Beter stem je op Patje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:14 schreef Topiek het volgende:
Heb ook een liedje gemaakt:
LompeHork, LompeHork
Hij eet heel vaak van een vork
LompeHork, LompeHork
Het is net een stomme plork
Maar nee, het is hem echt
Mijn piemel die staat recht
Olé olé olé
wie nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:27 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Worden jullie blij als ik ''patje'' typ?
Poesjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Ach jullie tiepen maar patje zoveel je wilt boven de 600 stemmen komt hij toch niet.
BGquote:
Nog 50 en ik heb 1100 stempen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:59 schreef LompeHork het volgende:
BG krijgt trouwens van mij ook nog eens 450 stemmen, dat is wel echt fantastisch.
Waarom zet je een glas melk niet in de zon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom staat SonicVolcano er nog niet tussen?
vrouwdier.. je denkt mischien dat je nu keistoer bent omdat je met 3 stempen een competitie hebt gewonnen maar ik heb al 1054 stempen, dus ga ergens anders ontof doen.quote:
Ik begin plaatsvervangende schaamte te krijgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vrouwdier.. je denkt mischien dat je nu keistoer bent omdat je met 3 stempen een competitie hebt gewonnen maar ik heb al 1054 stempen, dus ga ergens anders ontof doen.
Dat begrijp ik, je verkiezing was immers onterecht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik begin plaatsvervangende schaamte te krijgen.
je hebt me overgehaald met deze foto, mijn stem gaat naar BGquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:16 schreef BaajGuardian het volgende:
NIEMAND KAN WINNEN VAN DEZE SPIREN (die op het moment nog gespirder zijn want dat is een ouden foto)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Mischien is het beter als ik opgeef anders vallen er doden bij de meisjes door uitdroging...
wat een flikkertje ben je ook zegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:16 schreef BaajGuardian het volgende:
NIEMAND KAN WINNEN VAN DEZE SPIREN (die op het moment nog gespirder zijn want dat is een ouden foto)
[ afbeelding ]
Die zit waarschijnlijk niet op FOK!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:11 schreef stefanhaan het volgende:
Ik stem op de profeet van de oerbeer.
Wie is patje?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die zit waarschijnlijk niet op FOK!.
Ik stem uiteraard ook op Patje1987.
All that hair, noooooquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat je net degene quote die wel de volledige username post.quote:
Dat ben ik, maar ik bedoelde meer waarom kiezen zoveel users hem/haarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Grappig dat je net degene quote die wel de volledige username post.
Wie is kristalhelder?
Ik vind je echt walgelijk. Ik stem nog liever op een foto van een wasbeer. (Dat deed ik dus ook)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Patje gewoon een ontzettend lekkere hunk isquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:04 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dat ben ik, maar ik bedoelde meer waarom kiezen zoveel users hem/haar
Iedereen weet dat er per honderd posts zo'n post bij zit, maar niemand geeft een neuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:50 schreef Woods het volgende:
Iedereen weet toch dat er helemaal geen hunks te vinden zijn op Fok!, immers hebben zij wel wat anders te doen.
gekeken.... Smaken verschillen is mijn antwoord..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat Patje gewoon een ontzettend lekkere hunk is. Voor foto's zie pagina 1 van dit topic of zijn fotoboek.
Je mag er zachtjes met je vingers doorglijden.quote:
Jij bent zelf walgelijk je ruikt vast naar een grote berg roestende metalen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind je echt walgelijk. Ik stem nog liever op een foto van een wasbeer. (Dat deed ik dus ook)
Ik hou niet van gorilla'squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je mag er zachtjes met je vingers doorglijden.
Oh rly?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent zelf walgelijk je ruikt vast naar een grote berg roestende metalen.
Ik dacht dat je me leuk vondquote:
Het was meer een pityvotequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me leuk vond
Ok, dan behoor je niet meer tot het winnende teamquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het was meer een pityvote... en ik wilde ook wel een baard
Je zou toch geen kans maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gekeken.... Smaken verschillen is mijn antwoord..
Nee ik moet ze van me afslaan en ik heb hoge standaarden. Gewoon een waarschuwing zodat je geen gekke dingen in je hoofd haalt. En je kut ruikt naar curry denk ik. Dat zei bg en ik geloof hem.quote:
Een berg roestend staal zei ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik moet ze van me afslaan en ik heb hoge standaarden. Gewoon een waarschuwing zodat je geen gekke dingen in je hoofd haalt. En je kut ruikt naar curry denk ik. Dat zei bg en ik geloof hem.
Dan heb ik niet goed gelezen excuses.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een berg roestend staal zei ik.
Ik stem patje als ik dat niet allang gedaan heb, wat een hunk en baasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heb ik niet goed gelezen excuses.
BaajGuardian je bent een kneus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:38 schreef BaajGuardian het volgende:
De hulde, de hulde, teveel hulde, ik verdrink in hulde
woewoewoe
fixed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
BaajGuardian ik vind je een kneus daar mijn minderwaardigheidscomplex wat ik tracht te verbloemen door middel van makeup en kleding boven mijn stand het vereist om mensen met natuurlijke zelfverzekerdheid naar beneden te praten zodat ik me beter voel, tevens eet ik veel chocolade omdat ik een kut heb en daarom houd ik van chocolade.
Hou je kadaver.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
BaajGuardian je bent een kneus.
Ja.quote:
Kan niet. Patje ís de smaak.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gekeken.... Smaken verschillen is mijn antwoord..
Ook de 600 van yvonne en 450 van lompehork?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:01 schreef Paul het volgende:
De stemmen liggen op dit moment bij de jury
Deze man weet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ook de 600 van yvonne en 450 van lompehork?
Dat lijken me toch meer trollopmerkingenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ook de 600 van yvonne en 450 van lompehork?
nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:22 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dat lijken me toch meer trollopmerkingen
Je zult zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:31 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Toch wel, tenzij jij of zij tegendeel kunnen bewijzen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |