Dat zou dan weer wel bijzonder zijn en koren op de molen van NSH.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het enige echt nieuwe is volgens mij dat AnsaldoTilburg toen al riep dat er voor een aantal structurele problemen mogelijk helemaal geen oplossing te vinden was.
packaging is everything my friendquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou dan weer wel bijzonder zijn en koren op de molen van NSH.
Wat dan natuurlijk weer wel slecht is, is dat NSH daar blijkbaar tot op heden geen enkele conclusie aan meende te hoeven verbinden![]()
Wat een kansloos, besluiteloos, ambitieloos en hopeloos gefaal ook daar
twitter:NSCommunicatie twitterde op donderdag 15-08-2013 om 10:24:29Het bekende Utrechtse bord hangt tot nader order in de kantine. Onze collega is alvast bezig om de bluray-speler aan te sluiten. Filmavond! reageer retweet
Volgens mij is dat in het algemeen een groot probleem geworden in Nederland. Overal zitten cententellers en managers om de boel "in goede banen te leiden", die waarschijnlijk ingenieurs maar lastig, kritisch en duur vinden. Goedkoop wordt dan duurkoop.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef Igen het volgende:
Heb laatst eens met een buitenlandse ingenieur (die niet eens van het bestaan van Fyra af wist) wat gekletst over de V250 en zijn eerste reactie nadat ik alle problemen noemde, was of NS dan helemaal geen technici bij AnsaldoBreda tijdens het bouwproces heeft gehad (zoals blijkbaar gebruikelijk is bij hogesnelheidstreinen). Dat is volgens mij ook precies wat AB nou al een paar keer heeft bekritiseerd: dat ze alleen maar contact hebben met NSFSC (die alleen verstand hebben van financiën).
Ik ben benieuwd of NS daarmee nog problemen gaat krijgen in de juridische procedures...
cententellers zijn niet het grootste probleem. Die kunnen wel op één lijn komen met ingenieurs. Marketeers die iets unieks willen en gebakken lucht verkopen zorgen in dit verhaal voor meer problemen. Er wordt iets voorgeschoteld wat niet waargemaakt kan worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:43 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in het algemeen een groot probleem geworden in Nederland. Overal zitten cententellers en managers om de boel "in goede banen te leiden", die waarschijnlijk ingenieurs maar lastig, kritisch en duur vinden. Goedkoop wordt dan duurkoop.
Als jij ergens iets hebt zien staan wat nog niet bekend was, dan hoor ik het graagquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:21 schreef James1988 het volgende:
Leesvoer!
NS wist vooraf van Fyra-problemen
Reactie AnsaldoBreda
Reactie NS
Ik vond die anekdote over dode vliegen in de TL-bak wel grappig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij ergens iets hebt zien staan wat nog niet bekend was, dan hoor ik het graag
En dat is verder al zo'n jofel stationquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
oei, de machinisten konden vandaag in Almere Oostvaarders geen koffie krijgen: de automaat was gejat
http://www.dichtbij.nl//a(...)re-oostvaarders.aspx
dat terwijl er een inspecteur meereed er een prio 1-storing genegeerd werd. Is wel ernstigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij ergens iets hebt zien staan wat nog niet bekend was, dan hoor ik het graag
Ja, dat is zo. Kan gewoon bij de lange lange lijst van allemaal dingen die elk op zich al voldoende zouden moeten zijn voor verregaande maatregelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat terwijl er een inspecteur meereed er een prio 1-storing genegeerd werd. Is wel ernstig
VAL iets?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef b2py het volgende:
Wat voor VAL iets rijdt er op JFK Internaional? Kon het zo gauw niet ontdekken op de borden..
Maak een foto en vraag het iemandquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef b2py het volgende:
Wat voor VAL iets rijdt er op JFK Internaional? Kon het zo gauw niet ontdekken op de borden..
Bedoel je AirTrain?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef b2py het volgende:
Wat voor VAL iets rijdt er op JFK Internaional? Kon het zo gauw niet ontdekken op de borden..
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
twitter:NSCommunicatie twitterde op donderdag 15-08-2013 om 10:24:29Het bekende Utrechtse bord hangt tot nader order in de kantine. Onze collega is alvast bezig om de bluray-speler aan te sluiten. Filmavond! reageer retweet
Het klonk ook zo lekker. Machinist: Ah ik zie een foutmelding die ik niet ken >>> weg klikken! Je vraagt dan toch via de radio dinges wat die melding betekend?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat terwijl er een inspecteur meereed er een prio 1-storing genegeerd werd. Is wel ernstig
Tenzij dat ding WIndows 95 draait, wat maar zo zou kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het klonk ook zo lekker. Machinist: Ah ik zie een foutmelding die ik niet ken >>> weg klikken! Je vraagt dan toch via de radio dinges wat die melding betekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |