Sos is ultiem maar heb jij dat in de hand dan? Eindig standaard met een lege rekening en 3 dagen van depressie/geld bietsen bij mn broer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt omdat dat euforische gevoel na 10 min toch weg is, kun je beter sos of pep nemen.
Depressie geen last van, verslavend vind ik het ook totaal niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Sos is ultiem maar heb jij dat in de hand dan? Eindig standaard met een lege rekening en 3 dagen van depressie/geld bietsen bij mn broer.
Dan heb je jezelf goed in de hand. Of je bent gewoon niet gevoelig voor die rotzooiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Depressie geen last van, verslavend vind ik het ook totaal niet.
Ga jij niet naar Lowlands?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:46 schreef Caland het volgende:
Gewoon goed veel sos, alcohol en af en toe een likje m om de scherpe randjes eraf te halen. #festivaltipvandeweek
Denk dat laatste.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je jezelf goed in de hand. Of je bent gewoon niet gevoelig voor die rotzooi
Mijn broer ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn daar hippies en hipsters. Kapo is er trouwens ook.
Ja +30 zijn hippies, de rest hipster.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn daar hippies en hipsters. Kapo is er trouwens ook.
Begint vrijdag?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja +30 zijn hippies, de rest hipster.
Toch zonde. Kapo had een veel mooier feestje kunnen bezoeken in zijn achtertuin.
Maar daar draaien ze kut muziek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja +30 zijn hippies, de rest hipster.
Toch zonde. Kapo had een veel mooier feestje kunnen bezoeken in zijn achtertuin.
Volgens mij wel. Ik ga alleen de zaterdag. Zo'n camping vol gasten die dagenlang wakker blijven lijkt me echt drie keer niksquote:
Kwestie van smaak.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar daar draaien ze kut muziek.
Wat voor muziek dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar daar draaien ze kut muziek.
Ok, dan hoor ik het wel weer als ik bij mijn ouders ben zaterdag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik ga alleen de zaterdag. Zo'n camping vol gasten die dagenlang wakker blijven lijkt me echt drie keer niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |