Onee?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:00 schreef Godtje het volgende:
Stop met werken en trek een uitkering. Dan heb je ook niks te zeiken.
Ja, dat brabant en limburg nog bestaan en dat we die nog moeten sponsoren. Maar dat is van een andere orde.quote:
Godzijdank heeft die kerel geen kinderen. Als ik al hoor dat ie elke dag lekker uitslaapt gaat mijn bloed al koken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef SB449 het volgende:
Ik ken van die lui, drinken de hele dag door bier, werken niet, en altijd komt de kinderbescherming omdat de kinderen in te kleine kleren rondlopen en te weinig eten krijgen. Verschrikkelijke personen
Van wie hoor jij dit allemaal? En wat is de officiële reden dat deze kerel niet werkt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Godzijdank heeft die kerel geen kinderen. Als ik al hoor dat ie elke dag lekker uitslaapt gaat mijn bloed al koken.
Officiële reden is dat meneer te lui is. En ik heb dat van een betrouwbare bron.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Van wie hoor jij dit allemaal? En wat is de officiële reden dat deze kerel niet werkt?
Hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik voel me af en toe echt een domme trut als ik weer eens mijn wekker om 6:15 moet zetten om te werken...
Ja hoor, daar kan je ook echt mee aankomen bij het UWVquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Officiële reden is dat meneer te lui is. En ik heb dat van een betrouwbare bron.
Ik denk dat dus niet, het is zo.
Je moet 4 X per maand solliciteren. En als je opgeroepen wordt voor een gesprek kom je simpelweg niet opdagen. Je hebt toch gesolliciteerd?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja hoor, daar kan je ook echt mee aankomen bij het UWV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |