Ik heb slechts één keer een Top 100 gemaakt. Dat was ironisch genoeg op 10 september 2001. De dag voordat...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voel me bijzonder goed![]()
Tja, die 5 per artiest regel heAnders hadden al die nummers er ook in gestaan. Enkele nummers waren al in eerdere top 100 lijsten van mij te bewonderen. Je moet toch kiezen, en dat wordt vaak een momentopname.
Over sommige nummers die ik nu in deze lijst van me terugzie verbaas ik me nu bijvoorbeeld:
2x Candy DulferEn ZZ-Top zo hoog
Op die dag was ik net 2 maandjes terug, na een jaar in Amerika te zijn geweest. Imagine dat ik een jaartje later was ik gegaan. Dan zat ik daar net 2 maanden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb slechts één keer een Top 100 gemaakt. Dat was ironisch genoeg op 10 september 2001. De dag voordat...
Toen stond "Imagine" van John Lennon op #2. Een dag later heb ik de lijst aangepast en "Imagine" op #1 gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]Matige band.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vandaar dan ook mijn verbazing dat hij in mijn vorige top 100 stond. En zelfs nog op 41quote:
Welk nummer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vandaar dan ook mijn verbazing dat hij in mijn vorige top 100 stond. En zelfs nog op 41
39. ZZ Top- Gimme All Your Lovin'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer?
En ach, ik betrap me ook op rare keuzes. Lenka in mijn top 100
Kwam er in dit topic het respect over de baard van Plasterk en die nieuwslezer niet voor?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond hun versie van "Viva Las Vegas" wel grappig...
Ik heb het niet over respect gehad. Wat Plasterk betreft, ben ik eerder een beetje bezorgd. Hopelijk is het geen midlifecrisis.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kwam er in dit topic het respect over de baard van Plasterk en die nieuwslezer niet voor?
Dan is ZZ-top natuurlijk wel de eindbaas
Moet zo slapen. Morgen weer vroeg opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Marianne thieme bij knevel & vd brink
Boycot ze ons weer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eerste keer trouwens dat ik Karina al een hele avond niet in dit SC heb gezien.
Doet ze toch alleen bij theaterduo Specularium&Tem?quote:
Karina is te druk met plaatjes opruimen in het KvdB-topic.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vind dat dus zo'n kutprogramma.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Karina is te druk met plaatjes opruimen in het KvdB-topic.![]()
Sowieso bivakkeert een groot deel van de NWS-slowchatters daar op doordeweekse avonden tussen 23 en 00 uur.
Zijn ze eigenlijk al echt een officieel theaterduo? Of moet de try-out ook nog uitwijzen in hoeverre beide Sipmannen kunnen samenwerken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doet ze toch alleen bij theaterduo Specularium&Tem?
Tryouts zijn op geheime locatiesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn ze eigenlijk al echt een officieel theaterduo? Of moet de try-out ook nog uitwijzen in hoeverre beide Sipmannen kunnen samenwerken?
De hoogtepunten van de show worden exclusief door RTL8 (meer voor vrouwen) uitgezonden. Dat gebeurt op donderdag 29 augustus van 04:13 tot 04:16 uur.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tryouts zijn op geheime locaties
Denk dat ze op dit moment veel papierwerk aan het verzetten is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nee hoor, we zijn gewoon in het KvdB-topic aan het praten over bekkenstoten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk dat ze op dit moment veel papierwerk aan het verzetten is.
Ik als OCD'er ben helemaal over de zeik nu.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic is trouwens van plek verhuisd. Het staat ineens bij de centrale topics, helemaal onderaan de NWS-indexpagina. Ik moet er even aan wennen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |