Ze doen het weer goed op mijn balkon.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, even een paar plantjes halen
Heidebrand op jouw balkon?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze doen het weer goed op mijn balkon.
Voor jou hebben we staanplaatsen in de zaal geregeld danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als die in fik gaat zit ik 1e rang.
Tof dat je aan me denkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor jou hebben we staanplaatsen in de zaal geregeld dan.
Q het gaat over jou!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef het volgende:
Ik ken van die lui, drinken de hele dag door bier, werken niet, en altijd komt de kinderbescherming omdat de kinderen in te kleine kleren rondlopen en te weinig eten krijgen. Verschrikkelijke personen
Niet aan mij om te oordelen natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Godtje is die beetje van de pot gerukt of zit ik ernaast?
Aan mij wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet aan mij om te oordelen natuurlijk.
Naast dezelfde pot als Godt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Godtje is die beetje van de pot gerukt of zit ik ernaast?
Ow wacht, jij bent een onpartijdig natuurlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet aan mij om te oordelen natuurlijk.
nee, maar ik ben zelf ook niet helemaal 100% natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ow wacht, jij bent een onpartijdig natuurlijk.
Dat is per definitie toch zo, met dat blauwe kleurtje?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar ik ben zelf ook niet helemaal 100% natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is per definitie toch zo, met dat blauwe kleurtje?
Zo scherp ga ik niet worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is per definitie toch zo, met dat blauwe kleurtje?
Donkerblauw is erger. Het verbaasd mij eigenlijk dat Tong80 nog niet rood is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]daar kan dat blauwe kleurtje helegaar niets aan doen
.
Waarom kan je verdomme nou nog posten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
Of was dat al een note + ban waard?
Een note is HW te lui voor en bannen kan die lamlul niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
Of was dat al een note + ban waard?
Jij bent ook de gezelligheid zelve natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een note is HW te lui voor en bannen kan die lamlul niet.
We houden natuurlijk wel van je. Op een platonische manier.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent ook de gezelligheid zelve natuurlijk.
Het zonnetje in huis.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent ook de gezelligheid zelve natuurlijk.
Op een manier dat we van Maanvis houden?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We houden natuurlijk wel van je. Op een platonische manier.
Het is geen KPD natuurlijk.
Is dat dezelfde manier als BaajGuardian?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op een manier dat we van Maanvis houden?
Als het in een tong Dillema topic maanvis vs BaajGuardian zou zijn....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat dezelfde manier als BaajGuardian?
Die vind ik persoonlijk dan wat meer brengen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat dezelfde manier als BaajGuardian?
Bij nader inzien verander ik ineens van mening.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het in een tong Dillema topic maanvis vs BaajGuardian zou zijn....
dan zou ik voor BaajGuardian kiezen.
Ze komen bij mij in ieder geval over alsof ze een goede klap van een molen gehad hebben. Maar dat kan natuurlijk perceptie zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk dan wat meer brengen eerlijk gezegd.
Nou en... koop een dagboek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij nader inzien verander ik ineens van mening.
BG is voornamelijk raar, maanvis is gewoon echt een soort evil.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze komen bij mij in ieder geval over alsof ze een goede klap van een molen gehad hebben. Maar dat kan natuurlijk perceptie zijn.
HW is verder wel tof IRL. De rest van de mods zegt mij geen reet meer. Vroeger was het beter
.
Van mijn part blaft het zijn moeder vol. Als het maar niet tegen mij praat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dit topic toch? Of moet je dan naar het HVJJN topic?
Ach, het is niet dat het de eerste debiel is die opgedoken is op dit forum. Het blijft toch verbazingwekkend dat er genoeg debielen in Nederland rondlopen met internet verbinding en twee hersencellen die net een browser kunnen bedienen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BG is voornamelijk raar, maanvis is gewoon echt een soort evil.
Die moet je gewoon op zijn zijkant gooien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BG is voornamelijk raar, maanvis is gewoon echt een soort evil.
Ik kreeg pas nog een PM van een modje dat foto's van tieten tegenwoordig verboden zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze komen bij mij in ieder geval over alsof ze een goede klap van een molen gehad hebben. Maar dat kan natuurlijk perceptie zijn.
HW is verder wel tof IRL. De rest van de mods zegt mij geen reet meer. Vroeger was het beter
.
Je weet dat je daarmee FOK! op zwart kan krijgen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik kreeg pas nog een PM van een modje dat foto's van tieten tegenwoordig verboden zijn.
Daarom post ik nu alleen nog blote tieten.
Ligt eraan. Welke kleur?quote:
M'n leven wat doe jequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat je daarmee FOK! op zwart kan krijgen?
Toen wij nog samen mod waren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
.
Niet in de rij voor Lowlands staanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het regent. Dan hoort dat.
Lekker in m'n eigen bedje slapenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet in de rij voor Lowlands staan
Geen pillenslikkende/speedsnuivende hipstersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker in m'n eigen bedje slapen
Naakt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker in m'n eigen bedje slapen
Je bent in de war met een willekeurig dancefeest.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen pillenslikkende/speedsnuivende hipsters
Hipsters eten falafel en drinken munttheequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen pillenslikkende/speedsnuivende hipsters
Was het maar zo. Op Lowlands lopen ze ook voldoende teveel rond. Vorig jaar was er zelfs een speciaal drugs topic in LWL over.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je bent in de war met een willekeurig dancefeest.
Mja, misschien, dan zijn er hipsters EN junksquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hipsters eten falafel en drinken muntthee
Aircoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:20 schreef Seikcid het volgende:
Ik sterf van de kou hier. Nog even en ik ga m'n jas aantrekken.
Lekker warm en droog binnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet in de rij voor Lowlands staan
Dat is er bij Lowlands ook niet (tenzij je in de regen gaat staan)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
En bier wat niet met water aangelengd is.
Geen wespen in je colaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
En bier wat niet met water aangelengd is.
Ik ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben mijn tienjarige Fok!-jubileum helemaal vergeten
Zeker tofquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef stbabylon het volgende:
vet coole dingen waren dat!
Vooral als je ging combineren.
Cool! Moet ik hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yep, kom ze nog wel eens tegen.
Natuur is vies en het stinktquote:
En niet doodgaan!quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan in een trein of auto stappen
Blijkbaar, stelletjes depri R&P-toetersquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je verwacht teveel van een maandag.
Ik kan niet eens op mn fiets stappen omdat mn zadel gejat is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan in een trein of auto stappen
Daarom: stepquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op mn fiets stappen omdat mn zadel gejat is.
Hij was dan ook zo lekker warmquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op mn fiets stappen omdat mn zadel gejat is.
Stalk jij Q tegenwoordig?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was dan ook zo lekker warm
Jongens plagen is piemels vragen.quote:
Zal je nog eens helpenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Hier zit geen PathéEn heb geen zin om naar Arnhem te gaan
Vraag of ze er samen met jou naartoe wil. Misschien reageert ze dan wel positief.quote:
Maar ik wil nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag of ze er samen met jou naartoe wil. Misschien reageert ze dan wel positief.
Niet naar Robbie of niet met CL?quote:
Blijf dan gewoon thuis met je kut.quote:Werkzaam op even weken: maandag, woensdag en vrijdag
Werkzaam op oneven weken: dinsdag en vrijdag
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:12 schreef Seikcid het volgende:
Sommige vrouwen.
[..]
Blijf dan gewoon thuis met je kut.
Ja, en collega's moeten de zooi weer opruimen. Ja mevr X had toegezegd dit en dat...... ja maar die is er vandaag niet, dus jij moet het maar even doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt er geen ene kont aan, want ze zijn continue bezig met weer inkomen. Geldverspilling.
En dat allemaal ten koste van je FOK!tijd. Laat die gleuven gewoon lekker thuisblijven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en collega's moeten de zooi weer opruimen. Ja mevr X had toegezegd dit en dat...... ja maar die is er vandaag niet, dus jij moet het maar even doen.
Die hamlappenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat allemaal ten koste van je FOK!tijd. Laat die gleuven gewoon lekker thuisblijven.
Ik zit hier toch niet om te werken manquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat allemaal ten koste van je FOK!tijd. Laat die gleuven gewoon lekker thuisblijven.
Tijd om de boel nu maar eens voorgoed op slot te doenquote:
Sssssst! Mijn bier slaat dood!quote:
Post je tieten, dan doen ze 'm wel op slotquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om de boel nu maar eens voorgoed op slot te doen
Post jij je leuter maarquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Post je tieten, dan doen ze 'm wel op slot
Ah, het is weer die tijd. Frenkie, kom er maar in.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neeeeequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, iemand moet birdies taak toch op zich nemen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, het is weer die tijd. Frenkie, kom er maar in.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tja, die is te druk met zich te reproduceren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, iemand moet birdies taak toch op zich nemen?
Handelen uit nostalgische overwegingen leidt zelden tot iets goeds...quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Neeeee
mijn eerste fokhonk
Mijn enige echte fokhonk
Good for herquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, die is te druk met zich te reproduceren.
Ja, die was best vermakelijk idd. Gewoon beetje knallen, altijd goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:30 schreef stbabylon het volgende:
Van het weekend Olympus has Fallen gekeken. Wat een toffe film vol met ongeloofwaardige onzin
En je vooral niet al te druk maken om de enorme plotholesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die was best vermakelijk idd. Gewoon beetje knallen, altijd goed.
huh? die op de frontpage?quote:
De poll niet, het zuigen dat ik daaronder doe welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
ow... ik vind hem niet echt spannend
En toch worden er elke dag zoooo veel wondertjes geboren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Reproductie is achteruitgang, dat deden holbewoners ook al.
Het is een wonder dat mensen het nog steeds als wonder zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
En toch worden er elke dag zoooo veel wondertjes geboren.
oh dat zie ik nooitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De poll niet, het zuigen dat ik daaronder doe wel
kinderenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een wonder dat mensen het nog steeds als wonder zien.
De meeste mensen zijn dan ook niet zo slim.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een wonder dat mensen het nog steeds als wonder zien.
present!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn dan ook niet zo slim.
Helaas, ook slimme mensen krijgen kinderen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn dan ook niet zo slim.
Toch minder en minder hoor. Niet omdat ze per se niet willen, maar ja, jaren gestudeerd en hoppa weg carriere.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas, ook slimme mensen krijgen kinderen.
Onzin, ook als je alleen op maandag t/m woensdag (behalve op oneven weken) werkt (van 9:30 tot 16:00), heb je recht op een carrierequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch minder en minder hoor. Niet omdat ze per se niet willen, maar ja, jaren gestudeerd en hoppa weg carriere.
recht wel jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onzin, ook als je alleen op maandag t/m woensdag (behalve op oneven weken) werkt (van 9:30 tot 16:00), heb je recht op een carriere
Ja, sarcasme, leer het herkennen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
recht wel ja
maar zo werkt het helaas niet
Ik vind dat de meeste mensen geen mening mogen hebben omdat ze te dom zijn om te denken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben van mening dat een ieder met kinderen 2 keuzes heeft. Of de man of de vrouw gaat werken, niet en en. De ander past gewoon op de kids en doet vrijwilligerswerk voor school en de gemeenschap. Ze mogen ook niet zeuren dat ze het zwaar hebben, hadden ze maar 2x na moeten denken voor ze aan de kids gingen.
Of ze gaan allebei part time werken als vakkenvuller en kassière. en ook hier geen gezeik dat kids duur zijn. Het was eigen keuze.
Het is dan weer mijn plicht als irritant kutpersoon om mijn zinloze mening te delen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat de meeste mensen geen mening mogen hebben omdat ze te dom zijn om te denken.
Vrouwen studeren toch alleen maar om slimme (lees: rijke) mannen tegen te komen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch minder en minder hoor. Niet omdat ze per se niet willen, maar ja, jaren gestudeerd en hoppa weg carriere.
Mwah, ze hebben vast echt wel plannen om er iets mee te doen, maar dan gaat het rammelen en laten ze zich met jong schoppen. En daarna moeten ze opeens meer rechten, minder werken en de hele dag weg kunnen voor het kind.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vrouwen studeren toch alleen maar om slimme (lees: rijke) mannen tegen te komen?
Niet zoveel, een stuk of 50 denk ik. Jij?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q! Hoeveel niet erkende kinderen heb jij?
Uitgaande van dat nog niet een kwart achter me aan is gekomen om alimentatie te eisen (vrouwen en die eisen ook altijd.. man man, had een schop in de buik gevraagd, die had je kunnen krijgen), denk ik ook zoiets.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet zoveel, een stuk of 50 denk ik. Jij?
Same here hoor, ik maak me daar totaal geen zorgen om, bijna al mijn exen weet ik nog wel van hoe en wat en die zouden er echt niet op zitten te wachten, een kind van mijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan maximaal een tweeling hebben. Er is maar één meid die ik na de daad niet meer heb gezien/gesproken of wat dan ook. Maar goed, dat was wel netjes met condoom en zij aan de pil. De rest heb ik allemaal nog tot een paar maanden na de daad contact mee gehad. Dus zeg maar 99,9999% zeker dat ik geen vader ben.
Als jij vader zou zijn dan zou de wereld al gestopt zijn met draaien en dat merk je wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan maximaal een tweeling hebben. Er is maar één meid die ik na de daad niet meer heb gezien/gesproken of wat dan ook. Maar goed, dat was wel netjes met condoom en zij aan de pil. De rest heb ik allemaal nog tot een paar maanden na de daad contact mee gehad. Dus zeg maar 99,9999% zeker dat ik geen vader ben.
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij vader zou zijn dan zou de wereld al gestopt zijn met draaien en dat merk je wel.
Daar ga ik gewoon echt niet heen hoor, wat een drama'squote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Nee, dat is toch alleen maar hysterie en gillende kinderen. Ben ook met een uurtje weer weg denk ik.
Zelfgemaakte cupcakes van de 5-jarige eten met allemaal haren erinquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
"Hoi, hier is je knuffel, nou fijne verjaardag he tot ziens!"
Vrouwenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfgemaakte cupcakes van de 5-jarige eten met allemaal haren erin
En dat vind ik dan geen verkeerd doel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan alle volwassenen zich lekker volgieten. Want dat is het uiteindelijk doel
"je wordt thuisgebracht".quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat vind ik dan geen verkeerd doel.
Kijk, en dat is ook nog eens echt zo geweest op de verjaardag van een 3-jarige, dat pa mij op het eind naar huis brachtquote:
...jij dacht dat dat chloor was om de bacteriën te doden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel zaad in de zwembaden tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:58 schreef MissMSX het volgende:
Jackie BrownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef MissMSX het volgende:
Die nadruk op 'een carrierre moeten hebben' vind ik dus echt onzin. Als je zegt dat je werkt om het dak boven je hoofd te kunnen betalen en verder niks dan ben je niet ambitieus...
Fuck ambities, stelletje ratten in je rat race
Ook gewoon een goed punt hoor, niets mis mee. Maar je kan dus niet verwachten dat je met een beetje halfbakken parttime werken een goeie carriere krijgt, vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Was die verwachting ergens dan? kan zijn dat ik dat stukje heb gemist?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook gewoon een goed punt hoor, niets mis mee. Maar je kan dus niet verwachten dat je met een beetje halfbakken parttime werken een goeie carriere krijgt, vind ik.
...gezette moeders met pittige kapsels te over die lopen te schreeuwen over glazen plafonds.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was die verwachting ergens dan? kan zijn dat ik dat stukje heb gemist?
Daar ben ik het ook mee eens jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook gewoon een goed punt hoor, niets mis mee. Maar je kan dus niet verwachten dat je met een beetje halfbakken parttime werken een goeie carriere krijgt, vind ik.
Ach ja, we zijn uiteindelijk ook maar gewoon een soort beestenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet niet of ik het een glazen plafond zou noemen, maar kliekjesgedrag en wij/zij-verhoudingen zijn de mens niet vreemd natuurlijk
Oh die ken ik nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...gezette moeders met pittige kapsels te over die lopen te schreeuwen over glazen plafonds.
Er zijn vele redenen natuurlijk. Maar daar hoef je je niet over druk te maken zolang je 2,5 dag per week werkt, en totaal niet flexibel in je tijden bent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet niet of ik het een glazen plafond zou noemen, maar kliekjesgedrag en wij/zij-verhoudingen zijn de mens niet vreemd natuurlijk
Wilde je weer iemand op je hebben in een plas met pis?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn vele redenen natuurlijk. Maar daar hoef je je niet over druk te maken zolang je 2,5 dag per week werkt, en totaal niet flexibel in je tijden bent.
Das toch mooi manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wilde je weer iemand op je hebben in een plas met pis?![]()
[ afbeelding ]
Tsja, je moet een bepaalde instelling hebben. En een paar biertjes ^.^quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een vermakelijke foto maar ik zou niet graag ruilen
Echte vrienden waren mee gegaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo lag ik bijna in de gracht. Ik werd terug getrokken.
Eentje lag er al in en ik was zo ver heen dat ik waarschijnlijk was gezonken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echte vrienden waren mee gegaan
Oei, beter van niet dan nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eentje lag er al in en ik was zo ver heen dat ik waarschijnlijk was gezonken.
Aan boord klimmen van de kade of de boot is op veel plekken ook niet zo makkelijk in de prinsengracht
Mwah, ligt aan je perspectiefquote:
Ik had al keihard m'n nek gebroken over dat voeteneind.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:08 schreef Godtje het volgende:
Als die laatste zie ik CL![]()
[ afbeelding ]
Nog erger. Dus ik was nog vriendelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al keihard m'n nek gebroken over dat voeteneind.
Ook voor de nazi's was het kut, daardoor zijn de meeste opgeknoopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ligt aan je perspectief.
Voor de moslims was het fijn. Die zijn niet opgeknoopt en er waren wel minder joden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook voor de nazi's was het kut, daardoor zijn de meeste opgeknoopt.
De moslims vochten tegen de Duitsers...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor de moslims was het fijn. Die zijn niet opgeknoopt en er waren wel minder joden.
Ze hadden het toen nog niet zo goed door allemaal, die moslims.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De moslims vochten tegen de Duitsers...
Nu wel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hadden het toen nog niet zo goed door allemaal, die moslims.
Niets veranderd dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De moslims vochten tegen de Duitsers...
Geert Wilders is een links watje manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Stelletje Geert Wilders-stemmers! (behalve CL, die stemt op Dion Graus, want lief voor beessies)!
Iedereen in dit topic laat zijn stemgedrag dus afhangen van het kapsel van de kandidaat? Hoe gekker hoe beter?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Stelletje Geert Wilders-stemmers! (behalve CL, die stemt op Dion Graus, want lief voor beessies)!
Eh nee, aan hoeveel diegene een hekel heeft aan vooruitgangquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic laat zijn stemgedrag dus afhangen van het kapsel van de kandidaat? Hoe gekker hoe beter?
Ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:49 schreef Godtje het volgende:
Of kunnen we nu stellen dat de grootste mafkezen ook het gekste kapsel hebben?
Omdat werken minder tof is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom had ik op vakantie een perfect ritme en nu al absoluut niets meer?
Ik denk dat dat meespeelt inderdaad.quote:
Doen+youtube, ik betaal!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier beneden een blaag zo hard te krijsen dat m'n eierstokken EN baarmoeder nu wel verschrompeld zijn. Nondeju wat een geluid. Alsof er een reiger geslacht wordt. En ook niet even, nee, al tien minuten lang
Ik heb echt zin om er een emmer water overheen te gooien.
De moeder heeft het kind net meegesleurd, ik kon het helemaal richting de parkeergarage horen lopenquote:
En steppen! Maar dat kan nu ook al. En dat is cool!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Mooi, kan ik weer naar de bios en het zwembad.
Steppen? Dat heb ik echt lang niet meer gedaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En steppen! Maar dat kan nu ook al. En dat is cool!
Ik sinds donderdag weer:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Steppen? Dat heb ik echt lang niet meer gedaan.
Ik heb het gekocht om aan mijn conditie te werken. Dus ik pak hem voor boodschapjes, bezoekjes in de stad en af en toe gewoon een eind steppen. Dat doe ik samen met mrs. stbabylon, die er ook één heeft. Het zit qua inspanning tussen hardlopen en fietsen in, dus best inspannendquote:
Mijn moeder heeft zo'n ding. Voor dr verjaardag gekregen 4 jaar terug ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht om aan mijn conditie te werken. Dus ik pak hem voor boodschapjes, bezoekjes in de stad en af en toe gewoon een eind steppen. Dat doe ik samen met mrs. stbabylon, die er ook één heeft. Het zit qua inspanning tussen hardlopen en fietsen in, dus best inspannend
Liever niet, lekker rustig op de (snel)weg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een beetje klaar met die blagen overal. Is de vakantie nou al eens afgelopen?
Gezinnetjes in de trein die op weg zijn naar madurodamquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Liever niet, lekker rustig op de (snel)weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |