quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb sigaretten, drank of joints nodig.
Ja, in mijn vorige leven. Nu niet meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je muzikaal actief bent of bent geweest?
Testosteron movie week, alleen op RTL7,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker een joint roken en dan een Van Damme film kijken.
Hoppa!
Gerard Coxquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gerard Cox ook niet. Nouja, jenever misschien zodat hij zelf nog dacht dat het leuk was.
Met een joint erbij snap ik z'n films altijd veel beterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker een joint roken en dan een Van Damme film kijken.
Hoppa!
Dikke pad.quote:
Z'n accent ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:35 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Met een joint erbij snap ik z'n films altijd veel beter
Ik zit niet meer in een coverband. Ik heb voor eigen werk gekozen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij zit in een coverband, daar hoef je niet veel zelf voor te verzinnen.
Soloproject?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in een coverband. Ik heb voor eigen werk gekozen.
Maar jij doet toch alleen zang?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, band(s). Hoewel ik ook wel wat thuis op de computer klooi.
Hooguit wat achtergrondzang. Wat deed jij met muziek dan? Welk instrument? En waarom gestopt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij doet toch alleen zang?
Ongeveer 7 jaar gedrumd('99-'06), band ging uit elkaar, geen zin om met nieuwe mensen samen te werken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hooguit wat achtergrondzang. Wat deed jij met muziek dan? Welk instrument? En waarom gestopt?
Grappigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ongeveer 7 jaar gedrumd('99-'06), band ging uit elkaar, geen zin om met nieuwe mensen samen te werken.
Wel veel mooie optredens gehad door heel Nederland.
Het is voortaan: Specularidrumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |