Heeft Harry eigenlijk al een relatie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zei hetzelfde idd, die dudes zijn echt no way near as ugly als Charles.
Hopen dat het niet een generatie overslaat voor die kleine George!
Okeequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Zo goed volg ik dat nou ook weer niet hoor!
Dan moet je wel journaal kijken, iets wat ik twee ker per jaar doe of zo, als er iets belangrijks gebeurtquote:
Een grote is 256 GB en onbetaalbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh heren, wat is een grote usb stick en een goede prijs en waar koop ik dat?
![]()
Jongen die we leerden kennen bij t concert vroeg of ik er een op wilde sturen, kan ie hem vol met concerten stouwen voor me!
Nee, want het koningshuis geef ik geen moer omquote:
Zwabbiequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, want het koningshuis geef ik geen moer om
Maar toffe gezinsfoto's met hond hou ik wel van
Kijk ik zelden.quote:
De onze, bevalt prima.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh heren, wat is een grote usb stick en een goede prijs en waar koop ik dat?
![]()
Jongen die we leerden kennen bij t concert vroeg of ik er een op wilde sturen, kan ie hem vol met concerten stouwen voor me!
Yes! Maar acteurs en zangeressen, koningshuis niet!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja maar ik dacht dat jij wel altijd al die gossip goed bij hield en weet wie wie doet en zo?
je krijgt dat toch doorgaans door elkaar aangeboden of niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes! Maar acteurs en zangeressen, koningshuis niet!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kijk ik zelden.
[..]
De onze, bevalt prima.
http://tweakers.net/price(...)ger-usb-30-64gb.html
Ik ben echt n00b, ik scrol dan door! Ik ken ook zat acteurs niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
je krijgt dat toch doorgaans door elkaar aangeboden of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |