Ja, bij beide auto's dorpels en wielkassen doorgerot en bij een van de auto's zat er van alles los (stuurhuis, kofferklephendelhouder, zelfs de spoiler). Vond het ook niet nuttig om een proefritje te maken. Net nog bij een ander wezen kijken welke motorisch gereviseerd is (beweerd hij) en een sinaasappelhuid. Volgende week daar even een proefritje maken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wanneer ging jij nou autotje kijken? Vandaag toch?
Sinasappelhuid klinkt niet positief moet ik zeggen..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, bij beide auto's dorpels en wielkassen doorgerot en bij een van de auto's zat er van alles los (stuurhuis, kofferklephendelhouder, zelfs de spoiler). Vond het ook niet nuttig om een proefritje te maken. Net nog bij een ander wezen kijken welke motorisch gereviseerd is (beweerd hij) en een sinaasappelhuid. Volgende week daar even een proefritje maken.
Nee, dat klopt. Buurman is spuiter dus van de week even vragen of daar iets aan te doen valt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinasappelhuid klinkt niet positief moet ik zeggen..
Herspuiten, vrees ik..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Buurman is spuiter dus van de week even vragen of daar iets aan te doen valt.
Leuke dingen, maar denk dat het lastig is om een nette te vinden voor een leuke prijs.quote:
Ja, daar ben ik achter inderdaadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuke dingen, maar denk dat het lastig is om een nette te vinden voor een leuke prijs.
Zijn toch auto's die vaak afgetrapt zijn.
Is een 2e Hands Impreza niet een beter plan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik achter inderdaad
Is het onderhoud aan zo'n Impreza niet gigantisch duur?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is een 2e Hands Impreza niet een beter plan?
Nee joh, staan bekend als hele betrouwbare auto'squote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het onderhoud aan zo'n Impreza niet gigantisch duur?
Wat ga je doen dat je terug helemaal verlept bent dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waarom ben ik altijd te vroeg klaar met optutten en omkleden enzo? Grmbl.. Nu ben ik op mijn mooist en straks als ik uit eten ga ben ik weer mijn verlepte zelf
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het onderhoud aan zo'n Impreza niet gigantisch duur?
Het is zo duur als je het zelf maakt ook, daarbij toegevoegd..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, staan bekend als hele betrouwbare auto's
Waarom begin je dan zo vroegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waarom ben ik altijd te vroeg klaar met optutten en omkleden enzo? Grmbl.. Nu ben ik op mijn mooist en straks als ik uit eten ga ben ik weer mijn verlepte zelf
Ohquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, staan bekend als hele betrouwbare auto's
katten entertainen, buiten op het balkon roken, bankhangen zodat mijn haar rechtovereind staat, traanogen krijgen enz. Enz. Ik ben er echt niet voor gemaakt om een vrouw te zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:56 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wat ga je doen dat je terug helemaal verlept bent dan?
omdat ik altijd denk meer tijd nodig te hebben dan ik daadwerkelijk nodig heb.. Over 3 kwartier moet ik klaar staan, ben 10 minuten geleden begonnen..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom begin je dan zo vroeg
[..]
Oh
Maar als dat "altijd" zo is, dan weet je toch dat je niet zoveel tijd nodig hebt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik altijd denk meer tijd nodig te hebben dan ik daadwerkelijk nodig heb.. Over 3 kwartier moet ik klaar staan, ben 10 minuten geleden begonnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |