abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:31:55 #1
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130109807
Game on.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_130109892
Ik had nog helemaal niets gekocht :N
Ik wilde rekbare kaften kopen en vroeg advies.

Ik had wat gestruind op internet en na de Action tip toch besloten gewoon kaftpapier te kopen omdat ze niets meer hadden en ik geen tijd/zin meer had in verder te zoeken.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:00:39 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_130116446
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef lily het volgende:
Nog wat;
ik stond te koken en mijn dochter vond een rolmaat in de la en ging mijn billen opmeten.

Mam; 4 meter...

;(
Ik moest lachen :D
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:42:55 #4
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130121166
Mijn bruidsmeisje is vannacht bevallen van een dochtertje O+
En mijn kleine meid is vandaag 3!!!
Ylana
pi_130121289
Dubbel gefeliciteerd Saffier!

Waarom heb ik altijd pre vakantie stress? koppijn, misselijk en buikpijn. .. blech
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130121362
Goedemorgen.

Even een kort vraagje tussendoor. Mijn dochter (5 jr) heeft op school pinda's gekregen bij een tractatie. Ik geef zelf mijn kinderen nog geen pinda's. Nou zit ik te googelen hoe dat ook alweer zat en tot welke leeftijd het wordt afgeraden, maar kan niet direct een duidelijk artikel vinden. Weet één van jullie misschien een goede link?
pi_130121418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:42 schreef Saffier het volgende:
Mijn bruidsmeisje is vannacht bevallen van een dochtertje O+
En mijn kleine meid is vandaag 3!!!
Gefeliciteerd²
pi_130121486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedemorgen.

Even een kort vraagje tussendoor. Mijn dochter (5 jr) heeft op school pinda's gekregen bij een tractatie. Ik geef zelf mijn kinderen nog geen pinda's. Nou zit ik te googelen hoe dat ook alweer zat en tot welke leeftijd het wordt afgeraden, maar kan niet direct een duidelijk artikel vinden. Weet één van jullie misschien een goede link?
volgens mij staat daar geen leeftijdsgrens voor.

Tess eet ze wel maar mag ze alleen als ze blijft zitten. Ze mag niet lopen en eten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130121588
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedemorgen.

met de ene arm het oorlel aan de andere kant via boven het hoofd kunnen pakken is de norm, maar een linkje heb ik ff niet voorhanden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_130121624
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:11 schreef simmu het volgende:

[..]

met de ene arm het oorlel aan de andere kant via boven het hoofd kunnen pakken is de norm, maar een linkje heb ik ff niet voorhanden
Serious?
pi_130121695
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:20:24 #12
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_130121763
Haha ik kende die wel dat mijn tante type kleuterjuf van de ouderwetse stempel vond dat kleuters als ze dat konden leerrijp waren voor groep 3.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_130121777
Dat wist ik dus echt niet. Nou krijgt mijne sowieso geen pinda's maar toch handig te weten dat dit de komende 5 jaar zo moet blijven. :)
pi_130121822
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:20 schreef laziness het volgende:
Haha ik kende die wel dat mijn tante type kleuterjuf van de ouderwetse stempel vond dat kleuters als ze dat konden leerrijp waren voor groep 3.
mijn joekel van net 5 kan hget al een half jaar :D
desondanks mag ze van mij nog steeds geen pinda's......
pi_130121901
er zit overigens wel een 'echte' verklaring achter; als je dat kunt is je luchtpijp wijd genoeg dat als er een pinda vast komt te zitten, er ruimte genoeg is dat je niet direct stikt
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:36:41 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130122079
ik vond net na enig spitwerk 3 elastische kaften (ik denk voor meisjesboeken, want zwart met ballen en neongroen gestreept.
maak ik er nog iemand blij mee of zal ik ze maar in de kliko mikken? die wordt toch zo geleegd.
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:50:50 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130122375
L en ik gaan zo naar de tandarts. (L. moet voor zijn halfjaarlijkse preek) en ik ga mee voor de gezelligheid :')
daarna gaan we maar eens inslaan voor school en lunchen bij de hema (dat is de enige manier om hem nog richting stad te krijgen)

en nog even een vraag omdat ik me bezorgd maak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130122798
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:20 schreef laziness het volgende:
En met je rechterhand je linkeroor vastpakken en viceversa.
Huppelpasje waarbij je linkerbeen en je rechterarm voor zijn en andersom.
Tanden wisselen...
Aldus mijn "oude" kleuterjufcollega
pi_130122821
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef simmu het volgende:

[..]

mijn joekel van net 5 kan hget al een half jaar :D
desondanks mag ze van mij nog steeds geen pinda's......
klein hoofd of hele lange armen?
;-)
pi_130122858
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
L en ik gaan zo naar de tandarts. (L. moet voor zijn halfjaarlijkse preek) en ik ga mee voor de gezelligheid :')
daarna gaan we maar eens inslaan voor school en lunchen bij de hema (dat is de enige manier om hem nog richting stad te krijgen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt lady. ik zou er iig een bezoekje bij de huisarts tegenaan gooien, wellicht dat jij eerst zelf met de huisarts spreekt en dan l alleen?
pi_130122934
woehoe *O* *O* *O*

ze zijn allemaal weg! ik ben voor het eerst in 2 maanden ofzo echt helemaal alleen :+
en ze komen pas zondagmiddag weer terug, dus ik bouw hier ff een feessie w/

ga ik gamen, ga ik lezen, ik kan tv kijken, keuzes, keuzes, keuzes
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:18:32 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130123023
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef lady-wrb het volgende:

SPOILER
heeft hij geen trek of gunt hij zich geen tijd om te eten en heeft hij zijn hongergevoel leren negeren? Misschien kun je het met hem bespreken, het belang van goede bouwstoffen in een groeiend lijf en hoe je een eetritme aanleert en je hongersignalen leert herkennen :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:51:54 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130123920
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

heeft hij geen trek of gunt hij zich geen tijd om te eten en heeft hij zijn hongergevoel leren negeren? Misschien kun je het met hem bespreken, het belang van goede bouwstoffen in een groeiend lijf en hoe je een eetritme aanleert en je hongersignalen leert herkennen :)
hij heeft een paar keer geprobeerd het ontbijt ook over te slaan, maar zonder ontbijt komt hij dus niet de deur uit :N
en dat verhaal van de bouwstoffen heeftie net nog maar een keer van me gehad.
hij eet wel als ik het voor hem neerzet. zo ging er gisteren een groot bord griekse kofta naar binnen en eergisteren een gebakken ei met bacon en kaas. maar voor de rest moet ik hem bijna dwingen om te ontbijten en als ik niet oplet, wordt er niet geluncht (en op school dus ook niet)

maar ik vraag me dus af of dat iets puberachtigs is wat erbij hoort, of dat ik er echt iets aan moet gaan doen.
als klein kind at hij al hopeloos, maar at hij in elk geval brood. maar nu eet hij dus 's avonds meestal wel goed en is het qua broodmaaltijden naadje.

is er ergens een lijstje wat er minimaal naar binnen moet op die leeftijd?

hier ging vanmorgen een kommetje melk met smack naar binnen en meer niet. geen snoep, geen koek. dat is toch niet genoeg? (nou ja, voor het inactieve leven dat hij nu leidt misschien wel, maar dat doet hij dus ook als hij weer naar school gaat (dat mag hij 2x per week hooguit)
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:54:10 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130123977
we gaan zo straks op agendajacht en dan lunchen we bij de hema.

en hij zegt dat hij gewoon geen trek heeft. ik bied hem echt van alles aan.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:58:26 #25
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130124114
Mijn puber eet meer dan mijn man en ik bij elkaar :X maar dat is weer het andere uiterste..
Een vriendin van me had ook zo`n puber..die at muizenbeetjes. Misschien kun je het eens met je huisarts bespreken? Ik zou zo snel ook niet weten wat er minimaal aan eten in moet en of het schadelijk is op de lange termijn of niet..
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:05:32 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130124355
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn puber eet meer dan mijn man en ik bij elkaar :X maar dat is weer het andere uiterste..
Een vriendin van me had ook zo`n puber..die at muizenbeetjes. Misschien kun je het eens met je huisarts bespreken? Ik zou zo snel ook niet weten wat er minimaal aan eten in moet en of het schadelijk is op de lange termijn of niet..
dat is het nou juist! ik hoor overal dat er in een puber meer gaat dan in een grijze kliko!
hier past de dagelijkse voedselinname in een tafelprullebakje
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:13:38 #27
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130124597
dit vond ik :
quote:
Dagmenu

Alle voedingsmiddelen uit de schijf van vijf zijn in een gezond dagmenu voldoende vertegenwoordigd. Jongens in de groeispurt eten soms meer, zie: www.voedingscentrum.nl. Gezond eten betekent met gezond verstand bewuste keuzes maken. Gebruik daarbij de 5 regels van de Schijf van Vijf van het Voedingscentrum:

Eet gevarieerd
Eet niet te veel en beweeg
Gebruik minder verzadigd vet
Eet volop groente, fruit en brood
Ga veilig met voedsel om

De aanbevolen hoeveelheden per dag is ongeveer:

• 6-7 sneetjes brood, liefst bruin of volkoren

• 4-5 aardappels of 4 à 5 opscheplepels rijst, pasta, of peulvruchten

• 4 opscheplepels groente (200 gram)

• 2 porties fruit

• 4 glazen (600 ml) melk(product) en een plak kaas

• 100-125 gram vlees, vleeswaren, vis, kip, ei, of vleesvervangers

• 30-35 gram margarine met maximaal 40% vet (5 gram per snee brood)

• 15 gram bak- en braad- en frituurproducten of olie (1 eetlepel, liefst met meervoudig onverzadigde vetten)

• 1-1½ liter drinken (inclusief melk) bij voorkeur water of thee zonder suiker.
is dat niet wat heel veel?

ik ga het in elk geval in de gaten houden, zet hem van de week een keer op de weegschaal en ik ga als het zo blijft eens langs de huisarts voor advies.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:34:49 #28
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130125241
Adviezen van het voedingcentrum zijn achterhaald, zo veel brood en zuivel is nergens voor nodig. Paar keer per week een vette vissoort, af en toe een eitje en lekker rauwkost tussendoor. Paprika in repen, snoeptomaatjes, af en toe een handje noten als hij dat lust. Dan zou je een heel eind moeten komen :)
Eet hij wel fruit?
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:33:59 #29
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130128757
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:31 schreef Saffier het volgende:
Game on.
kom net bij de action vandaan... stempelsetjes zo ver het oog reikt :D
maar de mijne komt eraan. hoef je die alvast niet te kopen.

en ik heb 3 rekbare kaften gekocht.

kreeg 50% airmileskorting bij de v&d op de agenda. ik vind 7,50 voor een agenda een prima prijs
en bij het lunchen bij de hema kreeg L. een gratis chocoladeijs met slagroom en saus.
dus die was ook weer happy.
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:36:07 #30
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130128848
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Adviezen van het voedingcentrum zijn achterhaald, zo veel brood en zuivel is nergens voor nodig. Paar keer per week een vette vissoort, af en toe een eitje en lekker rauwkost tussendoor. Paprika in repen, snoeptomaatjes, af en toe een handje noten als hij dat lust. Dan zou je een heel eind moeten komen :)
Eet hij wel fruit?
L. lust geen vis (alleen kibbelling, maar dat vind ik niet als gezonde vis tellen, geen rauwkost en geen noten) fruit ook niet, maar ik maak dagelijks smooties dus zo krijg ik dat bij hem binnen
en hij is gek op eitjes, zowel gekookt als gebakken
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:48:47 #31
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130129328
Smoothies zijn altijd goed. Kun je ook wortelsap en spinazie aan toevoegen. Of bieten :Y dan heeft hij net weer ff wat extra's binnen :)
Maar ik snap je zorgen wel, je wil toch dat hij niets tekort komt :)
pi_130129374
Het is niet ideaal, maar je kunt hem natuurlijk ook een multivitamine erbij geven, of bijvoorbeeld vitamine D druppels geven. Als hij echt zo slecht eet, is dat misschien wel een goede aanvulling voorlopig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:59:43 #33
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130129704
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Smoothies zijn altijd goed. Kun je ook wortelsap en spinazie aan toevoegen. Of bieten :Y dan heeft hij net weer ff wat extra's binnen :)
Maar ik snap je zorgen wel, je wil toch dat hij niets tekort komt :)
en ik heb al iets teveel familieleden met anorexia :{

zou zoiets nou erfelijk kunnen zijn?
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:00:31 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130129725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:50 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet ideaal, maar je kunt hem natuurlijk ook een multivitamine erbij geven, of bijvoorbeeld vitamine D druppels geven. Als hij echt zo slecht eet, is dat misschien wel een goede aanvulling voorlopig.
heb ik! we hadden vroeger spongebob mulitvitamines en sinds een jaar davitamon totaal(van die rode)
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:10:48 #35
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130130009
Mijnese had een poos ook erg slecht in de brugklas. Was gewoon uitgegeten op brood. Dus toen in de muffinvorm miniquiches gebakken en meegegeven. Sushi, een gekookt eitje... Nu eet ie weer brood. We ontlopen dat lijstje van t voedingsce trum niet erg zie ik, behalve dan de melk.

Hier ontbijten ze sinds Zweden met yoghurt en verkruimelde pepparkäkkor. Minder suiker dan al die ontbijtshit en minstens zo lekker. (Ik was eerst geen voorstander, maar ze moeten toch ergens hun calcium vandaan halen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:12:48 #36
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130130069
Oh, en lust ie geen noten? Want dat gaf ik ook wel mee. Gedroogd fruit... Anders eens naar de huisarts?
Ik kan me voorstellen dat het ook bij autisme past? Gewoon het hongergevoel niet (meer) herkennen? En dat voorzetten herken ik ook wel. Ik denk dat het iets des jongens is. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130131351
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijnese had een poos ook erg slecht in de brugklas. Was gewoon uitgegeten op brood. Dus toen in de muffinvorm miniquiches gebakken en meegegeven. Sushi, een gekookt eitje... Nu eet ie weer brood. We ontlopen dat lijstje van t voedingsce trum niet erg zie ik, behalve dan de melk.

Hier ontbijten ze sinds Zweden met yoghurt en verkruimelde pepparkäkkor. Minder suiker dan al die ontbijtshit en minstens zo lekker. (Ik was eerst geen voorstander, maar ze moeten toch ergens hun calcium vandaan halen
Je lichaam haalt geen calcium uit melk. Dat is de grootste onzin en goed voor de zuivelproducenten. Er ontbreekt namelijk een stof in de melk wat zorgt dat je lichaam het opneemt.
Je kunt beter broccoli eten of andere voedingsmiddelen die het wel bevatten.
mama van 3 kids!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:59:26 #38
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130131483
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:55 schreef Popples het volgende:

[..]

Je lichaam haalt geen calcium uit melk. Dat is de grootste onzin en goed voor de zuivelproducenten. Er ontbreekt namelijk een stof in de melk wat zorgt dat je lichaam het opneemt.
Je kunt beter broccoli eten of andere voedingsmiddelen die het wel bevatten.
nou, niet helemaal niet, maar weinig. I know. Vandaar ook de noten. de calcium in melk gaat grootdeels op aan t neutraliseren van je maagzuur. En niet de melk ontbreekt een stof, de darm van volwassenen mist die stof. En dat gaat over t omzeten van lactose in lactase. Wij gaan over op zelfgemaakte yoghurt. ;) en die heeft al die nadelen niet.
pi_130131681
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nou, niet helemaal niet, maar weinig. I know. Vandaar ook de noten. de calcium in melk gaat grootdeels op aan t neutraliseren van je maagzuur. En niet de melk ontbreekt een stof, de darm van volwassenen mist die stof. En dat gaat over t omzeten van lactose in lactase. Wij gaan over op zelfgemaakte yoghurt. ;) en die heeft al die nadelen niet.
Sommige denken oh als ik melk drink ben ik klaar. vandaar dat ik het even aan haal ;)
Ik doe nu zo puur mogelijk eten en het bevalt me super goed. Ik heb nu de goede voedingsconsulente te pakken. :)

Dit is wel een heel leuke aflevering:
http://llink.nl/koopkracht/viewpage.php?page=aflevering&f_Aflevering=1696
mama van 3 kids!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:14:44 #40
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130147409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:33 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kom net bij de action vandaan... stempelsetjes zo ver het oog reikt :D
maar de mijne komt eraan. hoef je die alvast niet te kopen.

en ik heb 3 rekbare kaften gekocht.

kreeg 50% airmileskorting bij de v&d op de agenda. ik vind 7,50 voor een agenda een prima prijs
en bij het lunchen bij de hema kreeg L. een gratis chocoladeijs met slagroom en saus.
dus die was ook weer happy.
Ik was gister bij de action, ik heb wel allemaal kleurtjes en 2 soorten balletjes voor op de nagellak gekocht maar niets van stempelgebeuren zien liggen. Dus ik ben blij dat de post onderweg is :)

Wat eten betreft; ik ben gezegend met 2 kinderen die als bootwerkers eten en bijna alles lusten. Ik heb dus geen tips voor je.
Ylana
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:16:02 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130150179
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:14 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik was gister bij de action, ik heb wel allemaal kleurtjes en 2 soorten balletjes voor op de nagellak gekocht maar niets van stempelgebeuren zien liggen. Dus ik ben blij dat de post onderweg is :)

Wat eten betreft; ik ben gezegend met 2 kinderen die als bootwerkers eten en bijna alles lusten. Ik heb dus geen tips voor je.
die balletjes heb ik dan weer niet gezien maar ik lak toch alleen mijn teennagels daar zet ik ook wel eens hotfixsteentjes op :@
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:27:40 #42
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130150767
Het was een setje van 3 flesjes; zwart, zwarte balletjes en een coating. En met paarsig, gekleurde balletjes en ook weer een coating.
Zal ik een setje voor je halen?
Ylana
pi_130158628
Saffier, ik heb gedroomd dat ik je dochter als pleegkind had. :D
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:58:13 #44
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130162277
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:03 schreef -Spring het volgende:
Saffier, ik heb gedroomd dat ik je dochter als pleegkind had. :D
:D
Nog een reden? Was ze lief? :D
Neem je dan een spook op de koop toe?
Ylana
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:19:21 #45
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130162688
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:27 schreef Saffier het volgende:
Het was een setje van 3 flesjes; zwart, zwarte balletjes en een coating. En met paarsig, gekleurde balletjes en ook weer een coating.
Zal ik een setje voor je halen?
nee hoor, dat hoeft niet. mijn la met lakjes is al overvol.

ga jij nou maar lekker stempelen! :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:32:49 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130162951
Dankzij jullie nu die met de bolletjes en stempels
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_130163780
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:58 schreef Saffier het volgende:

[..]

Nog een reden? Was ze lief? :D
Neem je dan een spook op de koop toe?
Je kon het niet meer aan. En ipv het te laten escaleren en jeugdzorg zich ermee zou komen bemoeien, gaf je r nu maar alvast vrijwillig weg. :D
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:19:54 #48
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130164108
Als je erover wilt praten, moet je het gewoon zeggen he, Saffier? ;)
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:37:12 #49
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130164515
weet iemand of je mr yummie kan wassen? ik heb er eentje gekocht op de braderie vandaag, maar ik vind het toch wat ranzig om hem zo op de bank te kieperen
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:48:13 #50
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_130164730
Ik was knuffels op 30 graden. Tot nog toe gaat dat goed en is er geen knuffel in de wasmachine overleden. Lijkt me voor mr. yummie ook geen probleem.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:55:51 #51
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130164890
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:48 schreef livelink het volgende:
Ik was knuffels op 30 graden. Tot nog toe gaat dat goed en is er geen knuffel in de wasmachine overleden. Lijkt me voor mr. yummie ook geen probleem.
in de wasmachine was ik al niet eens van plan. gewoon een tijdje in en lekker sopje weken. maar dan moet het ding natuurlijk niet uit elkaar vallen :D

ik ben een nieuwe krat op mijn fiets aan het maken weet iemand waar ze van die goedkope plastic koeien verkopen? zoals die van schleich, maar die vind ik wat te duur om een schroef doorheen te jagen. maar ze moeten ook weer niet zo lelijk zijn als van de action.
ik heb er nu twee, maar ik wil er best meer. kippen vind ik ook wel leuk.
pi_130166039
Mr yummie heeft wel iets in zn mond, maar ik heb geen idee of dat karton of plastic is... in het geval van karton lijkt weken me niet zo'n succes of je moet zn kop boven water houden ;).
Of trial and error...
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:49:43 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130166124
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:46 schreef Nijna het volgende:
Mr yummie heeft wel iets in zn mond, maar ik heb geen idee of dat karton of plastic is... in het geval van karton lijkt weken me niet zo'n succes of je moet zn kop boven water houden ;).
Of trial and error...
ik ga er maar vanuit dat verkade er rekening mee gehouden heeft dat mr yummie gewassen moet kunnen worden.
en zo niet dan weet ik ze te vinden (verkade zit op fietsafstand :P )
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:37:27 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130167431
ik heb het erop gewaagd en ik heb yummy in een emmer sop gehad.
we hebben ons kostelijk vermaakt :+

zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:44:10 #55
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_130167641

Als ik een knuffel was, wou ik wel bij jou wonen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:04:15 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130168196
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:44 schreef livelink het volgende:

Als ik een knuffel was, wou ik wel bij jou wonen.
hahaha kom maar hoor, ik heb ook een gewoon bad (met bubbels) :+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:14:39 #57
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130168512
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:37 schreef lady-wrb het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:22:02 #58
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_130168755
haha, grappig lady! :-)
pi_130168942
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:37 schreef lady-wrb het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het blijft een leuk ding! Leuke reportage van het badderavontuur ^O^
Vooral die laatste foto, lekker chillen :D
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:13:20 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130170209
conclusie: hij is wasbaar!
altijd handig voor toekomstige mr. yummy kopers :Y
pi_130170685
Er ligt er hier wel een waar nog regelmatig mee gespeeld wordt, goed om te weten dat hij tegen een baddersessie kan :D.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:16:48 #62
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_130171975
Lady wat een leuke foto's :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_130174508
Wat een leuke rapportage!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:32:04 #64
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130174585
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:07 schreef -Spring het volgende:

[..]

Je kon het niet meer aan. En ipv het te laten escaleren en jeugdzorg zich ermee zou komen bemoeien, gaf je r nu maar alvast vrijwillig weg. :D
Vond L. het wel leuk een zusje?
Ylana
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:33:12 #65
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130174622
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:19 schreef Gaoxing het volgende:
Als je erover wilt praten, moet je het gewoon zeggen he, Saffier? ;)
Kunnen we er een praatgroepje voor openen???
Ylana
pi_130176575
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:32 schreef Saffier het volgende:

[..]

Vond L. het wel leuk een zusje?
Geen idee! Je had wel dr haar voor de gelegenheid helemaal strak uit de krul naar achter gekamd. :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 05:34:50 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_130188551
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:59 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en ik heb al iets teveel familieleden met anorexia :{

zou zoiets nou erfelijk kunnen zijn?
Er zijn onlangs onderzoeken geweest naar anorexa en ASS, daar zitten bepaalde onverwachte overeenkomsten in.
Daar boven op kan je als ASS-er een slechter honger- of verzadigingsgevoel hebben.
Of hij heeft het gewoon te druk met andere dingen ;)

Huisarts is zo verkeerd niet denk ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 18 augustus 2013 @ 08:41:59 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_130188844
De mond, handen en voeten van MrYummie zijn van hard plastic.
Eva sleepte haar MrYummie nl overal mee naar toe; en was zoveel geknuffeld dat het plastic gebroken was en door de stof heen stak.
Ik heb toen zn mond open getornd en eruit gehaald.
nu is het een beetje een mrYummie met een handicap.
Plusdat hij helemaal verkleurd en gerafeld is.
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:24:11 #69
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130196967
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:28 schreef -Spring het volgende:

[..]

Geen idee! Je had wel dr haar voor de gelegenheid helemaal strak uit de krul naar achter gekamd. :')
Arm kind ;-). Duidelijk toe aan een nieuwe moeder ja!
Ylana
pi_130198640
*zwaait*
Ik wil nooit meer naar huis! Het is hier veel te lekker!

Leuke foto's Lady!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zondag 18 augustus 2013 @ 18:24:49 #71
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130206038
hey vicky! :W
kan me voorstellen dat je niet meer terug wil!

ik heb vandaag de jaarlijkse rommelmarkt in zaandijk afgestruind en leuke dingen gekocht
o.a. een kippenvoerbak voor maar 3 euro *O*
mijn dames zijn er iets minder over te spreken, want nu kunnen ze niet meer in hun eten graven en er een zooi van maken in hun hok :+
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:07:54 #72
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130219880
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:05 schreef Vicky het volgende:
*zwaait*
Ik wil nooit meer naar huis! Het is hier veel te lekker!

Leuke foto's Lady!!
:W hoi Vicky!! Geniet ervan meid!!
Ylana
pi_130284558
even een vraagje tussendoor; ik heb een vuurkorf gekregen, wat flikker je daar nou zoal in? en hoe maak je het aan? wikipedia levert me enkel "geen hars" (iets met dennenhout) wegens rondvliegende vonken. we gaan nog ff nazomeren door vanuit onze nieuwe loungeset te turen naar onze nieuwe vuurkorf *O*
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:04:40 #74
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130285363
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef simmu het volgende:
even een vraagje tussendoor; ik heb een vuurkorf gekregen, wat flikker je daar nou zoal in? en hoe maak je het aan? wikipedia levert me enkel "geen hars" (iets met dennenhout) wegens rondvliegende vonken. we gaan nog ff nazomeren door vanuit onze nieuwe loungeset te turen naar onze nieuwe vuurkorf *O*
hardhout! de rest stinkt, rookt en vonkt (en ongeverfd natuurlijk :D )
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:05:12 #75
7074 moussy
kuttekop
pi_130285389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef simmu het volgende:
de keuken van je nieuwe huis :+
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:08:24 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130285516
mijn achterburen hebben hun oude schuur opgestookt in de vuurkorf. de vonken kwamen echt heel ver :o
ik durfde echt niet te gaan slapen als ze dat kreng weer hadden opgestookt tot diep in de nacht
pi_130285884
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:05 schreef moussy het volgende:

[..]

de keuken van je nieuwe huis :+
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:45:58 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130287387
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef simmu het volgende:

[..]

wanneer ga je dr wonen?
pi_130287797
we krijgen half oktober de sleutels :)
onder voorbehoud van financiering uiteraard O-)
pi_130289698
Net een knal tegen het raam, dus ik het gordijn open om te kijken wat het was. Staat er een duif op de vensterbank me aan te staren. Ik schrok me kapot. Die was blijkbaar tegen het raam gevlogen. Gelukkig vloog hij weer weg.
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:41:19 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130291260
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef Risu het volgende:
Net een knal tegen het raam, dus ik het gordijn open om te kijken wat het was. Staat er een duif op de vensterbank me aan te staren. Ik schrok me kapot. Die was blijkbaar tegen het raam gevlogen. Gelukkig vloog hij weer weg.
o ja, dat kan hard aankomen :Y
ik had het een keer toen ik nog werkte.
vloog er zo een meeuw tegen het raam.
dat geeft ook zo'n klap
pi_130291368
Oeh, een meeuw is zelfs groter. Dit was maar een klein duifje.
Zo'n knal dat de hele ruit trilt. :D
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:52:02 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130291933
Krijg je wel grappige printjes van op je raam. :D :@
Zo met een scheef duivenkopje en vleugeltjes als een jezus-aan-t-kruis.
pi_130291985
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
pi_130292468
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha :D , morgen even kijken :P
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:09:27 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130293054
Wij hadden zo een printje. En telkens als de zon op een bepaalde stand was zag je het.
En het leek net of je een WTF?! Uitdrukking op die duif z'n kopjesafdruk zag. :@ ik moest er telkens weer om lachen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:20:30 #87
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130297116
Wij hadden ook zo'n printje, buurvrouw. Op een zowat onmogelijke plek om te zemen dus die heeft er echt heel erg lang gezeten :')
En ook zo'n suffe slap-stick uitdrukking hier, inclusief naar-beneden-val/schuif-streep op het raam, gegarandeerd lachen tot gevolg :@
Ylana
  woensdag 21 augustus 2013 @ 07:17:53 #88
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130303409
:D ik kan me daar heel erg wat bij voorstellen. We hebben hier hele kleine duifjes die altijd als koppeltje rondbanjeren. Die vind ik zó lief. Een paar keer per dag gaan de sprinklers een paar minuten aan, en dan zitten er meteen een stel vogels op.
pi_130303523
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:13 schreef lady-wrb het volgende:
conclusie: hij is wasbaar!
altijd handig voor toekomstige mr. yummy kopers :Y
Wij noemen hem purno.
  † In Memoriam † woensdag 21 augustus 2013 @ 09:33:13 #90
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130304597
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 07:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wij noemen hem purno.
wil ik weten wat jij ermee uitvoert? :X
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:48:41 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130304925
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:33 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wil ik weten wat jij ermee uitvoert? :X
Jij kent Purno (de Purno) niet?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:51:04 #92
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130304977
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:51 schreef simmu het volgende:
we krijgen half oktober de sleutels :)
onder voorbehoud van financiering uiteraard O-)
He, ga je verhuizen? Wel nog in hetzelfde durp? Het is toch wel een fijn plaatsje, we hebben er afgelopen vakantie een paar weken doorgebracht.
pi_130305168
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:51 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

He, ga je verhuizen? Wel nog in hetzelfde durp? Het is toch wel een fijn plaatsje, we hebben er afgelopen vakantie een paar weken doorgebracht.
we zoeken het verderop; 4 huizen verderop om precies te zijn :P
stond zomaar opeens op de site van de woningbouw dus we schreven ons snel in! der moet nog wel een boel aan gebeuren, maar gezien de prijzen die de woningbouw rekent, is daar dus wel budget voor :+ tis een hoekwoning zelfs!

kom anders de volgende keer als je hier bent een bakkie doen!
pi_130305388
Wat goed, simmu! gefeliciteerd :)

en wat handig; verhuizen op zo'n korte afstand
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:44:20 #95
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130306200
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:01 schreef simmu het volgende:
kom anders de volgende keer als je hier bent een bakkie doen!
Eerlijk gezegd is het hartstikke druk als we daar zijn, gezien de hoeveelheid familie in de buurt. Ik heb me rotgerend/reden :) Maar het zou wel eens kunnen dat ik je gezien heb. Heb je op de zaterdag van de verjaardag nog spullen voor de bbq gekocht in de Coop? Met je moeder? Toevallig? :)
pi_130306756
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:44 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd is het hartstikke druk als we daar zijn, gezien de hoeveelheid familie in de buurt. Ik heb me rotgerend/reden :) Maar het zou wel eens kunnen dat ik je gezien heb. Heb je op de zaterdag van de verjaardag nog spullen voor de bbq gekocht in de Coop? Met je moeder? Toevallig? :)
:Y
pi_130306775
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:12 schreef lily het volgende:
Wat goed, simmu! gefeliciteerd :)

en wat handig; verhuizen op zo'n korte afstand
zoals mijn oom zei: we kunnen bordje voor bordje alles overbrengen in een polonaise :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:09:52 #98
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_130306847
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef simmu het volgende:

[..]

:Y
En jullie hadden een discussie over het voor-garen van vlees, ofzo? En je zei iets in de trant van "Op mijn manier kan dat wel"?
pi_130307127
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:09 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

En jullie hadden een discussie over het voor-garen van vlees, ofzo? En je zei iets in de trant van "Op mijn manier kan dat wel"?
ja, over de kippenpoten (selene is dol op kippenpoten). en mijn manier ken ook, maar dan moet niet mijn pa met zn poten aan die bbq zitten en een kilo houtskool over de briketten gooien en dan aan het roostertje raggen zodat je vlammen van 30 cm hoog krijgt, 3 uur lang :X

nieuwe regel sindsdien bij ons in huis: niemand mag aan die bbq zitten behaalve ik }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')