Deathmetal. De wat snellere variant.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
GrappigJammer dat je gestopt bent. Welke stijl muziek?
Ik zit meer in de pop-rock hoek. De band is op dit moment helaas incompleet en we zijn tamelijk low-profile. We zijn wél super-productief qua nummers schrijven. Hopelijk in de toekomst weer optreden, maar gewoon omdat we het leuk vinden; verder niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deathmetal. De wat snellere variant.
ik zoek een coverbandjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit meer in de pop-rock hoek. De band is op dit moment helaas incompleet en we zijn tamelijk low-profile. We zijn wél super-productief qua nummers schrijven. Hopelijk in de toekomst weer optreden, maar gewoon omdat we het leuk vinden; verder niet.
Hij was in Palermo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Was je écht op vakantie of had je gewoon een ban?
Ik zit niet meer in een coverbandje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zoek een coverbandje
doe is dit
hoeft niet heel goed, levert niets op
jammerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in een coverbandje.
b000h000, dan had de muzikant maar een vak moeten lerenquote:
Écht op vakantiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Was je écht op vakantie of had je gewoon een ban?
Morgen weer 3 dagen weg! Pukkelpop!quote:
Wat is Djumbo?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dat die wijven van Djumbo 19 ofzo waren, zijn ze allemaal over de 25,.
quote:Djumbo was een promotiestunt van supermarktketen Jumbo. Lotte, Lindsy en Svenja werden uitgekozen om samen deze groep te vormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |