Een combinatie van die twee lijkt me. Heb geen flauw idee, ik kan echt voor geen meter zingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik vraag mij echt af: hebben ze er heel hard voor getraind of kunnen ze het gewoon uit zichzelf? (Wat ik wel héél bijzonder zou vinden)
Ik helaas ook nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Een combinatie van die twee lijkt me. Heb geen flauw idee, ik kan echt voor geen meter zingen.
En dan te bedenken dat dit ná de trend van strakke spijkerbroeken wasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Little_Dolls het volgende:
En dit hier hé
...daar heb ik zelfs geen woorden voor.
Plaat heeft voor mij ook een hele speciale betekenis.
Ik moest ook aan 'm denken, maar ken zijn muziek nog niet zo heel goed.quote:
U bedoelt daarmee?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit ná de trend van strakke spijkerbroeken was
Dat de zanger in dit geval niet hoog zingt omdat zn ballen bekneld zitten, maar omdat hij het gewoon kan.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat de zanger in dit geval niet hoog zingt omdat zn ballen bekneld zitten, maar omdat hij het gewoon kan.
Dit idd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat de zanger in dit geval niet hoog zingt omdat zn ballen bekneld zitten, maar omdat hij het gewoon kan.
Eerste drie. Waarvan de derde een van mijn favorieten is. Ze hebben nooit meer iets als April gemaakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef Little_Dolls het volgende:
Deep Purple![]()
Ik vind ook de eerste tweede platen leuk, met de eerste zanger die naar mijn mening nogal Elvis-achtig klonk. Het lijkt mij dat hij altijd in de schaduw gezet is; wat ik erg jammer vind. In documentaires hebben ze het nooit eens over hem.
Nice, dat eerste deel heeft wel aardig wat weg van Mike Oldfield zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eerste drie. Waarvan de derde een van mijn favorieten is. Ze hebben nooit meer iets als April gemaakt.
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3DgYsCAHLR_40
Was ik weer vergeten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eerste drie. Waarvan de derde een van mijn favorieten is. Ze hebben nooit meer iets als April gemaakt.
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3DgYsCAHLR_40
vertel..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:15 schreef Little_Dolls het volgende:
Als jullie je trouwens afvragen waarom ik op mijn leeftijd zoveel niet-hedendaagse muziek ken: lang verhaal.
Tot zover zei je alleen dat je het niet kende, niet dat alle hedendaagse (stom woord eigenlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik hoop dat ik hiermee niet vergeleken word? Want van dat soort lui krijg ik dus ook jeuk...
Ik wilde net zeggen. Ik zit Blood Ceremony te luisteren, al is dat wel een band die behoorlijk met de 70's flirt natuurlijk. Misschien iets voor Little_Dolls?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tot zover zei je alleen dat je het niet kende, niet dat alle hedendaagse (stom woord eigenlijk) muziek ronduit ruk is..
Dus daarom al wordt die vergelijking gemaakt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tot zover zei je alleen dat je het niet kende
Nah, geen vergelijking, moest er gewoon aan denkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:12 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dus daarom al wordt die vergelijking gemaakt?
quote:
Hun nieuwe album is behoorlijk tof, die hebben hunzelf overtroffen imhoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Ik zit Blood Ceremony te luisteren, al is dat wel een band die behoorlijk met de 70's flirt natuurlijk. Misschien iets voor Little_Dolls?
Dat komt voor mij op hetzelfde neer. Ik zeg gewoon dat ik jong ben en veel muziek ken en meteen worden die aanstellerige haters-om-te-haten erbij gehaald.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nah, geen vergelijking, moest er gewoon aan denken
Ik erger me op mijn beurt dan weer aan dit soort uitspraken. Uitgaande van je top artiesten-lijstje op last.fm heb je te weinig weet van wat er de afgelopen 15 jaar is uitgebracht om zo'n uitspraak te doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:46 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat komt voor mij op hetzelfde neer. Ik zeg gewoon dat ik jong ben en veel muziek ken en meteen worden die aanstellerige haters-om-te-haten erbij gehaald.
We zijn écht niet allemaal zo hoor.
Wat kan het mij schelen dat jonge knapen met een homo-stem waar de arrogantie vanaf druipt meisjesharten veroveren. (Is dat op die leeftijd ook niet normaal? En de Beatles veroverden toen toch ook al meisjesharten... maar daar hoor je ze natuurlijk nooit over.)
Wat kan het mij schelen dat er tegenwoordig minder muziek naar mijn smaak wordt gemaakt; speel ik toch gewoon de muziek waar ik zelf van hou. Ik luister ook nauwelijks nog naar de radio.
Ok, ik heb een periode gehad waar ik mij die dingen meer aantrok, maar dat was in de puberteit en dat is al een paar jaar voorbij.
Nee, ik luister niet bepaald veel "moderne" muziek (al kun je over die term discussiëren; ik vind bv. postpunk en alternatieve rock redelijk "modern") maar maakt dat dat je aan die sukkels moet denken?
Welke uitspraken? Je quote gewoon mijn hele tekst...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik erger me op mijn beurt dan weer aan dit soort uitspraken. Uitgaande van je top artiesten-lijstje op last.fm heb je te weinig weet van wat er de afgelopen 15 jaar is uitgebracht om zo'n uitspraak te doen.
No offence, maar ik denk dat het geen kwaad kan om eens verder te kijken. Als je post-punk (70's) al moderne muziek vindt, loop je echt een paar geweldige bands mis. Er is in die +/- 30 jaar fantastische muziek bij gekomen. Neem een Uncle Acid & The Deadbeats, zoiets kan perfect in jouw straatje passen en het is een band die pas een paar jaar bestaat.
primaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:28 schreef Darkestrah het volgende:
Gaan we nog eens een luistersessie doen? Vanavond?
Ik begrijp dat 'moderne muziek' moeilijk te definiëren is, maar als ik het goed interpreteer heb je het over "jonge knapen met een homo-stem waar de arrogantie vanaf druipt". Dat is in mijn ogen erg kortzichtig en dat is ook waar ik me aan ergerde, zeker als je daarna al indirect zegt dat je eigenlijk niet zo goed weet waar je het over hebt door te zeggen dat je niet veel naar nieuwe bands luistert.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:12 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Welke uitspraken? Je quote gewoon mijn hele tekst...
Ik denk dat je mij een beetje verkeerd begrepen hebt. Ik zei dat ik me afvroeg wanneer je muziek "modern" kunt noemen en heb gezegd wat ik zelf beschouw als modern. Ik heb hierbij niet gezegd dat ik nieuwere bands niets vind; wel dat ik er niet zoveel beluister.
"Uitgaande van je top artiesten-lijstje op last.fm"quote:(Waaruit maken jullie dat toch op?)
Wellek? Nog goede (nieuwe) albums geluisterd afgelopen tijd? De nieuwe Gris vind ik erg goed en past ook bij de top 5 van vandaag.quote:
Ik had daar net een paar opties gepost, nieuwe Gris vind ikzelf primaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wellek? Nog goede (nieuwe) albums geluisterd afgelopen tijd? De nieuwe Gris vind ik erg goed en past ook bij de top 5 van vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |