Hulde.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
I fokking did it. 4km aanaangesloten en ook nog eens in een prima tijd van 25 min en 5 seconde.
Die tekens in zijn zij had hij mogen laten, maar verder, ik sop wel hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Huuu die nieuwe Beckham pics van H&M, ik zie er echt niks in, en zulke lelijke tattoos ook, brrrrrr
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
Bij jullie ook vreselijk broeierig weer?
Oeh, dan soppen we wel om deze blikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Nee want ik krijg t nie heet van dat plakprentje![]()
![]()
Het is hier echt perfect weer
Leuke damequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, dan soppen we wel om deze blik![]()
[ afbeelding ]
quote:
En die snor van vroegah, wel of niet doen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Goed ik zou m blond ook wel doen maar als je dan een lekker plaatje zoekt, doe dan maar zonder
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Envelop gearriveerd Oh!
Ben ik pv3 (potverdrie) zeer blij mee! Ma ook met de postzegels. De kaart komt bij m'n verzameling.
Niet heel veel verzendkosten dan Miniem?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:14 schreef Miniem het volgende:
http://www.ainol-novo.com(...)-android-tablet.html
Die
Wel gezond eten Baaf! Laat het skinny zijn maar voor Linseyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Barbaaf het volgende:
Wat gaat het toch hard met die dingen, PC's worden nauwelijks sneller maar de tablets beginnen dezelfde capaciteiten te hebben.
off-topic: vanavond maar eens frieten halen, dat afvallen gaat wel erg hard de laatste tijd (77 nu, daar mag niet al te veel meer van af).
Nee, heb hem van iemand overgenomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Niet heel veel verzendkosten dan Miniem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |