leek me toch wel ja. is heel wat anders dan die 6 euro voor game + controller van bol.comquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.consumentenbon(...)or-aangeboden-prijs/
JAAAAAAAAAAAAA
Gebeurt toch niet. Dit is wel vaker gebeurd, en altijd teruggedraaid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
Blijft veel te veel geld voor een console die sowieso keihard gaan floppen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
De Mondial in Beek?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja... als we in Rotterdam waren en het was niet gezellig, reden we zonder moeite door naar Antwerpen of Beek. Student zijn.
Was te verwachten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
Komen ze toch wel onder uit. Voorlopig is hij toch nog uitgesteld en heeft Microsoft aangegeven een extra game bij het pakket te gaan doen, dus is het een ander product geworden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
in tegenstelling tot andere keren sta je nu wel in je recht. 350 voor een xbox one klinkt logisch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet. Dit is wel vaker gebeurd, en altijd teruggedraaid.
Ja daarom. Nu heb ik ook een game erbij gratis.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
leek me toch wel ja. is heel wat anders dan die 6 euro voor game + controller van bol.com
We zullen zien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor 350 een xbox plus game. Is niet slecht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijft veel te veel geld voor een console die sowieso keihard gaan floppen.
Nee. Alleen als het bedrag echt iets is wat niet kan. Zoals Lange Lans had.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
150 euro prijsverschil kan toch ook niet als je logisch nadenkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
leek me toch wel ja. is heel wat anders dan die 6 euro voor game + controller van bol.com
Ik had het 's keer met een videokaart. Die was ipv 500, 380. Ook gewoon teruggedraaid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
in tegenstelling tot andere keren sta je nu wel in je recht. 350 voor een xbox one klinkt logisch.
Nerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het 's keer met een videokaart. Die was ipv 500, 380. Ook gewoon teruggedraaid.
Was op zondag vaak R&B feest. Dat was toen nog speciaal genoeg om ver voor te rijden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:35 schreef Adames het volgende:
[..]
apart om daar voor door te rijden, al heb ik er wel een paar leuke avonden gehad.
als je de zaak aanspant tegen Neckermann win je en dat kan best gebeuren als Neckermann er geen gehoor aan geeft. Kan je dan prima in groepsverband doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
150 euro prijsverschil kan toch ook niet als je logisch nadenkt.
Het is een advies van de CB ze hoeven daar geen gehoor aan te geven bij Neckermann.
ja door de winkel, maar je staat wel in je recht. moest je alleen zelf actief achteraan gaan. En dan heb je ook nog wel eens verschil tussen een neckermann en een webwinkel voor een videokaart, als je bij die tweede bestelt heb je sowieso al meer kennis van de producten dan bij de neckermann.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het 's keer met een videokaart. Die was ipv 500, 380. Ook gewoon teruggedraaid.
Ligt ook aan de schade. Als er echt duizenden pre-orders zijn binnengekomen zal het gewoon worden teruggedraaid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
als je de zaak aanspant tegen Neckermann win je en dat kan best gebeuren als Neckermann er geen gehoor aan geeft. Kan je dan prima in groepsverband doen.
350 ipv 500 is als leek niet zo onlogisch, ik zou ook niet weten hoe veel een xbox one kost.
ja klopt, leuke mensen wel, alleen verdienden ze er geen fuck aan. niemand dronk. dan waren de vrijdagavonden veel lonender met de boeren die 35 bier per man weg tikten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was op zondag vaak R&B feest. Dat was toen nog speciaal genoeg om ver voor te rijden.
Keertje gehad met een game op Bol.com ook voor de helft van de prijs werd mooi teruggedraaid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
als je de zaak aanspant tegen Neckermann win je en dat kan best gebeuren als Neckermann er geen gehoor aan geeft. Kan je dan prima in groepsverband doen.
350 ipv 500 is als leek niet zo onlogisch, ik zou ook niet weten hoe veel een xbox one kost.
ik weet niet of schade mee telt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt ook aan de schade. Als er echt duizenden pre-orders zijn binnengekomen zal het gewoon worden teruggedraaid.
Xbox is uitgesteld naar 2014, dus wth.
In deze economische tijden en neckermann heeft het al moeilijk, laten ze een bedrijf voor zo'n fout echt niet ff 150k mislopen ofzo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet niet of schade mee telt.
het is een grijs gebied, de consument moet kunnen aantonen dat hij geen idee kon hebben dat het een fout betrof. En een winkel kan altijd weigeren, dan moet je als consument er weer actief achteraan gaan en een procedure aanspannen. Daar heeft niemand zin in, behalve wat overijverige rechtenstudentjes die dan een groepsproces aanspannen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Keertje gehad met een game op Bol.com ook voor de helft van de prijs werd mooi teruggedraaid.
Is dat een grijs vlak of is er duidelijke wetgeving op dat gebied?
Zullen ze ongetwijfeld voor verzekerd zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In deze economische tijden en neckermann heeft het al moeilijk, laten ze een bedrijf voor zo'n fout echt niet ff 150k mislopen ofzo.
daar ga je echt een wet niet minder voor naleven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In deze economische tijden en neckermann heeft het al moeilijk, laten ze een bedrijf voor zo'n fout echt niet ff 150k mislopen ofzo.
onder welk mom? niet alles is verzekerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen ze ongetwijfeld voor verzekerd zijn.
Je bent zelf een raar topic.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
KLB / Ik wil nog niet doodgaan
Ik vind dit maar een raar topic.
niet dood willen gaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
KLB / Ik wil nog niet doodgaan
Ik vind dit maar een raar topic.
Ik wil niet doodgaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet dood willen gaan
dan ben je ook debiel.
Ja daarom. Alleen topics op Tweakers.net willen niet echt helpen, heb ik het idee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:45 schreef Adames het volgende:
Daarnaast heeft het er blijkbaar 3 dagen opgestaan, is iets heel anders dan een foutje van 5 minuten. Een tikfout is ook niet aannemelijk (299 ipv 499 of 409 ipv 499 oid)
Denk niet dat het van belang is hoe zo´n fout tot stand is gekomen. Ze kunnen elke bestelling weigeren zonder opgaaf van reden. Het bedrijf verwijst vervolgens naar haar Algemene Verkoopvoorwaarden en laat weten dat de bestelling geannuleerd is. Daarna een leuke tegoedbon is iedereen weer blij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:45 schreef Adames het volgende:
Daarnaast heeft het er blijkbaar 3 dagen opgestaan, is iets heel anders dan een foutje van 5 minuten. Een tikfout is ook niet aannemelijk (299 ipv 499 of 409 ipv 499 oid)
Probeer je een voorstelling te maken van oneindig dat kan bijna niet.quote:
Fout duurde 3 dagen lang. Dan vraag je er ook gewoon om.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miljoenen jaren willen leven en dan nog voor altijd door moeten leven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Waarom ? Als het mogelijk was zou ik eeuwig willen leven.
Scary wall'o'text, didn't readquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:51 schreef Smoofie het volgende:
Wat staat er in de algemene voorwaarden?
Naja, na 1000 jaar misschien zelfmoord plegenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Miljoenen jaren willen leven en dan nog voor altijd door moeten leven.
Nee dank je feestelijk
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:51 schreef Smoofie het volgende:
Wat staat er in de algemene voorwaarden?
Maar ik heb via neck.com gekocht.quote:Zetfouten
Voor de gevolgen van kennelijke zet, typ en/of programmeer of programmafouten op de website, in de catalogus, in andere publicitaire mailings of op internet, kan neckermann.com geen aansprakelijkheid aanvaarden.
quote:Schoots stelt ook dat Eriksen Ajax alleen zal verlaten voor een club uit een grote competitie die actief is in de Champions League en in eigen land om het kampioenschap strijdt.
Wtf doen die vissen in die kleine bakjes daar.quote:
Voorwaarden staan niet boven de wet, hoe graag ze dat ook willen. De reden hoe een fout tot stand komt is wel van belang.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk niet dat het van belang is hoe zo´n fout tot stand is gekomen. Ze kunnen elke bestelling weigeren zonder opgaaf van reden. Het bedrijf verwijst vervolgens naar haar Algemene Verkoopvoorwaarden en laat weten dat de bestelling geannuleerd is. Daarna een leuke tegoedbon is iedereen weer blij.
Bedankt voor het delen van dit zeer leuke filmpje.quote:
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Smoof, pre press begint, link hebben?
Ik wil ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Smoof, pre press begint, link hebben?
Hallo Kleinekonijn, ja ik heb zuurkool en kipfilet opquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey Tyron. Lekker gegeten vanavond?
Combineert dat wel?, en ja prima. Ik was lui en heb een pizza in de oven gegooid. Echt vullend was het niet dus ik overweeg vanavond nog een tosti of iets dergelijks.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo Kleinekonijn, ja ik heb zuurkool en kipfilet op![]()
En jij?
Ik at eerst de zuurkool voor de helft op en nam toen een hapje van de kipfilet. Maar ik kwam erachter dat ik het zuurkool eigenlijk lekkerder vond dan de kipfilet, dus at ik het vlees als eerst op en bewaarde het zuurkool voor het laatst.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Combineert dat wel?, en ja prima. Ik was lui en heb een pizza in de oven gegooid. Echt vullend was het niet dus ik overweeg vanavond nog een tosti of iets dergelijks.
Bedankt voor het vragen
Goed bezigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik at eerst de zuurkool voor de helft op en nam toen een hapje van de kipfilet. Maar ik kwam erachter dat ik het zuurkool eigenlijk lekkerder vond dan de kipfilet, dus at ik het vlees als eerst op en bewaarde het zuurkool voor het laatst.![]()
Ik ga zo even wat thee zetten en nog een tomaat of paprika eten. Ook ben ik van plan nog een appel te nuttigen. Verder zet ik waarschijnlijk een serie op, ik denk Under the Dome.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezigVerder nog wat op het programma vanavond? Persoonlijk ga ik opnieuw een hersenloze film op RTL7 opzetten en wat festival filmpjes terugkijken.
Ik hoop spoedig wat van je te mogen ontvangen. Hoe kom jij eigenlijk aan mijn FB?
Dat zeker, en ik heb je altijd een topgozer gevonden. Immers stonden wij er lange tijd alleen voor in onze strijd ten behoeve van Eriksen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ga zo even wat thee zetten en nog een tomaat of paprika eten. Ook ben ik van plan nog een appel te nuttigen. Verder zet ik waarschijnlijk een serie op, ik denk Under the Dome.
Ik heb ooit je FB gezien, maar weet hem niet meer.
Ik moet zeggen dat de communicatie tussen ons, mij goed bevalt.
Daar ben ik je als leider van de Eriksen-fanclub natuurlijk enorm dankbaar voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker, en ik heb je altijd een topgozer gevonden. Immers stonden wij er lange tijd alleen voor in onze strijd ten behoeve van Eriksen.
Smoofie is een tegendraadse jongeman, maar als je enigszins volhardend bent echt een schat van een jongen. Ik durf mijn leven in zijn handen te leggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar ben ik je als leider van de Eriksen-fanclub natuurlijk enorm dankbaar voor.![]()
Maar we hebben het laatste half jaar enorm progressie geboekt, zo is zelfs Smoofie een echte fan geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |