quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:39 schreef Felagund het volgende:
"'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich. "
Is dat echtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef ranja het volgende:
[..]
er zijn een hoop mensen die denken dat dat over regen gaat
Als je niet uit het oosten komt en de eerste keer de titel leest kan ik mij het nog wel voorstellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef ranja het volgende:
[..]
er zijn een hoop mensen die denken dat dat over regen gaat
Het duurde ook jaren voor ik de naam 'Skik' begreepquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je niet uit het oosten komt en de eerste keer de titel leest kan ik mij het nog wel voorstellen.
Hunnebedden hebben ze ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Skik is nog best tof. Zo ongeveer het enige goede uit Drenthe.
Cuby + The Blizzards zegt je dat wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zeg Johan Derksen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Cuby + The Blizzards zegt je dat wat?
ut Klazienaveenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jij hebt nooit skik? Zegt men in het westen en zuiden ook "schik hebbben"? Ik hoor het daar namelijk nooit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het duurde ook jaren voor ik de naam 'Skik' begreepEn dan kom je uit het oosten ook nog
___
Ik kom uit het oosten, maar ik heb de link tussen schik en Skik nooit gelegdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij hebt nooit skik? Zegt men in het westen en zuiden ook "schik hebbben"? Ik hoor het daar namelijk nooit.
Gaafquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:06 schreef Norrage het volgende:
Over provincies gesproken, wat een geniaal album is dit. Ontdekt dankzij de FOK! Luistersessie!!!
Solex Ahoy! The Sound Map of the Netherlands, an album by Solex on Spotify
Ik hoor in Gelderland ook niet echt Gelderland.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaaf
Zit er ook een gedachte achter de muziek? Ik hoor Overijssel niet echt in de track Overijssel.
Ik geloof wel dat alle nummers opgenomen zijn met artiesten uit die provincie, maar zeker weten doe ik dat niet. Spinvis komt ook uit Utrecht, maar om nou te zeggen dat het Utrechts klinkt? Hoe klinkt Utrechts uberhaupt ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaaf
Zit er ook een gedachte achter de muziek? Ik hoor Overijssel niet echt in de track Overijssel.
Als Henk Westbroek natuurlijk:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat alle nummers opgenomen zijn met artiesten uit die provincie, maar zeker weten doe ik dat niet. Spinvis komt ook uit Utrecht, maar om nou te zeggen dat het Utrechts klinkt? Hoe klinkt Utrechts uberhaupt ?
ik hoor het accent regelmatigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat alle nummers opgenomen zijn met artiesten uit die provincie, maar zeker weten doe ik dat niet. Spinvis komt ook uit Utrecht, maar om nou te zeggen dat het Utrechts klinkt? Hoe klinkt Utrechts uberhaupt ?
Zquote:
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |