Ik moet het nog maar zien hoor, ik vind hem helemaal niet slecht spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:47 schreef Rosario het volgende:
Dimitrov is behoorlijk kansloos. 53% van de punten op z'n eerste service. Maar "Baby-Federer" is goede training voor het echte werk.
Haha typisch, 40-30, DF, UE, DF.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:10 schreef Tim86 het volgende:
Roowbin van Dimitrov..precies waar ik het net dus over had..
Maar ook vintage Dimitrov die goed speelt maar altijd wel 1 of meer games heeft waar hij het ineens kwijt is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:23 schreef wimderon het volgende:
Nadal heeft 3 breaks met 16 gewonnen returnpunten, vrij efficiënt.
Ik weet niet of dat wel zo overdreven is, natuurlijk is-ie blij!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:34 schreef Gruisman het volgende:
Beetje overdreven vreugdekreet van Dimitrov 1-1
Tankje zal nu wel weer leeg zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:34 schreef Gruisman het volgende:
Ik voorspel een krampaanval.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tankje zal nu wel weer leeg zijn.
Het is Nadal waar die een set tegen pakt. En 1 set verwijderd van een ontmoeting met zijn held Federer. Ik snap wel dat hij erg blij is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:34 schreef Gruisman het volgende:
Hij zal best blij zijn, niks mis mee ook, maar het kwam een beetje geacteerd over op mij. Kan het ook fout hebben uiteraardquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is Nadal waar die een set tegen pakt en dus ook 1 set verwijderd is van een ontmoeting met zijn held Federer. Ik snap wel dat hij erg blij is.
Zo typisch..Wel eens met VV2..hij heeft zoveel potentie, maar hij moet mentaal echt nog flinke stappen maken.quote:
Zeker. Maar dit was een Rooowbin op 0-40, dan kan het nog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo typisch..Wel eens met VV2..hij heeft zoveel potentie, maar hij moet mentaal echt nog flinke stappen maken.
Ik krijg toch zo het idee dat Dimitrov met die verdedigende slice zo'n 10 games meer zal binnenhalen dan Fed morgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:00 schreef Rosario het volgende:
Die verdedigende slice van Dimitrov is wel bijzonder sterk..
Prachtige slag. Jammer dat Nadal de speler is waar die het minst effectief tegen is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:00 schreef Rosario het volgende:
Die verdedigende slice van Dimitrov is wel bijzonder sterk..
Ja, geeft hem teveel tijd inderdaad. Maar Nadal moest wel even meters maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Prachtige slag. Jammer dat Nadal de speler is waar die het minst effectief tegen is.
Dit dus. Genoeg potentie inderdaad, maar falende conditie/concentratie als de tegenstander een subtopper is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:14 schreef Rosario het volgende:
In drie ontmoetingen met Nadal dus drie sets voor Dimitrov. Genoeg potentie bij hem, nu nog waarmaken tegen de kleinere vissen. Dus niet meer verliezen van Granollers, Robredo, Hewitt, Zemlja, etc.
Ja speelt Federer echt zo slecht? Tja ik heb vanaf 2-2 in de laatste set tegen Haas gezien, en dat zag er erg netjes uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:20 schreef Norrage het volgende:
En de allerslechtste Federer ooit tegen misschien wel de allerbeste (hardcourt) Nadal ooit. Dat belooft ook een "mooie" wedstrijd te worden![]()
Je bedoelt denk ik 'niet-topper'. Gister wees ook iemand me erop dat ik ten onrechte iemand als een subtopper aanduidde. De spelers die jij noemt zijn geen subtoppers. Subtoppers zijn Ferrer, Berdych, Tsonga, Raonic etc.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit dus. Genoeg potentie inderdaad, maar falende conditie/concentratie als de tegenstander een subtopper is.
Zijn allemaal goede jongens op de Tour hoor ...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik 'niet-topper'. Gister wees ook iemand me erop dat ik ten onrechte iemand als een subtopper aanduidde. De spelers die jij noemt zijn geen subtoppers. Subtoppers zijn Ferrer, Berdych, Tsonga, Raonic etc.
Correctie: sub-goede jongensquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zijn allemaal goede jongens op de Tour hoor ...
Whehe, en challenger spelers zijn dan zeker goede jongens op de sub-Tour?quote:
Ik verwacht een drama. 6-1 6-0 in 40 minuten met 56 UE's van Fed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:20 schreef Norrage het volgende:
En de allerslechtste Federer ooit tegen misschien wel de allerbeste (hardcourt) Nadal ooit. Dat belooft ook een "mooie" wedstrijd te worden![]()
Ik verwacht een 6-1 6-1 overwinning voor Roger. Nadal is een tijd geblesseerd geweest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik verwacht een drama. 6-1 6-0 in 40 minuten met 56 UE's van Fed.![]()
![]()
Serieus bedoeld?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik verwacht een 6-1 6-1 overwinning voor Roger. Nadal is een tijd geblesseerd geweest.
Dat worden wel lange games dan, wil Nadal ook nog wat winners slaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik verwacht een drama. 6-1 6-0 in 40 minuten met 56 UE's van Fed.![]()
![]()
Die ene game die Fed wint doet hij 30 minuten over.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat worden wel lange games dan, wil Nadal ook nog wat winners slaan.
Nee hoor. Maar denk iig niet dat Nadal zo eenvoudig wint. Ben een groot fan van Rafa, maar Federer kan ook een aardige bal slaan. Hoop toch wel op een spannende partij.quote:
Heb je Federer de afgelopen maanden zien spelen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar denk iig niet dat Nadal zo eenvoudig wint. Ben een groot fan van Rafa, maar Federer kan ook een aardige bal slaan. Hoop toch wel op een spannende partij.
Het is echt jammer dat Rooowbin hem niet tegen kwam in Gstaad, Fedje was een goede scalp geweest voor zijn lijstjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:32 schreef Rosario het volgende:
[..]
Heb je Federer de afgelopen maanden zien spelen?
Ja zeker, het was niet best! Maar ik houd me vast aan de laatste 5 games tegen T. Haas.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:32 schreef Rosario het volgende:
[..]
Heb je Federer de afgelopen maanden zien spelen?
Ik ben wel weer in goede jinx vorm de laatste tijdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:17 schreef Rosario het volgende:
[..]
Goede aansporing! Hij wordt meteen kansloos gebroken.
Vooral in die makkelijke smash op BP tegen was de jinx té duidelijk merkbaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:17 schreef Norrage het volgende:
En op dat moment wordt ie gebroken na slechts 5 punten op zijn service verloren te hebben...the jinx is Strong;(
Zal wel eerst vrouwen zijn hè.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:47 schreef jojomen4 het volgende:
Hoi goede tennis vrienden van me!
Weten jullie of de mannen of vrouwen finale zondag eerst wordt gespeeld?
Dank alvast.
jojo
Ja? Het feit dat Djokovic echt geen enkele return maakt speelt zeker niet mee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:12 schreef 1239758715981 het volgende:
Die set werd bepaald door één punt: De DF van Nole in de TB.
Hij had het er nog best uit kunnen slepen, totdat dat punt. Maar inderdaad, hij speelt echt ontzettend waardeloos momenteel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja? Het feit dat Djokovic echt geen enkele return maakt speelt zeker niet mee?
Ben het met je eens dat dat punt uiteindelijk de setwinst opleverde. Maar Djokovic speelt behoorlijk ondermaats.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:19 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hij had er nog best uit kunnen slepen, totdat dat punt. Maar inderdaad, hij speelt echt ontzettend waardeloos momenteel.
ja maar dat maakt niet uit als je er geen enkele verzilvertquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ze hebben het trouwens altijd over het aantal BP's dat je hebt gehad maar je moet kijken naar hoeveel je er hebt gespééld. Als iemand op 0-40 komt en meteen zijn eerste BP benut is je BP-conversie 1/1, niet 1/3.
Nee, maar het is een algemeen punt. Mensen zeggen vaak "Hij had 20 BP's", maar het zou moeten gaan om het aantal BP's dat je speelt. Als je geregel dop 0-40 komt en dan elke keer het eerste BP verzilvert, lijkt je BP-conversie ten onrechte heel slecht als je het aantal gemaakte BP's afzet tegen het aantal dat je er had.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:28 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
ja maar dat maakt niet uit als je er geen enkele verzilvert
[...]
In de statistieken houden ze alleen bij hoeveel BP's je verzilvert van degene die je speelt, dus in houw voorbeeld zou dat 1/1 zijn, niet 1/3.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar het is een algemeen punt. Mensen zeggen vaak "Hij had 20 BP's", maar het zou moeten gaan om het aantal BP's dat je speelt. Als je geregel dop 0-40 komt en dan elke keer het eerste BP verzilvert, lijkt je BP-conversie ten onrechte heel slecht als je het aantal gemaakte BP's afzet tegen het aantal dat je er had.
Dat neem ik ook aan, maar mensen spreken ten onrechte over het aantal BP's 'dat je hebt gehad'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:49 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
In de statistieken houden ze alleen bij hoeveel BP's je verzilvert van degene die je speelt, dus in houw voorbeeld zou dat 1/1 zijn, niet 1/3.
Pleonasme.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:21 schreef Angelof9 het volgende:
Is die bebaarde zelfmoord terrorist het vriendje van Djokivic?
Ik hoop - ervan uitgaand dat Federer op de US Open geen serieuze kanshebber is - dat Nadal de US Open wint.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:50 schreef Rosario het volgende:
![]()
John!
Djokovic met een erbarmelijk, werkelijk waar erbarmelijk niveau. Goed uitgebuit door Isner, lekker pushen en op eigen servicegames knallen. Zoals alleen hij dat kan. Fantastisch!
Ik hoop dat Nadal eerst Cincy wint. En nu Murray ook al aan het falen is, wordt hij waarschijnlijk de favoriet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop - ervan uitgaand dat Federer op de US Open geen serieuze kanshebber is - dat Nadal de US Open wint.
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nadal eerst Cincy wint. En nu Murray ook al aan het falen is, wordt hij waarschijnlijk de favoriet.
Waarom zo negatief? Hij kan toch nog jaren vooruit (als zijn lichaam het houdt)?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:52 schreef Gruisman het volgende:
Een betere kans dan deze om nog eens de USO te winnen voor Nadal zal er waarschijnlijk niet meer komen!
Volgens dit overzicht heeft Rafa er nog 3 niet gewonnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wat opvallend trouwens dat Djokovic nog maar één Masterstoernooi nodig heeft om zijn set compleet te maken terwijl Federer er nog drie nodig heeft en Nadal nog vier (terwijl die er 25(?) heeft).
Ik bedoel het meer met het oog op de rest. Djokovic lijkt er opeens geen zin meer in te hebben, Murray vind ik het hele seizoen al matig en Federer heb ik in tijden zo slecht niet gezien. Over Nadal z'n fysieke gesteldheid durf ik niks meer te voorspellenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Waarom zo negatief? Hij kan toch nog jaren vooruit (als zijn lichaam het houdt)?
Dat begrijp ik. Nadal lijkt ook mij de favoriet. Ik begreep alleen niet de suggestie alszou dit een van zijn laatste kansen zijn. Wat jij schrijft had ik met Federer in 2009 toen Soderling op RG van Nadal won.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:59 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer met het oog op de rest. Djokovic lijkt er opeens geen zin meer in te hebben, Murray vind ik het hele seizoen al matig en Federer heb ik in tijden zo slecht niet gezien. Over Nadal z'n fysieke gesteldheid durf ik niks meer te voorspellen
Rafa heeft Shanghai niet gewonnen. Dat was in 2005 geen Masters 1000. De titel die daar staat heeft Nadal op hardcourt in Madrid gewonnen. In 2008 werd de Hamburg Masters (gravel) vervangen door de Madrid Masters die vanaf dat moment op gravel gespeeld zou worden. De Shanghai Masters (hardcourt) werd toen toegevoegd. (Correct me if I'm wrong).quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Volgens dit overzicht heeft Rafa er nog 3 niet gewonnen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rafael_Nadal_career_statistics
Wat heb jij nou voor username, ondertitel en sig?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:23 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Rafa heeft Shanghai niet gewonnen. Dat was in 2005 geen Masters 1000. De titel die daar staat heeft Nadal op hardcourt in Madrid gewonnen. In 2008 werd de Hamburg Masters (gravel) vervangen door de Madrid Masters die vanaf dat moment op gravel gespeeld zou worden. De Shanghai Masters (hardcourt) werd toen toegevoegd. (Correct me if I'm wrong).
Geef maar een link waar ik het kan aanpassen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat heb jij nou voor username, ondertitel en sig?
Ik zou ze zo houden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:36 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Geef maar een link waar ik het kan aanpassen.
Maakt het wel prima af vandaagquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
Manthingh noemt Berdych een ijskonijn… het is de grootste choker die ik ken.
Ja, zeker. Tegen Murray heeft hij dat kennelijk niet, want daar heeft hij nu al zes keer van gewonnen. Maar tegen Federer, Nadal en Djokovic heeft hij het wel. Nu is het op zichzelf wel zo dat het ergens positief is dat hij tegen ze choket, want de meeste spelers komen niet op voorspringen tegen die drie en kunnen daardoor ook nooit choken.quote:
Om 01.00 uur, dus over iets meer dan twee uur.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:50 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Hoe laat komen de Rafa en Roger in actie?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Pff, jammer toch weer. Daar gaan we niet voor wakker blijven.
quote:
Mooie post dit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:24 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
6 UE's in twee games, haha
Gewoon grappig, met dat 'haha' achter die ontnuchterende constatering.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:30 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Verklaar u nader, Fed-fan?
Niet alles wat op FOK! wordt gezegd is sarcastisch (bedoeld).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:33 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Ik dacht al. We gaan niet katten om half twee[...]
Ja, dat is dat ding van $ 525.000.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:36 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Heeft Nadal altijd een horloge om? Of zou hij dat speciaal voor deze match hebben, om te checken of het dit keer binnen een uur kan?
Hij moet de trein halen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:36 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Heeft Nadal altijd een horloge om? Of zou hij dat speciaal voor deze match hebben, om te checken of het dit keer binnen een uur kan?
Ze hebben daar niet eens een trein.quote:
Google zegt van wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze hebben daar niet eens een trein.
Nou zover wil ik ook weer niet gaan...maar hij speelt zeker degelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:49 schreef Federer-fan het volgende:
Federer gewoon als vanouds - echt top dit. Waar is onze vriend TheGeneral?
Maar hij ziet er ook uit alsof hij er zin in heeft - hij staat er positief en scherp bij vind ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou zover wil ik ook weer niet gaan...maar hij speelt zeker degelijk
Eens. Je zit te wachten op de ommekeer, maar hij hoeft niet te wanhopen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:08 schreef Norrage het volgende:
Fed zal het nog wel verliezen, maar dit spel biedt hoop voor de rest van het jaar
Is de tweeling thuis?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Federer al in geen tijden zo wakker en scherp zien ogen.
Bizar ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Federer al in geen tijden zo wakker en scherp zien ogen.
Misschien is dat het wel ja.quote:
Ja, en dan zitten ze halverwege set 2.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:25 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft al meer games dan zijn vorige 2 potten tegen Rafa bij elkaar!
Ik wil ook naar bed inderdaad.quote:
Toch zou hij Murray bagelen in een challenge wedstrijd.quote:
Originele gedachte.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:40 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Kan niet iemand die flesjes van Nadal omkegelen? Komt ie vast niet overheen
Vind je dat erger dan wat er in Egypte gebeurd?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:48 schreef Norrage het volgende:
Het ergste is dat als Rafa wint, hij tegen Berdych speelt. En dat is zo;n zaadje tegen Rafa
Even aangepast.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:48 schreef Norrage het volgende:
Het ergste is dat als Rafa wint, hij tegen Berdych speelt. En dat is zo;n zaadje
Hij was heel scherp. Speelde echt goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:59 schreef Rosario het volgende:
Ik schakel in bij 5-4 tweede set. Hoe kan Federer ooit een set hebben gepakt!?
Nee, mee eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 03:06 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Dit was zo'n game waarin het kon.. Zit totaal niet mee ook.
Vond het juist geluk voor Fed. Kreeg belachelijk veel tijd om de bal weg te slaan door die netrand.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 03:27 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Van dit geluk word ik echt helemaal gek
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 04:10 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik was vergeten hoe kut Federer was. Gefeliciteerd met je 7e positie, vent.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 04:10 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik was vergeten hoe kut Federer was. Gefeliciteerd met je 7e positie, vent.
Nee ik was in slaap gevallenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:36 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie vangbal van de ballenjongen.
En geweldig punt. 4-4. Gave wedstrijd hoor.
Is alors nog wakker?
Hmm, ik bleef gelukkig wel wakker, maar ik had ook zomaar in slaap kunnen vallen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:38 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik was in slaap gevallenOm 5 uur werd ik wakker en toen nog even dit topic doorgescrollt voor de uitslag. Nu maar even op youtube kijken.
Grappig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:02 schreef Norrage het volgende:
Als djoko had gewonnen hadden we dezelfde halve finales gehad als met IW
Wat is Engels toch een mooie taal.quote:And so maybe it was fitting that in a quarterfinal round, with expectations lessened and the spotlight somewhat diminished, Federer and Nadal turned back the clock, before the emergence of Novak Djokovic and Andy Murray, with their best match in years.
DTL?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:11 schreef 1239758715981 het volgende:
Na er een nachtje over slapen voel ik me wat beter, maar tering wat was ik teleurgesteld gister zeg. Zo nipt verliezen (als die DTL in was gegaan op BP in de 7e game van de 2e set had Federer wss 7-5 6-4 gewonnen)
Normaliter misschien wel, maar niet in een geval als dit. Het geeft voor mij aa dat hij aardig in de buurt komt.quote:is misschien nog pijnlijker dan met 6-1 6-2 eraf gaan.
Precies, ik ook - en ik hoop voordat dat ook voor Federer geldt.quote:Maar nu heb ik wel weer wat hoop voor de USO![]()
Down the linequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
DTL?
[..]
Normaliter misschien wel, maar niet in een geval als dit. Het geeft voor mij aa dat hij aardig in de buurt komt.
[..]
Precies, ik ook - en ik hoop voordat dat ook voor Federer geldt.
Ah. Alleen raar dat mensen dan vaak om een Cross Court van een mailtje vragen.quote:
Ik sla vaak een backhand cross courtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ah. Alleen raar dat mensen dan vaak om een Cross Court van een mailtje vragen.
Maar dat ziet niemand.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vraag vaak op een backhand cross court
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dat ziet niemand.
Ik zet in mailtjes weleens "Ik stuur een bcc van deze e-mail naar mijn collega Jan."
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dat ziet niemand.
Ik zet in mailtjes weleens "Ik stuur een bcc van deze e-mail naar mijn collega Jan."
Staat denk ik niet heel ver weg van het niveau van de huidige tour hoor, nu.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie geen zin heeft om tot 19.00 uur te wachten heb ik hier een livestream naar wat amateurtennis. Niet top ofzo, maar het is beter dan niks.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Staat denk ik niet heel ver weg van het niveau van de huidige tour hoor, nu.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie geen zin heeft om tot 19.00 uur te wachten heb ik hier een livestream naar wat amateurtennis. Niet top ofzo, maar het is beter dan niks.
Wie het kleine niet eert... Sorry hoor, ik zal nog eens iets posten.quote:
Beachtennis! Daar heb ik weleens aan meegedaan.. god wat is dat saai zeg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
Doe ik wel hoor, heb er toch twintig seconden van genoten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert... Sorry hoor, ik zal nog eens iets posten.
Rafa gaat nooit van zijn leven Shanghai of Parijs of de WTF winnen. Alleen Fedje en Djoko zouden die Golden Masters kunnen pakkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Doe ik wel hoor, heb er toch twintig seconden van genoten.
Hoop dat Rafa Cincinnati wint, dan mag Del Potro de US Open wel weer winnen. Nadal moet gewoon ooit de Career Masters-titel pakken. Records!
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rafa gaat nooit van zijn leven Shanghai of Parijs of de WTF winnen. Alleen Fedje en Djoko zouden die Golden Masters kunnen pakken
Nee dat is niet waar. Dit jaar had ik wel kansloos geacht ja, maar hij is wonder boven wonder zonder blessureproblemen hier gearriveerd, en won natuurlijk al IW eerder in het jaar. Normaalgesproken is hij hartstikke sterk op dit soort half-trage hardcourt banen. Montreal/Toronto heeft ie niet voor niks al 3x gewonnen, net als IW en Miami. Shanghai en Parijs zijn indoortoernooien. Dat soort toernooien heeft hij uberhaupt nog nooit gewonnen, behalve dan die ene keer in 2005 dat ie Madrid won. Maar goed, gezien het niveau van de rest van de tour zal ie wel alles winnen dit jaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:40 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Tot voor kort werd hij op hardcourt ook vrijwel kansloos geacht, nu heeft hij zomaar kans op Montreal/Cincinnati back-to-back.
Nadal heeft Miami nooit gewonnen, terwijl dat gek genoeg de eerste Masters finale was die hij ooit haalde. Samen met de WTF vind ik dat toch wel het grootste gemis op z'n erelijstje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Dit jaar had ik wel kansloos geacht ja, maar hij is wonder boven wonder zonder blessureproblemen hier gearriveerd, en won natuurlijk al IW eerder in het jaar. Normaalgesproken is hij hartstikke sterk op dit soort half-trage hardcourt banen. Montreal/Toronto heeft ie niet voor niks al 3x gewonnen, net als IW en Miami. Shanghai en Parijs zijn indoortoernooien. Dat soort toernooien heeft hij uberhaupt nog nooit gewonnen, behalve dan die ene keer in 2005 dat ie Madrid won. Maar goed, gezien het niveau van de rest van de tour zal ie wel alles winnen dit jaar
Zei hij donderdag al.. Speelde prima tegen Tursunov en Lopez, tankte alleen tweemaal de tweede set. Is het nu erger? Heb je een bron?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:55 schreef Norrage het volgende:
Delpo is weer geblesseerd aan zijn pols, zei in de presscon![]()
Dan moet Isner het maar doen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Doe ik wel hoor, heb er toch twintig seconden van genoten.
Nou, ik heb toch liever dat Nadal een GS wint dan dit toernooi. Maar goed, als het niet Nadal, Federer of Nalbandian is, dan maar Del Potro.quote:Hoop dat Rafa Cincinnati wint, dan mag Del Potro de US Open wel weer winnen. Nadal moet gewoon ooit de Career Masters-titel pakken. Records!
'Tuurlijk wel. Als hij zich meer toelegt op indoortennis kan hij dat echt wel. En de mentale edge over Federer zal hij ook indoor wel krijgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rafa gaat nooit van zijn leven Shanghai of Parijs of de WTF winnen. [...]
Dit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:40 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Tot voor kort werd hij op hardcourt ook vrijwel kansloos geacht, nu heeft hij zomaar kans op Montreal/Cincinnati back-to-back.
Maar wacht even, speelt Del Potro dan wel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:55 schreef Norrage het volgende:
Delpo is weer geblesseerd aan zijn pols, zei in de presscon![]()
Dan moet Isner het maar doen.
Ja, inderdaad. Maar goed, met je gebaar van gisteren mag je er ook op vertrouwen dat ik het altijd met je eens zal zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:07 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Nadal heeft Miami nooit gewonnen, terwijl dat gek genoeg de eerste Masters finale was die hij ooit haalde. Samen met de WTF vind ik dat toch wel het grootste gemis op z'n erelijstje.
Welk gebaar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik heb toch liever dat Nadal een GS wint dan dit toernooi. Maar goed, als het niet Nadal, Federer of Nalbandian is, dan maar Del Potro.
[..]
'Tuurlijk wel. Als hij zich meer toelegt op indoortennis kan hij dat echt wel. En de mentale edge over Federer zal hij ook indoor wel krijgen.
[..]
Dit.
[..]
Maar wacht even, speelt Del Potro dan wel?
[..]
Ja, inderdaad. Maar goed, met je gebaar van gisteren mag je er ook op vertrouwen dat ik het altijd met je eens zal zijn.
Hoop dat hij het niet erger maakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:19 schreef Rosario het volgende:
Del Potro speelt altijd, ook al is hij geblesseerd. Speelde vorige week nog geblesseerd tegen Dodig en Raonic.
Lwaierkjkafj had een ondertitel en een sig die volledig uit q's bestonden. Haar sig liep zelfs helemaal van de pagina af. Ik maakte er - geheel tegen mijn natuur - een grapje over en vervolgens paste ze het aan zoals het er nu staat.quote:
Hij heeft het behoorlijk verprutstquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
Grappig laatste punt van de zevende game. Isner serveert keihard, Del Potro slaat hem in een reflex 20 meter de lucht in, de bal lijkt gewoon in het net te gaan maar valt op de netband en over het net. Maar Isner was heel alert en maakte hem af.
Kijken jullie niet?
Het is inmiddels 7-6 (7-5) *5-3 voor Del Potro, die het nu dus mag uitserveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |