Moet je zelf weten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik Rekik in de verdediging kopen en Fledderus op middenveld houden of v.d. Werff in de verdediging kopen en Schaars kopen op 't middenveld? Of Rekik kopen en Lachman vervangen door v.d. Werff of maakt dat laatste niet zoveel uit?
Of iets goedkopers in de verdediging kopen?
Okee.quote:
Chery 7quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel leveren Chery, Botteghin en Schenk op?
Met Jóhannsson nog te gaan 43 punten. Karig.quote:Finnbogason 9
Mokhtar 5
Jóhansson (is bezig)
Mokotjo 5
Klich 5
Wijnaldum 3
Chery 7
Lachman 9
Martina 0
Schroyen 0
Bizot 0
Leuke keuze, Wijnaldum. Had je hem in de eerste ronde ook al?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met Jóhannsson nog te gaan 43 punten. Karig.
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:58 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Leuke keuze, Wijnaldum. Had je hem in de eerste ronde ook al?
Vorige ronde 65.quote:
Hoe kan ik dat zien van alleen dit weekend?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De 43 is dus van dit weekend. Aangezien Jóhansson nu virtueel 3 punten heeft (basisplaats + gelijkspel) zit ik deze ronde iig boven de 100
Ik had er de vorige ronde 31 en nu 63, maar AZ is nog bezig dus misschien nog een puntje erbij (of af). Maar...ik geloof dat ik het een beetje door ga krijgen, dus morgen wat schaven aan mijn teamquote:
Ik zou wachten tot donderdag!quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had er de vorige ronde 31 en nu 63, maar AZ is nog bezig dus misschien nog een puntje erbij (of af). Maar...ik geloof dat ik het een beetje door ga krijgen, dus morgen wat schaven aan mijn team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |