Heerlijk duet met die andere bekende Noor:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef ranja het volgende:
Ane Brun vind ik wel redelijk, heb 'r op Lowlands gezien maar blijft toch wat teveel piano.
In het genre rustige singer/songwriter dan liever Jessica Lea Mayfield en Laura Marling of zelfs Bat for Lashes.
Dit is wel fijn iddquote:
Oeiquote:
Deze is echt tof jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef ranja het volgende:
Dit is toch wel een van de traditioneelste nieuwe franse artiesten...
In 2010 bracht ze haar debuutalbum uit en won meteen bijna elke denkbare prijs. Dit is van haar 2e van dit jaar.
Dat was al geen probleem. Luister ook Justin Timberlake en Tegan & Sara bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb je zo aan de vrouwelijke muziek
Hee hee heeee!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb je zo aan de vrouwelijke muziek
oja nu moody nog
Justin en John zijn vrouwen, ik wist het!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was al geen probleem. Luister ook Justin Timberlake en Tegan & Sara bijvoorbeeld
Alleen de nieuwe John Mayer
Vrouwelijke muziek is toch wat anders dan muziek met zangeres? Volgens dat tooltje op Last.FM is Andrew Bird ook vrouwelijke muziek. Terwijl Marike Jager net iets meer door mannen wordt geluisterd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Justin en John zijn vrouwen, ik wist het!
Ozo. Omdat we het steeds over muziek door vrouwen haddenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vrouwelijke muziek is toch wat anders dan muziek met zangeres? Volgens dat tooltje op Last.FM is Andrew Bird ook vrouwelijke muziek. Terwijl Marike Jager net iets meer door mannen wordt geluisterd.
Bijvoorbeeld Daniel Lohues door alleen maar mannen geluisterdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Ozo. Omdat we het steeds over muziek door vrouwen hadden
Muziek voor vrouwen dus. Jah, Justin, John, Jason (Mraz).
Oja, Edward Sharpe
Stelregel: Vrouwen luisteren meer naar mannen. Behalve in een huwelijk.
Vrouwen gaan tijdens de muziek vragen wat hij nou precies zingt. Dat schiet niet opquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Daniel Lohues door alleen maar mannen geluisterdDat snap ik dan weer niet.
Het gaat *(^$&*$$ over betonpaaltjes, sletquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Vrouwen gaan tijdens de muziek vragen wat hij nou precies zingt. Dat schiet niet op
Vandaar dat je geen vriendin hebtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het gaat *(^$&*$$ over betonpaaltjes, slet
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Vandaar dat je geen vriendin hebt(gokje)
Daniel Lohues is vrij geniaal idd. Zowel qua tekst als muziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |