jawel, tot 23:00 volgens het blokkenschema.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Oooh, volgens de programmering spelen ze niet meer
Oui.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het voorbij op de YT stream?
Jammer. Ik keek naar de andere, daar ist ook over.quote:
Crystal Fighters is gewoon pure aids.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef linebear het volgende:
Chrystal Fighters. Maar ja... na NIN valt alles in het niets
je bedoelt aanmaaklimonade?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Crystal Fighters is gewoon pure aids.
Laat even weten als je het gevonden hebtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Godskolere, wat een kutkarwei om het startpunt van NIN te vinden bij die stream
8:41:30 ongeveerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Laat even weten als je het gevonden hebt
Hele set van de Crystal Fighters.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 04:34 schreef tong80 het volgende:
Vanavond dus NED-3. Benieuwd wat ze uitzenden.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hele set van de Crystal Fighters.
Wat mag ik niet missen als alternative gitaarliefhebber ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:41 schreef Tourniquet het volgende:
Om 13:00 begint de Youtube stream weer.
Confirmed: Nevermind - Great Minds - Seeed - Balthazar - Mozes and the Firstborn - Imagine Dragons - The Opposites - The Veils - Michael Kiwanuka - The Lumineers - Unknown Mortal Orchestra - Empire of the Sun - Chase and Status - Chvrches - Editors
Het enige wat wellicht in je straatje valt is Mozes and the Firstborn - en Editors - maar zelfs daar twijfel ik over.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat mag ik niet missen als alternative gitaarliefhebber ?
Ik houd van verschillende muziek. Niks mis met the editors. Zal eens even die Mozes You Tuben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het enige wat wellicht in je straatje valt is Mozes and the Firstborn - en Editors - maar zelfs daar twijfel ik over.
Heel veel elektronisch. Misschien bevalt Balthazar je. Of The Veils.
Ja even ertussen geninja'dquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:16 schreef Drebbelman het volgende:
Mozes and the firstborn
-edit ah die had je al genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |