Dat zou dan weer wel bijzonder zijn en koren op de molen van NSH.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het enige echt nieuwe is volgens mij dat AnsaldoTilburg toen al riep dat er voor een aantal structurele problemen mogelijk helemaal geen oplossing te vinden was.
packaging is everything my friendquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou dan weer wel bijzonder zijn en koren op de molen van NSH.
Wat dan natuurlijk weer wel slecht is, is dat NSH daar blijkbaar tot op heden geen enkele conclusie aan meende te hoeven verbinden![]()
Wat een kansloos, besluiteloos, ambitieloos en hopeloos gefaal ook daar
twitter:NSCommunicatie twitterde op donderdag 15-08-2013 om 10:24:29Het bekende Utrechtse bord hangt tot nader order in de kantine. Onze collega is alvast bezig om de bluray-speler aan te sluiten. Filmavond! reageer retweet
Volgens mij is dat in het algemeen een groot probleem geworden in Nederland. Overal zitten cententellers en managers om de boel "in goede banen te leiden", die waarschijnlijk ingenieurs maar lastig, kritisch en duur vinden. Goedkoop wordt dan duurkoop.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef Igen het volgende:
Heb laatst eens met een buitenlandse ingenieur (die niet eens van het bestaan van Fyra af wist) wat gekletst over de V250 en zijn eerste reactie nadat ik alle problemen noemde, was of NS dan helemaal geen technici bij AnsaldoBreda tijdens het bouwproces heeft gehad (zoals blijkbaar gebruikelijk is bij hogesnelheidstreinen). Dat is volgens mij ook precies wat AB nou al een paar keer heeft bekritiseerd: dat ze alleen maar contact hebben met NSFSC (die alleen verstand hebben van financiën).
Ik ben benieuwd of NS daarmee nog problemen gaat krijgen in de juridische procedures...
cententellers zijn niet het grootste probleem. Die kunnen wel op één lijn komen met ingenieurs. Marketeers die iets unieks willen en gebakken lucht verkopen zorgen in dit verhaal voor meer problemen. Er wordt iets voorgeschoteld wat niet waargemaakt kan worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:43 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in het algemeen een groot probleem geworden in Nederland. Overal zitten cententellers en managers om de boel "in goede banen te leiden", die waarschijnlijk ingenieurs maar lastig, kritisch en duur vinden. Goedkoop wordt dan duurkoop.
Als jij ergens iets hebt zien staan wat nog niet bekend was, dan hoor ik het graagquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:21 schreef James1988 het volgende:
Leesvoer!
NS wist vooraf van Fyra-problemen
Reactie AnsaldoBreda
Reactie NS
Ik vond die anekdote over dode vliegen in de TL-bak wel grappig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij ergens iets hebt zien staan wat nog niet bekend was, dan hoor ik het graag
En dat is verder al zo'n jofel stationquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
oei, de machinisten konden vandaag in Almere Oostvaarders geen koffie krijgen: de automaat was gejat
http://www.dichtbij.nl//a(...)re-oostvaarders.aspx
dat terwijl er een inspecteur meereed er een prio 1-storing genegeerd werd. Is wel ernstigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij ergens iets hebt zien staan wat nog niet bekend was, dan hoor ik het graag
Ja, dat is zo. Kan gewoon bij de lange lange lijst van allemaal dingen die elk op zich al voldoende zouden moeten zijn voor verregaande maatregelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat terwijl er een inspecteur meereed er een prio 1-storing genegeerd werd. Is wel ernstig
VAL iets?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef b2py het volgende:
Wat voor VAL iets rijdt er op JFK Internaional? Kon het zo gauw niet ontdekken op de borden..
Maak een foto en vraag het iemandquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef b2py het volgende:
Wat voor VAL iets rijdt er op JFK Internaional? Kon het zo gauw niet ontdekken op de borden..
Bedoel je AirTrain?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef b2py het volgende:
Wat voor VAL iets rijdt er op JFK Internaional? Kon het zo gauw niet ontdekken op de borden..
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
twitter:NSCommunicatie twitterde op donderdag 15-08-2013 om 10:24:29Het bekende Utrechtse bord hangt tot nader order in de kantine. Onze collega is alvast bezig om de bluray-speler aan te sluiten. Filmavond! reageer retweet
Het klonk ook zo lekker. Machinist: Ah ik zie een foutmelding die ik niet ken >>> weg klikken! Je vraagt dan toch via de radio dinges wat die melding betekend?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat terwijl er een inspecteur meereed er een prio 1-storing genegeerd werd. Is wel ernstig
Tenzij dat ding WIndows 95 draait, wat maar zo zou kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het klonk ook zo lekker. Machinist: Ah ik zie een foutmelding die ik niet ken >>> weg klikken! Je vraagt dan toch via de radio dinges wat die melding betekend?
Met de taalinstellingen op Italiano uiteraard.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tenzij dat ding WIndows 95 draait, wat maar zo zou kunnen natuurlijk
de VIRMpjes draaien op 98quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenzij dat ding WIndows 95 draait, wat maar zo zou kunnen natuurlijk
quote:
quote:
ik ging toch al kijken, maar zie het nu net iddquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
Zometeen een stukje over de V250 in Knevel & Van den Brink
in de woestijn moet je 's nachts nog wel oppassen voor de vrieskouquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon lekker aan Afrika verkopen die troep. Daar hebben ze geen veiligheidsregelstjesgezeik, daar sneeuwt het nooit, iedereen blij
Ik deel de wifi in de bus Atlanta-Orlando met 80 anderen, verbinding is derhalve wat matigjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:34 schreef dennistd het volgende:
Je valt in herhaling, je lijkt tuffie wel
Het is sowieso een nogal verouderd vliegveld, de keren dat ik er ben geweest heb ik er echt van staan kijken wat voor een oude troep het is. Bij het starten/landen lijkt het alsof de baan vol kuilen/hobbels ligt en in de terminals zelf is alles nog in jaren 60/70 stijl...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef JDude het volgende:
De laatste (en enige) keer dat ik er was moest je nog met een shuttlebusje naar een gammel metrostation trouwens. Zo'n belangrijk vliegveld onwaardig. Maar goed, dat was 16 jaar geleden.
Dit spul rijdt er: http://en.wikipedia.org/wiki/Bombardier_Advanced_Rapid_Transit . Rijdt wel op meer plaatsen rond volgens die pagina.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:38 schreef JDude het volgende:
Inmiddels rijdt er dus een airport treintje. Je kunt het opstelterrein zien in Street View, tussen Pan Am Boulevard en de Nassau Expressway.
ik geloof het nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:53 schreef JDude het volgende:
Goh, is de Frontpage nou ook al overgenomen door de Telegraaf?
Lijkt aardig te kloppen met wat hier staat ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:57 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dit spul rijdt er: http://en.wikipedia.org/wiki/Bombardier_Advanced_Rapid_Transit . Rijdt wel op meer plaatsen rond volgens die pagina.
nog even een rugzak, snelkookpan en spijkers zoeken en je bent erbijquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:01 schreef JDude het volgende:
Nu de rest van de dag maar even niet te veel googlen, voor ik allerlei overheidsdiensten aan de deur heb staan.
Mediaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:52 schreef J.B. het volgende:
[..]
Vals alarm:
http://www.bndestem.nl/re(...)vals-alarm-1.3960095
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |