Oeps.quote:
Oeps.quote:En ik geef geen schuld.
Vind het wel grappig dat jij het woord 'hypocriet' in de mond durft te nemen... maar ook dat is onderdeel van hypocrisie, denk ik dan maar.quote:En dit is op zichzelf geen reden om ze te gaan haten. Het is trouwens sowieso imbeciel om een groep mensen te haten vanwege de daden van enkelingen.
Maar het is natuurlijk wel erg hypocriet om tegenstanders er van te beschuldigen dat ze jouw trucjes hebben gejat.
Per saldo word je dan 'strijder' of 'vrijheidsstrijder' genoemd, toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Welke terroristen?
Het betrof een vuurgevecht met Britse soldaten ben je dan ook al een terrorist![]()
?
Onopgemerkt heeft ze de bommen niet neergelegd he.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:43 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Meisje pleegt bomaanslag op het station te Jeruzalem
Een meisje, dat gisteren ongemerkt op het station te Jeruzalem had weten te komen, hield een spoorwegklerk in bedwang met een revolver en plaatste enkele koffers met bommen in de wachtkamer. Vervolgens rende zij het station uit , sprong in een taxi , die met snelle vaart wegreed, terwijl de politie , die inmiddels gealarmeerd was, vurend uit automatische wapens de achtervolging inzette.
Een Engelsche expert zette zich onmiddellijk aan het werk om de geplaatste bommen onschadelijk te maken. Eén van de drie koffers werd veilig naar buiten gebracht, mwhahaha... geen zin meer ....
maar 'een meisje was ongemerkt op het station gekomen' was het in 1946 abnormaal om als vrouw buiten te lopen ofzo ?
Revolutionair is ook een mooie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:15 schreef Karrs het volgende:
[..]
Per saldo word je dan 'strijder' of 'vrijheidsstrijder' genoemd, toch?
Heel goed!quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:43 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Meisje pleegt bomaanslag op het station te Jeruzalem
Een meisje, dat gisteren ongemerkt op het station te Jeruzalem had weten te komen, hield een spoorwegklerk in bedwang met een revolver en plaatste enkele koffers met bommen in de wachtkamer. Vervolgens rende zij het station uit , sprong in een taxi , die met snelle vaart wegreed, terwijl de politie , die inmiddels gealarmeerd was, vurend uit automatische wapens de achtervolging inzette.
Een Engelsche expert zette zich onmiddellijk aan het werk om de geplaatste bommen onschadelijk te maken. Eén van de drie koffers werd veilig naar buiten gebracht, mwhahaha... geen zin meer ....
maar 'een meisje was ongemerkt op het station gekomen' was het in 1946 abnormaal om als vrouw buiten te lopen ofzo ?
Ja en ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:14 schreef Karrs het volgende:
[..]
Oeps.
[..]
Oeps.
[..]
Vind het wel grappig dat jij het woord 'hypocriet' in de mond durft te nemen... maar ook dat is onderdeel van hypocrisie, denk ik dan maar.
In geval van een vuurgevecht kun je dat nog zeggen. Al is het wel wat vreemd om joden in Palestina van toen vrijheidsstrijders te noemen. Ze werden immers niet onderdrukt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:15 schreef Karrs het volgende:
[..]
Per saldo word je dan 'strijder' of 'vrijheidsstrijder' genoemd, toch?
Ja, dat snap ik. Ik vind het al te prijzen dat je het bericht opgezocht hebt. En niet dom uit je nek lult, zoals sommigen doen.quote:Op zondag 8 september 2013 00:25 schreef arjan1212 het volgende:
ik bedoelde met geen zin meer, dat ik geen zin had om de rest over te typen
Dat weet je dondersgoed. Dat weet trouwens iedereen dondersgoed.quote:Op zondag 8 september 2013 00:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja en ja.
Verlicht me: op welk punt ben ik hypocriet?
Ad hominem? Neen. Dan had ik moeten zeggen "je hebt ongelijk omdat je een jodenhater bent".quote:Als is dit uiteraard wel erg buiten de orde, want ad hominem.
Hypocriet? Nee, ik heb geen idee.quote:Op zondag 8 september 2013 00:33 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat weet je dondersgoed. Dat weet trouwens iedereen dondersgoed.
Nee, je speelt het op de man, op mij dus. Deze discussie gaat immers niet meer over de vraag of een aanslag met drie bomkoffers in 1946 op een station in Jeruzalem een terroristische aanslag was (dit in het kader van een topic Israel-Palestina in 2013) maar over de vraag of ik hypocriet ben en of ik steeds de schuld op de joden schuif.quote:[..]
Ad hominem? Neen. Dan had ik moeten zeggen "je hebt ongelijk omdat je een jodenhater bent".
Voor ad hominems heb je trouwens een discussie nodig. En met jou is discussiëren niet echt mogelijk. Alles is namelijk zeer eenzijdig en altijd de schuld van joden. Dan heb je geen discussie, dan heb je een roeptoeter.
Het is mij niet meteen duidelijk welk gebied je nou bedoelt: het rode, het witte of het gestreepte.quote:Op zondag 8 september 2013 00:55 schreef arjan1212 het volgende:
als Israel een 100% joodse staat wil
dan zouden ze deze provincie aan de Palestijnse staat moeten geven
[ afbeelding ]
50% van de inwoners is joods hier, in alle andere provincies is dat 90% de joden die daar wonen moeten dan verhuizen naar de andere provincies en de niet joden die in de rest van Israel wonen gaan dan hier wonen.. vervolgens voeg je dat samen met de westbank en heb je Palestina en vrede
O? Hier moet ik even over nadenken. Het rode gebied zou dus aan de Palestijnen komen (geven is een raar woord voor iets wat je niet bezit!)quote:
Extremisten blijven er altijd. Zie bijv. het conflict in Ulster.quote:Op zondag 8 september 2013 02:05 schreef zwaaien het volgende:
Ik geloof niet dat er dan vrede zal zijn. Het zou imo een goede verdeling zijn maar aan beide kanten zitten teveel extremisten
Er zijn veel Joden die vinden dat het hele gebied van hen is, er zijn veel Palestijnen die vinden dat het hele gebied van hun is. Deze zullen elkaar blijven bekampen tot het moment dat ze het hele land bezitten
Dat rode gebied bezit Israël wel hoor, dat is internationaal aanvaard. Dat gestreepte is wel bezet gebied (golan hoogtes)quote:Op zondag 8 september 2013 02:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
O? Hier moet ik even over nadenken. Het rode gebied zou dus aan de Palestijnen komen (geven is een raar woord voor iets wat je niet bezit!)
Ik heb te weinig idee van de lokale situatie om me daar een mening over te vormen.
Ah. En dan nog alle illegale nederzettingen opgeven in het witte gebied? Plus de verkeerd geplaatste muur? Want dat gebied is dus van de Palestijnen. Internationaal aanvaard.quote:Op zondag 8 september 2013 02:17 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Dat rode gebied bezit Israël wel hoor, dat is internationaal aanvaard. Dat gestreepte is wel bezet gebied (golan hoogtes)
Ik zou dat een goede oplossing vinden, de palestijnen van israel naar palestina en de joden uit de westbank naar israelquote:Op zondag 8 september 2013 02:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ah. En dan nog alle illegale nederzettingen opgeven in het witte gebied? Plus de verkeerd geplaatste muur? Want dat gebied is dus van de Palestijnen. Internationaal aanvaard.
Wenselijk. Dat wel.
Peace. Piece by piece.
Ahasveros. Elke plaats waar hij zijn voet neerzet wordt joods. En eeuwig wandelt hij voort, tot hij de hele wereld heeft geraakt.
Moeten ze vooral doen. Veel burgerdoden maken. Dan is het direct afgelopen met die gekke underdog-steun die ze vanuit het Westen krijgen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef zwaaien het volgende:
Martelarenbrigades roepen op tot terreur tegen Israël
De Palestijnen zitten met de Israëli's aan de onderhandelingstafel en praten over vrede. Tegelijkertijd roepen de Al-Aqsa Martelarenbrigades op tot terreuraanslagen tegen Israël. Deze terroristische groep staat dicht bij de Fatachpartij van de Palestijnse president Abbas.
In een folder, die dinsdag werd verspreid in Gaza, wordt gevraagd om aanvallen op de zionistische vijand, die op vrijdag moeten beginnen. Op vrijdagavond begint Jom Kippoer, de hoogste Joodse feestdag, die de Joden voornamelijk in de synagogen doorbrengen.
De islamistische fanatici motiveren hun oproep tot terreur met de vermeende 'judaïsering en verdeling' van de al-Aqsa moskee op de Tempelberg in Jeruzalem. Ze willen een 'volksopstand' en hebben opgeroepen tot confrontaties met Israëlische soldaten bij checkpoints tussen Israël en de Palestijnse gebieden.
Fatach-woordvoerder Achmed Assaf onderstreepte dat alleen de Palestijnen aanspraak hebben op de Tempelberg. Daar stond eens de heiligste plaats van het Jodendom, vandaag wordt het gebied gedomineerd door de islamitische Rotskoepel en de Al-Aqsa Moskee. Joden mogen het terrein op bepaalde tijden betreden, maar er niet bidden. Assaf waarschuwde Israël, dat Joodse aanwezigheid op de Tempelberg de vredesbesprekingen zou saboteren. Verdere Joodse bezoeken aan dit terrein zou de hele regio in extremisme en geweld storten.
De Israëlische veiligheidsdiensten verwachten een verhoogde terreurdreiging . De Israëlische luchtvaartmaatschappij El Al vreest zelfs raketaanvallen van terroristen vanuit de Sinaï, en heeft voor die dag alle vluchten van Tel Aviv naar Eilat aan de Rode Zee geschrapt.
In de toekomst zullen de aanvliegroutes worden veranderd, zodat de Israëlische vliegtuigen bij de landing niet meer tot aan de Egyptische grens behoeven te vliegen. Daar zijn ze binnen het bereik van raketten van de islamistische terroristen.
http://israeltoday.nl/hea(...)terreur-tegen-israel
Morgen feest
Met de wil van God zal de Tempelberg in alle glorie hersteld wordenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:45 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Gewoon een grote bom op die moskee en op de plek een nieuwe tempel bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |