Thanx, goede tip!quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef Linda2205 het volgende:
Ik zou iig niet naar hogenboom gaan. Wij waren daar buiten het hoogseizoen en dan is er echt niks te doen
Nieuwe generatie kindercottage us dat, die hebben ze bij de Eemhof. En daar gaan wij over drie weekjes een weekje logeren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:58 schreef laziness het volgende:
Alle parken van landal en center parcs zijn wel gericht op kinderen toch? Enkele hebben nu ook van die hysterische huisjes met glijbaan en weet ik wat in het huisje zelf.
Plopsaland en Efteling zijn de kinderen net iets te klein voor. M is dan 21 maanden.... Dierentuin in Emmen is wel een goed idee jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
Is ook leuk, en plopsaland op loopafstand en dieretuin emmen een kwartiertje rijden....
Das hier om de hoek.
Klinkt goedquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:19 schreef MaLo het volgende:
Landal Hoog Vaals is leuk, je zou naar gaia zoo in kerkrade kunnen gaan als uitstapje met een dreumes. Hoog Vasls heeft een kleinschalig zwembad, met een leuk peuterbad en een glijbaan. En er is een leuke indoor speeltuin, ook voor kleintjes geschikt.
Kabouterland Exloo is ook leuk, evenals zwembad de Leeuwal (bij mooi weer) in Exloo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
Plopsaland en Efteling zijn de kinderen net iets te klein voor. M is dan 21 maanden.... Dierentuin in Emmen is wel een goed idee ja
Het liefst een los huisje midden in een bos ofzo. Het wordt de eerste 'gezinsvakantie' en misschien heb ik er iets te idyllische verwachtingen bij, maar wat ik tot nu toe heb gevonden zijn het me iets te veel standaardhuisjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:44 schreef laziness het volgende:
Wil je een kant en klaar park of gewoon een huisje?
Want zoek op ferienwohnung in Duitsland en je komt genoeg (goedkope) huisjes tegen met alle mogelijke opties die je maar wilt.
Het Sauerland met sneeuw is in februari wel erg leuk.
Heb je vanuit Lissabon ook de trein naar Sintra genomen? We zijn een dagje naar de tuinen van Quinta da Regaleira geweest en onze dochter van (toen) bijna drie vond het daar geweldig. Heel spannend met al die grotten, watervallen, kasteeltjes en dergelijke. Ook een welkome afwisseling met het drukke en warme Lissabon.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:41 schreef bitterend het volgende:
R heeft in het vliegtuig naar Lissabon zich prima vermaakt met ipad en andere passagiers! ze vond klimmen op de stoelen geweldig
Het ging in Lissabon zelf erg goed, we hadden een appartement en daar ging het echt geweldig! klimmen op de meubels, alles uit de keuken kasten halen..alleen douchen was een ramp. Ze is een bad gewend en ze raakte totaal in paniek in de douche! ik ging met dr zitten en heel voorzichtig wassen..
Maar in Portugal zijn mensen gek op kinderen! overal gingen mensen tegen dr praten en ze vond het zooo leuk! haaaaai roepen enzo..was even een domper toen we terug waren dat ze bij de ikea haaai riep tegen een mevrouw en die negeerde dr
Je bent er op tijd bij.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:31 schreef Cathmar het volgende:
Ik ga dit weekend zomervakantie bestemmingen bekijken. Een caravan/chalet huren met drie slaapkamers op een (kleine tot middelgrote) camping met een leuk zwembad. Denemarken en Zwitserland zijn de eerste voorkeuren. Dat is de uitdaging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |