Makkie toch, gewoon kijken welke van je spelers hebben gespeeld en de uitslagen op fcupdate.nl checkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat zien van alleen dit weekend?
Ja ik ook, even 6 spelers vervangenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had er de vorige ronde 31 en nu 63, maar AZ is nog bezig dus misschien nog een puntje erbij (of af). Maar...ik geloof dat ik het een beetje door ga krijgen, dus morgen wat schaven aan mijn team
Want?quote:
Ohja...goed plan !quote:
Ja, en dan sluit die speelronde weer en zit ik weer met deze waardeloze spelersquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:18 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Transferperiodes en eventuele blessures kunnen je veel centjes kosten.
Ik moet in elk geval Amaoh even kwijt denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en dan sluit die speelronde weer en zit ik weer met deze waardeloze spelers
waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:19 schreef jaaapiooo het volgende:
Overigens, zou het technisch mogelijk zijn om gedurende de wisselperiode transactie uit te zetten? Zodat je een wissel van maandag op donderdag nog terug zou kunnen draaien zonder kosten.
Op die manier kun je, voor de zekerheid, alvast wissels doorvoeren zonder de kans dat je het donderdag vergeet. Ik geef toe, het is een optie voor luie mensen maar het maakt het gewoon wat makkelijker voor als je vrijdagochtend hoort dat een speler geblesseerd is terwijl je netjes hebt gewacht tot donderdag met wisselen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen?
Je kunt nu gewoon net zo lang puzzelen als je wilt zonder je team op te slaan. Links zie je wat de gevolgen van je wissels zijn en of het net wel of net niet past. Door op annuleren te drukken ga je weer terug naar het team dat je op dat moment hebt
Door het te vergetenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Cornelis83 het volgende:
Hoe kun je te laat zijn met wisselen? Of leveren spelers die door transfer niet meer meedoen in de eredivisie hier in fok! manager niks meer op?
Toch nog 2 punten erbij voor Johannsson..quote:
tijd vergetenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Cornelis83 het volgende:
Hoe kun je te laat zijn met wisselen?
spelers die getransfereerd worden naar een club buiten de Eredivisie kun je verkopen voor de prijs die ze op dat moment waard zijnquote:Of leveren spelers die door transfer niet meer meedoen in de eredivisie hier in fok! manager niks meer op?
2x basis = 4 puntenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Duits heeft over de 2 weekenden toch 7 punten?
2x basis, 1x gelijk, 1x penalt gescoord.
Die gele kaart had ik gemist. Excuus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
2x basis = 4 punten
1x gelijk = 1 punt
1x penalty scoren = 2 punten
Gele kaart = -2 punten
-------------------------
Totaal = 5 punten
Het was niet zo moeilijk om goedkope spelers te kiezen puur op resultaten in de voorbereiding.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef DeVinger het volgende:
De mensen die op Zwolle gokte hebben wel geluk zeg, godsklere. Vijf keer winst!
Goede voorsprong opgebouwd
Geeft niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die gele kaart had ik gemist. Excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |