Beter stem je op Patje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:14 schreef Topiek het volgende:
Heb ook een liedje gemaakt:
LompeHork, LompeHork
Hij eet heel vaak van een vork
LompeHork, LompeHork
Het is net een stomme plork
Maar nee, het is hem echt
Mijn piemel die staat recht
Olé olé olé
wie nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:27 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Worden jullie blij als ik ''patje'' typ?
Poesjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Ach jullie tiepen maar patje zoveel je wilt boven de 600 stemmen komt hij toch niet.
BGquote:
Nog 50 en ik heb 1100 stempen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:59 schreef LompeHork het volgende:
BG krijgt trouwens van mij ook nog eens 450 stemmen, dat is wel echt fantastisch.
Waarom zet je een glas melk niet in de zon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom staat SonicVolcano er nog niet tussen?
vrouwdier.. je denkt mischien dat je nu keistoer bent omdat je met 3 stempen een competitie hebt gewonnen maar ik heb al 1054 stempen, dus ga ergens anders ontof doen.quote:
Ik begin plaatsvervangende schaamte te krijgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vrouwdier.. je denkt mischien dat je nu keistoer bent omdat je met 3 stempen een competitie hebt gewonnen maar ik heb al 1054 stempen, dus ga ergens anders ontof doen.
Dat begrijp ik, je verkiezing was immers onterecht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik begin plaatsvervangende schaamte te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |