abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:31:55 #1
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130109807
Game on.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_130109892
Ik had nog helemaal niets gekocht :N
Ik wilde rekbare kaften kopen en vroeg advies.

Ik had wat gestruind op internet en na de Action tip toch besloten gewoon kaftpapier te kopen omdat ze niets meer hadden en ik geen tijd/zin meer had in verder te zoeken.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:00:39 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_130116446
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef lily het volgende:
Nog wat;
ik stond te koken en mijn dochter vond een rolmaat in de la en ging mijn billen opmeten.

Mam; 4 meter...

;(
Ik moest lachen :D
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:42:55 #4
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130121166
Mijn bruidsmeisje is vannacht bevallen van een dochtertje O+
En mijn kleine meid is vandaag 3!!!
Ylana
pi_130121289
Dubbel gefeliciteerd Saffier!

Waarom heb ik altijd pre vakantie stress? koppijn, misselijk en buikpijn. .. blech
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130121362
Goedemorgen.

Even een kort vraagje tussendoor. Mijn dochter (5 jr) heeft op school pinda's gekregen bij een tractatie. Ik geef zelf mijn kinderen nog geen pinda's. Nou zit ik te googelen hoe dat ook alweer zat en tot welke leeftijd het wordt afgeraden, maar kan niet direct een duidelijk artikel vinden. Weet één van jullie misschien een goede link?
pi_130121418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:42 schreef Saffier het volgende:
Mijn bruidsmeisje is vannacht bevallen van een dochtertje O+
En mijn kleine meid is vandaag 3!!!
Gefeliciteerd²
pi_130121486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedemorgen.

Even een kort vraagje tussendoor. Mijn dochter (5 jr) heeft op school pinda's gekregen bij een tractatie. Ik geef zelf mijn kinderen nog geen pinda's. Nou zit ik te googelen hoe dat ook alweer zat en tot welke leeftijd het wordt afgeraden, maar kan niet direct een duidelijk artikel vinden. Weet één van jullie misschien een goede link?
volgens mij staat daar geen leeftijdsgrens voor.

Tess eet ze wel maar mag ze alleen als ze blijft zitten. Ze mag niet lopen en eten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130121588
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedemorgen.

met de ene arm het oorlel aan de andere kant via boven het hoofd kunnen pakken is de norm, maar een linkje heb ik ff niet voorhanden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_130121624
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:11 schreef simmu het volgende:

[..]

met de ene arm het oorlel aan de andere kant via boven het hoofd kunnen pakken is de norm, maar een linkje heb ik ff niet voorhanden
Serious?
pi_130121695
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:20:24 #12
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_130121763
Haha ik kende die wel dat mijn tante type kleuterjuf van de ouderwetse stempel vond dat kleuters als ze dat konden leerrijp waren voor groep 3.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_130121777
Dat wist ik dus echt niet. Nou krijgt mijne sowieso geen pinda's maar toch handig te weten dat dit de komende 5 jaar zo moet blijven. :)
pi_130121822
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:20 schreef laziness het volgende:
Haha ik kende die wel dat mijn tante type kleuterjuf van de ouderwetse stempel vond dat kleuters als ze dat konden leerrijp waren voor groep 3.
mijn joekel van net 5 kan hget al een half jaar :D
desondanks mag ze van mij nog steeds geen pinda's......
pi_130121901
er zit overigens wel een 'echte' verklaring achter; als je dat kunt is je luchtpijp wijd genoeg dat als er een pinda vast komt te zitten, er ruimte genoeg is dat je niet direct stikt
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:36:41 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130122079
ik vond net na enig spitwerk 3 elastische kaften (ik denk voor meisjesboeken, want zwart met ballen en neongroen gestreept.
maak ik er nog iemand blij mee of zal ik ze maar in de kliko mikken? die wordt toch zo geleegd.
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:50:50 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130122375
L en ik gaan zo naar de tandarts. (L. moet voor zijn halfjaarlijkse preek) en ik ga mee voor de gezelligheid :')
daarna gaan we maar eens inslaan voor school en lunchen bij de hema (dat is de enige manier om hem nog richting stad te krijgen)

en nog even een vraag omdat ik me bezorgd maak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130122798
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:20 schreef laziness het volgende:
En met je rechterhand je linkeroor vastpakken en viceversa.
Huppelpasje waarbij je linkerbeen en je rechterarm voor zijn en andersom.
Tanden wisselen...
Aldus mijn "oude" kleuterjufcollega
pi_130122821
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef simmu het volgende:

[..]

mijn joekel van net 5 kan hget al een half jaar :D
desondanks mag ze van mij nog steeds geen pinda's......
klein hoofd of hele lange armen?
;-)
pi_130122858
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
L en ik gaan zo naar de tandarts. (L. moet voor zijn halfjaarlijkse preek) en ik ga mee voor de gezelligheid :')
daarna gaan we maar eens inslaan voor school en lunchen bij de hema (dat is de enige manier om hem nog richting stad te krijgen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt lady. ik zou er iig een bezoekje bij de huisarts tegenaan gooien, wellicht dat jij eerst zelf met de huisarts spreekt en dan l alleen?
pi_130122934
woehoe *O* *O* *O*

ze zijn allemaal weg! ik ben voor het eerst in 2 maanden ofzo echt helemaal alleen :+
en ze komen pas zondagmiddag weer terug, dus ik bouw hier ff een feessie w/

ga ik gamen, ga ik lezen, ik kan tv kijken, keuzes, keuzes, keuzes
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:18:32 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130123023
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef lady-wrb het volgende:

SPOILER
heeft hij geen trek of gunt hij zich geen tijd om te eten en heeft hij zijn hongergevoel leren negeren? Misschien kun je het met hem bespreken, het belang van goede bouwstoffen in een groeiend lijf en hoe je een eetritme aanleert en je hongersignalen leert herkennen :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:51:54 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130123920
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

heeft hij geen trek of gunt hij zich geen tijd om te eten en heeft hij zijn hongergevoel leren negeren? Misschien kun je het met hem bespreken, het belang van goede bouwstoffen in een groeiend lijf en hoe je een eetritme aanleert en je hongersignalen leert herkennen :)
hij heeft een paar keer geprobeerd het ontbijt ook over te slaan, maar zonder ontbijt komt hij dus niet de deur uit :N
en dat verhaal van de bouwstoffen heeftie net nog maar een keer van me gehad.
hij eet wel als ik het voor hem neerzet. zo ging er gisteren een groot bord griekse kofta naar binnen en eergisteren een gebakken ei met bacon en kaas. maar voor de rest moet ik hem bijna dwingen om te ontbijten en als ik niet oplet, wordt er niet geluncht (en op school dus ook niet)

maar ik vraag me dus af of dat iets puberachtigs is wat erbij hoort, of dat ik er echt iets aan moet gaan doen.
als klein kind at hij al hopeloos, maar at hij in elk geval brood. maar nu eet hij dus 's avonds meestal wel goed en is het qua broodmaaltijden naadje.

is er ergens een lijstje wat er minimaal naar binnen moet op die leeftijd?

hier ging vanmorgen een kommetje melk met smack naar binnen en meer niet. geen snoep, geen koek. dat is toch niet genoeg? (nou ja, voor het inactieve leven dat hij nu leidt misschien wel, maar dat doet hij dus ook als hij weer naar school gaat (dat mag hij 2x per week hooguit)
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:54:10 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130123977
we gaan zo straks op agendajacht en dan lunchen we bij de hema.

en hij zegt dat hij gewoon geen trek heeft. ik bied hem echt van alles aan.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:58:26 #25
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130124114
Mijn puber eet meer dan mijn man en ik bij elkaar :X maar dat is weer het andere uiterste..
Een vriendin van me had ook zo`n puber..die at muizenbeetjes. Misschien kun je het eens met je huisarts bespreken? Ik zou zo snel ook niet weten wat er minimaal aan eten in moet en of het schadelijk is op de lange termijn of niet..
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:05:32 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130124355
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn puber eet meer dan mijn man en ik bij elkaar :X maar dat is weer het andere uiterste..
Een vriendin van me had ook zo`n puber..die at muizenbeetjes. Misschien kun je het eens met je huisarts bespreken? Ik zou zo snel ook niet weten wat er minimaal aan eten in moet en of het schadelijk is op de lange termijn of niet..
dat is het nou juist! ik hoor overal dat er in een puber meer gaat dan in een grijze kliko!
hier past de dagelijkse voedselinname in een tafelprullebakje
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:13:38 #27
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130124597
dit vond ik :
quote:
Dagmenu

Alle voedingsmiddelen uit de schijf van vijf zijn in een gezond dagmenu voldoende vertegenwoordigd. Jongens in de groeispurt eten soms meer, zie: www.voedingscentrum.nl. Gezond eten betekent met gezond verstand bewuste keuzes maken. Gebruik daarbij de 5 regels van de Schijf van Vijf van het Voedingscentrum:

Eet gevarieerd
Eet niet te veel en beweeg
Gebruik minder verzadigd vet
Eet volop groente, fruit en brood
Ga veilig met voedsel om

De aanbevolen hoeveelheden per dag is ongeveer:

• 6-7 sneetjes brood, liefst bruin of volkoren

• 4-5 aardappels of 4 à 5 opscheplepels rijst, pasta, of peulvruchten

• 4 opscheplepels groente (200 gram)

• 2 porties fruit

• 4 glazen (600 ml) melk(product) en een plak kaas

• 100-125 gram vlees, vleeswaren, vis, kip, ei, of vleesvervangers

• 30-35 gram margarine met maximaal 40% vet (5 gram per snee brood)

• 15 gram bak- en braad- en frituurproducten of olie (1 eetlepel, liefst met meervoudig onverzadigde vetten)

• 1-1½ liter drinken (inclusief melk) bij voorkeur water of thee zonder suiker.
is dat niet wat heel veel?

ik ga het in elk geval in de gaten houden, zet hem van de week een keer op de weegschaal en ik ga als het zo blijft eens langs de huisarts voor advies.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:34:49 #28
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130125241
Adviezen van het voedingcentrum zijn achterhaald, zo veel brood en zuivel is nergens voor nodig. Paar keer per week een vette vissoort, af en toe een eitje en lekker rauwkost tussendoor. Paprika in repen, snoeptomaatjes, af en toe een handje noten als hij dat lust. Dan zou je een heel eind moeten komen :)
Eet hij wel fruit?
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:33:59 #29
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130128757
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:31 schreef Saffier het volgende:
Game on.
kom net bij de action vandaan... stempelsetjes zo ver het oog reikt :D
maar de mijne komt eraan. hoef je die alvast niet te kopen.

en ik heb 3 rekbare kaften gekocht.

kreeg 50% airmileskorting bij de v&d op de agenda. ik vind 7,50 voor een agenda een prima prijs
en bij het lunchen bij de hema kreeg L. een gratis chocoladeijs met slagroom en saus.
dus die was ook weer happy.
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:36:07 #30
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130128848
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Adviezen van het voedingcentrum zijn achterhaald, zo veel brood en zuivel is nergens voor nodig. Paar keer per week een vette vissoort, af en toe een eitje en lekker rauwkost tussendoor. Paprika in repen, snoeptomaatjes, af en toe een handje noten als hij dat lust. Dan zou je een heel eind moeten komen :)
Eet hij wel fruit?
L. lust geen vis (alleen kibbelling, maar dat vind ik niet als gezonde vis tellen, geen rauwkost en geen noten) fruit ook niet, maar ik maak dagelijks smooties dus zo krijg ik dat bij hem binnen
en hij is gek op eitjes, zowel gekookt als gebakken
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:48:47 #31
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130129328
Smoothies zijn altijd goed. Kun je ook wortelsap en spinazie aan toevoegen. Of bieten :Y dan heeft hij net weer ff wat extra's binnen :)
Maar ik snap je zorgen wel, je wil toch dat hij niets tekort komt :)
pi_130129374
Het is niet ideaal, maar je kunt hem natuurlijk ook een multivitamine erbij geven, of bijvoorbeeld vitamine D druppels geven. Als hij echt zo slecht eet, is dat misschien wel een goede aanvulling voorlopig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:59:43 #33
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130129704
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Smoothies zijn altijd goed. Kun je ook wortelsap en spinazie aan toevoegen. Of bieten :Y dan heeft hij net weer ff wat extra's binnen :)
Maar ik snap je zorgen wel, je wil toch dat hij niets tekort komt :)
en ik heb al iets teveel familieleden met anorexia :{

zou zoiets nou erfelijk kunnen zijn?
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:00:31 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130129725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:50 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet ideaal, maar je kunt hem natuurlijk ook een multivitamine erbij geven, of bijvoorbeeld vitamine D druppels geven. Als hij echt zo slecht eet, is dat misschien wel een goede aanvulling voorlopig.
heb ik! we hadden vroeger spongebob mulitvitamines en sinds een jaar davitamon totaal(van die rode)
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:10:48 #35
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130130009
Mijnese had een poos ook erg slecht in de brugklas. Was gewoon uitgegeten op brood. Dus toen in de muffinvorm miniquiches gebakken en meegegeven. Sushi, een gekookt eitje... Nu eet ie weer brood. We ontlopen dat lijstje van t voedingsce trum niet erg zie ik, behalve dan de melk.

Hier ontbijten ze sinds Zweden met yoghurt en verkruimelde pepparkäkkor. Minder suiker dan al die ontbijtshit en minstens zo lekker. (Ik was eerst geen voorstander, maar ze moeten toch ergens hun calcium vandaan halen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:12:48 #36
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130130069
Oh, en lust ie geen noten? Want dat gaf ik ook wel mee. Gedroogd fruit... Anders eens naar de huisarts?
Ik kan me voorstellen dat het ook bij autisme past? Gewoon het hongergevoel niet (meer) herkennen? En dat voorzetten herken ik ook wel. Ik denk dat het iets des jongens is. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130131351
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijnese had een poos ook erg slecht in de brugklas. Was gewoon uitgegeten op brood. Dus toen in de muffinvorm miniquiches gebakken en meegegeven. Sushi, een gekookt eitje... Nu eet ie weer brood. We ontlopen dat lijstje van t voedingsce trum niet erg zie ik, behalve dan de melk.

Hier ontbijten ze sinds Zweden met yoghurt en verkruimelde pepparkäkkor. Minder suiker dan al die ontbijtshit en minstens zo lekker. (Ik was eerst geen voorstander, maar ze moeten toch ergens hun calcium vandaan halen
Je lichaam haalt geen calcium uit melk. Dat is de grootste onzin en goed voor de zuivelproducenten. Er ontbreekt namelijk een stof in de melk wat zorgt dat je lichaam het opneemt.
Je kunt beter broccoli eten of andere voedingsmiddelen die het wel bevatten.
mama van 3 kids!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:59:26 #38
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130131483
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:55 schreef Popples het volgende:

[..]

Je lichaam haalt geen calcium uit melk. Dat is de grootste onzin en goed voor de zuivelproducenten. Er ontbreekt namelijk een stof in de melk wat zorgt dat je lichaam het opneemt.
Je kunt beter broccoli eten of andere voedingsmiddelen die het wel bevatten.
nou, niet helemaal niet, maar weinig. I know. Vandaar ook de noten. de calcium in melk gaat grootdeels op aan t neutraliseren van je maagzuur. En niet de melk ontbreekt een stof, de darm van volwassenen mist die stof. En dat gaat over t omzeten van lactose in lactase. Wij gaan over op zelfgemaakte yoghurt. ;) en die heeft al die nadelen niet.
pi_130131681
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nou, niet helemaal niet, maar weinig. I know. Vandaar ook de noten. de calcium in melk gaat grootdeels op aan t neutraliseren van je maagzuur. En niet de melk ontbreekt een stof, de darm van volwassenen mist die stof. En dat gaat over t omzeten van lactose in lactase. Wij gaan over op zelfgemaakte yoghurt. ;) en die heeft al die nadelen niet.
Sommige denken oh als ik melk drink ben ik klaar. vandaar dat ik het even aan haal ;)
Ik doe nu zo puur mogelijk eten en het bevalt me super goed. Ik heb nu de goede voedingsconsulente te pakken. :)

Dit is wel een heel leuke aflevering:
http://llink.nl/koopkracht/viewpage.php?page=aflevering&f_Aflevering=1696
mama van 3 kids!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:14:44 #40
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130147409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:33 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kom net bij de action vandaan... stempelsetjes zo ver het oog reikt :D
maar de mijne komt eraan. hoef je die alvast niet te kopen.

en ik heb 3 rekbare kaften gekocht.

kreeg 50% airmileskorting bij de v&d op de agenda. ik vind 7,50 voor een agenda een prima prijs
en bij het lunchen bij de hema kreeg L. een gratis chocoladeijs met slagroom en saus.
dus die was ook weer happy.
Ik was gister bij de action, ik heb wel allemaal kleurtjes en 2 soorten balletjes voor op de nagellak gekocht maar niets van stempelgebeuren zien liggen. Dus ik ben blij dat de post onderweg is :)

Wat eten betreft; ik ben gezegend met 2 kinderen die als bootwerkers eten en bijna alles lusten. Ik heb dus geen tips voor je.
Ylana
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:16:02 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130150179
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:14 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik was gister bij de action, ik heb wel allemaal kleurtjes en 2 soorten balletjes voor op de nagellak gekocht maar niets van stempelgebeuren zien liggen. Dus ik ben blij dat de post onderweg is :)

Wat eten betreft; ik ben gezegend met 2 kinderen die als bootwerkers eten en bijna alles lusten. Ik heb dus geen tips voor je.
die balletjes heb ik dan weer niet gezien maar ik lak toch alleen mijn teennagels daar zet ik ook wel eens hotfixsteentjes op :@
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:27:40 #42
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130150767
Het was een setje van 3 flesjes; zwart, zwarte balletjes en een coating. En met paarsig, gekleurde balletjes en ook weer een coating.
Zal ik een setje voor je halen?
Ylana
pi_130158628
Saffier, ik heb gedroomd dat ik je dochter als pleegkind had. :D
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:58:13 #44
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130162277
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:03 schreef -Spring het volgende:
Saffier, ik heb gedroomd dat ik je dochter als pleegkind had. :D
:D
Nog een reden? Was ze lief? :D
Neem je dan een spook op de koop toe?
Ylana
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:19:21 #45
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130162688
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:27 schreef Saffier het volgende:
Het was een setje van 3 flesjes; zwart, zwarte balletjes en een coating. En met paarsig, gekleurde balletjes en ook weer een coating.
Zal ik een setje voor je halen?
nee hoor, dat hoeft niet. mijn la met lakjes is al overvol.

ga jij nou maar lekker stempelen! :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:32:49 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130162951
Dankzij jullie nu die met de bolletjes en stempels
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_130163780
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:58 schreef Saffier het volgende:

[..]

Nog een reden? Was ze lief? :D
Neem je dan een spook op de koop toe?
Je kon het niet meer aan. En ipv het te laten escaleren en jeugdzorg zich ermee zou komen bemoeien, gaf je r nu maar alvast vrijwillig weg. :D
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:19:54 #48
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130164108
Als je erover wilt praten, moet je het gewoon zeggen he, Saffier? ;)
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:37:12 #49
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130164515
weet iemand of je mr yummie kan wassen? ik heb er eentje gekocht op de braderie vandaag, maar ik vind het toch wat ranzig om hem zo op de bank te kieperen
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:48:13 #50
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_130164730
Ik was knuffels op 30 graden. Tot nog toe gaat dat goed en is er geen knuffel in de wasmachine overleden. Lijkt me voor mr. yummie ook geen probleem.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:55:51 #51
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130164890
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:48 schreef livelink het volgende:
Ik was knuffels op 30 graden. Tot nog toe gaat dat goed en is er geen knuffel in de wasmachine overleden. Lijkt me voor mr. yummie ook geen probleem.
in de wasmachine was ik al niet eens van plan. gewoon een tijdje in en lekker sopje weken. maar dan moet het ding natuurlijk niet uit elkaar vallen :D

ik ben een nieuwe krat op mijn fiets aan het maken weet iemand waar ze van die goedkope plastic koeien verkopen? zoals die van schleich, maar die vind ik wat te duur om een schroef doorheen te jagen. maar ze moeten ook weer niet zo lelijk zijn als van de action.
ik heb er nu twee, maar ik wil er best meer. kippen vind ik ook wel leuk.
pi_130166039
Mr yummie heeft wel iets in zn mond, maar ik heb geen idee of dat karton of plastic is... in het geval van karton lijkt weken me niet zo'n succes of je moet zn kop boven water houden ;).
Of trial and error...
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:49:43 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130166124
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:46 schreef Nijna het volgende:
Mr yummie heeft wel iets in zn mond, maar ik heb geen idee of dat karton of plastic is... in het geval van karton lijkt weken me niet zo'n succes of je moet zn kop boven water houden ;).
Of trial and error...
ik ga er maar vanuit dat verkade er rekening mee gehouden heeft dat mr yummie gewassen moet kunnen worden.
en zo niet dan weet ik ze te vinden (verkade zit op fietsafstand :P )
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:37:27 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130167431
ik heb het erop gewaagd en ik heb yummy in een emmer sop gehad.
we hebben ons kostelijk vermaakt :+

zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:44:10 #55
37150 livelink
pi_130167641

Als ik een knuffel was, wou ik wel bij jou wonen.
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:04:15 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130168196
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:44 schreef livelink het volgende:

Als ik een knuffel was, wou ik wel bij jou wonen.
hahaha kom maar hoor, ik heb ook een gewoon bad (met bubbels) :+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:14:39 #57
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130168512
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:37 schreef lady-wrb het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:22:02 #58
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_130168755
haha, grappig lady! :-)
pi_130168942
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:37 schreef lady-wrb het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het blijft een leuk ding! Leuke reportage van het badderavontuur ^O^
Vooral die laatste foto, lekker chillen :D
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:13:20 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130170209
conclusie: hij is wasbaar!
altijd handig voor toekomstige mr. yummy kopers :Y
pi_130170685
Er ligt er hier wel een waar nog regelmatig mee gespeeld wordt, goed om te weten dat hij tegen een baddersessie kan :D.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:16:48 #62
244125 laziness
pi_130171975
Lady wat een leuke foto's :D
pi_130174508
Wat een leuke rapportage!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:32:04 #64
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130174585
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:07 schreef -Spring het volgende:

[..]

Je kon het niet meer aan. En ipv het te laten escaleren en jeugdzorg zich ermee zou komen bemoeien, gaf je r nu maar alvast vrijwillig weg. :D
Vond L. het wel leuk een zusje?
Ylana
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:33:12 #65
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130174622
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:19 schreef Gaoxing het volgende:
Als je erover wilt praten, moet je het gewoon zeggen he, Saffier? ;)
Kunnen we er een praatgroepje voor openen???
Ylana
pi_130176575
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:32 schreef Saffier het volgende:

[..]

Vond L. het wel leuk een zusje?
Geen idee! Je had wel dr haar voor de gelegenheid helemaal strak uit de krul naar achter gekamd. :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 05:34:50 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_130188551
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:59 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en ik heb al iets teveel familieleden met anorexia :{

zou zoiets nou erfelijk kunnen zijn?
Er zijn onlangs onderzoeken geweest naar anorexa en ASS, daar zitten bepaalde onverwachte overeenkomsten in.
Daar boven op kan je als ASS-er een slechter honger- of verzadigingsgevoel hebben.
Of hij heeft het gewoon te druk met andere dingen ;)

Huisarts is zo verkeerd niet denk ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 18 augustus 2013 @ 08:41:59 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_130188844
De mond, handen en voeten van MrYummie zijn van hard plastic.
Eva sleepte haar MrYummie nl overal mee naar toe; en was zoveel geknuffeld dat het plastic gebroken was en door de stof heen stak.
Ik heb toen zn mond open getornd en eruit gehaald.
nu is het een beetje een mrYummie met een handicap.
Plusdat hij helemaal verkleurd en gerafeld is.
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:24:11 #69
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130196967
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:28 schreef -Spring het volgende:

[..]

Geen idee! Je had wel dr haar voor de gelegenheid helemaal strak uit de krul naar achter gekamd. :')
Arm kind ;-). Duidelijk toe aan een nieuwe moeder ja!
Ylana
pi_130198640
*zwaait*
Ik wil nooit meer naar huis! Het is hier veel te lekker!

Leuke foto's Lady!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zondag 18 augustus 2013 @ 18:24:49 #71
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130206038
hey vicky! :W
kan me voorstellen dat je niet meer terug wil!

ik heb vandaag de jaarlijkse rommelmarkt in zaandijk afgestruind en leuke dingen gekocht
o.a. een kippenvoerbak voor maar 3 euro *O*
mijn dames zijn er iets minder over te spreken, want nu kunnen ze niet meer in hun eten graven en er een zooi van maken in hun hok :+
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:07:54 #72
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130219880
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:05 schreef Vicky het volgende:
*zwaait*
Ik wil nooit meer naar huis! Het is hier veel te lekker!

Leuke foto's Lady!!
:W hoi Vicky!! Geniet ervan meid!!
Ylana
pi_130284558
even een vraagje tussendoor; ik heb een vuurkorf gekregen, wat flikker je daar nou zoal in? en hoe maak je het aan? wikipedia levert me enkel "geen hars" (iets met dennenhout) wegens rondvliegende vonken. we gaan nog ff nazomeren door vanuit onze nieuwe loungeset te turen naar onze nieuwe vuurkorf *O*
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:04:40 #74
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130285363
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef simmu het volgende:
even een vraagje tussendoor; ik heb een vuurkorf gekregen, wat flikker je daar nou zoal in? en hoe maak je het aan? wikipedia levert me enkel "geen hars" (iets met dennenhout) wegens rondvliegende vonken. we gaan nog ff nazomeren door vanuit onze nieuwe loungeset te turen naar onze nieuwe vuurkorf *O*
hardhout! de rest stinkt, rookt en vonkt (en ongeverfd natuurlijk :D )
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:05:12 #75
7074 moussy
kuttekop
pi_130285389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef simmu het volgende:
de keuken van je nieuwe huis :+
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:08:24 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130285516
mijn achterburen hebben hun oude schuur opgestookt in de vuurkorf. de vonken kwamen echt heel ver :o
ik durfde echt niet te gaan slapen als ze dat kreng weer hadden opgestookt tot diep in de nacht
pi_130285884
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:05 schreef moussy het volgende:

[..]

de keuken van je nieuwe huis :+
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:45:58 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130287387
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef simmu het volgende:

[..]

wanneer ga je dr wonen?
pi_130287797
we krijgen half oktober de sleutels :)
onder voorbehoud van financiering uiteraard O-)
pi_130289698
Net een knal tegen het raam, dus ik het gordijn open om te kijken wat het was. Staat er een duif op de vensterbank me aan te staren. Ik schrok me kapot. Die was blijkbaar tegen het raam gevlogen. Gelukkig vloog hij weer weg.
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:41:19 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130291260
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef Risu het volgende:
Net een knal tegen het raam, dus ik het gordijn open om te kijken wat het was. Staat er een duif op de vensterbank me aan te staren. Ik schrok me kapot. Die was blijkbaar tegen het raam gevlogen. Gelukkig vloog hij weer weg.
o ja, dat kan hard aankomen :Y
ik had het een keer toen ik nog werkte.
vloog er zo een meeuw tegen het raam.
dat geeft ook zo'n klap
pi_130291368
Oeh, een meeuw is zelfs groter. Dit was maar een klein duifje.
Zo'n knal dat de hele ruit trilt. :D
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:52:02 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130291933
Krijg je wel grappige printjes van op je raam. :D :@
Zo met een scheef duivenkopje en vleugeltjes als een jezus-aan-t-kruis.
pi_130291985
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
pi_130292468
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha :D , morgen even kijken :P
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:09:27 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130293054
Wij hadden zo een printje. En telkens als de zon op een bepaalde stand was zag je het.
En het leek net of je een WTF?! Uitdrukking op die duif z'n kopjesafdruk zag. :@ ik moest er telkens weer om lachen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:20:30 #87
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130297116
Wij hadden ook zo'n printje, buurvrouw. Op een zowat onmogelijke plek om te zemen dus die heeft er echt heel erg lang gezeten :')
En ook zo'n suffe slap-stick uitdrukking hier, inclusief naar-beneden-val/schuif-streep op het raam, gegarandeerd lachen tot gevolg :@
Ylana
  woensdag 21 augustus 2013 @ 07:17:53 #88
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130303409
:D ik kan me daar heel erg wat bij voorstellen. We hebben hier hele kleine duifjes die altijd als koppeltje rondbanjeren. Die vind ik zó lief. Een paar keer per dag gaan de sprinklers een paar minuten aan, en dan zitten er meteen een stel vogels op.
pi_130303523
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:13 schreef lady-wrb het volgende:
conclusie: hij is wasbaar!
altijd handig voor toekomstige mr. yummy kopers :Y
Wij noemen hem purno.
  † In Memoriam † woensdag 21 augustus 2013 @ 09:33:13 #90
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130304597
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 07:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wij noemen hem purno.
wil ik weten wat jij ermee uitvoert? :X
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:48:41 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130304925
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:33 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wil ik weten wat jij ermee uitvoert? :X
Jij kent Purno (de Purno) niet?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:51:04 #92
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130304977
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:51 schreef simmu het volgende:
we krijgen half oktober de sleutels :)
onder voorbehoud van financiering uiteraard O-)
He, ga je verhuizen? Wel nog in hetzelfde durp? Het is toch wel een fijn plaatsje, we hebben er afgelopen vakantie een paar weken doorgebracht.
pi_130305168
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:51 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

He, ga je verhuizen? Wel nog in hetzelfde durp? Het is toch wel een fijn plaatsje, we hebben er afgelopen vakantie een paar weken doorgebracht.
we zoeken het verderop; 4 huizen verderop om precies te zijn :P
stond zomaar opeens op de site van de woningbouw dus we schreven ons snel in! der moet nog wel een boel aan gebeuren, maar gezien de prijzen die de woningbouw rekent, is daar dus wel budget voor :+ tis een hoekwoning zelfs!

kom anders de volgende keer als je hier bent een bakkie doen!
pi_130305388
Wat goed, simmu! gefeliciteerd :)

en wat handig; verhuizen op zo'n korte afstand
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:44:20 #95
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130306200
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:01 schreef simmu het volgende:
kom anders de volgende keer als je hier bent een bakkie doen!
Eerlijk gezegd is het hartstikke druk als we daar zijn, gezien de hoeveelheid familie in de buurt. Ik heb me rotgerend/reden :) Maar het zou wel eens kunnen dat ik je gezien heb. Heb je op de zaterdag van de verjaardag nog spullen voor de bbq gekocht in de Coop? Met je moeder? Toevallig? :)
pi_130306756
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:44 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd is het hartstikke druk als we daar zijn, gezien de hoeveelheid familie in de buurt. Ik heb me rotgerend/reden :) Maar het zou wel eens kunnen dat ik je gezien heb. Heb je op de zaterdag van de verjaardag nog spullen voor de bbq gekocht in de Coop? Met je moeder? Toevallig? :)
:Y
pi_130306775
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:12 schreef lily het volgende:
Wat goed, simmu! gefeliciteerd :)

en wat handig; verhuizen op zo'n korte afstand
zoals mijn oom zei: we kunnen bordje voor bordje alles overbrengen in een polonaise :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:09:52 #98
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130306847
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef simmu het volgende:

[..]

:Y
En jullie hadden een discussie over het voor-garen van vlees, ofzo? En je zei iets in de trant van "Op mijn manier kan dat wel"?
pi_130307127
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:09 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

En jullie hadden een discussie over het voor-garen van vlees, ofzo? En je zei iets in de trant van "Op mijn manier kan dat wel"?
ja, over de kippenpoten (selene is dol op kippenpoten). en mijn manier ken ook, maar dan moet niet mijn pa met zn poten aan die bbq zitten en een kilo houtskool over de briketten gooien en dan aan het roostertje raggen zodat je vlammen van 30 cm hoog krijgt, 3 uur lang :X

nieuwe regel sindsdien bij ons in huis: niemand mag aan die bbq zitten behaalve ik }:|
pi_130307148
met bbq'en hoef je kip niet voor te garen mits je de bbq fatsoenlijk aansteekt zodat het niet te snel gaat
  † In Memoriam † woensdag 21 augustus 2013 @ 12:01:17 #101
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130308176
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Jij kent Purno (de Purno) niet?
nee. ik heb echt geen idee :?
pi_130308244
sapperedosio
  † In Memoriam † woensdag 21 augustus 2013 @ 12:13:36 #103
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130308547
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:03 schreef lily het volgende:
sapperedosio
er rinkelt geen bel :N
  † In Memoriam † woensdag 21 augustus 2013 @ 12:15:29 #104
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130308605
sterker nog ik heb net dit doorgeworsteld http://nl.wikipedia.org/wiki/Purno_de_Purno
maar het is echt allemaal aan me voorbij gegaan in die tijd
ik heb er echt nog nooit van gehoord :N
  † In Memoriam † woensdag 21 augustus 2013 @ 12:22:55 #105
7074 moussy
kuttekop
pi_130308787
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:23 schreef simmu het volgende:
met bbq'en hoef je kip niet voor te garen mits je de bbq fatsoenlijk aansteekt zodat het niet te snel gaat
Ik haal altijd van die zakken voorgegaarde plofkipkluiven bij de aldi of de lidl, gemakzucht en lekker!
  † In Memoriam † woensdag 21 augustus 2013 @ 12:32:38 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130309030
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:22 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik haal altijd van die zakken voorgegaarde plofkipkluiven bij de aldi of de lidl, gemakzucht en lekker!
die zijn zeker lekker :~
vooral de hot-variant
pi_130309110
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:22 schreef moussy het volgende:

[..]

dat ging niet wegens schoonpa. traptie niet in. voorgekruid = niet biologisch wat hem betreft. dus ik koop gewoon hier niet gekruidde plofkip en claim dan dat het biologisch is O-)

wel een grappige aktie/opmerking zijnerzijds toen alles aanfikte: hij at alles gewoon op met de mededeling "kanker heb ik toch al" :D
  † In Memoriam † woensdag 21 augustus 2013 @ 13:04:34 #108
7074 moussy
kuttekop
pi_130309946
Gewoon niet moeilijk doen, in een schaal gooien, zak wegmoffelen en zeggen dat je het zelf al tot zo ver klaar gemaakt hebt als er naar gevraagd wordt. en anders neemt ie zn eigen kip maar mee.
pi_130310207
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
sterker nog ik heb net dit doorgeworsteld http://nl.wikipedia.org/wiki/Purno_de_Purno
maar het is echt allemaal aan me voorbij gegaan in die tijd
ik heb er echt nog nooit van gehoord :N
Ach, ik vond Villa Achterwerk wel echt top maar aan Purno de Purno mis je niks imho.
pi_130310651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:04 schreef moussy het volgende:
Gewoon niet moeilijk doen, in een schaal gooien, zak wegmoffelen en zeggen dat je het zelf al tot zo ver klaar gemaakt hebt als er naar gevraagd wordt. en anders neemt ie zn eigen kip maar mee.
ik verwacht niet dat hij ooit nog komt bbq-en ;)
  † In Memoriam † woensdag 21 augustus 2013 @ 20:19:09 #111
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130323524
ik probeer wat te bestellen bij de webwinkel van de bijenkorf maar het lukt me niet.
de dame van de service-afdeling zei dat het gewoon zou moeten kunnen.
iemand dezelfde ervaring?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:44:03 #112
37150 livelink
pi_130324407
Sorry, ik heb nog nooit wat bij de Bijenkorf online gekocht. Geen ervaring mee.

Simmu, ik wilde jullie de hele tijd nog feliciteren met jullie huis!! Wat goed dat het gewoon gelukt is. Wel spannend allemaal, maar dat kan jij wel hebben, volgens mij.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:45:46 #113
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130339548
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:22 schreef simmu het volgende:

[..]

ja, over de kippenpoten (selene is dol op kippenpoten). en mijn manier ken ook, maar dan moet niet mijn pa met zn poten aan die bbq zitten en een kilo houtskool over de briketten gooien en dan aan het roostertje raggen zodat je vlammen van 30 cm hoog krijgt, 3 uur lang :X

nieuwe regel sindsdien bij ons in huis: niemand mag aan die bbq zitten behaalve ik }:|
Oh dat is grappig, dan heb ik je inderdaad gezien. Geen idee waarom ik het idee had dat jij dat was :D
pi_130340566
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:45 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Oh dat is grappig, dan heb ik je inderdaad gezien. Geen idee waarom ik het idee had dat jij dat was :D
je kwam mij en mijn moeder heel typisch tegen: al kibbelend over iets simpels :D
maar ik heb nog altijd geen idee wie jij bent dan ;(

livelink, ik heb al 3 simultaanlijstjes gaande :P eentje met wat we willen, eentje met wie dat dan kan doen en eentje over de kosten. we gaan best een boel laten doen. dat is het voordeel van al die tijd gewacht op iets betaalbaars; dat kunnen we nu betalen ook. en sangdrax heeft er vrede mee dat ik het meeste regel. die heeft het megadruk op zn werk (sinds een tijdje is hij in een project leidinggevende, promotiekans dus) en met zn pa, waar ik me weiger mee te bemoeien (behalve dat ik bezoekjes faciliteer).
pi_130341393
quote:

[..]

wellicht vanwege mijn charmante <mieter op-ik-hou-mijn-poot-stijf">houding, nu weet je waar die vandaan komt :D
  donderdag 22 augustus 2013 @ 11:49:03 #116
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130342482
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:03 schreef simmu het volgende:
wellicht vanwege mijn charmante <mieter op-ik-hou-mijn-poot-stijf">houding, nu weet je waar die vandaan komt :D
Haha ik denk het wel eigenlijk, ja. En uh... nou, ik was dus diegene bij de vleesafdeling, die bewuste zaterdag. Ik keek je nog lachend aan, vanwege je moihmps-houding.
pi_130343631
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:49 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Haha ik denk het wel eigenlijk, ja. En uh... nou, ik was dus diegene bij de vleesafdeling, die bewuste zaterdag. Ik keek je nog lachend aan, vanwege je moihmps-houding.
dan weet ik het denk ik wel!
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 12:55:59 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_130344441
quote:

[..]

de mussen vielen dood van het dak en ze had legerkisten aan, kan niet missen :P
pi_130345672
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef moussy het volgende:

[..]

omg, nu heb ik echt hele vreemde gedachten over een rijtje mussen op een dak die allemaal dood neervallen als mijn moeder voorbij komt lopen :')
pi_130346637
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef moussy het volgende:

[..]

Onder een sjieke jurk :D
pi_130346813
maarruh; dit was tijdens mijn sandalenexperiment >:)
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 14:53:15 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_130348642
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:01 schreef simmu het volgende:
maarruh; dit was tijdens mijn sandalenexperiment >:)
was je ziek? koorts? :P
pi_130350191
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:53 schreef moussy het volgende:

[..]

was je ziek? koorts? :P
vlaag van verstandsverbijstering ;(

ik dacht "ik probeer eens sandalen". vreselijk. loopt niet lekker en stinkpoten! heb ik in mijn kisten echt niet, maar met die sandalen :r
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 16:53:16 #124
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130352433
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:38 schreef simmu het volgende:

[..]

vlaag van verstandsverbijstering ;(

ik dacht "ik probeer eens sandalen". vreselijk. loopt niet lekker en stinkpoten! heb ik in mijn kisten echt niet, maar met die sandalen :r
zulke stinkpoten dat de kippen spontaan ploffen als je langsloopt?
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 16:53:57 #125
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130352448
morgen gaat hier project-rekbare-kaft van start
ik ben zo benieuwd of het echt werkt :@
ik heb nog nooit zo naar het boekenkaften uitgekeken _O-
pi_130352515
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:53 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zulke stinkpoten dat de kippen spontaan ploffen als je langsloopt?
zo erg dat je die sandalen niet meer *in* huis toelaat :X
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 17:00:55 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130352671
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:55 schreef simmu het volgende:

[..]

zo erg dat je die sandalen niet meer *in* huis toelaat :X
getver. zoiets als natgeregende birkenstocks :r
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:21:13 #128
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_130355330
Of All Stars die in zee zijn geweest :X.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:21:23 #129
14746 k_i_m
pi_130355336
Hoi :').
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 19:30:44 #130
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130358463
en hoi :)
pi_130359034
oh ja, met je blote voeten in je all stars die natregenden :r
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_130360789
mijn vent heeft de kolder in zn kop, as we speak staattie de bovenkant van de bovenkastjes in de keuken af te soppen :s)

het ken erger ^O^
pi_130361342
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:37 schreef simmu het volgende:
mijn vent heeft de kolder in zn kop, as we speak staattie de bovenkant van de bovenkastjes in de keuken af te soppen :s)

het ken erger ^O^
moet ook gebeuren (Y)
pi_130361385
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

moet ook gebeuren (Y)
welnee :+

als ik het niet zie is het er niet, is mijn huishoudcredo :P
pi_130361507
ik hou van schone keukens
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:42:09 #137
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130363264
Oh, ik heb met mjn oven ingesmeerd met groene zeep en een bakje ammonia erin gezet. ^O^ schijnt tegen ongebrand vet te werken. (En twee koekepannen ook, in een dichte vuilniszak)

Het is er een van het niveau: 'de horlepiep dansen bij zonsondergang en met een vinger in je reet drie rondjes om de tafel.'
Ik laat t wel ff weten.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 21:53:39 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_130363893
doe maar 4 rondjes dan, hier haalt het niks uit, ik denk dat ik fout ga bij linksom of rechtsom dat rondje..
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 22:00:24 #139
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130364249
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik heb met mjn oven ingesmeerd met groene zeep en een bakje ammonia erin gezet. ^O^ schijnt tegen ongebrand vet te werken. (En twee koekepannen ook, in een dichte vuilniszak)

Het is er een van het niveau: 'de horlepiep dansen bij zonsondergang en met een vinger in je reet drie rondjes om de tafel.'
Ik laat t wel ff weten.
ik wil ook wel weten of het helpt.
de vorige keer heb ik zo'n spuitbus ovenreinigschuim in de oven leeggespoten.
wat een kutklus om dat er weer uit te krijgen zeg, en het vet bleef gewoon waar het zat :(
pi_130364333
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:00 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik wil ook wel weten of het helpt.
de vorige keer heb ik zo'n spuitbus ovenreinigschuim in de oven leeggespoten.
wat een kutklus om dat er weer uit te krijgen zeg, en het vet bleef gewoon waar het zat :(
waardeloos spul dat..

Ik ben ook benieuwd of het helpt Buuf
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 22 augustus 2013 @ 23:02:24 #141
37150 livelink
pi_130367365
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:37 schreef simmu het volgende:

het ken erger ^O^
Dat doe ik alleen als ik ongesteld moet worden of hoogzwanger ben. Nou ben ik wel benieuwd in wat voor een soort bui een man dat ineens gaat doen.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 23:12:09 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_130367853
Ik ros gewoon dasty door de combi magnetron :P
  donderdag 22 augustus 2013 @ 23:16:03 #143
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130368068
Dasty ftw <3
  donderdag 22 augustus 2013 @ 23:17:37 #144
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130368154
Dasty didn't do it. Dit is van een spetterig kipje. ;( hij was heus biologisch maar ook hardnekkig :(
  donderdag 22 augustus 2013 @ 23:19:18 #145
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130368253
Ohw :{ wat een kutkip :')
  donderdag 22 augustus 2013 @ 23:21:50 #146
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130368377
Ja. En ingebakken koekepannen. Van die heule dure. Zo de hele buitenkant ranzig. -O- hopelijk helpt t
pi_130374770
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:02 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat doe ik alleen als ik ongesteld moet worden of hoogzwanger ben. Nou ben ik wel benieuwd in wat voor een soort bui een man dat ineens gaat doen.
je moet hem gewoon 's avonds koffie geven, dan krijg je zulke shit :+
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:18:41 #148
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130374818
ik heb stucloper op de keukenkastjes liggen. dat gooi ik af en toe weg. sopdoekje erover en klaar.
die bussen op de keukenkastjes vind ik een ramp om schoon te maken. dus ik verdeel dat. elke bus die leeg komt, wordt eerst schoongemaakt, gevuld en dan teruggezet.
de afzuigkap schoonmaken, dat vind ik een ramp. vandaar dat het beschermfolie er nog steeds omheen zit :@
en de oven is er ondertussen één voor blinden geworden, ik heb de plaatjes er compleet afgepoetst tijdens een aanval van schoonmaakwoede. ikea-oven he? :')
iedereen wijst naar elkaar als je verhaal gaat halen en niemand heeft een oplossing.
nou ja, zodra de oven kapot is, koop ik gewoon een echte, waar je de plaatjes niet vanaf kan poetsen
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:20:03 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130374829
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:11 schreef simmu het volgende:

[..]

je moet hem gewoon 's avonds koffie geven, dan krijg je zulke shit :+
die van mij heeft gisteren een hele pot leeggetetterd, maar mijn keukenkastjes zijn echt niet gesopt :N
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:24:39 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130374871
Voor de over werkt Vetweg van HG wel heel fijn.
En met een doekje goed weer te verwijderen
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:28:41 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_130374922
afzuigkap - dasty *O* Ik dweil mn (witte plavuizen) vloer er zelfs mee O+
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:32:24 #152
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130374978
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:28 schreef moussy het volgende:
afzuigkap - dasty *O* Ik dweil mn (witte plavuizen) vloer er zelfs mee O+
ik heb een afzuigkap van de ikea. na het oven-gedoe durf ik die folie er niet meer af te halen. dus de folie wordt idd afgedaan met dasty :+
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:46:24 #153
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_130375127
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:12 schreef moussy het volgende:
Ik ros gewoon dasty door de combi magnetron :P
Ik koop gewoon elke keer een nieuw huis.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:47:58 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_130375139
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:24 schreef Ynske het volgende:
Voor de over werkt Vetweg van HG wel heel fijn.
En met een doekje goed weer te verwijderen
Dat heb ik ook staan.
De ovenmonteur raadde dat ten strengste af, en ik moest natuurlijk hun eigen spul van hun eigen huismerk aanschaffen.
Dat spul was namelijk een laagje ofzoiets, en dat was niet goed.
Een of ander bla bla verhaal, waar ik eigenlijk niet echt naar heb zitten luisteren.
pi_130375179
HG vetweg voor het fornuis, ideaal spul!
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:05:28 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_130375398
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:32 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb een afzuigkap van de ikea. na het oven-gedoe durf ik die folie er niet meer af te halen. dus de folie wordt idd afgedaan met dasty :+
ik heb een gamma afzuigkap, die hebben geen plaatjes :+
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:23:36 #157
14746 k_i_m
pi_130378358
Afwasmiddel ftw!
In my life
Why do I smile
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:28:36 #158
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130378496
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:46 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik koop gewoon elke keer een nieuw huis.
Dat wilde ik net schrijven: iedere drie jaar verhuizen scheelt ook wel :P

Pfff, ik heb m'n eerste haar kleur-en-knip beurt erop zitten *hyperventileer* Dat vind ik elke keer zo'n ellende. Ze heeft niet al te veel mis gedaan, geloof ik. Alleen drogen kon ze niet (ik heb een kop vol krullen en al je die zonder diffuser droogt, krijg ik een kop vol kroes), dus dat heb ik halverwege afgebroken. Ik moest toch naar de supermarkt lopen, en de wind is even heet als de fohn.
pi_130385796
oi, die feestboekactie loopt een snifje uit de hand :o
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:04:34 #160
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130386780
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:30 schreef simmu het volgende:
oi, die feestboekactie loopt een snifje uit de hand :o
welke?
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:44:40 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130387821
gloeiende gloeiende er is geen enkele redelijk geprijsde rekbare kaft meer te krijgen in dit gat :(

echt niet dat ik 6,99 ga neerleggen (per stuk ja !) omdat er southpark of nickelson op staat 8)7

leve de webwinkel van de hema _O_
pi_130387884
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:44 schreef lady-wrb het volgende:
gloeiende gloeiende er is geen enkele redelijk geprijsde rekbare kaft meer te krijgen in dit gat :(

echt niet dat ik 6,99 ga neerleggen (per stuk ja !) omdat er southpark of nickelson op staat 8)7

leve de webwinkel van de hema _O_
er zijn kortingscode beschikbaar voor de hema krijg je 20% korting
pi_130387923
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

welke?
ga je niet op vakantie dan O-)
:P

mijn ene tante is nu (zachtjes hoor, ze houden veel van elkaar) mega pissed off op de andere. de een doet mee met die idioterie en de ander heeft inmiddels diverse vormen van kanker gehad en vind heel die aktie debiel
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:50:14 #164
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130387956
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

er zijn kortingscode beschikbaar voor de hema krijg je 20% korting
kom je nu mee :+
ik heb nog geen 5 minuten geleden de bestelling verzonden
nou ja, dan maar niet of zou ik nog kunnen annuleren? ( * lady-wrb zuinige hufter is )
pi_130387981
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kom je nu mee :+
ik heb nog geen 5 minuten geleden de bestelling verzonden
nou ja, dan maar niet of zou ik nog kunnen annuleren? ( * lady-wrb zuinige hufter is )
WKPJK002
Volgens mij werkt
WKPJ001 en WKPJ003 ook
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:51:23 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130387982
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:49 schreef simmu het volgende:

[..]

ga je niet op vakantie dan O-)
:P

mijn ene tante is nu (zachtjes hoor, ze houden veel van elkaar) mega pissed off op de andere. de een doet mee met die idioterie en de ander heeft inmiddels diverse vormen van kanker gehad en vind heel die aktie debiel
nou het viel me al op dat er in mijn omgeving idd veel op vakantie gegaan werd, maar het is me volkomen ontgaan dat dat een bedoeling had.
ik vroeg mijn altijd roodstaande buurmeisje namelijk gisteren al of ze de loterij gewonnen had
wist ik veel :+
pi_130388012
Ja het is weer een kankeractie.
Zoals vorig jaar met de drank en je kleur bh en daarvoor de handtas en weet ik het allemaal :')
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:57:36 #168
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130388136
ik heb die kaften gewoon nog een keer besteld, alleen nu met die kortingskode _O_
ik zie wel hoe ik dat ga rechtbreien :+
pi_130388213
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ja het is weer een kankeractie.
Zoals vorig jaar met de drank en je kleur bh en daarvoor de handtas en weet ik het allemaal :')
en voor die opmerking werd ik gister 'gereported' en heul veul ge wtf!!!!!!!!! en hoe kun je!!!!!!!! en weg was het draadje :')

maar onderhand zie ik er wel de humor van in eigenlijk. vooral mijn tante die liefjes vraagt waar de reis dan naar toe gaat :D
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:03:41 #170
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130388280
Oh! Die tip hè, met dik groene zeep en een bakje ammonia? Dat werkt echt als een tiet joh! :o

Dik groene zeep is wel een vereiste. Op de plekken op het rooster waar ik er niet goed bijkon en er dus dunner gesmeerd had moest ik boenen.

Top man. Ga ik nu mijn koekepannen ff te lijf :9
pi_130388304
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb die kaften gewoon nog een keer besteld, alleen nu met die kortingskode _O_
ik zie wel hoe ik dat ga rechtbreien :+
Die andere gewoon terug brengen, een paar dagen nadat je ze hebt opgehaald.
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:11:47 #172
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130388456
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Die andere gewoon terug brengen, een paar dagen nadat je ze hebt opgehaald.
o dat regel ik wel. gewoon een blokje niet-meer-gedempte gracht en dan naar de klantenservice.
als ik weer helemaal terugmoet heb ik er geen zin meer in.
pi_130388794
Nee joh niet een paar dagen erna het is de hema!
Gewoon bij het ophalen melden dat het eigenlijk overbodig is geworden en dat je het terug wil brengen.
Of dat je de verkeerde bestelling hebt gedaan of wat dan ook.
Het is koop op afstand en mag je zonder reden gewoon annuleren / geld terug vangen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:36:44 #174
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130394310
Nou Jim it's amaaaaaaaazing! :o
Ik heb van die sjieke koekenpannen die je alleen met een lauw sopje mag afwassen, met als gevolg een genante laag aangebrand vet aan de buitenkant :@
Die was ik al te lijf gegaan met een krabber, Dasty, de vaatwasser, vaatwasblokjes nou ja, the works.

Na 24 uur in groene zeep dik ingesmeerd met een bakje ammonia in een dichte vuilniszak veeg je het er gewoon af! :o :o :o

De andere dingen heb ik minder lang gewacht, ging minder goed. Maar echt, wat een mega-tip!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:40:58 #175
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130394473
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:25 schreef Pvoesss het volgende:
Nee joh niet een paar dagen erna het is de hema!
Gewoon bij het ophalen melden dat het eigenlijk overbodig is geworden en dat je het terug wil brengen.
Of dat je de verkeerde bestelling hebt gedaan of wat dan ook.
Het is koop op afstand en mag je zonder reden gewoon annuleren / geld terug vangen.
Of gewoon bij ophalen aangeven dat de korting er nog niet is afgehaald? En als ze dat niet doen, dan idd terug geven, maar volgens mij doet Hema niet zo moeilijk (hier niet in ieder geval)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:40:59 #176
190853 RockabeIIa
pi_130394476
Wat zijn dat voor koekenpannen, buuf?
Ik zou er serieus al geen zin in hebben om met ammoniak in de weer te gaan, yuk!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:41:31 #177
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130394497
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou Jim it's amaaaaaaaazing! :o
Ik heb van die sjieke koekenpannen die je alleen met een lauw sopje mag afwassen, met als gevolg een genante laag aangebrand vet aan de buitenkant :@
Die was ik al te lijf gegaan met een krabber, Dasty, de vaatwasser, vaatwasblokjes nou ja, the works.

Na 24 uur in groene zeep dik ingesmeerd met een bakje ammonia in een dichte vuilniszak veeg je het er gewoon af! :o :o :o

De andere dingen heb ik minder lang gewacht, ging minder goed. Maar echt, wat een mega-tip!
Goed om te weten Mike! Gewoonweg amazing :D
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:09:19 #178
37150 livelink
pi_130395659
Ik heb/had ook van die dure pannen, Buuv. Maar ik heb kort geleden besloten dat ze wegens ouderdom mogen genieten van de luxe van een afwasmachine. Werkt ook goed en ik moet eerlijk zeggen dat ze niet eens echt verminderd koken. We gaan misschien wel weer een keer voor een nieuwe set pannen.
pi_130399890
Groene zeep, een bakje ammoniak, een dichte vuilniszak en je leeft nog? :o
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:13:08 #180
190853 RockabeIIa
pi_130401314
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef snoopy het volgende:
Tis wel Superbuuf he!
pi_130401877
Dat moet wel ja _O_
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:15:20 #182
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130409464
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef snoopy het volgende:
Ik was zelf buiten de vuilniszak gebleven :7
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:18:54 #183
37150 livelink
pi_130409515
Bij de truc van Buuv moet ik denken aan mijn mislukte koffiezetapparaatschoonmaakavontuur. Ik wilde hem een keer met azijn schoonmaken, maar deed per ongeluk olie in het apparaat in plaats van azijn. Vervolgens deed ik het ook nog met azijn.

Nog wekenlang smaakte mijn koffie naar olie en azijn. En wat lekker is in een salade hoeft niet per defnitie ook lekker te zijn in koffie, heb ik geleerd.

Ik stel me nu zo voor dat alle gerechten van Buuv nog maandenlang naar ammoniak met groene zeep ruiken/smaken.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:25:26 #184
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130409611
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:18 schreef livelink het volgende:
Bij de truc van Buuv moet ik denken aan mijn mislukte koffiezetapparaatschoonmaakavontuur. Ik wilde hem een keer met azijn schoonmaken, maar deed per ongeluk olie in het apparaat in plaats van azijn. Vervolgens deed ik het ook nog met azijn.

Nog wekenlang smaakte mijn koffie naar olie en azijn. En wat lekker is in een salade hoeft niet per defnitie ook lekker te zijn in koffie, heb ik geleerd.

Ik stel me nu zo voor dat alle gerechten van Buuv nog maandenlang naar ammoniak met groene zeep ruiken/smaken.
Dat hoop ik dan weer niet! :o

Heb net mijn neus even in de pan gehangen maar geurvrij heur!
  † In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:34:25 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130409734
ik heb een keer mijn koffiezetapparaat schoongemaakt met dasty en niet helemaal goed nagespoeld.
en toen kregen we visite :@ :X
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:46:29 #186
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130413236
Iemand die ik ken deed eens melk in zijn senseo want dan leek hem wel lekker om zo koffie te maken.
Dat was zelfs met olie en azijn niet meer weg te werken hoe dat na een paar dagen rook :')
  † In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:52:37 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130414611
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iemand die ik ken deed eens melk in zijn senseo want dan leek hem wel lekker om zo koffie te maken.
Dat was zelfs met olie en azijn niet meer weg te werken hoe dat na een paar dagen rook :')
ik gok op lijkenlucht? bedorven melk ruikt zo vies :r
  † In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:25:22 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_130416744
Zo vind ik die senseo's met melkbakje ook altijd meuren :r
  † In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:02:00 #189
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130420248
moeten de aardappelblokjes voor rozemarijnaardappeltjes nou wel of niet voorgekookt worden?
ik doe het altijd wel voor de zekerheid, maar bij sommige recepten mikken ze die dingen rauw in de oven.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:36:30 #190
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130421329
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:02 schreef lady-wrb het volgende:
moeten de aardappelblokjes voor rozemarijnaardappeltjes nou wel of niet voorgekookt worden?
ik doe het altijd wel voor de zekerheid, maar bij sommige recepten mikken ze die dingen rauw in de oven.
Ik doe het altijd wel, voor de zekerheid :)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:54:42 #191
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130422005
Wij hadden net bbq.... Maar vanwege het prutweer hier hebben we alles maar in de grillpan op het gasfornuis gebakken. Balen, maar gelukkig erg lekker.

Morgen met mijn leukste schoonzusje naar de sauna *O*
Ylana
  † In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:21:31 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130423025
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef Saffier het volgende:
Wij hadden net bbq.... Maar vanwege het prutweer hier hebben we alles maar in de grillpan op het gasfornuis gebakken. Balen, maar gelukkig erg lekker.

Morgen met mijn leukste schoonzusje naar de sauna *O*
wij hebben wel eens bij gebrek aan bbq-weer gegourmet

leuk sauna! welke?
  † In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:22:09 #193
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130423049
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik doe het altijd wel, voor de zekerheid :)
maar hoe lang kook jij ze dan?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:35:17 #194
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130423590
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:21 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wij hebben wel eens bij gebrek aan bbq-weer gegourmet

leuk sauna! welke?
Schiedam, Holiday.
Ylana
  † In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:36:05 #195
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130423622
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:35 schreef Saffier het volgende:

[..]

Schiedam, Holiday.
ah, daar kom ik wel vaker (ik kom uit schiedam en mijn moeder woont er nog)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:03:33 #196
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130429120
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ah, daar kom ik wel vaker (ik kom uit schiedam en mijn moeder woont er nog)
Is dat die bij de sporthal?
Ylana
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:54:02 #197
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130430664
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:22 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

maar hoe lang kook jij ze dan?
Tot ze nog niet helemaal gaar zijn :) een minuutje of 10 ongeveer.
Ik deed het eerst zonder voorkoken maar het gebeurde te vaak dat ik een hap ongare aardappel had, bah!
En nu kook ik ze voor met alvast 3 tenen knoflook en wat rozemarijn in het water zodat ze al lekker smaak opnemen :9
pi_130431567
mmm, goede tip taartjesfee, met knoflook erbij koken, ga ik een keer proberen.
pi_130433480
Whaaaaa... zijn we daarstraks een spelletje aan het doen horen we ineens mijn zusjes naam. Is mijn moeder in haar eentje naar ons toegekomen en zit ze 3 kamers verder.. zo onwijs gaaf!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 25 augustus 2013 @ 08:53:40 #200
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130435243
quote:
16s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:38 schreef Vicky het volgende:
Whaaaaa... zijn we daarstraks een spelletje aan het doen horen we ineens mijn zusjes naam. Is mijn moeder in haar eentje naar ons toegekomen en zit ze 3 kamers verder.. zo onwijs gaaf!
Dat kan heel leuk zijn ;)

Bleeh, ik heb zojuist de wasmachine gered van het zakmes van jongste. En ik had nog zo z'n zakken gechecked. En als een echte jongen had hij eerst een filmpje gemaakt van de kat die zich overduidelijk afvroeg waar dat enge geluid vandaan kwam, zonder zich dat zelf af te vragen.

*mopper*

Pms, ja....
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 09:16:20 #201
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130435382
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef Saffier het volgende:

[..]

Is dat die bij de sporthal?
:Y langs de snelweg
veel plezier!
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 09:18:02 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130435396
quote:
16s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:38 schreef Vicky het volgende:
wat een verrassing! en wat een lef om dat in dr eentje te doen :o
pi_130436823
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat een verrassing! en wat een lef om dat in dr eentje te doen :o
ja he!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 11:22:16 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130437335
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:54 schreef Vicky het volgende:

[..]

ja he!
en hoe is het nu met je vader?
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:49:46 #205
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130437858
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:54 schreef Vicky het volgende:

[..]

ja he!
Ik vind het zó stoer van je moeder!!
Hoe is het met je vader?
Ylana
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:50:40 #206
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130437876
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:16 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

:Y langs de snelweg
veel plezier!
Gaat helemaal goed komen, ik ben er, jaren geleden, al eerder geweest. Maar had het toen geen andere naam?
Ylana
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 12:59:11 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130439607
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:50 schreef Saffier het volgende:

[..]

Gaat helemaal goed komen, ik ben er, jaren geleden, al eerder geweest. Maar had het toen geen andere naam?
dat zou ik niet weten eigenlijk. ik woonde er nog wel toen het oude zwembad groenoord opgedoekt werd en het nieuwe gebouwd werd (en het saunacomplex ernaast) maar destijds ging ik nooit naar de sauna. (wat ik nu achteraf vreselijk stom van mezelf vind, ik woonde er bijna op loopafstand vanaf :') )
pi_130444611
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:49 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik vind het zó stoer van je moeder!!
Hoe is het met je vader?
gaat een stuk beter gelukkig. Het is hier veel te warm voor hem.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:13:04 #209
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_130446881
Ging er iemand naar de sauna in Schiedam??
http://www.mediatv.nl/201(...)UhoPHb6P2JY.facebook
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:42:03 #210
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130455730
1 tip als je broodjes gaat bakken in je combimagnetron; dubbelcheck of hij niet per ongeluk nog op de magnetronstand staat :X
Alle gordijnen zijn gewassen, bedden verschoond, alle kleding die aan de waslijn hing is afgehaald en opnieuw gewassen en het meurt hier nog. Het héle huis stond blauw :X
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:51:23 #211
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130456231
Vreselijk TF :{

Ik was helemaal blij vanmiddag: ik kreeg m'n eerste bestelling van een bedrijf wat iedere week een pakket komt brengen met alle (naja, bijna alle) ingredienten voor vier maaltijden, plus recepten. Erg leuk en vanavond (een gerecht met zalm, roomkaas en broccoli) erg smakelijk. Ik heb nog geen abbo, want ik moet eerst kijken of het allemaal werkt met zoons allergieen, maar als dat lukt is het ideaal (met name gezien het feit dat ik voorlopig nog geen rijbewijs heb, en hub eerdaags voor twee weken de hort op is).

[ Bericht 70% gewijzigd door Gaoxing op 25-08-2013 21:01:13 ]
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 21:22:08 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130457742
quote:
6s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:13 schreef E.T. het volgende:
alweer brand? :o

gezien de huidige financiële toestanden daar zou je dr toch bijna iets van denken
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 21:25:21 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130457958
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
1 tip als je broodjes gaat bakken in je combimagnetron; dubbelcheck of hij niet per ongeluk nog op de magnetronstand staat :X
Alle gordijnen zijn gewassen, bedden verschoond, alle kleding die aan de waslijn hing is afgehaald en opnieuw gewassen en het meurt hier nog. Het héle huis stond blauw :X
gelukkig heb ik geen combimagnetron :') het had me absoluut minimaal een keer gebeurd.

ik zag het al op fb vanmorgen. wat een toestand.
maar wat een mazzel dat er geen brand van is gekomen. daar moet je toch helemaal niet aan denken :X
het is me wel eens gelukt door ipv de circulatie de grillstand aan te zetten.
dan krijg je eten zo'n mooi knapperig zwart korstje :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:41:29 #214
244125 laziness
pi_130458801
Toen ik een afbak brood op de magnetronstand had vloog het brood wel in de fik :X
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:38:45 #215
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130461696
quote:
6s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:13 schreef E.T. het volgende:
Ik dus 8). Niets van brand gemerkt gelukkig. Wel viel me op dat er baden weg zijn. Ik meen me te herinneren dat er een soort badkuipen waren met zout water waar je heerlijk in kon dobberen. En het zwembad in het hammangedeelte is er niet meer. Jammer hoor. Verder een heerlijke middag/avond gehad. Absoluut voor herhaling vatbaar weer.

Vicky fijn dat je vader opknapt. En nogmaals, ik vind het zo stoer van hè moeder dat ze jullie alleen achterna gekomen is!! Hebben jullie wel dezelfde vlucht terug aan het eind?
Ylana
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:42:40 #216
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130461917
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh TF! Wat erg! Ik weet helaas dat die lucht maar heel heel moeilijk weer weggaat. Bij mijn ouders ooit een branden elektrisch warmte kussen gehad, matras weggesmeuld, kussen in de fik, dekens weggesmeuld, vloerbedekking waar kussen op landde brandplek erin. De kat die daarbovenop ( :o :X ) lag te slapen ( :') ) heeft nog wéken naar brand geroken. (Het beest miste een chromosoom, hij had, serieus, down)
Ylana
pi_130461946
Nee. Mams vliegt zaterdag om 10.00 terug. Wij vrijdag avond.
Zo gek joh. Het lijkt wel of ik droom.. de reactie van de meiden vanmorgen was onbetaalbaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:43:52 #218
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130461967
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:41 schreef laziness het volgende:
Toen ik een afbak brood op de magnetronstand had vloog het brood wel in de fik :X
Was je daar nog op tijd bij verder?
Ylana
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:44:31 #219
244125 laziness
pi_130461998
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:43 schreef Saffier het volgende:

[..]

Was je daar nog op tijd bij verder?
Ja gelukkig wel!
TF had meer hinder van haar blauwe walm dan ik van dat brood dat in de fik ging.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 22:44:45 #220
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130462008
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik dus 8). Niets van brand gemerkt gelukkig. Wel viel me op dat er baden weg zijn. Ik meen me te herinneren dat er een soort badkuipen waren met zout water waar je heerlijk in kon dobberen. En het zwembad in het hammangedeelte is er niet meer. Jammer hoor. Verder een heerlijke middag/avond gehad. Absoluut voor herhaling vatbaar weer.

Vicky fijn dat je vader opknapt. En nogmaals, ik vind het zo stoer van hè moeder dat ze jullie alleen achterna gekomen is!! Hebben jullie wel dezelfde vlucht terug aan het eind?
ik heb nog nooit een zwembad in het hammamgedeelte gezien :o
en van een zoutwaterbad weet ik ook niets
is dat al lang geleden?

de jacuzzi's buiten zijn wel weg. en de kelosauna is afgefikt een tijdje terug
en de laatste keer dat ik er was, was een bad in de kruidentempel in onderhoud
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:52:03 #221
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130462326
Naast het zwembad het trapje af, daar zijn nog ruimtes. Er staat ook nog een bordje met 'naar de baden' oid.
Ik hen zitten rekenen maar het is zeker meer dan 5 jaar geleden dat ik er was.... In het hammangedeelte had je links een (zoutwater?)zwembad, rechts een behandeltafel voor de hamman en in het midden een deur naar het stoomgedeelte. Het zwembad links was zonder water (duh) en daar stonden ook twee hammamtafels in.
Ik herinner me dat ik daar een keer met een vriendin was, wij lagen te drijven en kletsen en iemand een hamman behandeling kreeg en we lelijk aan werden gekeken omdat we teveel kletsten :')
Ylana
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:53:18 #222
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130462384
Het kruidenbad en bubbelbad stonden bordjes bij dat wegens een te handige storing de temperatuur te hoog was. Wij vonden het wel lekker warm :9

Jacuzzi en kelo kan ik me dan weer niet herinneren.
Ylana
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 15:16:25 #223
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130478865
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:52 schreef Saffier het volgende:
Naast het zwembad het trapje af, daar zijn nog ruimtes. Er staat ook nog een bordje met 'naar de baden' oid.
Ik hen zitten rekenen maar het is zeker meer dan 5 jaar geleden dat ik er was.... In het hammangedeelte had je links een (zoutwater?)zwembad, rechts een behandeltafel voor de hamman en in het midden een deur naar het stoomgedeelte. Het zwembad links was zonder water (duh) en daar stonden ook twee hammamtafels in.
Ik herinner me dat ik daar een keer met een vriendin was, wij lagen te drijven en kletsen en iemand een hamman behandeling kreeg en we lelijk aan werden gekeken omdat we teveel kletsten :')
ja dat trapje weet ik wel, maar ik dacht dat daar alleen toegang voor personeel was. ben er ook nooit wezen kijken:@
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:19:29 #224
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130498378
Dan mis je het dus ook niet , lady ;-)

Heeft er iemand nog een kortingscode oid voor het Linneushof misschien?
Ylana
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 07:17:19 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130503080
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:19 schreef Saffier het volgende:
Dan mis je het dus ook niet , lady ;-)

Heeft er iemand nog een kortingscode oid voor het Linneushof misschien?
zoiets? http://www.uitmetkorting.nl/linnaeushof/kortingsbon-linnaeushof/
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 07:18:15 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130503086
ik heb een heel boekje met kortingsbonnen liggen, maar deze zat er nou net niet tussen :')
kan ik iemand anders nog ergens blij mee maken?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:47:05 #227
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130503839
quote:
Tnx, die had ik ook al gevonden :Y
Ylana
pi_130594616
Hallo?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:33:46 #229
37150 livelink
pi_130595155
Ook goedemiddag. Hoe was Zweden?
pi_130595253
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:33 schreef livelink het volgende:
Ook goedemiddag. Hoe was Zweden?
Ik citeer!

quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:44 schreef Luigi het volgende:
En terug. Supervakantie gehad! Ruim 3500km afgelegd (incl. kilometers per veerboten), zweden, noorwegen en denemarken gezien, helemaal top! Prachtig land is Zweden ook, ik zou er zou gaan wonen O+. Maar daar sta ik alleen in geloof ik :P.

Uk ook super gedaan, helemaal niet vervelend tijdens de auto-rij-dagen, helemaal top!

Maar wat een domper is Nederland weer zeg na 2 weken rust en ruimte... -O- ;).
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:43:17 #231
37150 livelink
pi_130595471
Wow, dat klinkt helemaal geweldig. Ik krijg spontaan heimwee. Jaren geleden (nog voor de kinderen) heb ik ook zo'n vakantie gemaakt. Wij pakten Finland ook nog mee, dat is ook nog wel een aanrader voor de toekomst.
pi_130595520
Noorwegen hebben we nu maar heel even gezien (en eerlijk is eerlijk, het stuk tolweg richting Oslo is geen aanrader) maar wat noordelijker was het echt prachtig. Staat zeker op de lijst voor een volgende vakantie! En dan komen we vanzelf een keer bij Finland uit denk ik :P.

Maar de vrouw wil ook nog een keer zon tussendoor geloof ik ;)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:47:49 #233
37150 livelink
pi_130595636
Geen zon gehad dan deze vakantie? In Scandinavie kan het ook lekker warm zijn in de zomer.
pi_130595754
Oh jawel hoor, prachtig weer zelfs! Alleen regen op de reisdagen en we hebben echt heel veel zon gezien. Maar een vakantie in het zuiden is toch anders dan wat we nu gedaan hebben zeg maar, ook qua activiteitsnivo :P.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 augustus 2013 @ 14:54:26 #235
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130595886
quote:
3s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik citeer!

[..]

Ik wil ook in Zweden wonen. Hoewel Jersey na mijn laatste vakantie ook wel hoog op mijn wannabe locaties staat.
pi_130595945
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik wil ook in Zweden wonen.
Nouja. Ik denk dat het overal ruk is. Maar dat er gradaties zijn in ruk-heid ofzo. Overal moet je je bed uit en centjes verdienen en zijn er hufters en zit het soms mee en soms tegen. Maar áls ik zou moeten kiezen, ja, dan Scandinavie.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 augustus 2013 @ 14:57:07 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130595986
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nouja. Ik denk dat het overal ruk is. Maar dat er gradaties zijn in ruk-heid ofzo. Overal moet je je bed uit en centjes verdienen en zijn er hufters en zit het soms mee en soms tegen. Maar áls ik zou moeten kiezen, ja, dan Scandinavie.
Je weet dat er allerlei programa's zijn in scandinavie om gezinnen naar bepaalde gebieden te laten emigreren vanuit europa.
pi_130596007
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je weet dat er allerlei programa's zijn in scandinavie om gezinnen naar bepaalde gebieden te laten emigreren vanuit europa.
Ja maar ik doe het niet zo goed als houthakker denk ik.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 augustus 2013 @ 14:58:21 #239
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130596033
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja maar ik doe het niet zo goed als houthakker denk ik.
Of visser/loodgieter.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 augustus 2013 @ 14:58:50 #240
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130596050
En Jersey kom je alleen in als je meer dan een paar miljoen op je bankrekening hebt staan }:|
pi_130596299
Mja. Doorsukkelen dus maar.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:06:17 #242
37150 livelink
pi_130596316
Mijn man heeft nog altijd de wens om in Finland zijn geld te verdienen met een watervliegtuig. Het vliegbrevet heeft hij, maar daar blijft het voorlopig bij.
pi_130596360
Ik ben iig autistisch genoeg om lekker 6 maanden ingesneeuwd te raken in een Zweeds dorpje waar 150 mensen wonen ofzo. Heerlijk lijkt me dat.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 augustus 2013 @ 15:07:29 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130596361
Eigenlijk zijn we gewoon schijterds
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 augustus 2013 @ 15:08:04 #245
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130596386
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:07 schreef Luigi het volgende:
Ik ben iig autistisch genoeg om lekker 6 maanden ingesneeuwd te raken in een Zweeds dorpje waar 150 mensen wonen ofzo. Heerlijk lijkt me dat.
Haha, ja daarom vind ik eilanden zo aantrekkelijk. Lekker overzichtelijk.
pi_130596755
quote:
8s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk zijn we gewoon schijterds
Ja, god, ik weet niet. Ik weet dat ik hier in Nederland wel een beetje doodloop en me continue erger aan van alles maar of dat ergens anders beter is weet ik ook niet. Plus dat ik ook wel zie dat dat voor een gedeelte aan mezelf ligt omdat ik gewoon een luie donder ben in essentie. Dus of ik ergens anders gelukkiger zou zijn, geen idee. Al met al is NL geen slecht land om in te wonen natuurlijk :).
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 augustus 2013 @ 15:21:27 #247
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130596897
Ow ja. En op vakantie lijkt het allemaal heel leuk, maar ja daar zal je ook gewoon moeten werken he.
pi_130596945
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja. En op vakantie lijkt het allemaal heel leuk, maar ja daar zal je ook gewoon moeten werken he.
Zoals ik net al op de Twittert zei, toch maar eens staatsloten kopen ofzo.
pi_130597919
dat jullie dan niet gewoon fijn in een durpje in drenthe of grun gaan wonen dan. is ook leuk ;)
pi_130598254
Ik woon al in een durpje ;).
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 augustus 2013 @ 15:53:31 #251
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130598317
Daar zit ik met hetzelfde probleem als met emigreren: Werk en huisvesting.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 15:58:58 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130598525
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:44 schreef simmu het volgende:
dat jullie dan niet gewoon fijn in een durpje in drenthe of grun gaan wonen dan. is ook leuk ;)
qua verstaanbaarheid zal het elkaar niet echt ontlopen :+
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 16:01:37 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130598625
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef Luigi het volgende:
Oh jawel hoor, prachtig weer zelfs! Alleen regen op de reisdagen en we hebben echt heel veel zon gezien. Maar een vakantie in het zuiden is toch anders dan wat we nu gedaan hebben zeg maar, ook qua activiteitsnivo :P.
wonen ze daar ook allemaal zoals in de ikea-gids?
dat stel ik me dan zo voor bij zweden: allemaal huizen met ikea-meubels
zweden zijn voor mij helden met een inbussløtel
pi_130598705
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wonen ze daar ook allemaal zoals in de ikea-gids?
dat stel ik me dan zo voor bij zweden: allemaal huizen met ikea-meubels
zweden zijn voor mij helden met een inbussløtel
Haha, de huisjes waar wij in zaten hingen wel aan elkaar van IKEA meubels en spullen ja. Verder heb ik eigenlijk amper IKEA's gezien... maar we hebben drukke gebieden en winkels dan ook vakkundig ontweken.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 16:04:14 #255
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130598746
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:03 schreef Luigi het volgende:

[..]

Haha, de huisjes waar wij in zaten hingen wel aan elkaar van IKEA meubels en spullen ja. Verder heb ik eigenlijk amper IKEA's gezien... maar we hebben drukke gebieden en winkels dan ook vakkundig ontweken.
wel veel grenen? want dat was toch ooit de oorsprong van ikea?
pi_130598773
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wel veel grenen? want dat was toch ooit de oorsprong van ikea?
Alles is hout he :). Huizen ook voornamelijk.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 16:06:02 #257
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130598827
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:04 schreef Luigi het volgende:

[..]

Alles is hout he :). Huizen ook voornamelijk.
ik zou het niet weten. ik ben er nog nooit geweest. maar ik zou er heel graag eens rondkijken.
of denemarken. L. zou heel graag eens naar legoland gaan
pi_130598879
Denemarken is een kopie van NL maar dan met iets meer ruimte. Zelfde 'saaiheid' (en dat is niet perse negatief!). Als je er een week bent denk je dat je thuis bent :P.

Legoland zijn we nu op de terugweg 2 dagen geweest. Uk (nu 7 jaar) vond het erg, erg leuk.
pi_130599465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:58 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

qua verstaanbaarheid zal het elkaar niet echt ontlopen :+
neuh, niet echt :P

maar luigi, serieus. ik zou het overwegen dan, want hier is nog ruimte ^O^
pi_130599873
Mwoch, een rustig dijkhuisje hier in de buurt zou ik ook wel waarderen hoor.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 16:39:37 #261
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130600049
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:23 schreef simmu het volgende:

[..]

neuh, niet echt :P

maar luigi, serieus. ik zou het overwegen dan, want hier is nog ruimte ^O^
voor de vakantie zou ik het wel zien zitten (als er een goedkoop adresje te vinden is dan :@ )
al die vakantieparken zijn reteduur in hoogseizoen
pi_130605718
M wil wel op Gran Canaria wonen.
Ik ben te veel gehecht aan NL
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:38:52 #263
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130606792
quote:
Dat dacht mijn vader ook. Tot een bepaalde ingesneeuwde kerst met -30 en een meter sneeuw. :D
pi_130607796
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dat dacht mijn vader ook. Tot een bepaalde ingesneeuwde kerst met -30 en een meter sneeuw. :D
Zolang je maar genoeg hout hebt, toch? ;)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:06:36 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130607944
quote:
12s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef Luigi het volgende:

[..]

Zolang je maar genoeg hout hebt, toch? ;)
Dat zou je denken. Maar als je afhankelijk bent van de stokken in t bos zodat *daartussen ergens* de weg is. :X en de lokale boer je moet ontzetten met een trekker. Terwijl jij na een uur scheppen net bij de parkeerplaats bent? :D

Wel heel idylisch. ;)
En bijna de hele dag donker, en dan in Januari de echte kou en dat het meer dan gaat kruien.

Neh. Ischnieleuk
pi_130607959
quote:
Ik heb een paar maanden in zo'n dorpje in Zweden gewoond, maar zo fijn is dat niet.Heerlijk rustig qua omgeving, maar alles was op 80km rijden, ook de dokter enzo. En de sociale controle is enorm. Iedereen weet alles van elkaar. Dus dat kan best tegenvallen volgens mij...
Lotte!
Noah!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:07:06 #267
37150 livelink
pi_130607967
Ik kan me wel voorstellen dat ik goed in Scandinavie kan aarden.
pi_130608041
Zeg, doen jullie eens niet zo realistisch en genuanceerd.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:16:40 #269
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130608342
quote:
8s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef Luigi het volgende:
Zeg, doen jullie eens niet zo realistisch en genuanceerd.
sowwy. ;(

Ik zou in Karlstad best kunnen wonen. Of in Götenburg. Of daar zo'n leuk dorpje aan zee. Maar goed, tis wel duuuuuur
Aan de andere kant: moet je zweeds leren enzo.
pi_130608376
Noorwegen dan?
pi_130608459
Ik hoef niet persé in Zweden te wonen, maar ik identificeer me wel met Zweedse gezinnen :p
.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:31:21 #272
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130608986
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Luigi het volgende:
Noorwegen dan?
nee.
pi_130609045
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nee.
Ja goffer. Ik ga wel werken morgen dan.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:38:06 #274
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130609276
quote:
18s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:32 schreef Luigi het volgende:

[..]

ja, doe eens wat. :P
pi_130609447
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja, doe eens wat. :P
Wil niet.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:54:18 #276
37150 livelink
pi_130610015
quote:
18s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:32 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja, doe eens niet zo realistisch en genuanceerd :(
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:55:38 #277
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130610082
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wil niet.
Ja, dat wil ik dan weer wel. Maar ja, blackout op een kritisch moment. -O-
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:55:58 #278
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130610096
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:54 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, doe eens niet zo realistisch en genuanceerd :(
vindikleuk ^O^
pi_130610659
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

vindikleuk ^O^
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:23:14 #280
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_130611667
Vrienden van ons zijn naar Noorwegen gegaan en die vinden het geweldig!

Buuf, zweeds leren is toch tof?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:27:32 #281
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130611935
Ik kan alleen maar aan kou denken bij dat soort landen :')
Ik zou dan liever naar Frankrijk vertrekken, of Duitsland. Maargoed, ik ben dan ook niet zo avontuurlijk ingesteld :P
pi_130611998
De eerste vakantie met mijn vriend samen was naar Zweden. Gingen we 2 weken kanoën en wildkamperen. We hebben nog nooit zulk beroerd weer gehad als tijdens die vakantie ;( Regen, regen en regen. Oh ja, en koud. Wij hoeven niet meer zal ik maar zeggen :X
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:31:16 #283
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130612135
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef PM-girl het volgende:
Vrienden van ons zijn naar Noorwegen gegaan en die vinden het geweldig!

Buuf, zweeds leren is toch tof?
ja, dat wel. ;)
pi_130623764
Vrienden van ons zijn naar Zweden geëmigreerd 9 jaar geleden. Hij kreeg een aanbieding vanuit zijn werk om zich daar te vestigen.
Ze vinden het er heerlijk met hun tweetjes. Prachtig rood houten huis waarbij je in de zomer de buren niet kan zien (buren zitten 200m verder). Elanden langs het huis scharrelen. Dichtstbijzijnde supermarkt is 35 km verder.
Zweden zijn wel erg op zichzelf. Voornamelijk werk en familie...niet zo sociaal verder. Niet dat ik daar problemen mee zou hebben. Het lijkt me heerlijk om zoveel ruimte en rust om me heen te hebben.

Maar goed; nu hoeft het ook niet meer. We zouden onze oudste zoon er denk ik geen plezier mee doen. Oh, en last but not least; ik houd niet van sneeuw.
pi_130624217
Ik zit in de trein. Ik heb om 11 uur een afspraak nabij Amsterdam Sloterdijk.
Storingen bovenleidingen traject Eindhoven - Utrecht :(

Moet ik over Den Haag.

Man man
pi_130624390
Goed dat ik ff meelees, ik moet naar den Bosch. Kijken of die wel rijdt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130624413
Goedemorgen.

Toch zwaar zo'n eerste weekje na de vakantie. Van het weekend de verjaardag van de uk nog inhalen, die was in Zweden 7 geworden.
pi_130624417
Oeh balen Lily!
Nog gefeliciteerd Luigi!

Wij gaan vandaag weer naar huis :'(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_130624481
Hoe kan dat trouwens dat ze opeens 7 is geworden? :'). Voelt als een maand of 3. Zeven!
pi_130624554
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:23 schreef Luigi het volgende:
Hoe kan dat trouwens dat ze opeens 7 is geworden? :'). Voelt als een maand of 3. Zeven!
erg he. Mijn kleine meisje gaat maandag naar school! En mijn grote wordt over 1,5 maand 8!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:33:01 #291
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130624573
Gefeliciteerd Luigi.
Mijn oudste werd afgelopen week 14. :X ook zoiets.
pi_130624657
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:33 schreef debuurvrouw het volgende:

Mijn oudste werd afgelopen week 14. :X ook zoiets.
*vingers in oren stopt* LALALALALALA.
pi_130624674
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:12 schreef Vanyel het volgende:
Goed dat ik ff meelees, ik moet naar den Bosch. Kijken of die wel rijdt.
We werden er in Eindhoven uitgegooid.
Zit nu weer in een andere trein richting Alkmaar.

Gefeliciteerd nog Luigi, met je dochter.
pi_130624699
En jij met je zoon, buurvrouw
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:49:34 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130624798
Hier morgen ook een inhaal-verjaardagsfeest. Deze ontaarde moeder zat met haar kont op een Indonesisch strand toen Oscar vorige week vier werd. ;)

Met terugwerkende kracht gefeliciteerd allemaal!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:00:24 #296
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_130624965
Brighteyes gefeliciteerd met je zoon! *O* Debuurvrouw gefeliciteerd met je zoon! *O* Luigi gefeliciteerd met je dochter! *O*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:05:14 #297
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130625048
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Brighteyes gefeliciteerd met je zoon! *O* Debuurvrouw gefeliciteerd met je zoon! *O* Luigi gefeliciteerd met je dochter! *O*
+1
/ lui/moe. Gisteravond visite gehad, was ontzettend gezellig en daardoor laat. Jammer dat de kinderen daar nooit rekening mee houden :P
Ylana
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:22:47 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130625345
Hier weigerden ze gisterenavond hun avondeten, dus met en flinke bak vla met banaan er in naar bed, geen zin om toe te geven en brood te maken. Maar dat betekende wel dat ze vanmorgen allebei om 5 uur wakker waren en ik dus om kwart voor 6 brood stond te maken. :')
Iets gaat er toch niet goed. :+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:32:21 #299
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130625508
Had je iets smerigs gekookt dan? :P
Ik moet het afkloppen maar er wordt hier niet geweigerd.
Ylana
pi_130625611
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:40 schreef lily het volgende:

[..]

We werden er in Eindhoven uitgegooid.
Zit nu weer in een andere trein richting Alkmaar.

Gefeliciteerd nog Luigi, met je dochter.
Uur vertraging verwacht op een stuk van 30 minuten. Ik heb het even uitgesteld.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:43:38 #301
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130625716
Het is weer raak bij de NS dus. Sterkte Lily en Vanyel.
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')