Deathmetal. De wat snellere variant.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
GrappigJammer dat je gestopt bent. Welke stijl muziek?
Ik zit meer in de pop-rock hoek. De band is op dit moment helaas incompleet en we zijn tamelijk low-profile. We zijn wél super-productief qua nummers schrijven. Hopelijk in de toekomst weer optreden, maar gewoon omdat we het leuk vinden; verder niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deathmetal. De wat snellere variant.
ik zoek een coverbandjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit meer in de pop-rock hoek. De band is op dit moment helaas incompleet en we zijn tamelijk low-profile. We zijn wél super-productief qua nummers schrijven. Hopelijk in de toekomst weer optreden, maar gewoon omdat we het leuk vinden; verder niet.
Hij was in Palermo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Was je écht op vakantie of had je gewoon een ban?
Ik zit niet meer in een coverbandje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zoek een coverbandje
doe is dit
hoeft niet heel goed, levert niets op
jammerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in een coverbandje.
b000h000, dan had de muzikant maar een vak moeten lerenquote:
Écht op vakantiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Was je écht op vakantie of had je gewoon een ban?
Morgen weer 3 dagen weg! Pukkelpop!quote:
Wat is Djumbo?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dat die wijven van Djumbo 19 ofzo waren, zijn ze allemaal over de 25,.
quote:Djumbo was een promotiestunt van supermarktketen Jumbo. Lotte, Lindsy en Svenja werden uitgekozen om samen deze groep te vormen.
Had je al. Die knul is ook niet zo selectief blijkbaar.quote:
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar ik zie dat ze een verontrustend aantal hits hebben gehad...quote:
Dit was de eerste hit op YTquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar ik zie dat ze een verontrustend aantal hits hebben gehad...
Als Gerri nou ook een baard neemt, hoeft -ie komende winter niet meer die rare muts op als hij verslag moet doen van de noodtoestand in Nederland nadat er 3 centimeter sneeuw is gevallen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Specularium het volgende:
Daarvoor hadden we dit.
[ afbeelding ]
Dit lijkt wel een aflevering van Spoorloos zo, Plasterk en zijn verloren zoon Jeroen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
Eerder deze week hadden we al dit...
[ afbeelding ]
Nu dit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh? Draagt ie de muts onder zijn kin dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Gerri nou ook een baard neemt, hoeft -ie komende winter niet meer die rare muts op als hij verslag moet doen van de noodtoestand in Nederland nadat er 3 centimeter sneeuw is gevallen.
quote:Politiebericht
De politie vraagt uw aandacht voor het volgende. Sinds vrijdag 12 juli wordt de 57-jarige Ronald Plasterk uit Bussum vermist. De man, in het dagelijks leven minister van binnenlandse zaken van beroep, werd die dag voor het laatst gezien toen hij de ministerraad bijwoonde. Het betrof de laatste vergadering voor het zomerreces.
Sinds die vrijdag ontbreekt ieder spoor van de excellentie. Weet u waar de heer Plasterk verblijft of hebt u informatie die kan leiden tot zijn opsporing, bel dan nu met de plaatselijke politie: 0900 - 8844.
Nee, ik had toevallig het scherm met die foto nog openstaan. En toen bedacht ik deze matige - en daarom erg NWS-SC-waardige - grap.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:11 schreef 3-voud het volgende:
Hij houdt je wel bezig he? Heb je een crush op hem?
Uhu... je hebt het overal hierover. Zelfs in dat POL-SC.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik had toevallig het scherm met die foto nog openstaan. En toen bedacht ik deze matige - en daarom erg NWS-SC-waardige - grap.
Aangezien dat forum POL heet, leek het me wel aardig om dat plaatje daar ook te delen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uhu... je hebt het overal hierover. Zelfs in dat POL-SC.
Dus leg uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |