Ik zou zoiets zelf ook nooit doen. Dan liever een originele kitcar ipv een replica. Dat vind ik iets sneus hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Collega had het erover dat je een mooie 2e hands Porsche voor kunt kopen. Dat is natuurlijk geen Ferrari, maar dat is dit ook niet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou zoiets zelf ook nooit doen. Dan liever een originele kitcar ipv een replica. Dat vind ik iets sneus hebben.
Z'n uitlaat zijn ook maar een paar kleine rotpijpjes ... Ik vind het geen gezicht maarja...
[ afbeelding ]
Maarja, 't is zijn feestje
Tuurlijk, Zo lang de wielen niet gaan spinnen als je het gas in trapt valt het wel meequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vin, kijk je wel uit? Achterwiel aandrijving enzo
Vooral in de bochten, MR2's zijn nogal snel van het oversturenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk, Zo lang de wielen niet gaan spinnen als je het gas in trapt valt het wel mee
Hey ik zie daar een gamertag. Welke games speel je?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoor daar veel goeds over. Wat is het?
Hey stom konijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom staat Remlof twee keer op 6/7 sept?!
ja, dank je.quote:
Exen zijn niet voor niets exen..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dank je.
Vandaag voel ik me niet zo stom, want ik heb een witte chocoladetaart gemaakt en hij ziet er goed uit.
Weet alleen nog niet hoe hij smaakt, maar voordat ie de oven in ging, was de vulling iig erg lekker![]()
![]()
Ex is weerterug bij zn ex btwheeft in haar nieuwe huisje een slaapkamer gemaakt voor de kinderen ook en weet ik t. Sukkel
Wa denkte zelf? Nee.quote:
Een chocoladetaart voor morgen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dank je.
Vandaag voel ik me niet zo stom, want ik heb een witte chocoladetaart gemaakt en hij ziet er goed uit.
Weet alleen nog niet hoe hij smaakt, maar voordat ie de oven in ging, was de vulling iig erg lekker![]()
![]()
Ex is weerterug bij zn ex btwheeft in haar nieuwe huisje een slaapkamer gemaakt voor de kinderen ook en weet ik t. Sukkel
bijna alles. Alleen afgelopen paar maanden niet gegamed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:08 schreef Macrador het volgende:
[..]
Hey ik zie daar een gamertag. Welke games speel je?
ja!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wa denkte zelf? Nee.
[..]
Een chocoladetaart voor morgen?![]()
![]()
Ben ik echt gek op.
![]()
Is het überhaupt weleens voorgekomen dat een hereniging met een ex succesvol (als in: permanent) was?
Iets op pc? Want master race en allesch.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bijna alles. Alleen afgelopen paar maanden niet gegamed.
Maar meestal gears of war. Cod, halo
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wa denkte zelf? Nee.
[..]
Een chocoladetaart voor morgen?![]()
![]()
Ben ik echt gek op.
![]()
Is het überhaupt weleens voorgekomen dat een hereniging met een ex succesvol (als in: permanent) was?
Oké, net een uitzondering.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja!
Kennissen van me zijn na 10 jaar samen uit elkaar gegaan, en twee jaar later was t weer een stel en toen zijn ze getrouwd en nu hebben ze kleinkinderen en wonen in Frankrijk![]()
Ja, wel witte chocoladetaart he!![]()
En het gaat n beetje t zelfde als met mij, daarom snap ik het niet, je leert daar toch van als het goed is? Nl dat het niet werkt ofzo?
Een Faxie die z'n pener op de pooltafel gooit?quote:
Ik stoot liever met de korte keuquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een Faxie die z'n pener op de pooltafel gooit?
ik zou haar niet rakenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hier worden jullie vast wild van.
Glad koppie hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hier worden jullie vast wild van.
nee alleen op Xbox en soms ps3quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Iets op pc? Want master race en allesch.
heb jij een ps3?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alleen op Xbox en soms ps3
ik heb alle gameconsolesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij een ps3?![]()
fifa ook toevallig?
quote:
Fluf de boel es wat op dan.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
Heej... ga je meee .....
Naar Zandvoort aan zee
Smeer je goed inquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet komende week elke dag naar buiten
whut?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dit is verdorie vragen om antwoorden zoals mannenpap en aanverwanten.
Okay dan op dit forum doen ze niet aan je-moeder-grappen maken wanneer het kan en zo een antwoorden geven op vragen.quote:
Ja, bij beide auto's dorpels en wielkassen doorgerot en bij een van de auto's zat er van alles los (stuurhuis, kofferklephendelhouder, zelfs de spoiler). Vond het ook niet nuttig om een proefritje te maken. Net nog bij een ander wezen kijken welke motorisch gereviseerd is (beweerd hij) en een sinaasappelhuid. Volgende week daar even een proefritje maken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wanneer ging jij nou autotje kijken? Vandaag toch?
Sinasappelhuid klinkt niet positief moet ik zeggen..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, bij beide auto's dorpels en wielkassen doorgerot en bij een van de auto's zat er van alles los (stuurhuis, kofferklephendelhouder, zelfs de spoiler). Vond het ook niet nuttig om een proefritje te maken. Net nog bij een ander wezen kijken welke motorisch gereviseerd is (beweerd hij) en een sinaasappelhuid. Volgende week daar even een proefritje maken.
Nee, dat klopt. Buurman is spuiter dus van de week even vragen of daar iets aan te doen valt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinasappelhuid klinkt niet positief moet ik zeggen..
Herspuiten, vrees ik..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Buurman is spuiter dus van de week even vragen of daar iets aan te doen valt.
Leuke dingen, maar denk dat het lastig is om een nette te vinden voor een leuke prijs.quote:
Ja, daar ben ik achter inderdaadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuke dingen, maar denk dat het lastig is om een nette te vinden voor een leuke prijs.
Zijn toch auto's die vaak afgetrapt zijn.
Is een 2e Hands Impreza niet een beter plan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik achter inderdaad
Is het onderhoud aan zo'n Impreza niet gigantisch duur?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is een 2e Hands Impreza niet een beter plan?
Nee joh, staan bekend als hele betrouwbare auto'squote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het onderhoud aan zo'n Impreza niet gigantisch duur?
Wat ga je doen dat je terug helemaal verlept bent dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waarom ben ik altijd te vroeg klaar met optutten en omkleden enzo? Grmbl.. Nu ben ik op mijn mooist en straks als ik uit eten ga ben ik weer mijn verlepte zelf
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het onderhoud aan zo'n Impreza niet gigantisch duur?
Het is zo duur als je het zelf maakt ook, daarbij toegevoegd..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, staan bekend als hele betrouwbare auto's
Waarom begin je dan zo vroegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waarom ben ik altijd te vroeg klaar met optutten en omkleden enzo? Grmbl.. Nu ben ik op mijn mooist en straks als ik uit eten ga ben ik weer mijn verlepte zelf
Ohquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, staan bekend als hele betrouwbare auto's
katten entertainen, buiten op het balkon roken, bankhangen zodat mijn haar rechtovereind staat, traanogen krijgen enz. Enz. Ik ben er echt niet voor gemaakt om een vrouw te zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:56 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wat ga je doen dat je terug helemaal verlept bent dan?
omdat ik altijd denk meer tijd nodig te hebben dan ik daadwerkelijk nodig heb.. Over 3 kwartier moet ik klaar staan, ben 10 minuten geleden begonnen..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom begin je dan zo vroeg
[..]
Oh
Maar als dat "altijd" zo is, dan weet je toch dat je niet zoveel tijd nodig hebt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik altijd denk meer tijd nodig te hebben dan ik daadwerkelijk nodig heb.. Over 3 kwartier moet ik klaar staan, ben 10 minuten geleden begonnen..
ja, maar dat is denk ik dat rare ding dat ze vrouwenlogica noemenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar als dat "altijd" zo is, dan weet je toch dat je niet zoveel tijd nodig hebt?
Ik denk hetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat is denk ik dat rare ding dat ze vrouwenlogica noemen![]()
nee, want als ik ergens ben kan ik mezelf gedragen.. Thuis is dat moeilijker op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
Als je zo snel verlept moet he het misschien niet doen anders zit je verlept op het feestje/in de kroeg of waar je ook moet zijn
geen make up is altijd nog beter dan verlepte
sommige mannen kunnen het anders best gebruikenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:09 schreef Macrador het volgende:
Wat ben ik blij dat mannen geen make up moeten wegens sociale normen
Mjuh ik vind mijn wimpers ook niet vol genoeg :quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sommige mannen kunnen het anders best gebruiken
ik zou gewoon nepwimpers opplakken en een foto plaatsen hier.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh ik vind mijn wimpers ook niet vol genoeg :
Ik zou voor een seatje gaan oidquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is een 2e Hands Impreza niet een beter plan?
Als ze nu hier in huis waren en ik wist hoe ik dat moest flikken had ik het vast gedaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou gewoon nepwimpers opplakken en een foto plaatsen hier.
aha, daarom is het hier zo stilquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja parasol er boven
Hopen dat de meet van tammie mooi weer heeft
Open er een topic over op Fok! je levenservaring ik bedoel je vraagquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
lola, jij hebt levenservaring toch?
dan heb ik een vraagje
nee, want ik wil niet dat heel FOK! dit weetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Open er een topic over op Fok! je levenservaring ik bedoel je vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, want ik wil niet dat heel FOK! dit weetmaar dan nog, het si niet eens zo heel interessant, gaat meer om de keuze:
Studie = toekomst, dus keuze lijkt me makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, want ik wil niet dat heel FOK! dit weetmaar dan nog, het si niet eens zo heel interessant, gaat meer om de keuze:
Ik voor je studie kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Studie = toekomst, dus keuze lijkt me makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |