SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eriksen Poulsen Schonequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:04 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Door wie denken jullie dat zondag het middenveld bezet gaat worden bij Ajax?
Je zou denken van wel, maar is er nu iets bekend over contractbesprekingen die gaande zijn met de Jong? Een maand geleden was hem in ieder geval nog niets aangeboden, aldus Siem zelf. Als ik beleidsmaker van Ajax was zou ik daar nu vol op inzetten, maar het lijkt erg stil.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax echt wel probeert om dat soort spelers tussentijds te verlengen maar die moet dan ook mee willen werken.
Het is meer van toeval afhankelijk en kan zeer nadelig uitpakken voor een club, dat klopt.quote:Die toevalstreffers van PSV heeft weinig met beleid te maken, vorig seizoen moest Brands nog met pek en veren het stadje uit en nu zijn ze bezig met gemeenschapsgeld een standbeeld voor hem te bouwen, tja het kan verkeren.
Niet echt vergelijkbaar hoor. Wel allebei technisch goed. Al blijft Serero domme fouten maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:10 schreef DeLachendeVierde het volgende:
een combinatie Serero/Eriksen wil ik ook wel eens zien, ondanks dat het misschien vergelijkbare spelers zijn
Ben jij blij met Schone dan? Vind hem wel oke voor 12e man maar zie liever iemand met meer creativiteit.quote:
Schone is juist creatief en heeft een aardig afstandsschot, was vorig seizoen ook gewoon altijd wel stabiel en goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ben jij blij met Schone dan? Vind hem wel oke voor 12e man maar zie liever iemand met meer creativiteit.
Maar hij is wel een achteruitgang vergeleken met Siem . En het is ook opvulling en zoals hierboven werd gezegd de ideale 12de manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Schone is juist creatief en heeft een aardig afstandsschot, was vorig seizoen ook gewoon altijd wel stabiel en goed.
Ik baal enorm dat Andersen geen kans krijgt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Schone is juist creatief en heeft een aardig afstandsschot, was vorig seizoen ook gewoon altijd wel stabiel en goed.
eens, maar ik zie geen betere keuzequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij is wel een achteruitgang vergeleken met Siem . En het is ook opvulling en zoals hierboven werd gezegd de ideale 12de man
speelde laatst nogquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik baal enorm dat Andersen geen kans krijgt.
3.5 voor Derk? Ik kan mijn lach niet inhoudenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:52 schreef Vermecelli het volgende:
OP transferbeleid moet nog bijgewerkt worden, Boerrigter (3.5m) en Koppers (600k) zijn weg
twitter:
twitter:BvdPloegg twitterde op donderdag 15-08-2013 om 14:49:15Moet wel gezegd dat de gemaakte beloftes door Chelsea vooralsnog worden waargemaakt. Wel pijnlijk dat de speler niet mag beslissen. #Ajax reageer retweet
Denk dit ook. Al kan Toby back natuurlijk en vd hoorn erin. Maar Frank wil het centrum vast zo houden. Ligeon volg ik eigenlijk niet zo. Is dat kaliber Dijks of beter?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen Poulsen Schone
Ligeon vervangt van Rhijn.
Beter.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Denk dit ook. Al kan Toby back natuurlijk en vd hoorn erin. Maar Frank wil het centrum vast zo houden. Ligeon volg ik eigenlijk niet zo. Is dat kaliber Dijks of beter?
dank.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter.
Klein, supersnel, goeie voetballer en verdedigend aardig. Betere rechtsbuiten dan Lukoki. Gaat het goed doen met Bojan voor hem verwacht ik.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:20 schreef Mavcovic het volgende:
Opstelling tegen Feyenoord
Fischer Urzaiz Andersen
Eriksen Poulsen Schöne
Boilesen Escudé Kuffour Colin
Lobont
Wie vult de vraagtekens in?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:20 schreef Mavcovic het volgende:
Opstelling tegen Feyenoord
Fischer ? Andersen
Eriksen Poulsen Schöne
Boilesen ? ? ?
?
Wie vult de vraagtekens in?
Precies.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:23 schreef Vermecelli het volgende:
Fischer Sig Krkic
Eriksen Poulsen Schone
Blind Moisander Alderweireld Ligeon
Vermeer
Zo moeilijk is het niet
Dit antwoord zocht ik! Dit moet em worden, nog even snel die jongens een nieuw contract aanbieden!quote:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 15-08-2013 om 15:24:5115 - Ajax maakte na 2 duels het minste aantal overtredingen: 15. Dit resulteerde echter in 3x geel, 1x rood en 2 penalty's tegen. Onhandig. reageer retweet
"onhandig"quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 15-08-2013 om 15:24:5115 - Ajax maakte na 2 duels het minste aantal overtredingen: 15. Dit resulteerde echter in 3x geel, 1x rood en 2 penalty's tegen. Onhandig. reageer retweet
Het is echt een prachtige belevenis die iedereen eens meegemaakt moet hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Mandéra het volgende:
Morgen ff MVV - Jong Ajax meepakken, ben benieuwd. Nog nooit bij een wedstrijd van het 2e elftal geweest.
Neem je wel een sultana en een pakje fristi mee?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Mandéra het volgende:
Morgen ff MVV - Jong Ajax meepakken, ben benieuwd. Nog nooit bij een wedstrijd van het 2e elftal geweest.
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem je wel een sultana en een pakje fristi mee?
En wat vuurwerk...Het is MVV hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch gewoon verstandig om een snack en wat te drinken mee te nemen?
KAOSquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En wat vuurwerk...Het is MVV he
ik weet niet voor wie ik benquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Mandéra het volgende:
Oorspronkelijk uit de buurt van ja. Al woonde ik dichter bij Kerkrade, maar voor Roda is het moeilijk juichen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben je een Ajax fan uit Maastricht?
Pfff je word daar gefouilleerd eten en drinken mag absoluut er niet in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch gewoon verstandig om een snack en wat te drinken mee te nemen?
Kost geld en wanneer je die munt hebt is het nog heel duur.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
arenamunten![]()
. doe je er 10x langer over om iets te kopen.
Ohhh nou dat wist ik niet hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Pfff je word daar gefouilleerd eten en drinken mag absoluut er niet in.
Je kan alleen eten met die vertiefde arena munten,
Een Ajacied die nooit in de arena komtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ohhh nou dat wist ik niet hoor
zondag was een domper dacht ik, maar Siem die gaan we echt missenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben er niet gerust op jongens... Ontwijk dit topic al de hele week en kijk niet meer op vz. Zondag heeft er hard ingehakt bij mij en t nieuws van Siem maakt het allemaal nog erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |