Ze doen het weer goed op mijn balkon.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, even een paar plantjes halen
Heidebrand op jouw balkon?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze doen het weer goed op mijn balkon.
Voor jou hebben we staanplaatsen in de zaal geregeld danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als die in fik gaat zit ik 1e rang.
Tof dat je aan me denkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor jou hebben we staanplaatsen in de zaal geregeld dan.
Q het gaat over jou!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef het volgende:
Ik ken van die lui, drinken de hele dag door bier, werken niet, en altijd komt de kinderbescherming omdat de kinderen in te kleine kleren rondlopen en te weinig eten krijgen. Verschrikkelijke personen
Niet aan mij om te oordelen natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Godtje is die beetje van de pot gerukt of zit ik ernaast?
Aan mij wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet aan mij om te oordelen natuurlijk.
Naast dezelfde pot als Godt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Godtje is die beetje van de pot gerukt of zit ik ernaast?
Ow wacht, jij bent een onpartijdig natuurlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet aan mij om te oordelen natuurlijk.
nee, maar ik ben zelf ook niet helemaal 100% natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ow wacht, jij bent een onpartijdig natuurlijk.
Dat is per definitie toch zo, met dat blauwe kleurtje?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar ik ben zelf ook niet helemaal 100% natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is per definitie toch zo, met dat blauwe kleurtje?
Zo scherp ga ik niet worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is per definitie toch zo, met dat blauwe kleurtje?
Donkerblauw is erger. Het verbaasd mij eigenlijk dat Tong80 nog niet rood is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]daar kan dat blauwe kleurtje helegaar niets aan doen
.
Waarom kan je verdomme nou nog posten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
Of was dat al een note + ban waard?
Een note is HW te lui voor en bannen kan die lamlul niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
Of was dat al een note + ban waard?
Jij bent ook de gezelligheid zelve natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een note is HW te lui voor en bannen kan die lamlul niet.
We houden natuurlijk wel van je. Op een platonische manier.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent ook de gezelligheid zelve natuurlijk.
Het zonnetje in huis.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent ook de gezelligheid zelve natuurlijk.
Op een manier dat we van Maanvis houden?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We houden natuurlijk wel van je. Op een platonische manier.
Het is geen KPD natuurlijk.
Is dat dezelfde manier als BaajGuardian?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op een manier dat we van Maanvis houden?
Als het in een tong Dillema topic maanvis vs BaajGuardian zou zijn....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat dezelfde manier als BaajGuardian?
Die vind ik persoonlijk dan wat meer brengen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat dezelfde manier als BaajGuardian?
Bij nader inzien verander ik ineens van mening.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het in een tong Dillema topic maanvis vs BaajGuardian zou zijn....
dan zou ik voor BaajGuardian kiezen.
Ze komen bij mij in ieder geval over alsof ze een goede klap van een molen gehad hebben. Maar dat kan natuurlijk perceptie zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk dan wat meer brengen eerlijk gezegd.
Nou en... koop een dagboek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij nader inzien verander ik ineens van mening.
BG is voornamelijk raar, maanvis is gewoon echt een soort evil.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze komen bij mij in ieder geval over alsof ze een goede klap van een molen gehad hebben. Maar dat kan natuurlijk perceptie zijn.
HW is verder wel tof IRL. De rest van de mods zegt mij geen reet meer. Vroeger was het beter
.
Van mijn part blaft het zijn moeder vol. Als het maar niet tegen mij praat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dit topic toch? Of moet je dan naar het HVJJN topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |