En a big hand for all the Koerden in the place.quote:
cd's hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pak een cd.
Kras het helemaal kapot.
Speel het af.
ooh die oehoe dacht. vreselijk dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij ook die debielen van dat oehoe-lied.
Nielson, dat is echt ruk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En a big hand for all the Koerden in the place.
JE WEET NIET WAT IK DOE, DOEEquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet je lijn toch ergens vanaf sjnatsen.quote:
Ja, alleraardigst volgens mij.quote:
Je mannelijkheid begint steeds serieuzere vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Net even wat vlees gegrilld, goed man
eet smakelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:03 schreef Typisch het volgende:
mijn mama heeft wat zelfgemaakte spaghetti langs gebracht
einde bericht
Lekkerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:03 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Bericht is weinig compleet. Welke saus zit er bij je spaghetti?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:03 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Mogen allochtonen daar eigenlijk naar binnen?quote:
dat maakt niet uit, toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga het straks pas klaar maken.
Je doet je moesje tekort.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga het straks pas klaar makenopwarmen.
Natuurlijk niet. #rosaparksquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mogen allochtonen daar eigenlijk naar binnen?
Denk dat ik voor een standaard zelf in elkaar geflanste rode saus gaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bericht is weinig compleet. Welke saus zit er bij je spaghetti?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |