quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Bayswater het volgende:
Ik begrijp overigens niet waarom veel mensen geen opstelling hebben gemaakt van Zwolle (goede ploeg vorig jaar al en in de voorbereiding) en PSV. Hadden de eerste vier wedstrijden een aardig programma. Aanvullen met 2 GAE spelers die in de voorbereiding AZ al met 3-0 van de mat speelden. Ik heb zelfs in de haast nog een foutje gemaakt door van Zwolle een verdediger te nemen die geen basisplaats heeft (1 keer ingevallen en 1 keer niet gespeeld).
Teveel risico. Ik had wel een PEC-speler meer moeten nemen, en Bakkali uiteraard.quote:
Aan het begin moet je wat risico nemen denk ik. 3 of 4 spelers die je niet meer hoeft te wisselen en 7 of 8 die een relatief goed programma hebben waar ze wat tegen kunnen pakken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teveel risico. Ik had wel een PEC-speler meer moeten nemen, en Bakkali uiteraard.
Ik had niet door dat het over 2 speelronden ging voordat er gewisseld kon worden. Dat PEC relatief te goedkope spelers had was duidelijk, maar die moesten tegen Feyenoord en daarom had ik het maar bij 3 spelers in mijn team gelaten.quote:
Wat is risico nemen? 3 feyenoordspelers kiezen, die de boot in gaan waardoor je opeens moet wisselen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Aan het begin moet je wat risico nemen denk ik. 3 of 4 spelers die je niet meer hoeft te wisselen en 7 of 8 die een relatief goed programma hebben waar ze wat tegen kunnen pakken.
Scorebord-achteraf-journalistiek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef Bayswater het volgende:
Feyenoord spelers leken mij sowieso niet zo verstandig, die verliezen van type clubs als PEC en GAE vaak. En Twente thuis is ook vaak geen succes.
Wat jij wilt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Scorebord-achteraf-journalistiek.
Hehehhehehe wie dan welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:33 schreef jaaapiooo het volgende:
Ondanks de slechte resultaten uit het verleden ben ik vol voor Vitesse gegaan. 8 spelers.
Nu is het niet geheim meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:14 schreef pirlo444 het volgende:
Ik heb Lachman als geheime wapen !
van la Parra staat er naast tegenwoordig, valt wel in..... ter infoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:44 schreef TLC het volgende:
Bakkali heb ik gekozen maar die speelt dus niet blijkbaar, dus heb ik em maar vervangen door Rajiv van La Parra, Heerenveen speelt eerst thuis tegen Heracles (appeltje eitje normaal gesproken) en dan weer thuis tegen Ajax en samen met een andere spits in mijn team Finnbogason moet dat normaal gesproken toch de nodige punten kunnen opleveren.
Trouwens, door de blessure van Bakkali heb ik wederom geen PSV'er in mijn team
Daarom heb ik Schroyen opgesteld, die speelt vast niet en is nog iets goedkoperquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Bakkali eruit gehaald. Helaas zal Schenk wel minpunten opleveren, maar niet genoeg geld meer.
Krijg je dan geen minpunten als hij niet speelt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom heb ik Schroyen opgesteld, die speelt vast niet en is nog iets goedkoper
Als ie niet invalt....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je dan geen minpunten als hij niet speelt?
Maarja fuck it, ik laat het wel zo staan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Als ie niet invalt....
Niet spelen = geen punten
Om een of andere reden staat het me tegen om feyenoord of PSV spelers in mn selectie op te nemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef Bayswater het volgende:
Feyenoord spelers leken mij sowieso niet zo verstandig, die verliezen van type clubs als PEC en GAE vaak. En Twente thuis is ook vaak geen succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Ninja out
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:30 schreef DeepSeaNinja het volgende:
NEC is nog steeds mijn geheime wapen
Zou goed kunnen, NEC staat op scherp en gaan er vol op tegen Zwolle. Iedereen zit vol geladen met Zwolle denk ik, vanwege het prijskaartje moet je ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soren Rieks is mijn geheime wapen, maar als hij het goed doet schiet hij de punten eraf bij mijn Zwolle verdedigers.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
Goed team.quote:
3-0 alquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:04 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Wat groningen betreft harder aanmoedigen joh! Cambuur staat 2 - 0 voor al, na 20 min.
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:46 schreef HenkdeV het volgende:
Ik heb mijn verdediging en keeper uit Grunn geplukt... lekker dan....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:30 schreef DeepSeaNinja het volgende:
NEC is nog steeds mijn geheime wapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hoeveel spelers van PEC heb je?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
43 punten tot nu toe, waarvan 30 van PEC
Mokhtar, Mokotjo, Klich en Lachmanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van PEC heb je?
Ik heb er 4 en ben nog maar 27 punten gestegen103 totaal nu.
Ohnee ik ben 32 punten gestegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mokhtar, Mokotjo, Klich en Lachman
Ja ik wilde niet teveel wisselen, was wel bang dat PEC zou winnen, maar vooral FC Groningen valt me tegen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
26 punten voorsprong op jou, haha is kees.
Tsja, ik ben zeker van mijn zaak. Heb 7 spelers van PEC, alleen is het nadeel dat ik bij de volgende ronde flink moet puzzelen aangezien Ajax - PEC in speelronde 6 op het programmske staat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik wilde niet teveel wisselen, was wel bang dat PEC zou winnen, maar vooral FC Groningen valt me tegen..
Ik ga dan alleen de verdedigers van PEC eruit halen denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, ik ben zeker van mijn zaak. Heb 7 spelers van PEC, alleen is het nadeel dat ik bij de volgende ronde flink moet puzzelen aangezien Ajax - PEC in speelronde 6 op het programmske staat.
Een Klich en een Mokotjo kan je laten staan ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ga dan alleen de verdedigers van PEC eruit halen denk ik.
56 puntenquote:Finnbogason 5
Mokhtar 10
Jóhansson 8
Chery 2
Klich 5
Mokotjo 10
Wijnaldum 5
Martina 8
Lachman 5
Schroyen 0
Bizot -2
Op welke plek sta je nu?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even opnieuw alles tellen
[..]
56 punten
Netjesquote:
58equote:
Volgende week maandag om 0:00quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb niet gigantisch veel verstand van dit managen, maar wanneer kan ik weer m'n team aanpassen?
a.s. maandag dacht ik. Is om de 2 speelronden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb niet gigantisch veel verstand van dit managen, maar wanneer kan ik weer m'n team aanpassen?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgende week maandag om 0:00
Thanks, is bij mij wel nodig, volgens mij zelf een paar die niet spelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
a.s. maandag dacht ik. Is om de 2 speelronden.
Maar ik ben completer qua info.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk mij een seconde sneller zijn.
Je twijfelde wel met je "dacht ik".quote:
Is politiek, altijd een slag om de arm houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je twijfelde wel met je "dacht ik".
De ronde Speelronde 3/4 is gesloten. De manager gaat weer open op zondag 25 augustus 2013 23:59 uur.quote:
x2.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:30 schreef DeVinger het volgende:
En, is er al besloten welke site aangehouden gaat worden voor de assists (en eigenlijk voor alles dus)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |