Onee?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:00 schreef Godtje het volgende:
Stop met werken en trek een uitkering. Dan heb je ook niks te zeiken.
Ja, dat brabant en limburg nog bestaan en dat we die nog moeten sponsoren. Maar dat is van een andere orde.quote:
Godzijdank heeft die kerel geen kinderen. Als ik al hoor dat ie elke dag lekker uitslaapt gaat mijn bloed al koken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef SB449 het volgende:
Ik ken van die lui, drinken de hele dag door bier, werken niet, en altijd komt de kinderbescherming omdat de kinderen in te kleine kleren rondlopen en te weinig eten krijgen. Verschrikkelijke personen
Van wie hoor jij dit allemaal? En wat is de officiële reden dat deze kerel niet werkt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Godzijdank heeft die kerel geen kinderen. Als ik al hoor dat ie elke dag lekker uitslaapt gaat mijn bloed al koken.
Officiële reden is dat meneer te lui is. En ik heb dat van een betrouwbare bron.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Van wie hoor jij dit allemaal? En wat is de officiële reden dat deze kerel niet werkt?
Hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik voel me af en toe echt een domme trut als ik weer eens mijn wekker om 6:15 moet zetten om te werken...
Ja hoor, daar kan je ook echt mee aankomen bij het UWVquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Officiële reden is dat meneer te lui is. En ik heb dat van een betrouwbare bron.
Ik denk dat dus niet, het is zo.
Je moet 4 X per maand solliciteren. En als je opgeroepen wordt voor een gesprek kom je simpelweg niet opdagen. Je hebt toch gesolliciteerd?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja hoor, daar kan je ook echt mee aankomen bij het UWV
Als je 4 X per maand solliciteer ben je toch niet lui? dat is zeker wel een uur werk op de pc, vacuture's zoeken en inschrijven bij uzb's enzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je moet 4 X per maand solliciteren. En als je opgeroepen wordt voor een gesprek kom je simpelweg niet opdagen. Je hebt toch gesolliciteerd?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:16 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Lekker, wahjong. Nu net 2e biertje opentrokken, na uurtje wakker te zijn.
Thanks TS, zou je misschien volgende keer je auto ergens anders kunnen parkeren? Ik word er namelijk wakker van als je hem om 6 uur start. Bvd x.
Thanks TS, zou je misschien volgende keer je auto ergens anders kunnen parkeren? Ik word er namelijk wakker van als je hem om 6 uur start. Bvd x.
Anders ga ik er wel met een sleutelbos langs.quote:
Brabant sponsorenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat brabant en limburg nog bestaan en dat we die nog moeten sponsoren. Maar dat is van een andere orde.
Ik moest er 20 per maand!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:14 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als je 4 X per maand solliciteer ben je toch niet lui? dat is zeker wel een uur werk op de pc, vacuture's zoeken en inschrijven bij uzb's enzo
Volgens mij wordt dat ook (steekproefsgewijs) gecontroleerd door bijvoorbeeld te bellen naar de bedrijven. Maar wellicht dat dit per gemeente verschilt. 4x per maand kan ik trouwens me haast niet voorstellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je moet 4 X per maand solliciteren. En als je opgeroepen wordt voor een gesprek kom je simpelweg niet opdagen. Je hebt toch gesolliciteerd?
Brabant sponsoren?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat brabant en limburg nog bestaan en dat we die nog moeten sponsoren. Maar dat is van een andere orde.
Tweede? Derde lijkt mij...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Brabant sponsoren?
Dat is de tweede economie van Nederland.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:09 schreef 16meter het volgende:
gewoon slim
laat andere maar lekker 40 uur per week loonslaafje spelen
ik blifj wel lekker in me bed tot 11 uur elke dag
quote:
Volgens mij staat alleen de Randstad hoger, maar het kan ook zijn dat dat afgelopen jaar veranderd is.quote:
De randstad is geen provinciequote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij staat alleen de Randstad hoger, maar het kan ook zijn dat dat afgelopen jaar veranderd is.
Aan je water....omdat jij zelf zo een schuldenaar bent?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voel dat dit een onterechte klacht is. Aan mijn water voel ik dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |