Wil je mij ook doen dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:43 schreef Kally het volgende:
Heb ik van ellende mijn huis gedaan, waren jullie er gewoon nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je wel, had ik toch gelijk over dat het huishouden eindelijk gedaan zou worden nu.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:43 schreef Kally het volgende:
Heb ik van ellende mijn huis gedaan, waren jullie er gewoon nog
Ja, dit dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:40 schreef Specularium het volgende:
Je hebt ook nog van die mensen zoals Uccie, die zijn vrouw en kunnen het nu niet meer vinden.
Gewoon kut.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic is trouwens van plek verhuisd. Het staat ineens bij de centrale topics, helemaal onderaan de NWS-indexpagina. Ik moet er even aan wennen hoor.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je mij ook doen dan?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Het is gewoon eng. Ben je zelf niet stiekem een vrouw?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie je wel, had ik toch gelijk over dat het huishouden eindelijk gedaan zou worden nu.
Wat een inzicht in vrouwen heb ik toch ook.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is gewoon eng. Ben je zelf niet stiekem een vrouw?
Liever niet.quote:
Volgens vrouwen niet, volgens mannen wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is gewoon eng. Ben je zelf niet stiekem een vrouw?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens vrouwen niet, volgens mannen wel.
Dilemma.
In FB willen ze ons kwijt....beste topic van dit subforum, je verwacht het nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ik durf niet meer in NWS-feedback te klagen over de schaamteloze verplaatsing van dit topic.
Ik zit al aan mijn quotum voor deze week.![]()
Zo gauw mods ditgaan doen, weet ik wel hoe laat het is.
Hang eens niet zo de mod uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:14 schreef Specularium het volgende:
Elflettering, razende hommel van me, hou FB eens in FB.
Maar waar moeten we dan heen? Gewoon noodgedwongen het KvdB-topic voortzetten? Ook als Pauw & Witteman allang weer op tv zijn?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
In FB willen ze ons kwijt....beste topic van dit subforum, je verwacht het niet
Ja geen idee, dat is dat anti SC sfeertje dat er hangt, door mensen die bang zijn voor SC's want het zijn kliekjes en die doen enge dingen enzo. Sektarische ideeen, bron van het kwaad, je kent het wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar waar moeten we dan heen? Gewoon noodgedwongen het KvdB-topic voortzetten? Ook als Pauw & Witteman allang weer op tv zijn?
Er is mij niks bekend van irritatie bij de NWS-mods over deze SC-topicje. Ik zie sp3c zelfs wel eens meeposten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee, dat is dat anti SC sfeertje dat er hangt, door mensen die bang zijn voor SC's want het zijn kliekjes en die doen enge dingen enzo. Sektarische ideeen, bron van het kwaad, je kent het wel.
We zouden het Friso topic wel kunnen kapen, die is zo wel onder de grond en de TT blijft wel actueel, meer overleden dan dit, gaat hij niet zijn, dan zitten we in elk geval nog in NWS.
Of we blijven gewoon hier iedereen net zo lang irriteren tot zij weggaan, al ging dat sticky beter dan centraal
Niet de mods, die zijn prima. Ik bedoel zeikende NWS-posters.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is mij niks bekend van irritatie bij de NWS-mods over deze SC-topicje. Ik zie sp3c zelfs wel eens meeposten.
Daar ben ik erevoorzitter van, dus dan zou het bij mij bekend moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet de mods, die zijn prima. Ik bedoel zeikende NWS-posters.
Ik denk dat er een splintergroep is dan...ik zie in FB wel vaker mensen klagen over dat wij er zijn, niet genoeg bijdragen bla bla.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar ben ik erevoorzitter van, dus dan zou het bij mij bekend moeten zijn.
Ik post verder inderdaad zelden in NWS.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat er een splintergroep is dan...ik zie in FB wel vaker mensen klagen over dat wij er zijn, niet genoeg bijdragen bla bla.
Namen en rugnummers wil ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat er een splintergroep is dan...ik zie in FB wel vaker mensen klagen over dat wij er zijn, niet genoeg bijdragen bla bla.
Ik soms, als het topic niet al compleet ontspoort is. En soms is dat al heel snel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik post verder inderdaad zelden in NWS.
Eerst volgende keer dat ik het zie, post ik wel een linkje voor je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Namen en rugnummers wil ik.
We will find those who did it. We will smoke them out of their holes. We'll get them running, and we'll bring them to justice.
Ik post er niet with reason.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik soms, als het topic niet al compleet ontspoort is. En soms is dat al heel snel.
Ze hebben allemaal een citroen in hun doos en denken daadwerkelijk iets bij te dragen. Maar wat ze neerpennen is louter irrelevante dunne stront.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
De wedstrijd verloopt altijd hetzelfde, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik post er niet with reason.
Ik ken maar één iemand die vrijwel uitsluitend in NWS-feedback rondhangt zonder iets zinnigs in NWS-topics bij te dragen. En dat is gelly.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een citroen in hun doos en denken daadwerkelijk iets bij te dragen. Maar wat ze neerpennen is louter irrelevante dunne stront.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een citroen in hun doos en denken daadwerkelijk iets bij te dragen. Maar wat ze neerpennen is louter irrelevante dunne stront.
Dat geldt voor het hele subforum, niet zozeer het Feedbacktopic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken maar één iemand die vrijwel uitsluitend in NWS-feedback rondhangt zonder iets zinnigs in NWS-topics bij te dragen. En dat is gelly.
Soms is dat al bij de OP zelfs!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik soms, als het topic niet al compleet ontspoort is. En soms is dat al heel snel.
Ja suggestieve OP's zijn heel normaal....soms in de TT trouwens al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms is dat al bij de OP zelfs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |