Zekersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef BMTH182 het volgende:
Dit klinkt super vet
Viool is ook een strijker toch?
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef cafca het volgende:
Voor de grapjassen, in dit nummer zitten ook stijkers, maar die bedoel ik dus niet:
Balthazar is tof! kende ik nog nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef Moody het volgende:
StrijkersSamen met koperwerk helemaal mijn ding
Bird is al genoemd. Dan noem ik dit:
(en vrijwel alles van Cloud Cult)
Kom nog meer....
Vlaams bandje. Best tof iddquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Balthazar is tof! kende ik nog niet
Cloud Cult had ik ook al genoemd
ik ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:19 schreef Arn0 het volgende:
Dit is het eerste aan wat ik moet denken
Is natuurlijk wel gesampled...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef zatoichi het volgende:
Uhm er mist nog een echt klassieker in dit topic:
quote:
Heb het even opgezocht; dit is toch de meest bekend klassieker, maar uit wiki:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:17 schreef Boldface het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel gesampled...
Het origineel: En dat is weer een bewerking van een nummer van de Rolling Stones. Op YouTube zijn diverse filmpjes over het ontstaan van Bittersweet Symphony te vinden.
Ik zal niet steeds alles gaan corrigeren hier, maar de eerste die hiermee een hit had, was toch echt Dusty Springfield:quote:
Daar is nog geen topic van, of wel? Lijkt me ook tof.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef Moody het volgende:
StrijkersSamen met koperwerk helemaal mijn ding
Het gaat er niet om wie nu het eerste was of wie het origineel had.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:18 schreef Boldface het volgende:
Ik zal niet steeds alles gaan corrigeren hier, maar de eerste die hiermee een hit had, was toch echt Dusty Springfield:
Ik vind de versie van Elvis trouwens behoorlijk inferieur. De timing van zijn zang haalt alle kracht en dramatiek uit het nummer. Het klinkt bijna jolig...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |