quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:30 schreef DeepSeaNinja het volgende:
NEC is nog steeds mijn geheime wapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hoeveel spelers van PEC heb je?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
43 punten tot nu toe, waarvan 30 van PEC
Mokhtar, Mokotjo, Klich en Lachmanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van PEC heb je?
Ik heb er 4 en ben nog maar 27 punten gestegen103 totaal nu.
Ohnee ik ben 32 punten gestegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mokhtar, Mokotjo, Klich en Lachman
Ja ik wilde niet teveel wisselen, was wel bang dat PEC zou winnen, maar vooral FC Groningen valt me tegen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
26 punten voorsprong op jou, haha is kees.
Tsja, ik ben zeker van mijn zaak. Heb 7 spelers van PEC, alleen is het nadeel dat ik bij de volgende ronde flink moet puzzelen aangezien Ajax - PEC in speelronde 6 op het programmske staat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik wilde niet teveel wisselen, was wel bang dat PEC zou winnen, maar vooral FC Groningen valt me tegen..
Ik ga dan alleen de verdedigers van PEC eruit halen denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, ik ben zeker van mijn zaak. Heb 7 spelers van PEC, alleen is het nadeel dat ik bij de volgende ronde flink moet puzzelen aangezien Ajax - PEC in speelronde 6 op het programmske staat.
Een Klich en een Mokotjo kan je laten staan ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ga dan alleen de verdedigers van PEC eruit halen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |