Niet waar. Ik niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie zijn allemaal kloons van Elf.
Je moet een keer een joint roken, daar word je artistiek van.quote:
Bij mij kwam er nooit ene moer uit m'n fikken als ik een jointje had gerookt voor het schilderen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je moet een keer een joint roken, daar word je artistiek van.
Zo'n stuk cake dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
Elflettering vindt roken vies en voor vuige paupers.
Ik had er altijd profijt van bij het verzinnen van muzikale ideetjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij mij kwam er nooit ene moer uit m'n fikken als ik een jointje had gerookt voor het schilderen.
Ik heb ook nog nooit iets gemerkt van enige verhoging van mijn creativiteit na het nuttigen van cannabis.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij mij kwam er nooit ene moer uit m'n fikken als ik een jointje had gerookt voor het schilderen.
Hoeft hij ook niet te roken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dat Elflettering eigenlijk gelijk aan de heroine moet, geen flauwekulletjes.
Klopt ook wel aardig, natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
Je wilt zeggen dat je muzikaal actief bent of bent geweest?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had er altijd profijt van bij het verzinnen van muzikale ideetjes.
Ik heb geen sigaretten, drank of joints nodig om creatief te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je moet een keer een joint roken, daar word je artistiek van.
Seth Gaaikema ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen sigaretten, drank of joints nodig om creatief te zijn.
Wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen sigaretten, drank of joints nodig om creatief te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |