Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef lily het volgende:
Nog wat;
ik stond te koken en mijn dochter vond een rolmaat in de la en ging mijn billen opmeten.
Mam; 4 meter...
Gefeliciteerd²quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:42 schreef Saffier het volgende:
Mijn bruidsmeisje is vannacht bevallen van een dochtertje
En mijn kleine meid is vandaag 3!!!
volgens mij staat daar geen leeftijdsgrens voor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedemorgen.
Even een kort vraagje tussendoor. Mijn dochter (5 jr) heeft op school pinda's gekregen bij een tractatie. Ik geef zelf mijn kinderen nog geen pinda's. Nou zit ik te googelen hoe dat ook alweer zat en tot welke leeftijd het wordt afgeraden, maar kan niet direct een duidelijk artikel vinden. Weet één van jullie misschien een goede link?
met de ene arm het oorlel aan de andere kant via boven het hoofd kunnen pakken is de norm, maar een linkje heb ik ff niet voorhandenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedemorgen.
Even een kort vraagje tussendoor. Mijn dochter (5 jr) heeft op school pinda's gekregen bij een tractatie. Ik geef zelf mijn kinderen nog geen pinda's. Nou zit ik te googelen hoe dat ook alweer zat en tot welke leeftijd het wordt afgeraden, maar kan niet direct een duidelijk artikel vinden. Weet één van jullie misschien een goede link?
Serious?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:11 schreef simmu het volgende:
[..]
met de ene arm het oorlel aan de andere kant via boven het hoofd kunnen pakken is de norm, maar een linkje heb ik ff niet voorhanden
mijn joekel van net 5 kan hget al een half jaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:20 schreef laziness het volgende:
Haha ik kende die wel dat mijn tante type kleuterjuf van de ouderwetse stempel vond dat kleuters als ze dat konden leerrijp waren voor groep 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met je rechterhand je linkeroor vastpakken en viceversa.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:20 schreef laziness het volgende:
Haha ik kende die wel dat mijn tante type kleuterjuf van de ouderwetse stempel vond dat kleuters als ze dat konden leerrijp waren voor groep 3.
klein hoofd of hele lange armen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef simmu het volgende:
[..]
mijn joekel van net 5 kan hget al een half jaar![]()
desondanks mag ze van mij nog steeds geen pinda's......
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
L en ik gaan zo naar de tandarts. (L. moet voor zijn halfjaarlijkse preek) en ik ga mee voor de gezelligheid
daarna gaan we maar eens inslaan voor school en lunchen bij de hema (dat is de enige manier om hem nog richting stad te krijgen)
en nog even een vraag omdat ik me bezorgd maakik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt lady. ik zou er iig een bezoekje bij de huisarts tegenaan gooien, wellicht dat jij eerst zelf met de huisarts spreekt en dan l alleen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
L en ik gaan zo naar de tandarts. (L. moet voor zijn halfjaarlijkse preek) en ik ga mee voor de gezelligheid
daarna gaan we maar eens inslaan voor school en lunchen bij de hema (dat is de enige manier om hem nog richting stad te krijgen)
en nog even een vraag omdat ik me bezorgd maakheeft hij geen trek of gunt hij zich geen tijd om te eten en heeft hij zijn hongergevoel leren negeren? Misschien kun je het met hem bespreken, het belang van goede bouwstoffen in een groeiend lijf en hoe je een eetritme aanleert en je hongersignalen leert herkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
hij heeft een paar keer geprobeerd het ontbijt ook over te slaan, maar zonder ontbijt komt hij dus niet de deur uitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
heeft hij geen trek of gunt hij zich geen tijd om te eten en heeft hij zijn hongergevoel leren negeren? Misschien kun je het met hem bespreken, het belang van goede bouwstoffen in een groeiend lijf en hoe je een eetritme aanleert en je hongersignalen leert herkennen
dat is het nou juist! ik hoor overal dat er in een puber meer gaat dan in een grijze kliko!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn puber eet meer dan mijn man en ik bij elkaarmaar dat is weer het andere uiterste..
Een vriendin van me had ook zo`n puber..die at muizenbeetjes. Misschien kun je het eens met je huisarts bespreken? Ik zou zo snel ook niet weten wat er minimaal aan eten in moet en of het schadelijk is op de lange termijn of niet..
is dat niet wat heel veel?quote:Dagmenu
Alle voedingsmiddelen uit de schijf van vijf zijn in een gezond dagmenu voldoende vertegenwoordigd. Jongens in de groeispurt eten soms meer, zie: www.voedingscentrum.nl. Gezond eten betekent met gezond verstand bewuste keuzes maken. Gebruik daarbij de 5 regels van de Schijf van Vijf van het Voedingscentrum:
Eet gevarieerd
Eet niet te veel en beweeg
Gebruik minder verzadigd vet
Eet volop groente, fruit en brood
Ga veilig met voedsel om
De aanbevolen hoeveelheden per dag is ongeveer:
• 6-7 sneetjes brood, liefst bruin of volkoren
• 4-5 aardappels of 4 à 5 opscheplepels rijst, pasta, of peulvruchten
• 4 opscheplepels groente (200 gram)
• 2 porties fruit
• 4 glazen (600 ml) melk(product) en een plak kaas
• 100-125 gram vlees, vleeswaren, vis, kip, ei, of vleesvervangers
• 30-35 gram margarine met maximaal 40% vet (5 gram per snee brood)
• 15 gram bak- en braad- en frituurproducten of olie (1 eetlepel, liefst met meervoudig onverzadigde vetten)
• 1-1½ liter drinken (inclusief melk) bij voorkeur water of thee zonder suiker.
kom net bij de action vandaan... stempelsetjes zo ver het oog reiktquote:
L. lust geen vis (alleen kibbelling, maar dat vind ik niet als gezonde vis tellen, geen rauwkost en geen noten) fruit ook niet, maar ik maak dagelijks smooties dus zo krijg ik dat bij hem binnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Adviezen van het voedingcentrum zijn achterhaald, zo veel brood en zuivel is nergens voor nodig. Paar keer per week een vette vissoort, af en toe een eitje en lekker rauwkost tussendoor. Paprika in repen, snoeptomaatjes, af en toe een handje noten als hij dat lust. Dan zou je een heel eind moeten komen
Eet hij wel fruit?
en ik heb al iets teveel familieleden met anorexiaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Smoothies zijn altijd goed. Kun je ook wortelsap en spinazie aan toevoegen. Of bietendan heeft hij net weer ff wat extra's binnen
Maar ik snap je zorgen wel, je wil toch dat hij niets tekort komt
heb ik! we hadden vroeger spongebob mulitvitamines en sinds een jaar davitamon totaal(van die rode)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:50 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet ideaal, maar je kunt hem natuurlijk ook een multivitamine erbij geven, of bijvoorbeeld vitamine D druppels geven. Als hij echt zo slecht eet, is dat misschien wel een goede aanvulling voorlopig.
Je lichaam haalt geen calcium uit melk. Dat is de grootste onzin en goed voor de zuivelproducenten. Er ontbreekt namelijk een stof in de melk wat zorgt dat je lichaam het opneemt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijnese had een poos ook erg slecht in de brugklas. Was gewoon uitgegeten op brood. Dus toen in de muffinvorm miniquiches gebakken en meegegeven. Sushi, een gekookt eitje... Nu eet ie weer brood. We ontlopen dat lijstje van t voedingsce trum niet erg zie ik, behalve dan de melk.
Hier ontbijten ze sinds Zweden met yoghurt en verkruimelde pepparkäkkor. Minder suiker dan al die ontbijtshit en minstens zo lekker. (Ik was eerst geen voorstander, maar ze moeten toch ergens hun calcium vandaan halen
nou, niet helemaal niet, maar weinig. I know. Vandaar ook de noten. de calcium in melk gaat grootdeels op aan t neutraliseren van je maagzuur. En niet de melk ontbreekt een stof, de darm van volwassenen mist die stof. En dat gaat over t omzeten van lactose in lactase. Wij gaan over op zelfgemaakte yoghurt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:55 schreef Popples het volgende:
[..]
Je lichaam haalt geen calcium uit melk. Dat is de grootste onzin en goed voor de zuivelproducenten. Er ontbreekt namelijk een stof in de melk wat zorgt dat je lichaam het opneemt.
Je kunt beter broccoli eten of andere voedingsmiddelen die het wel bevatten.
Sommige denken oh als ik melk drink ben ik klaar. vandaar dat ik het even aan haalquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, niet helemaal niet, maar weinig. I know. Vandaar ook de noten. de calcium in melk gaat grootdeels op aan t neutraliseren van je maagzuur. En niet de melk ontbreekt een stof, de darm van volwassenen mist die stof. En dat gaat over t omzeten van lactose in lactase. Wij gaan over op zelfgemaakte yoghurt.en die heeft al die nadelen niet.
Ik was gister bij de action, ik heb wel allemaal kleurtjes en 2 soorten balletjes voor op de nagellak gekocht maar niets van stempelgebeuren zien liggen. Dus ik ben blij dat de post onderweg isquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kom net bij de action vandaan... stempelsetjes zo ver het oog reikt
maar de mijne komt eraan. hoef je die alvast niet te kopen.
en ik heb 3 rekbare kaften gekocht.
kreeg 50% airmileskorting bij de v&d op de agenda. ik vind 7,50 voor een agenda een prima prijs
en bij het lunchen bij de hema kreeg L. een gratis chocoladeijs met slagroom en saus.
dus die was ook weer happy.
die balletjes heb ik dan weer niet gezien maar ik lak toch alleen mijn teennagels daar zet ik ook wel eens hotfixsteentjes opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:14 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik was gister bij de action, ik heb wel allemaal kleurtjes en 2 soorten balletjes voor op de nagellak gekocht maar niets van stempelgebeuren zien liggen. Dus ik ben blij dat de post onderweg is
Wat eten betreft; ik ben gezegend met 2 kinderen die als bootwerkers eten en bijna alles lusten. Ik heb dus geen tips voor je.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:03 schreef -Spring het volgende:
Saffier, ik heb gedroomd dat ik je dochter als pleegkind had.
nee hoor, dat hoeft niet. mijn la met lakjes is al overvol.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:27 schreef Saffier het volgende:
Het was een setje van 3 flesjes; zwart, zwarte balletjes en een coating. En met paarsig, gekleurde balletjes en ook weer een coating.
Zal ik een setje voor je halen?
Je kon het niet meer aan. En ipv het te laten escaleren en jeugdzorg zich ermee zou komen bemoeien, gaf je r nu maar alvast vrijwillig weg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:58 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nog een reden? Was ze lief?
Neem je dan een spook op de koop toe?
in de wasmachine was ik al niet eens van plan. gewoon een tijdje in en lekker sopje weken. maar dan moet het ding natuurlijk niet uit elkaar vallenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:48 schreef livelink het volgende:
Ik was knuffels op 30 graden. Tot nog toe gaat dat goed en is er geen knuffel in de wasmachine overleden. Lijkt me voor mr. yummie ook geen probleem.
ik ga er maar vanuit dat verkade er rekening mee gehouden heeft dat mr yummie gewassen moet kunnen worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:46 schreef Nijna het volgende:
Mr yummie heeft wel iets in zn mond, maar ik heb geen idee of dat karton of plastic is... in het geval van karton lijkt weken me niet zo'n succes of je moet zn kop boven water houden.
Of trial and error...
hahaha kom maar hoor, ik heb ook een gewoon bad (met bubbels)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:44 schreef livelink het volgende:
![]()
Als ik een knuffel was, wou ik wel bij jou wonen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:37 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het erop gewaagd en ik heb yummy in een emmer sop gehad.
we hebben ons kostelijk vermaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het blijft een leuk ding! Leuke reportage van het badderavontuurquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:37 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het erop gewaagd en ik heb yummy in een emmer sop gehad.
we hebben ons kostelijk vermaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond L. het wel leuk een zusje?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:07 schreef -Spring het volgende:
[..]
Je kon het niet meer aan. En ipv het te laten escaleren en jeugdzorg zich ermee zou komen bemoeien, gaf je r nu maar alvast vrijwillig weg.
Kunnen we er een praatgroepje voor openen???quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:19 schreef Gaoxing het volgende:
Als je erover wilt praten, moet je het gewoon zeggen he, Saffier?
Geen idee! Je had wel dr haar voor de gelegenheid helemaal strak uit de krul naar achter gekamd.quote:
Er zijn onlangs onderzoeken geweest naar anorexa en ASS, daar zitten bepaalde onverwachte overeenkomsten in.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en ik heb al iets teveel familieleden met anorexia
zou zoiets nou erfelijk kunnen zijn?
Arm kind ;-). Duidelijk toe aan een nieuwe moeder ja!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
Geen idee! Je had wel dr haar voor de gelegenheid helemaal strak uit de krul naar achter gekamd.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:05 schreef Vicky het volgende:
*zwaait*
Ik wil nooit meer naar huis! Het is hier veel te lekker!
Leuke foto's Lady!!
hardhout! de rest stinkt, rookt en vonkt (en ongeverfd natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef simmu het volgende:
even een vraagje tussendoor; ik heb een vuurkorf gekregen, wat flikker je daar nou zoal in? en hoe maak je het aan? wikipedia levert me enkel "geen hars" (iets met dennenhout) wegens rondvliegende vonken. we gaan nog ff nazomeren door vanuit onze nieuwe loungeset te turen naar onze nieuwe vuurkorf
de keuken van je nieuwe huisquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef simmu het volgende:
even een vraagje tussendoor; ik heb een vuurkorf gekregen, wat flikker je daar nou zoal in? en hoe maak je het aan? wikipedia levert me enkel "geen hars" (iets met dennenhout) wegens rondvliegende vonken. we gaan nog ff nazomeren door vanuit onze nieuwe loungeset te turen naar onze nieuwe vuurkorf
quote:
o ja, dat kan hard aankomenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef Risu het volgende:
Net een knal tegen het raam, dus ik het gordijn open om te kijken wat het was. Staat er een duif op de vensterbank me aan te staren. Ik schrok me kapot. Die was blijkbaar tegen het raam gevlogen. Gelukkig vloog hij weer weg.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Krijg je wel grappige printjes van op je raam.![]()
Zo met een scheef duivenkopje en vleugeltjes als een jezus-aan-t-kruis.
Hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Krijg je wel grappige printjes van op je raam.![]()
Zo met een scheef duivenkopje en vleugeltjes als een jezus-aan-t-kruis.
Wij noemen hem purno.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:13 schreef lady-wrb het volgende:
conclusie: hij is wasbaar!
altijd handig voor toekomstige mr. yummy kopers
Jij kent Purno (de Purno) niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wil ik weten wat jij ermee uitvoert?
He, ga je verhuizen? Wel nog in hetzelfde durp? Het is toch wel een fijn plaatsje, we hebben er afgelopen vakantie een paar weken doorgebracht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:51 schreef simmu het volgende:
we krijgen half oktober de sleutels![]()
onder voorbehoud van financiering uiteraard
we zoeken het verderop; 4 huizen verderop om precies te zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:51 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
He, ga je verhuizen? Wel nog in hetzelfde durp? Het is toch wel een fijn plaatsje, we hebben er afgelopen vakantie een paar weken doorgebracht.
Eerlijk gezegd is het hartstikke druk als we daar zijn, gezien de hoeveelheid familie in de buurt. Ik heb me rotgerend/redenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:01 schreef simmu het volgende:
kom anders de volgende keer als je hier bent een bakkie doen!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het hartstikke druk als we daar zijn, gezien de hoeveelheid familie in de buurt. Ik heb me rotgerend/redenMaar het zou wel eens kunnen dat ik je gezien heb. Heb je op de zaterdag van de verjaardag nog spullen voor de bbq gekocht in de Coop? Met je moeder? Toevallig?
zoals mijn oom zei: we kunnen bordje voor bordje alles overbrengen in een polonaisequote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:12 schreef lily het volgende:
Wat goed, simmu! gefeliciteerd
en wat handig; verhuizen op zo'n korte afstand
En jullie hadden een discussie over het voor-garen van vlees, ofzo? En je zei iets in de trant van "Op mijn manier kan dat wel"?quote:
ja, over de kippenpoten (selene is dol op kippenpoten). en mijn manier ken ook, maar dan moet niet mijn pa met zn poten aan die bbq zitten en een kilo houtskool over de briketten gooien en dan aan het roostertje raggen zodat je vlammen van 30 cm hoog krijgt, 3 uur langquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:09 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En jullie hadden een discussie over het voor-garen van vlees, ofzo? En je zei iets in de trant van "Op mijn manier kan dat wel"?
nee. ik heb echt geen ideequote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij kent Purno (de Purno) niet?
Ik haal altijd van die zakken voorgegaarde plofkipkluiven bij de aldi of de lidl, gemakzucht en lekker!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:23 schreef simmu het volgende:
met bbq'en hoef je kip niet voor te garen mits je de bbq fatsoenlijk aansteekt zodat het niet te snel gaat
die zijn zeker lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik haal altijd van die zakken voorgegaarde plofkipkluiven bij de aldi of de lidl, gemakzucht en lekker!
dat ging niet wegens schoonpa. traptie niet in. voorgekruid = niet biologisch wat hem betreft. dus ik koop gewoon hier niet gekruidde plofkip en claim dan dat het biologisch isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik haal altijd van die zakken voorgegaarde plofkipkluiven bij de aldi of de lidl, gemakzucht en lekker!
Ach, ik vond Villa Achterwerk wel echt top maar aan Purno de Purno mis je niks imho.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
sterker nog ik heb net dit doorgeworsteld http://nl.wikipedia.org/wiki/Purno_de_Purno
maar het is echt allemaal aan me voorbij gegaan in die tijd
ik heb er echt nog nooit van gehoord
ik verwacht niet dat hij ooit nog komt bbq-enquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:04 schreef moussy het volgende:
Gewoon niet moeilijk doen, in een schaal gooien, zak wegmoffelen en zeggen dat je het zelf al tot zo ver klaar gemaakt hebt als er naar gevraagd wordt. en anders neemt ie zn eigen kip maar mee.
Oh dat is grappig, dan heb ik je inderdaad gezien. Geen idee waarom ik het idee had dat jij dat wasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:22 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, over de kippenpoten (selene is dol op kippenpoten). en mijn manier ken ook, maar dan moet niet mijn pa met zn poten aan die bbq zitten en een kilo houtskool over de briketten gooien en dan aan het roostertje raggen zodat je vlammen van 30 cm hoog krijgt, 3 uur lang![]()
nieuwe regel sindsdien bij ons in huis: niemand mag aan die bbq zitten behaalve ik
je kwam mij en mijn moeder heel typisch tegen: al kibbelend over iets simpelsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:45 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh dat is grappig, dan heb ik je inderdaad gezien. Geen idee waarom ik het idee had dat jij dat was
wellicht vanwege mijn charmante <mieter op-ik-hou-mijn-poot-stijf">houding, nu weet je waar die vandaan komtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:45 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh dat is grappig, dan heb ik je inderdaad gezien. Geen idee waarom ik het idee had dat jij dat was
Haha ik denk het wel eigenlijk, ja. En uh... nou, ik was dus diegene bij de vleesafdeling, die bewuste zaterdag. Ik keek je nog lachend aan, vanwege je moihmps-houding.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:03 schreef simmu het volgende:
wellicht vanwege mijn charmante <mieter op-ik-hou-mijn-poot-stijf">houding, nu weet je waar die vandaan komt
dan weet ik het denk ik wel!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:49 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Haha ik denk het wel eigenlijk, ja. En uh... nou, ik was dus diegene bij de vleesafdeling, die bewuste zaterdag. Ik keek je nog lachend aan, vanwege je moihmps-houding.
de mussen vielen dood van het dak en ze had legerkisten aan, kan niet missenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:45 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
omg, nu heb ik echt hele vreemde gedachten over een rijtje mussen op een dak die allemaal dood neervallen als mijn moeder voorbij komt lopenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef moussy het volgende:
[..]
de mussen vielen dood van het dak en ze had legerkisten aan, kan niet missen
Onder een sjieke jurkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef moussy het volgende:
[..]
de mussen vielen dood van het dak en ze had legerkisten aan, kan niet missen
was je ziek? koorts?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:01 schreef simmu het volgende:
maarruh; dit was tijdens mijn sandalenexperiment
vlaag van verstandsverbijsteringquote:
zulke stinkpoten dat de kippen spontaan ploffen als je langsloopt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:38 schreef simmu het volgende:
[..]
vlaag van verstandsverbijstering![]()
ik dacht "ik probeer eens sandalen". vreselijk. loopt niet lekker en stinkpoten! heb ik in mijn kisten echt niet, maar met die sandalen
zo erg dat je die sandalen niet meer *in* huis toelaatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zulke stinkpoten dat de kippen spontaan ploffen als je langsloopt?
getver. zoiets als natgeregende birkenstocksquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:55 schreef simmu het volgende:
[..]
zo erg dat je die sandalen niet meer *in* huis toelaat
moet ook gebeuren (Y)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:37 schreef simmu het volgende:
mijn vent heeft de kolder in zn kop, as we speak staattie de bovenkant van de bovenkastjes in de keuken af te soppen![]()
het ken erger
welneequote:
ik wil ook wel weten of het helpt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik heb met mjn oven ingesmeerd met groene zeep en een bakje ammonia erin gezet.schijnt tegen ongebrand vet te werken. (En twee koekepannen ook, in een dichte vuilniszak)
Het is er een van het niveau: 'de horlepiep dansen bij zonsondergang en met een vinger in je reet drie rondjes om de tafel.'
Ik laat t wel ff weten.
waardeloos spul dat..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil ook wel weten of het helpt.
de vorige keer heb ik zo'n spuitbus ovenreinigschuim in de oven leeggespoten.
wat een kutklus om dat er weer uit te krijgen zeg, en het vet bleef gewoon waar het zat
Dat doe ik alleen als ik ongesteld moet worden of hoogzwanger ben. Nou ben ik wel benieuwd in wat voor een soort bui een man dat ineens gaat doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:37 schreef simmu het volgende:
mijn vent heeft de kolder in zn kop, as we speak staattie de bovenkant van de bovenkastjes in de keuken af te soppen![]()
het ken erger
je moet hem gewoon 's avonds koffie geven, dan krijg je zulke shitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik ongesteld moet worden of hoogzwanger ben. Nou ben ik wel benieuwd in wat voor een soort bui een man dat ineens gaat doen.
die van mij heeft gisteren een hele pot leeggetetterd, maar mijn keukenkastjes zijn echt niet gesoptquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:11 schreef simmu het volgende:
[..]
je moet hem gewoon 's avonds koffie geven, dan krijg je zulke shit
ik heb een afzuigkap van de ikea. na het oven-gedoe durf ik die folie er niet meer af te halen. dus de folie wordt idd afgedaan met dastyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:28 schreef moussy het volgende:
afzuigkap - dastyIk dweil mn (witte plavuizen) vloer er zelfs mee
Ik koop gewoon elke keer een nieuw huis.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:12 schreef moussy het volgende:
Ik ros gewoon dasty door de combi magnetron
Dat heb ik ook staan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:24 schreef Ynske het volgende:
Voor de over werkt Vetweg van HG wel heel fijn.
En met een doekje goed weer te verwijderen
ik heb een gamma afzuigkap, die hebben geen plaatjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb een afzuigkap van de ikea. na het oven-gedoe durf ik die folie er niet meer af te halen. dus de folie wordt idd afgedaan met dasty
Dat wilde ik net schrijven: iedere drie jaar verhuizen scheelt ook welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik koop gewoon elke keer een nieuw huis.
welke?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:30 schreef simmu het volgende:
oi, die feestboekactie loopt een snifje uit de hand
er zijn kortingscode beschikbaar voor de hema krijg je 20% kortingquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:44 schreef lady-wrb het volgende:
gloeiende gloeiende er is geen enkele redelijk geprijsde rekbare kaft meer te krijgen in dit gat
echt niet dat ik 6,99 ga neerleggen (per stuk ja !) omdat er southpark of nickelson op staat![]()
leve de webwinkel van de hema
ga je niet op vakantie danquote:
kom je nu meequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
er zijn kortingscode beschikbaar voor de hema krijg je 20% korting
WKPJK002quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kom je nu mee
ik heb nog geen 5 minuten geleden de bestelling verzonden
nou ja, dan maar niet of zou ik nog kunnen annuleren? ( * lady-wrb zuinige hufter is )
nou het viel me al op dat er in mijn omgeving idd veel op vakantie gegaan werd, maar het is me volkomen ontgaan dat dat een bedoeling had.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:49 schreef simmu het volgende:
[..]
ga je niet op vakantie dan![]()
![]()
mijn ene tante is nu (zachtjes hoor, ze houden veel van elkaar) mega pissed off op de andere. de een doet mee met die idioterie en de ander heeft inmiddels diverse vormen van kanker gehad en vind heel die aktie debiel
en voor die opmerking werd ik gister 'gereported' en heul veul ge wtf!!!!!!!!! en hoe kun je!!!!!!!! en weg was het draadjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ja het is weer een kankeractie.
Zoals vorig jaar met de drank en je kleur bh en daarvoor de handtas en weet ik het allemaal
Die andere gewoon terug brengen, een paar dagen nadat je ze hebt opgehaald.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb die kaften gewoon nog een keer besteld, alleen nu met die kortingskode
ik zie wel hoe ik dat ga rechtbreien
o dat regel ik wel. gewoon een blokje niet-meer-gedempte gracht en dan naar de klantenservice.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die andere gewoon terug brengen, een paar dagen nadat je ze hebt opgehaald.
Of gewoon bij ophalen aangeven dat de korting er nog niet is afgehaald? En als ze dat niet doen, dan idd terug geven, maar volgens mij doet Hema niet zo moeilijk (hier niet in ieder geval)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:25 schreef Pvoesss het volgende:
Nee joh niet een paar dagen erna het is de hema!
Gewoon bij het ophalen melden dat het eigenlijk overbodig is geworden en dat je het terug wil brengen.
Of dat je de verkeerde bestelling hebt gedaan of wat dan ook.
Het is koop op afstand en mag je zonder reden gewoon annuleren / geld terug vangen.
Goed om te weten Mike! Gewoonweg amazingquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou Jim it's amaaaaaaaazing!![]()
Ik heb van die sjieke koekenpannen die je alleen met een lauw sopje mag afwassen, met als gevolg een genante laag aangebrand vet aan de buitenkant![]()
Die was ik al te lijf gegaan met een krabber, Dasty, de vaatwasser, vaatwasblokjes nou ja, the works.
Na 24 uur in groene zeep dik ingesmeerd met een bakje ammonia in een dichte vuilniszak veeg je het er gewoon af!![]()
![]()
De andere dingen heb ik minder lang gewacht, ging minder goed. Maar echt, wat een mega-tip!
Tis wel Superbuuf he!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef snoopy het volgende:
Groene zeep, een bakje ammoniak, een dichte vuilniszak en je leeft nog?
Ik was zelf buiten de vuilniszak geblevenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef snoopy het volgende:
Groene zeep, een bakje ammoniak, een dichte vuilniszak en je leeft nog?
Dat hoop ik dan weer niet!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:18 schreef livelink het volgende:
Bij de truc van Buuv moet ik denken aan mijn mislukte koffiezetapparaatschoonmaakavontuur. Ik wilde hem een keer met azijn schoonmaken, maar deed per ongeluk olie in het apparaat in plaats van azijn. Vervolgens deed ik het ook nog met azijn.
Nog wekenlang smaakte mijn koffie naar olie en azijn. En wat lekker is in een salade hoeft niet per defnitie ook lekker te zijn in koffie, heb ik geleerd.
Ik stel me nu zo voor dat alle gerechten van Buuv nog maandenlang naar ammoniak met groene zeep ruiken/smaken.
ik gok op lijkenlucht? bedorven melk ruikt zo viesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iemand die ik ken deed eens melk in zijn senseo want dan leek hem wel lekker om zo koffie te maken.
Dat was zelfs met olie en azijn niet meer weg te werken hoe dat na een paar dagen rook
Ik doe het altijd wel, voor de zekerheidquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:02 schreef lady-wrb het volgende:
moeten de aardappelblokjes voor rozemarijnaardappeltjes nou wel of niet voorgekookt worden?
ik doe het altijd wel voor de zekerheid, maar bij sommige recepten mikken ze die dingen rauw in de oven.
wij hebben wel eens bij gebrek aan bbq-weer gegourmetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef Saffier het volgende:
Wij hadden net bbq.... Maar vanwege het prutweer hier hebben we alles maar in de grillpan op het gasfornuis gebakken. Balen, maar gelukkig erg lekker.
Morgen met mijn leukste schoonzusje naar de sauna
maar hoe lang kook jij ze dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik doe het altijd wel, voor de zekerheid
Schiedam, Holiday.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij hebben wel eens bij gebrek aan bbq-weer gegourmet
leuk sauna! welke?
Is dat die bij de sporthal?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah, daar kom ik wel vaker (ik kom uit schiedam en mijn moeder woont er nog)
Tot ze nog niet helemaal gaar zijnquote:
Dat kan heel leuk zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:38 schreef Vicky het volgende:
Whaaaaa... zijn we daarstraks een spelletje aan het doen horen we ineens mijn zusjes naam. Is mijn moeder in haar eentje naar ons toegekomen en zit ze 3 kamers verder.. zo onwijs gaaf!
wat een verrassing! en wat een lef om dat in dr eentje te doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:38 schreef Vicky het volgende:
Whaaaaa... zijn we daarstraks een spelletje aan het doen horen we ineens mijn zusjes naam. Is mijn moeder in haar eentje naar ons toegekomen en zit ze 3 kamers verder.. zo onwijs gaaf!
ja he!quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een verrassing! en wat een lef om dat in dr eentje te doen
Ik vind het zó stoer van je moeder!!quote:
Gaat helemaal goed komen, ik ben er, jaren geleden, al eerder geweest. Maar had het toen geen andere naam?quote:
dat zou ik niet weten eigenlijk. ik woonde er nog wel toen het oude zwembad groenoord opgedoekt werd en het nieuwe gebouwd werd (en het saunacomplex ernaast) maar destijds ging ik nooit naar de sauna. (wat ik nu achteraf vreselijk stom van mezelf vind, ik woonde er bijna op loopafstand vanafquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:50 schreef Saffier het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen, ik ben er, jaren geleden, al eerder geweest. Maar had het toen geen andere naam?
gaat een stuk beter gelukkig. Het is hier veel te warm voor hem.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:49 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik vind het zó stoer van je moeder!!
Hoe is het met je vader?
alweer brand?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:13 schreef E.T. het volgende:
Ging er iemand naar de sauna in Schiedam??
http://www.mediatv.nl/201(...)UhoPHb6P2JY.facebook
gelukkig heb ik geen combimagnetronquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
1 tip als je broodjes gaat bakken in je combimagnetron; dubbelcheck of hij niet per ongeluk nog op de magnetronstand staat
Alle gordijnen zijn gewassen, bedden verschoond, alle kleding die aan de waslijn hing is afgehaald en opnieuw gewassen en het meurt hier nog. Het héle huis stond blauw
Ik dus 8). Niets van brand gemerkt gelukkig. Wel viel me op dat er baden weg zijn. Ik meen me te herinneren dat er een soort badkuipen waren met zout water waar je heerlijk in kon dobberen. En het zwembad in het hammangedeelte is er niet meer. Jammer hoor. Verder een heerlijke middag/avond gehad. Absoluut voor herhaling vatbaar weer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:13 schreef E.T. het volgende:
Ging er iemand naar de sauna in Schiedam??
http://www.mediatv.nl/201(...)UhoPHb6P2JY.facebook
Oh TF! Wat erg! Ik weet helaas dat die lucht maar heel heel moeilijk weer weggaat. Bij mijn ouders ooit een branden elektrisch warmte kussen gehad, matras weggesmeuld, kussen in de fik, dekens weggesmeuld, vloerbedekking waar kussen op landde brandplek erin. De kat die daarbovenop (quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
1 tip als je broodjes gaat bakken in je combimagnetron; dubbelcheck of hij niet per ongeluk nog op de magnetronstand staat
Alle gordijnen zijn gewassen, bedden verschoond, alle kleding die aan de waslijn hing is afgehaald en opnieuw gewassen en het meurt hier nog. Het héle huis stond blauw
Was je daar nog op tijd bij verder?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:41 schreef laziness het volgende:
Toen ik een afbak brood op de magnetronstand had vloog het brood wel in de fik
Ja gelukkig wel!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:43 schreef Saffier het volgende:
[..]
Was je daar nog op tijd bij verder?
ik heb nog nooit een zwembad in het hammamgedeelte gezienquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik dus 8). Niets van brand gemerkt gelukkig. Wel viel me op dat er baden weg zijn. Ik meen me te herinneren dat er een soort badkuipen waren met zout water waar je heerlijk in kon dobberen. En het zwembad in het hammangedeelte is er niet meer. Jammer hoor. Verder een heerlijke middag/avond gehad. Absoluut voor herhaling vatbaar weer.
Vicky fijn dat je vader opknapt. En nogmaals, ik vind het zo stoer van hè moeder dat ze jullie alleen achterna gekomen is!! Hebben jullie wel dezelfde vlucht terug aan het eind?
ja dat trapje weet ik wel, maar ik dacht dat daar alleen toegang voor personeel was. ben er ook nooit wezen kijken:@quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:52 schreef Saffier het volgende:
Naast het zwembad het trapje af, daar zijn nog ruimtes. Er staat ook nog een bordje met 'naar de baden' oid.
Ik hen zitten rekenen maar het is zeker meer dan 5 jaar geleden dat ik er was.... In het hammangedeelte had je links een (zoutwater?)zwembad, rechts een behandeltafel voor de hamman en in het midden een deur naar het stoomgedeelte. Het zwembad links was zonder water (duh) en daar stonden ook twee hammamtafels in.
Ik herinner me dat ik daar een keer met een vriendin was, wij lagen te drijven en kletsen en iemand een hamman behandeling kreeg en we lelijk aan werden gekeken omdat we teveel kletsten
zoiets? http://www.uitmetkorting.nl/linnaeushof/kortingsbon-linnaeushof/quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:19 schreef Saffier het volgende:
Dan mis je het dus ook niet , lady ;-)
Heeft er iemand nog een kortingscode oid voor het Linneushof misschien?
Tnx, die had ik ook al gevondenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zoiets? http://www.uitmetkorting.nl/linnaeushof/kortingsbon-linnaeushof/
Ik citeer!quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:44 schreef Luigi het volgende:
En terug. Supervakantie gehad! Ruim 3500km afgelegd (incl. kilometers per veerboten), zweden, noorwegen en denemarken gezien, helemaal top! Prachtig land is Zweden ook, ik zou er zou gaan wonen. Maar daar sta ik alleen in geloof ik
.
Uk ook super gedaan, helemaal niet vervelend tijdens de auto-rij-dagen, helemaal top!
Maar wat een domper is Nederland weer zeg na 2 weken rust en ruimte...![]()
.
Ik wil ook in Zweden wonen. Hoewel Jersey na mijn laatste vakantie ook wel hoog op mijn wannabe locaties staat.quote:
Nouja. Ik denk dat het overal ruk is. Maar dat er gradaties zijn in ruk-heid ofzo. Overal moet je je bed uit en centjes verdienen en zijn er hufters en zit het soms mee en soms tegen. Maar áls ik zou moeten kiezen, ja, dan Scandinavie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil ook in Zweden wonen.
Je weet dat er allerlei programa's zijn in scandinavie om gezinnen naar bepaalde gebieden te laten emigreren vanuit europa.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja. Ik denk dat het overal ruk is. Maar dat er gradaties zijn in ruk-heid ofzo. Overal moet je je bed uit en centjes verdienen en zijn er hufters en zit het soms mee en soms tegen. Maar áls ik zou moeten kiezen, ja, dan Scandinavie.
Ja maar ik doe het niet zo goed als houthakker denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet dat er allerlei programa's zijn in scandinavie om gezinnen naar bepaalde gebieden te laten emigreren vanuit europa.
Of visser/loodgieter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja maar ik doe het niet zo goed als houthakker denk ik.
Haha, ja daarom vind ik eilanden zo aantrekkelijk. Lekker overzichtelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:07 schreef Luigi het volgende:
Ik ben iig autistisch genoeg om lekker 6 maanden ingesneeuwd te raken in een Zweeds dorpje waar 150 mensen wonen ofzo. Heerlijk lijkt me dat.
Ja, god, ik weet niet. Ik weet dat ik hier in Nederland wel een beetje doodloop en me continue erger aan van alles maar of dat ergens anders beter is weet ik ook niet. Plus dat ik ook wel zie dat dat voor een gedeelte aan mezelf ligt omdat ik gewoon een luie donder ben in essentie. Dus of ik ergens anders gelukkiger zou zijn, geen idee. Al met al is NL geen slecht land om in te wonen natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk zijn we gewoon schijterds
Zoals ik net al op de Twittert zei, toch maar eens staatsloten kopen ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja. En op vakantie lijkt het allemaal heel leuk, maar ja daar zal je ook gewoon moeten werken he.
qua verstaanbaarheid zal het elkaar niet echt ontlopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:44 schreef simmu het volgende:
dat jullie dan niet gewoon fijn in een durpje in drenthe of grun gaan wonen dan. is ook leuk
wonen ze daar ook allemaal zoals in de ikea-gids?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef Luigi het volgende:
Oh jawel hoor, prachtig weer zelfs! Alleen regen op de reisdagen en we hebben echt heel veel zon gezien. Maar een vakantie in het zuiden is toch anders dan wat we nu gedaan hebben zeg maar, ook qua activiteitsnivo.
Haha, de huisjes waar wij in zaten hingen wel aan elkaar van IKEA meubels en spullen ja. Verder heb ik eigenlijk amper IKEA's gezien... maar we hebben drukke gebieden en winkels dan ook vakkundig ontweken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wonen ze daar ook allemaal zoals in de ikea-gids?
dat stel ik me dan zo voor bij zweden: allemaal huizen met ikea-meubels
zweden zijn voor mij helden met een inbussløtel
wel veel grenen? want dat was toch ooit de oorsprong van ikea?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Haha, de huisjes waar wij in zaten hingen wel aan elkaar van IKEA meubels en spullen ja. Verder heb ik eigenlijk amper IKEA's gezien... maar we hebben drukke gebieden en winkels dan ook vakkundig ontweken.
Alles is hout hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wel veel grenen? want dat was toch ooit de oorsprong van ikea?
ik zou het niet weten. ik ben er nog nooit geweest. maar ik zou er heel graag eens rondkijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:04 schreef Luigi het volgende:
[..]
Alles is hout he. Huizen ook voornamelijk.
neuh, niet echtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
qua verstaanbaarheid zal het elkaar niet echt ontlopen
voor de vakantie zou ik het wel zien zitten (als er een goedkoop adresje te vinden is danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:23 schreef simmu het volgende:
[..]
neuh, niet echt![]()
maar luigi, serieus. ik zou het overwegen dan, want hier is nog ruimte
Dat dacht mijn vader ook. Tot een bepaalde ingesneeuwde kerst met -30 en een meter sneeuw.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:07 schreef Luigi het volgende:
Ik ben iig autistisch genoeg om lekker 6 maanden ingesneeuwd te raken in een Zweeds dorpje waar 150 mensen wonen ofzo. Heerlijk lijkt me dat.
Zolang je maar genoeg hout hebt, toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat dacht mijn vader ook. Tot een bepaalde ingesneeuwde kerst met -30 en een meter sneeuw.
Dat zou je denken. Maar als je afhankelijk bent van de stokken in t bos zodat *daartussen ergens* de weg is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zolang je maar genoeg hout hebt, toch?
Ik heb een paar maanden in zo'n dorpje in Zweden gewoond, maar zo fijn is dat niet.Heerlijk rustig qua omgeving, maar alles was op 80km rijden, ook de dokter enzo. En de sociale controle is enorm. Iedereen weet alles van elkaar. Dus dat kan best tegenvallen volgens mij...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:07 schreef Luigi het volgende:
sowwy.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef Luigi het volgende:
Zeg, doen jullie eens niet zo realistisch en genuanceerd.
ja, doe eens wat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja goffer. Ik ga wel werken morgen dan.
Ja, doe eens niet zo realistisch en genuanceerdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja goffer. Ik ga wel werken morgen dan.
Ja, dat wil ik dan weer wel. Maar ja, blackout op een kritisch moment.quote:
vindikleukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, doe eens niet zo realistisch en genuanceerd
ja, dat wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef PM-girl het volgende:
Vrienden van ons zijn naar Noorwegen gegaan en die vinden het geweldig!
Buuf, zweeds leren is toch tof?
erg he. Mijn kleine meisje gaat maandag naar school! En mijn grote wordt over 1,5 maand 8!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:23 schreef Luigi het volgende:
Hoe kan dat trouwens dat ze opeens 7 is geworden?. Voelt als een maand of 3. Zeven!
*vingers in oren stopt* LALALALALALA.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn oudste werd afgelopen week 14.ook zoiets.
We werden er in Eindhoven uitgegooid.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:12 schreef Vanyel het volgende:
Goed dat ik ff meelees, ik moet naar den Bosch. Kijken of die wel rijdt.
+1quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Brighteyes gefeliciteerd met je zoon!Debuurvrouw gefeliciteerd met je zoon!
Luigi gefeliciteerd met je dochter!
Uur vertraging verwacht op een stuk van 30 minuten. Ik heb het even uitgesteld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:40 schreef lily het volgende:
[..]
We werden er in Eindhoven uitgegooid.
Zit nu weer in een andere trein richting Alkmaar.
Gefeliciteerd nog Luigi, met je dochter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |