belachelijk geprogrammeerd, zijn ze latent ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spelen die ook nu?Lekker geprogrammeerd dan
Bagger.quote:
Crowdcontrol ....to mayor Tomquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Serieus... Slayer recht tegenover NiN? Wat een kutprogrammering.
Meh.. Lees net dat t is omdat beide ego's de avond willen afsluiten.. Maar denk niet dat de gemiddelde 2013 LL ganger interesse in Slayer heeft. Is meer iets voor de wat oudere bezoeker denk ik.. Niet de 3fm luisteraars.quote:
Slayer is toch een grote naam in het metalsegment.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Meh.. Lees net dat t is omdat beide ego's de avond willen afsluiten.. Maar denk niet dat de gemiddelde 2013 LL ganger interesse in Slayer heeft. Is meer iets voor de wat oudere bezoeker denk ik.. Niet de 3fm luisteraars.
Er staan vaak namen tegenover elkaar die je niet zou wensen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Meh.. Lees net dat t is omdat beide ego's de avond willen afsluiten.. Maar denk niet dat de gemiddelde 2013 LL ganger interesse in Slayer heeft. Is meer iets voor de wat oudere bezoeker denk ik.. Niet de 3fm luisteraars.
Absoluut... Maar alhoewel je inderdaad iedereen "SLAYER" hoort gillen op festivals e.d. Denk ik toch dat t anno 2013 geen act voor de alpha meer is. Grolsch klopt prima. Maar precies tegenover een andere klassieker is gewoon zonde.. Ik zou t lastig vinden om te moeten kiezen..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slayer is toch een grote naam in het metalsegment.
Was toch gewoon te volgen via YouTube.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh ja, gaan ze NIN doen zodra ik de stream heb uitgezet.
Ja, daarom topic en stream blijven volgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh ja, gaan ze NIN doen zodra ik de stream heb uitgezet.
Ja, dat had ik dus uitgezet. Gelukkig kan je de stream terugspoelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Was toch gewoon te volgen via YouTube.
Oh, dat is wel balen. Even terugspoelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus uitgezet. Gelukkig kan je de stream terugspoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |