Poesjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Ach jullie tiepen maar patje zoveel je wilt boven de 600 stemmen komt hij toch niet.
BGquote:
Nog 50 en ik heb 1100 stempen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:59 schreef LompeHork het volgende:
BG krijgt trouwens van mij ook nog eens 450 stemmen, dat is wel echt fantastisch.
Waarom zet je een glas melk niet in de zon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom staat SonicVolcano er nog niet tussen?
vrouwdier.. je denkt mischien dat je nu keistoer bent omdat je met 3 stempen een competitie hebt gewonnen maar ik heb al 1054 stempen, dus ga ergens anders ontof doen.quote:
Ik begin plaatsvervangende schaamte te krijgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vrouwdier.. je denkt mischien dat je nu keistoer bent omdat je met 3 stempen een competitie hebt gewonnen maar ik heb al 1054 stempen, dus ga ergens anders ontof doen.
Dat begrijp ik, je verkiezing was immers onterecht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik begin plaatsvervangende schaamte te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |