Ik zou zoiets zelf ook nooit doen. Dan liever een originele kitcar ipv een replica. Dat vind ik iets sneus hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Collega had het erover dat je een mooie 2e hands Porsche voor kunt kopen. Dat is natuurlijk geen Ferrari, maar dat is dit ook niet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou zoiets zelf ook nooit doen. Dan liever een originele kitcar ipv een replica. Dat vind ik iets sneus hebben.
Z'n uitlaat zijn ook maar een paar kleine rotpijpjes ... Ik vind het geen gezicht maarja...
[ afbeelding ]
Maarja, 't is zijn feestje
Tuurlijk, Zo lang de wielen niet gaan spinnen als je het gas in trapt valt het wel meequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vin, kijk je wel uit? Achterwiel aandrijving enzo
Vooral in de bochten, MR2's zijn nogal snel van het oversturenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk, Zo lang de wielen niet gaan spinnen als je het gas in trapt valt het wel mee
Hey ik zie daar een gamertag. Welke games speel je?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoor daar veel goeds over. Wat is het?
Hey stom konijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom staat Remlof twee keer op 6/7 sept?!
ja, dank je.quote:
Exen zijn niet voor niets exen..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dank je.
Vandaag voel ik me niet zo stom, want ik heb een witte chocoladetaart gemaakt en hij ziet er goed uit.
Weet alleen nog niet hoe hij smaakt, maar voordat ie de oven in ging, was de vulling iig erg lekker![]()
![]()
Ex is weerterug bij zn ex btwheeft in haar nieuwe huisje een slaapkamer gemaakt voor de kinderen ook en weet ik t. Sukkel
Wa denkte zelf? Nee.quote:
Een chocoladetaart voor morgen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dank je.
Vandaag voel ik me niet zo stom, want ik heb een witte chocoladetaart gemaakt en hij ziet er goed uit.
Weet alleen nog niet hoe hij smaakt, maar voordat ie de oven in ging, was de vulling iig erg lekker![]()
![]()
Ex is weerterug bij zn ex btwheeft in haar nieuwe huisje een slaapkamer gemaakt voor de kinderen ook en weet ik t. Sukkel
bijna alles. Alleen afgelopen paar maanden niet gegamed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:08 schreef Macrador het volgende:
[..]
Hey ik zie daar een gamertag. Welke games speel je?
ja!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wa denkte zelf? Nee.
[..]
Een chocoladetaart voor morgen?![]()
![]()
Ben ik echt gek op.
![]()
Is het überhaupt weleens voorgekomen dat een hereniging met een ex succesvol (als in: permanent) was?
Iets op pc? Want master race en allesch.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bijna alles. Alleen afgelopen paar maanden niet gegamed.
Maar meestal gears of war. Cod, halo
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wa denkte zelf? Nee.
[..]
Een chocoladetaart voor morgen?![]()
![]()
Ben ik echt gek op.
![]()
Is het überhaupt weleens voorgekomen dat een hereniging met een ex succesvol (als in: permanent) was?
Oké, net een uitzondering.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja!
Kennissen van me zijn na 10 jaar samen uit elkaar gegaan, en twee jaar later was t weer een stel en toen zijn ze getrouwd en nu hebben ze kleinkinderen en wonen in Frankrijk![]()
Ja, wel witte chocoladetaart he!![]()
En het gaat n beetje t zelfde als met mij, daarom snap ik het niet, je leert daar toch van als het goed is? Nl dat het niet werkt ofzo?
Een Faxie die z'n pener op de pooltafel gooit?quote:
Ik stoot liever met de korte keuquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een Faxie die z'n pener op de pooltafel gooit?
ik zou haar niet rakenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hier worden jullie vast wild van.
Glad koppie hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hier worden jullie vast wild van.
nee alleen op Xbox en soms ps3quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Iets op pc? Want master race en allesch.
heb jij een ps3?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alleen op Xbox en soms ps3
ik heb alle gameconsolesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij een ps3?![]()
fifa ook toevallig?
quote:
Fluf de boel es wat op dan.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
Heej... ga je meee .....
Naar Zandvoort aan zee
Smeer je goed inquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet komende week elke dag naar buiten
whut?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dit is verdorie vragen om antwoorden zoals mannenpap en aanverwanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |