Wat ook volgens de afspraak was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen er na 45 minuten weer af.
De competitie is nog niet begonnen voor Ronaldo. Ik heb daarom ook het idee dat hij niet op volle kracht speelt. Lijkt me dat Blind sowieso niet goed genoeg zal zijn voor op een WK als we ver willen komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:58 schreef MouzurX het volgende:
Wilde net hetzelfde posten. Paar keer Ronaldo toch gigantisch afgetroefd
Zo kan ik er nog wel 8 opnoemenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De competitie is nog niet begonnen voor Ronaldo. Ik heb daarom ook het idee dat hij niet op volle kracht speelt. Lijkt me dat Blind sowieso niet goed genoeg zal zijn voor op een WK als we ver willen komen.
Nou, wat let je?quote:
Ik verwacht überhaupt niet dat we ver komen tenzij we een hoop geluk hebben. Er zijn zoveel betere ploegen imo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De competitie is nog niet begonnen voor Ronaldo. Ik heb daarom ook het idee dat hij niet op volle kracht speelt. Lijkt me dat Blind sowieso niet goed genoeg zal zijn voor op een WK als we ver willen komen.
Beter is er niet op die positie momenteel en dat kun je idd nog wel van een positie of 7 zeggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn altijd landen die op papier niet veel voorstellen, geen goed elftal hadden, maar toch ver kunnen komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik verwacht überhaupt niet dat we ver komen tenzij we een hoop geluk hebben. Er zijn zoveel betere ploegen imo.
Bizar inderdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
Tering. Heeft Chris in de vakantie non-stop op vrije trappen geoefend ofzo? In 3 jaar tijd schiet hij er nauwelijks één in en dit seizoen gewoon wekelijks.
Kroatië had een prima elftal hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn altijd landen die op papier niet veel voorstellen, geen goed elftal hadden, maar toch ver kunnen komen.
1986: België
1994: Bulgarije
1998: Kroatië
2002: Zuid Korea / Turkije
2010: Uruguay (zonder hands van Suarez was het Ghana geweest)
Dus ja, bij de beste vier kan best.
Ja? Ze hadden twee goede spelers: Davor ¦uker en Zvonimir Boban.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kroatië had een prima elftal hoor.
Vergeet Prosinecki niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja? Ze hadden twee goede spelers: Davor ¦uker en Zvonimir Boban.
Dit. Misschien niet allemaal wondervoetballers, maar die ploeg was echt goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vergeet Prosinecki niet.
En aangevuld met een prima verdediging met Bilic , Stimac en Simic.
De balans in dat team was echt prima.
Klopt Prosinečki ook, van die andere drie had geen hond gehoord voor het WK.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vergeet Prosinecki niet.
En aangevuld met een prima verdediging met Bilic , Stimac en Simic.
De balans in dat team was echt prima.
Dat zeg ik, we hoeven niet allemaal wondervoetballers te hebben. Als je er drie hebt is het prima, als ze maar gewoon een echt goed hecht team zijn. Daar probeert Van Gaal ook op te hameren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit. Misschien niet allemaal wondervoetballers, maar die ploeg was echt goed.
Wat een onzin dat geen hond er van gehoord had. Stimac en Bilic maken samen met Suker, Boban en Prosi uit van de gouden generatie die in de jeugd ook Wereldkampioen werden. Verder speelden zowel Stimac als Bilic gewoon in de Premier League. In die selectie zaten ook nog Jarni en Soldo. Ook van dezelfde generatie. De kern bestond dus uit 7 spelers die al jaren met elkaar samenspeelde en al vroeg een grote toekomst werd voorgelegd. Dat ze zo laat piekte was zelfs ietwat teleurstellend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt Prosinečki ook, van die andere drie had geen hond gehoord voor het WK.
Wij hebben nu ook drie goede spelers: Van Persie, Robben en Sneijder (ik ga er van uit dat hij er bij is), overigens v.d. Vaart en Strootman zijn ook speler van kaliber Prosinecki.
Vraag jij even een gemiddelde Fok!ker of die gehoord heeft van Stimac, Bilic en Prosi dan? Misschien bekend in eigen land, maar in Europa/Wereld had niemand van ze gehoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat een onzin dat geen hond er van gehoord had. Stimac en Bilic maken samen met Suker, Boban en Prosi uit van de gouden generatie die in de jeugd ook Wereldkampioen werden. Verder speelden zowel Stimac als Bilic gewoon in de Premier League. In die selectie zaten ook nog Jarni en Soldo. Ook van dezelfde generatie. De kern bestond dus uit 7 spelers die al jaren met elkaar samenspeelde en al vroeg een grote toekomst werd voorgelegd. Dat ze zo laat piekte was zelfs ietwat teleurstellend.
de gemiddelde fokkerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vraag jij even een gemiddelde Fok!ker of die gehoord heeft van Stimac, Bilic en Prosi dan? Misschien bekend in eigen land, maar in Europa/Wereld had niemand van ze gehoord.
Of beweer jij dat ze de bekendheid hadden van een Bergkamp, Beckham, Batistuta, Rivaldo, Nesta, Klinsmann, etc.?
Een gemiddelde voetbalkijker, gemiddelde Europeaan, iemand die vooral naar WKs en EKs kijkt. Dat bedoel ik en dat weet je ook wel. Doe niet of je me punt niet snapt.quote:
Dat klopt. Kroatië was zeker niet het team met de derde of vierde beste selectie van het WK. Argentinië (van te voren favoriet), Engeland en Italië (grootste outsider) hadden veel betere teams. Van te voren had niemand voorspeld dat Kroatië in de top 4 zou eindigen.quote:Laat ook maar, je hebt gelijk jongen.
Het is makkelijker de toppers te noemen, Van Persie, Robben en in iets mindere mate Van der Vaart, de rest haalt niet eens subtop niveau dus ik begrijp niet zo goed waarom jij alleen Blind eruit pikt.quote:
Dit zou echt geweldig zijn he. Nu moet de rest nog in vorm raken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:17 schreef Chase_Utley het volgende:
De zaakwaarnemer van Eriksen vertelt dat hij alleen voor een club die CL speelt en in een grote competitie speelt Ajax in wil ruilen. Ik denk dus dat hij nog een jaartje blijft.
Daar noem je ook even wat op zeg, maar zelfs ik ken ze en ik ben normaal niet zo thuis in spelers uit het oostblok uit een periode waarin in nog niet actief voetbal keek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vraag jij even een gemiddelde Fok!ker of die gehoord heeft van Stimac, Bilic en Prosi dan? Misschien bekend in eigen land, maar in Europa/Wereld had niemand van ze gehoord.
Of beweer jij dat ze de bekendheid hadden van een Bergkamp, Beckham, Batistuta, Rivaldo, Nesta, Klinsmann, etc.?
quote:Dj Armin van Buuren en Ajax-coach Frank de Boer zijn komend seizoen te gast in een nieuwe reeks van College Tour. Dat liet de NTR donderdag weten. In het tv-programma mogen studenten gasten interviewen onder leiding van presentator Twan Huys.
De nieuwe serie van acht uitzendingen begint op 6 september met De Boer. Van Buuren, die tijdens de troonswisseling mocht draaien voor het nieuwe koningspaar en vijf keer is uitgeroepen tot 'Beste dj van de wereld', is te zien in de aflevering van 13 september. De overige gasten worden op 5 september bekendgemaakt.
College Tour baarde vorig seizoen opzien door een interview met de bekende crimineel Willem Holleeder. Andere gasten waren onder anderen Richard Gere, Johan Cruijff, Harry Mulisch en Desmond Tutu.
Blijkbaar hadden ze ook aan Badr Hari gedacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Armin van Buuren, komt ie uitleggen hoe je op Play drukt op een Macbook ofzo?.
Na Holleeder kan allesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar hadden ze ook aan Badr Hari gedacht.
Het idee is dat er 'meesters' over hun successen komen vertellen. In dat licht is de keuze voor Holleeder sowieso vreemd geweest.quote:
Is inderdaad jammer dat zo'n programma dan maar doorgaat omdat er blijkbaar mensen naar kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het idee is dat er 'meesters' over hun successen komen vertellen. In dat licht is de keuze voor Holleeder sowieso vreemd geweest.
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 15-08-2013 om 10:53:22Programmeren is ook een vak: uitzending #NTR College Tour met Frank de Boer is op de avond van Estland-Nederland #ajax #oranje reageer retweet
Dan is de keus snel gemaakt. Frank of course.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 15-08-2013 om 10:53:22Programmeren is ook een vak: uitzending #NTR College Tour met Frank de Boer is op de avond van Estland-Nederland #ajax #oranje reageer retweet
Simon heeft geen HD-recorder...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Want? Het is toch een topper binnen zijn vakgebied?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het idee is dat er 'meesters' over hun successen komen vertellen. In dat licht is de keuze voor Holleeder sowieso vreemd geweest.
Dat is een beetje een nadeel van het Ajax-beleid. Je biedt spelers op 18-jarige leeftijd een contract aan, voor vier of vijf jaar, waardoor ze op hun 22ste of eerder nog maar een eenjarig contract hebben. Echte hoofdprijzen ga je dan niet vangen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:48 schreef Morendo het volgende:
Doodzonde dat hij nog maar een eenjarig contract heeft anders had hij voor het driedubbele van Strootman kunnen vertrekken.
twitter:NicoBoilesen twitterde op donderdag 15-08-2013 om 12:13:28Finally! First national game in two years.#Happy #Proud http://t.co/Ld725wwHNA reageer retweet
Kan het van de spelers wel begrijpen omdat die helaas ook niet weten hoe een club als Ajax er in september voor staat, nu het redelijk stabiel lijkt kan ik me ook wel voorstellen dat bijtekenen een optie is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is een beetje een nadeel van het Ajax-beleid. Je biedt spelers op 18-jarige leeftijd een contract aan, voor vier of vijf jaar, waardoor ze op hun 22ste of eerder nog maar een eenjarig contract hebben. Echte hoofdprijzen ga je dan niet vangen.
Tussentijds verlengen / openbreken is erg moeilijk gebleken. (Geen idee of dat aan Ajax ligt of aan de spelers.)
Ja dat zei die Twan ook inderdaad. hij behoort tot de top 3 meestercriminelen. Maar... hij is wél gepaktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:04 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Want? Het is toch een topper binnen zijn vakgebied?
Waar ik op doel is dat je deze situatie moet zien te voorkomen. Vertonghen, Alderweireld, Eriksen worden allemaal onder de hoofdprijs verkocht omdat ze nog maar een eenjarig contract hebben. Volgend jaar gaat hetzelfde met Siem gebeuren (en evt. ook meet Toby en Eriksen, als ze nu voor een jaar bijtekenen). Ideaal zou zijn als je nu bezig was met contractverlening van Siem, en de zaken van Eriksen en Alderweireld vorig jaar al had geregeld. Maar goed, ben bang dat dat een utopie is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan het van de spelers wel begrijpen omdat die helaas ook niet weten hoe een club als Ajax er in september voor staat, nu het redelijk stabiel lijkt kan ik me ook wel voorstellen dat bijtekenen een optie is.
Ik denk dat Ajax echt wel probeert om dat soort spelers tussentijds te verlengen maar die moet dan ook mee willen werken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar ik op doel is dat je deze situatie moet zien te voorkomen. Vertonghen, Alderweireld, Eriksen worden allemaal onder de hoofdprijs verkocht omdat ze nog maar een eenjarig contract hebben. Volgend jaar gaat hetzelfde met Siem gebeuren (en evt. ook meet Toby en Eriksen, als ze nu voor een jaar bijtekenen). Ideaal zou zijn als je nu bezig was met contractverlening van Siem, en de zaken van Eriksen en Alderweireld vorig jaar al had geregeld. Maar goed, ben bang dat dat een utopie is.
Is wel het voordeel van het beleid van PSV van de afgelopen jaren; je koopt spelers die al dicht bij de top van de eredivisie zitten en legt ze vast voor vijf jaar: als die spelers zich doorontwikkelen is de kans veel groter dat je de hoofdprijs kan vangen (Strootman), en als ze zich niet doorontwikkelen, dan ook nog wel een aardig prijsje (Mertens).
#Okequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef stoeltafel het volgende:
VI Radio @VIradionl 4m
'Benieuwd hoe #Ajax zich herstelt van verlies tegen AZ' #feyenoord #ajafey. Rond 14.15u Ronald de Boer over Klassieker #vi @viradionl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |