Niet waar. Ik niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie zijn allemaal kloons van Elf.
Je moet een keer een joint roken, daar word je artistiek van.quote:
Bij mij kwam er nooit ene moer uit m'n fikken als ik een jointje had gerookt voor het schilderen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je moet een keer een joint roken, daar word je artistiek van.
Zo'n stuk cake dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
Elflettering vindt roken vies en voor vuige paupers.
Ik had er altijd profijt van bij het verzinnen van muzikale ideetjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij mij kwam er nooit ene moer uit m'n fikken als ik een jointje had gerookt voor het schilderen.
Ik heb ook nog nooit iets gemerkt van enige verhoging van mijn creativiteit na het nuttigen van cannabis.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij mij kwam er nooit ene moer uit m'n fikken als ik een jointje had gerookt voor het schilderen.
Hoeft hij ook niet te roken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dat Elflettering eigenlijk gelijk aan de heroine moet, geen flauwekulletjes.
Klopt ook wel aardig, natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
Je wilt zeggen dat je muzikaal actief bent of bent geweest?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had er altijd profijt van bij het verzinnen van muzikale ideetjes.
Ik heb geen sigaretten, drank of joints nodig om creatief te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je moet een keer een joint roken, daar word je artistiek van.
Seth Gaaikema ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen sigaretten, drank of joints nodig om creatief te zijn.
Wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen sigaretten, drank of joints nodig om creatief te zijn.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb sigaretten, drank of joints nodig.
Ja, in mijn vorige leven. Nu niet meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je muzikaal actief bent of bent geweest?
Testosteron movie week, alleen op RTL7,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker een joint roken en dan een Van Damme film kijken.
Hoppa!
Gerard Coxquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gerard Cox ook niet. Nouja, jenever misschien zodat hij zelf nog dacht dat het leuk was.
Met een joint erbij snap ik z'n films altijd veel beterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker een joint roken en dan een Van Damme film kijken.
Hoppa!
Dikke pad.quote:
Z'n accent ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:35 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Met een joint erbij snap ik z'n films altijd veel beter
Ik zit niet meer in een coverband. Ik heb voor eigen werk gekozen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij zit in een coverband, daar hoef je niet veel zelf voor te verzinnen.
Soloproject?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in een coverband. Ik heb voor eigen werk gekozen.
Maar jij doet toch alleen zang?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, band(s). Hoewel ik ook wel wat thuis op de computer klooi.
Hooguit wat achtergrondzang. Wat deed jij met muziek dan? Welk instrument? En waarom gestopt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij doet toch alleen zang?
Ongeveer 7 jaar gedrumd('99-'06), band ging uit elkaar, geen zin om met nieuwe mensen samen te werken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hooguit wat achtergrondzang. Wat deed jij met muziek dan? Welk instrument? En waarom gestopt?
Grappigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ongeveer 7 jaar gedrumd('99-'06), band ging uit elkaar, geen zin om met nieuwe mensen samen te werken.
Wel veel mooie optredens gehad door heel Nederland.
Het is voortaan: Specularidrumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |