Ik moet het nog maar zien hoor, ik vind hem helemaal niet slecht spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:47 schreef Rosario het volgende:
Dimitrov is behoorlijk kansloos. 53% van de punten op z'n eerste service. Maar "Baby-Federer" is goede training voor het echte werk.
Haha typisch, 40-30, DF, UE, DF.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:10 schreef Tim86 het volgende:
Roowbin van Dimitrov..precies waar ik het net dus over had..
Maar ook vintage Dimitrov die goed speelt maar altijd wel 1 of meer games heeft waar hij het ineens kwijt is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:23 schreef wimderon het volgende:
Nadal heeft 3 breaks met 16 gewonnen returnpunten, vrij efficiënt.
Ik weet niet of dat wel zo overdreven is, natuurlijk is-ie blij!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:34 schreef Gruisman het volgende:
Beetje overdreven vreugdekreet van Dimitrov 1-1
Tankje zal nu wel weer leeg zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:34 schreef Gruisman het volgende:
Ik voorspel een krampaanval.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tankje zal nu wel weer leeg zijn.
Het is Nadal waar die een set tegen pakt. En 1 set verwijderd van een ontmoeting met zijn held Federer. Ik snap wel dat hij erg blij is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:34 schreef Gruisman het volgende:
Hij zal best blij zijn, niks mis mee ook, maar het kwam een beetje geacteerd over op mij. Kan het ook fout hebben uiteraardquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is Nadal waar die een set tegen pakt en dus ook 1 set verwijderd is van een ontmoeting met zijn held Federer. Ik snap wel dat hij erg blij is.
Zo typisch..Wel eens met VV2..hij heeft zoveel potentie, maar hij moet mentaal echt nog flinke stappen maken.quote:
Zeker. Maar dit was een Rooowbin op 0-40, dan kan het nog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo typisch..Wel eens met VV2..hij heeft zoveel potentie, maar hij moet mentaal echt nog flinke stappen maken.
Ik krijg toch zo het idee dat Dimitrov met die verdedigende slice zo'n 10 games meer zal binnenhalen dan Fed morgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:00 schreef Rosario het volgende:
Die verdedigende slice van Dimitrov is wel bijzonder sterk..
Prachtige slag. Jammer dat Nadal de speler is waar die het minst effectief tegen is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:00 schreef Rosario het volgende:
Die verdedigende slice van Dimitrov is wel bijzonder sterk..
Ja, geeft hem teveel tijd inderdaad. Maar Nadal moest wel even meters maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Prachtige slag. Jammer dat Nadal de speler is waar die het minst effectief tegen is.
Dit dus. Genoeg potentie inderdaad, maar falende conditie/concentratie als de tegenstander een subtopper is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:14 schreef Rosario het volgende:
In drie ontmoetingen met Nadal dus drie sets voor Dimitrov. Genoeg potentie bij hem, nu nog waarmaken tegen de kleinere vissen. Dus niet meer verliezen van Granollers, Robredo, Hewitt, Zemlja, etc.
Ja speelt Federer echt zo slecht? Tja ik heb vanaf 2-2 in de laatste set tegen Haas gezien, en dat zag er erg netjes uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:20 schreef Norrage het volgende:
En de allerslechtste Federer ooit tegen misschien wel de allerbeste (hardcourt) Nadal ooit. Dat belooft ook een "mooie" wedstrijd te worden![]()
Je bedoelt denk ik 'niet-topper'. Gister wees ook iemand me erop dat ik ten onrechte iemand als een subtopper aanduidde. De spelers die jij noemt zijn geen subtoppers. Subtoppers zijn Ferrer, Berdych, Tsonga, Raonic etc.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit dus. Genoeg potentie inderdaad, maar falende conditie/concentratie als de tegenstander een subtopper is.
Zijn allemaal goede jongens op de Tour hoor ...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik 'niet-topper'. Gister wees ook iemand me erop dat ik ten onrechte iemand als een subtopper aanduidde. De spelers die jij noemt zijn geen subtoppers. Subtoppers zijn Ferrer, Berdych, Tsonga, Raonic etc.
Correctie: sub-goede jongensquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zijn allemaal goede jongens op de Tour hoor ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |